Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakin :) Jotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
Käy miehillekin, mutta miehe syö 1,5 kertasen määrän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakin :) Jotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
Siellähän lukee melko alussa, että miehet voivat kertoa nuo määrät 1,5.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä... :eek: Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
No ei kyllä mun järjen mukaan sallita lainkaan kokista.
Ei sallita MITÄÄN muuta, kuin mitkä on mainittu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Ne puurohiutaleet voi laittaa turpoomaan siihen mehukeittoon, tulee ns tuorepuuroa :)
Täytyypä testata. Voiskohan sen munanvalkuaisen jättää pois kokonaan tai korvata?
Voi varmaan jättää pois, entiiä millä korvata...rahkalla tai raejuustolla? tai sit vaan nenästä kii ja kurkusta alas :D

Tota tuorepuuroa oon tehny usein jugurttiin, lapsetkin tykkää kesäkuumalla siitä enempi ku kuumasta puurosta. :p
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakin :) Jotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
Siellähän lukee melko alussa, että miehet voivat kertoa nuo määrät 1,5.
Ok, kiitos tiedosta, taisin olla aika puusilmä =)
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä... :eek: Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
No ei kyllä mun järjen mukaan sallita lainkaan kokista.
Blääh... :( Mutkun siinä ei ole kaloreita eikä sokeria ja makeutusaineita sai käyttää ja ja ja...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakin :) Jotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
"Miehet voivat kertoa määrät 1,5 :lla." heti alussa lukee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä... :eek: Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
No ei kyllä mun järjen mukaan sallita lainkaan kokista.
Blääh... :( Mutkun siinä ei ole kaloreita eikä sokeria ja makeutusaineita sai käyttää ja ja ja...?
Ei ole limsassa kaloreita? :eek:
 
:( Mua kiinnostaisi tämä, mutta mitä ihmettä voisi syödä raejuuston tilalla? Kun e sitä pysty syömään. Samoin tuo kananmunanvalkuainen. Voisiko näitä korvata millään niin, että dieetti pysyisi kuitenkin ravintoarvoltaan suht samana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
En mä osaa syödä noin isoja annoksia :snotty:
Eihän ne loppupelissä kai isoja oo :eek: ite jsut mietin että pärjääkö noilla :LOL:
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
:( Mua kiinnostaisi tämä, mutta mitä ihmettä voisi syödä raejuuston tilalla? Kun e sitä pysty syömään. Samoin tuo kananmunanvalkuainen. Voisiko näitä korvata millään niin, että dieetti pysyisi kuitenkin ravintoarvoltaan suht samana?
Rahka on kaikista lähimpänä, mutta siinä on vähemmän proteiinia ja rasvaa, eli ei se ihan samaa oo... Mikset voi syödä raejuustoa?
 

Yhteistyössä