Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
En mä osaa syödä noin isoja annoksia :snotty:
Jutta kertoi tuolla kommenteissa, että annoskokoja ei saisi jakaa. Mustakin tuntuu, että lounas ja illallinen on isoja, mutta kokeilen nyt ainakin, miten jaksan syödä.

Saakohan vihanneksia syödä enemmän kuin tuon 400 g päivässä? Se tuntuu vähälle, kun ei hedelmiäkään ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
En mä osaa syödä noin isoja annoksia :snotty:
Eihän ne loppupelissä kai isoja oo :eek: ite jsut mietin että pärjääkö noilla :LOL:
No mut mä oon viime viikot eläny 300-600 kaloril... Eli mun annoskoot on ollu tostakin paaaljon pienemmät.... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
:( Mua kiinnostaisi tämä, mutta mitä ihmettä voisi syödä raejuuston tilalla? Kun e sitä pysty syömään. Samoin tuo kananmunanvalkuainen. Voisiko näitä korvata millään niin, että dieetti pysyisi kuitenkin ravintoarvoltaan suht samana?
Rahka on kaikista lähimpänä, mutta siinä on vähemmän proteiinia ja rasvaa, eli ei se ihan samaa oo... Mikset voi syödä raejuustoa?
En vaan pidä sen mausta, en saa sitä kurkusta alas. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
En mä osaa syödä noin isoja annoksia :snotty:
Eihän ne loppupelissä kai isoja oo :eek: ite jsut mietin että pärjääkö noilla :LOL:
No mut mä oon viime viikot eläny 300-600 kaloril... Eli mun annoskoot on ollu tostakin paaaljon pienemmät.... :snotty:

:eek: :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
En mä osaa syödä noin isoja annoksia :snotty:
Jutta kertoi tuolla kommenteissa, että annoskokoja ei saisi jakaa. Mustakin tuntuu, että lounas ja illallinen on isoja, mutta kokeilen nyt ainakin, miten jaksan syödä.

Saakohan vihanneksia syödä enemmän kuin tuon 400 g päivässä? Se tuntuu vähälle, kun ei hedelmiäkään ole.
No voi höh... Kyl mun täytyy pienentää niitä, muuten menee paljon lautaselta hukkaan :/
 
Rouva
Mitkä teillä on ne pahimmat ongelma-alueet? Mulla tuo löysä löllö on jaloissa, käsivarsissa ja naamassa, torso on ihan ok... mitkään vaatteet ei istu päälle, kun oon niin kummallisen muotonen. Ja kesä tulee, eikä näillä reisillä paljon kehtaa sortseissa vilahdella. :(
 
hei ihan oikeesti nyt!!
-määrät on tarkat ja ne määrät on oikeesti suunniteltu tarkkaan, niitä ei saa mennä muuttamaan.
-kaikki ruoka-aineet on syötävä, niitä ei saa mennä ominpäin korvaamaan millään. jos joku ruoka on korvattavissa, niin siinä on sillon se / merkki.
-kahvi,tee ja mausteet on sallittuja, mutta muuten ei omia ruoka-aineita tai juomia oteta mukaan.
-lipsumisia ei sallita, mitään ylimäärästä ei suuhun saa laittaa.
-aterioiden paikkoja saa muokata, mutta aterioita ei saa jakaa.
-vettä juodaan 3l päivässä
-muistakaa nuo omegat :wave:
-ruokailuvälitä maksimissaan 4h ,se on oikeesti tosi tärkeetä että syö säännöllisin väliajoin.

älkää heti alussa alkako nirsoileen :D on sitä helpompiakin diettejä jos ei halua tämmöstä kirjaimellisesti noudattaa =)
 
viiras
Lukekaa sitä GoJuttaGo- sivustoa ja se ruokavalio- ohje tarkasti, siinä sanotaan ihan selvästi ja suomeksi:
Tässä Bullin laatima ruokavalio seuraavalle neljälle viikolle. Miksi juuri näin? Siksi, että toimii varmasti ja siksi asioita on turha kyseenalaistaa : ) Bullilla on niin vankka kokemus alalta, että hän tietää miten toimitaan ja teille riittää se, että noudatatte ohjeita.

Turhaan täällä kyselette voiko korvata sitä ja tätä, voiko pienentää. Älkää alkako kyseiselle dietille jos tuntuu vaikealle tai jos haluatte soveltaa niin älkää sitten myöhemmin haukkuko kuinka bullshittiä on, ei toimi, en laihdu.
Anteeksi avautumiseni.
 
