VIRALLINEN BB-PINO 2007

Nyt on käyty hakemassa mtv3- kanavapaketti ja bb- tulee näkymään :) taitaa just näkyä silloin keskiviikkona niinkuin pitääkin :D Viimeks oli täällä netissä ja nyt päätin et katon telkusta sitä 24/7. Pääsee mieskin välillä koneelle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.
Siis meillä on nyt semmonen 3 viikon ilmainen paketti missä on TV1000 jutut mutta siis kuinka se näkyis sitte sen jälkeen? *pihalla* :whistle:


Niin ja lisään vielä että meillä tuo kortti on jo ollu kun on Disney-paketti (3 kanavaa) mutta nyt siis kolmen viikon juttu noita muita siihen päälle ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.
ELi mitä tuo tarkoitti? Miksi Elisa antaa jonkun paketin ilmaiseksi ja mitä tarkoitti se että kortin saa pitää ilmaiseksi loppuvuoden?? Siis saako katsoa loppuvuodenkin kaikkia kanavia ilmaiseksi ja vielä BB? Ei kai se noin helppoo voi olla....??

 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkilinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.
ELi mitä tuo tarkoitti? Miksi Elisa antaa jonkun paketin ilmaiseksi ja mitä tarkoitti se että kortin saa pitää ilmaiseksi loppuvuoden?? Siis saako katsoa loppuvuodenkin kaikkia kanavia ilmaiseksi ja vielä BB? Ei kai se noin helppoo voi olla....??
Eli vain tv1000,ym. kanavat näkyvät kolme viikkoa ilmaiseksi. Kortti saa olla vuoden ilmaiseksi, siis mulla on elokuuhun 2008 ilmainen kortti.
BB näkyy koko kauden ajan 24/7 ilmaisena vaikka kanavia ei olisikaan maksettuna, eli sulla on boxissa vain se ilmainen kortti.

Tämä on tutustumistarjous uusille asiakkaille (jos jo on elisan kortti, niin sitten vain soitto heille ja BB on ilmainen). Niin juu ja kaapelissa vain.

 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkilinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.
ELi mitä tuo tarkoitti? Miksi Elisa antaa jonkun paketin ilmaiseksi ja mitä tarkoitti se että kortin saa pitää ilmaiseksi loppuvuoden?? Siis saako katsoa loppuvuodenkin kaikkia kanavia ilmaiseksi ja vielä BB? Ei kai se noin helppoo voi olla....??
Eli vain tv1000,ym. kanavat näkyvät kolme viikkoa ilmaiseksi. Kortti saa olla vuoden ilmaiseksi, siis mulla on elokuuhun 2008 ilmainen kortti.
BB näkyy koko kauden ajan 24/7 ilmaisena vaikka kanavia ei olisikaan maksettuna, eli sulla on boxissa vain se ilmainen kortti.

Tämä on tutustumistarjous uusille asiakkaille (jos jo on elisan kortti, niin sitten vain soitto heille ja BB on ilmainen). Niin juu ja kaapelissa vain.
Meille tuli juuri postissa semmoinen lappu kuin "tutustu Viasat kultaan kolmen viikon ajan" elikkä tuon nyt kun hankin niin sitten mulle lähetetään joku kortti jolla näen myös BB:n. Ja kaapeli löytyy. :)

Onko se kortti sitten joku mikä pitää lähettää takaisin vai tuhotaanko se vain vuoden kuluttua vai mitä tarkoittaa käytännössä se että kortti saa olla ilmaiseksi vuoden? (Rautalangasta vääntöä pyydellen)
 
Loka
Minä tilasin jo alkuviikosta nettiin sen 24/7 :D Viime vuonnakin se meiltä löyty. Onneks meillä on tän kannettavan lisäks pöytäkone ni pääsee mieskin välillä koneelle :whistle:
Sen lisäks meillä on tuo PlusTV-mistä näkee 12/7 myöskin jos telkusta huolii töllöttää =)

Mutta siis joo, sitä täälläkin kovasti odotellaan :wave: :wave:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkilinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkilinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.
ELi mitä tuo tarkoitti? Miksi Elisa antaa jonkun paketin ilmaiseksi ja mitä tarkoitti se että kortin saa pitää ilmaiseksi loppuvuoden?? Siis saako katsoa loppuvuodenkin kaikkia kanavia ilmaiseksi ja vielä BB? Ei kai se noin helppoo voi olla....??
Eli vain tv1000,ym. kanavat näkyvät kolme viikkoa ilmaiseksi. Kortti saa olla vuoden ilmaiseksi, siis mulla on elokuuhun 2008 ilmainen kortti.
BB näkyy koko kauden ajan 24/7 ilmaisena vaikka kanavia ei olisikaan maksettuna, eli sulla on boxissa vain se ilmainen kortti.