Selvä juttu eli ei saa muokata tuota. =) No itse en sitä raejuustoa pysty syömään eli otan kuitenkin nuo ohjeet ylös ja ehkä keksin sen tilalle jotain. Ei se sitten vastaa täysin tuota Jutan dieettiä, mutta varmasti siitä muokatustakin jotain hyötyä on, ei se ainakaan huonompaan päin voi mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei ihan oikeesti nyt!!
-määrät on tarkat ja ne määrät on oikeesti suunniteltu tarkkaan, niitä ei saa mennä muuttamaan.
-kaikki ruoka-aineet on syötävä, niitä ei saa mennä ominpäin korvaamaan millään. jos joku ruoka on korvattavissa, niin siinä on sillon se / merkki.
-kahvi,tee ja mausteet on sallittuja, mutta muuten ei omia ruoka-aineita tai juomia oteta mukaan.
-lipsumisia ei sallita, mitään ylimäärästä ei suuhun saa laittaa.
-aterioiden paikkoja saa muokata, mutta aterioita ei saa jakaa.
-vettä juodaan 3l päivässä
-muistakaa nuo omegat :wave:
-ruokailuvälitä maksimissaan 4h ,se on oikeesti tosi tärkeetä että syö säännöllisin väliajoin.

älkää heti alussa alkako nirsoileen :D on sitä helpompiakin diettejä jos ei halua tämmöstä kirjaimellisesti noudattaa =)
Komps...

Mullekaan ei nyt oikein aukene, että jos lähdetään tiukalle dietille, niin sitten silti pitäisi saada syödä sitä, tätä tai tota tai juoda tota, tätä tai sitä jne.

Tämä dietti on, mikä on ja sillä selvä. Se on äärimmäisen helppo, ei tarvitse muuta kuin vain noudattaa erittäin selkeitä ohjeita. Joten mikä tässä on niin hankalaa :snotty:

Eikä siis millään pahalla :ashamed:
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
:ashamed: en mä tarkoittanut nirsoilla, mä vaan oon laittikokis addikti, muita paheita mulla ei hirveästi olekkaan...
Joutuuhan tässä muutkin luopumaan paheistaan. Mä kun tykkään syödä suklaata ja karkkia.
Niin mäkin, mutta pystyn elämään ilman suklaata ja karkkiakin. Mulle kait toi laittkokis on sellainen kahvinkorvike piristysmielessä... Mutta pitänee luopua siitä ja hyvähän se on siitä luopuakkin. Kaikki mulle aina paasaa, että juon sitä ihan liikaa! =)
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Komps...

Mullekaan ei nyt oikein aukene, että jos lähdetään tiukalle dietille, niin sitten silti pitäisi saada syödä sitä, tätä tai tota tai juoda tota, tätä tai sitä jne.

Tämä dietti on, mikä on ja sillä selvä. Se on äärimmäisen helppo, ei tarvitse muuta kuin vain noudattaa erittäin selkeitä ohjeita. Joten mikä tässä on niin hankalaa :snotty:

Eikä siis millään pahalla :ashamed:

Mulle tulee varmaan ihan fyysiset oireet tuosta laittikolasta luopumisesta, kun oon sitä vuosikausia lipittänyt (vrt. kahvin juonnin lopettaminen), mutta kuten jo aiemmin totesin, se ei ole terveellinen tapa ja parempihan se on lopettaa.

Voinkohan mä enää koskaan juoda sitä edes pienen pieniä määriä... jos mä taas repsahdan kuin alkoholisti ikään? :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei ihan oikeesti nyt!!
-määrät on tarkat ja ne määrät on oikeesti suunniteltu tarkkaan, niitä ei saa mennä muuttamaan.
-kaikki ruoka-aineet on syötävä, niitä ei saa mennä ominpäin korvaamaan millään. jos joku ruoka on korvattavissa, niin siinä on sillon se / merkki.
-kahvi,tee ja mausteet on sallittuja, mutta muuten ei omia ruoka-aineita tai juomia oteta mukaan.
-lipsumisia ei sallita, mitään ylimäärästä ei suuhun saa laittaa.
-aterioiden paikkoja saa muokata, mutta aterioita ei saa jakaa.
-vettä juodaan 3l päivässä
-muistakaa nuo omegat :wave:
-ruokailuvälitä maksimissaan 4h ,se on oikeesti tosi tärkeetä että syö säännöllisin väliajoin.

älkää heti alussa alkako nirsoileen :D on sitä helpompiakin diettejä jos ei halua tämmöstä kirjaimellisesti noudattaa =)
Itse asiassa luin nyt tuota Jutan sivua ja siellä Jutta itse vastaillut näin:

"Voitte korvata ruoka-aineita, jos joku ei sovi teille, kunhan tarkastatte, että vastaa ohjeeseen merkittyä ruoka-ainetta tai lisäravinnetta ravintoarvoiltaan."