Tämä on tutustumistarjous uusille asiakkaille (jos jo on elisan kortti, niin sitten vain soitto heille ja BB on ilmainen). Niin juu ja kaapelissa vain.
Meille tuli juuri postissa semmoinen lappu kuin "tutustu Viasat kultaan kolmen viikon ajan" elikkä tuon nyt kun hankin niin sitten mulle lähetetään joku kortti jolla näen myös BB:n. Ja kaapeli löytyy. :)

Onko se kortti sitten joku mikä pitää lähettää takaisin vai tuhotaanko se vain vuoden kuluttua vai mitä tarkoittaa käytännössä se että kortti saa olla ilmaiseksi vuoden? (Rautalangasta vääntöä pyydellen)
Mulle tuli sama esite. Mä kävin elisa shopitista, mutta myös soittamalla onnistuu.

Se kortti pysyy sulla vaikka minne asti, ellet peru sitä itse. Maksuttomana se on sen vuoden ja sen jälkeen siitä lähtee maksu rullaamaan- huimat 1,60e/kk :)


 
meillä on kanssa hyvä kun nähdään ilta seiskasta aamuun,silloinhan sitä vasta alkaa tapahtua :whistle:
meinasin jo irtisanoa plustv mutta kun kuulin että sillä saa katottua bb.tä niin olkoon nyt vielä muutaman kk B)
Mites kumpi kausi teistä oli parempi 1. vai 2., mun mielestä ehdottomasti 1. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Näkyyköhän Saunalahden puhelinliittymillä tänäkin vuonna tuo 24/7 :p
Se oli sen luokan huippupalvelua Saunalahdelta, että melkein sai minunkin vaihtamaan liittymää. :whistle:
Mulla oli jo saunalahti ennen sitä, mut 3G:n saivat silloin hankkimaan :whistle: Varsin pätevä mainoskikka :D
 
http://www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=14259

Suomen Big Brother aloittaa keskiviikkona mutta jo sunnuntaina pääsee mukaan tunnelmaaan. 26.08. kello 19:00-19:30 nähdään Subbarilla Big Brother Special, Big Brother 2007: Asukkaaksi taloon. Dokumentti valottaa Big Brother 2007:n casting prosessia. BB-raati vieraili Oulussa, Tampereella, Jyväskylässä, Turussa ja Helsingissä valitsemassa sopivia asukkaita taloon.

Keskiviikkona selviää ketkä ovat talon uudet asukkaat. Millainen on remontoitu talo, kuka videocastingiin osalistuneista pääsi mukaan. Big Brother alkaa Subtv:ssä 29.8. klo 21.00. Vappu Pimiä ja Janne Kataja esittelevät asukkaat ja talon tunnin livetallenteessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
meillä on kanssa hyvä kun nähdään ilta seiskasta aamuun,silloinhan sitä vasta alkaa tapahtua :whistle:
meinasin jo irtisanoa plustv mutta kun kuulin että sillä saa katottua bb.tä niin olkoon nyt vielä muutaman kk B)
Mites kumpi kausi teistä oli parempi 1. vai 2., mun mielestä ehdottomasti 1. =)
eka kausi oli paras,pertun pöördismit oli ihan legendaarisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
meillä on kanssa hyvä kun nähdään ilta seiskasta aamuun,silloinhan sitä vasta alkaa tapahtua :whistle:
meinasin jo irtisanoa plustv mutta kun kuulin että sillä saa katottua bb.tä niin olkoon nyt vielä muutaman kk B)
Mites kumpi kausi teistä oli parempi 1. vai 2., mun mielestä ehdottomasti 1. =)
eka kausi oli paras,pertun pöördismit oli ihan legendaarisia :D
niin ja se oli paha kanssa kun kellit vaan vilkkui kun perttu oli juonut liikaa väkeviä =) minuu ärsytti 2.kaudessa että sieltä äänestettiin ekaks ne ulos jotka ois voinut aiheuttaa sit säpinää..
Tietääkös kukaan mitä siin monkeyn tapauksessa kävi?

 
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
hitto mä unohin ton speciaalin kattoa :/ muistin sen liian myöhään *höh* oliko siinä ees mitään erikoista? no mutta en malta oottaa keskiviikkoa :p
Sama juttu,unohdin kanssa.Ois kiva tietää mitäs siin tuli..
Minä myös unohdin katsoa, mutta kuulin että siinä oli vaan näytetty niitä hakijoita. Yhtään ei kuulemma osaa arvata keitä valittu.

Tänään tulee kuitenkin uusinta, ainakin muistaakseni. Jos sitä vilkasis ainakin..
 

Yhteistyössä