"Tuotteiden vaihtaminen on mahdollista, jos ravintoarvot täsmäävät."

http://www.gojuttago.com/?p=375#comments
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
:ashamed: en mä tarkoittanut nirsoilla, mä vaan oon laittikokis addikti, muita paheita mulla ei hirveästi olekkaan...
Joutuuhan tässä muutkin luopumaan paheistaan. Mä kun tykkään syödä suklaata ja karkkia.
Niin mäkin, mutta pystyn elämään ilman suklaata ja karkkiakin. Mulle kait toi laittkokis on sellainen kahvinkorvike piristysmielessä... Mutta pitänee luopua siitä ja hyvähän se on siitä luopuakkin. Kaikki mulle aina paasaa, että juon sitä ihan liikaa! =)
niimpä, nyt sulla on erittäin hyvä syy päästä eroon tuosta juomasta joka ei millään tavalla ole terveellistä. alkuun on tasantarkkaan vaikeeta, mutta sinnillä ja hammasta purren selviät kyllä kun niin päätät! tsemppiä! :flower:
ja kaupasta käyt ostamassa vain nämä ruoka-aineet, sillon sulla ei kaapissa ole kiusauksia. kuulostaa niin helpolta, vaikka tiedän että on niin vaikeeta ;) tuut tänne ketjuun sitten purkamaan oloas kun oikein heikottaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei ihan oikeesti nyt!!
-määrät on tarkat ja ne määrät on oikeesti suunniteltu tarkkaan, niitä ei saa mennä muuttamaan.
-kaikki ruoka-aineet on syötävä, niitä ei saa mennä ominpäin korvaamaan millään. jos joku ruoka on korvattavissa, niin siinä on sillon se / merkki.
-kahvi,tee ja mausteet on sallittuja, mutta muuten ei omia ruoka-aineita tai juomia oteta mukaan.
-lipsumisia ei sallita, mitään ylimäärästä ei suuhun saa laittaa.
-aterioiden paikkoja saa muokata, mutta aterioita ei saa jakaa.
-vettä juodaan 3l päivässä
-muistakaa nuo omegat :wave:
-ruokailuvälitä maksimissaan 4h ,se on oikeesti tosi tärkeetä että syö säännöllisin väliajoin.

älkää heti alussa alkako nirsoileen :D on sitä helpompiakin diettejä jos ei halua tämmöstä kirjaimellisesti noudattaa =)
Itse asiassa luin nyt tuota Jutan sivua ja siellä Jutta itse vastaillut näin:

"Voitte korvata ruoka-aineita, jos joku ei sovi teille, kunhan tarkastatte, että vastaa ohjeeseen merkittyä ruoka-ainetta tai lisäravinnetta ravintoarvoiltaan."

"Tuotteiden vaihtaminen on mahdollista, jos ravintoarvot täsmäävät."

http://www.gojuttago.com/?p=375#comments
Jep, mutta jos kyse on ihmisestä joka ei noista ravintoarvoista mitään tiedä, niin paras on, kun ei mene solkkaamaan tuota suuntaan taikka toiseen.
Eria asia toki, jos homman osaa.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
niimpä, nyt sulla on erittäin hyvä syy päästä eroon tuosta juomasta joka ei millään tavalla ole terveellistä. alkuun on tasantarkkaan vaikeeta, mutta sinnillä ja hammasta purren selviät kyllä kun niin päätät! tsemppiä! :flower:
ja kaupasta käyt ostamassa vain nämä ruoka-aineet, sillon sulla ei kaapissa ole kiusauksia. kuulostaa niin helpolta, vaikka tiedän että on niin vaikeeta ;) tuut tänne ketjuun sitten purkamaan oloas kun oikein heikottaa :D

Kiitos tsempistä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Se nyt on ymmärrettävää et niitä ruoka-aineita ei saa mennä muuttamaan..
Mut mä en vaan jaksa syödä noin isoja annoksia... :snotty:


*muoks* Eipäs kun ilmeisesti saakin :D
koita ajatella niin, että sä laihdut vaan kun syöt tuon määrän :) moni kun kuvittelee että laihtuu vain pienillä määrillä...
eikä 200g kasviksia lopulta paljoa ole, siihen sitten 100g jotain lihaa, ei se nyt ylitsepääsemättömän paljoa ole ;) kyllä sä pystyt! :D
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Se nyt on ymmärrettävää et niitä ruoka-aineita ei saa mennä muuttamaan..
Mut mä en vaan jaksa syödä noin isoja annoksia... :snotty:
Sä syöt aivan liian vähän. Millä sä elät niillä sun kalorimäärillä?
Oletko muuten Essie laihtunut noin pienillä kalorimäärillä kovastikkin? Miten jaksat päivän, eikö heikota ja väsytä?
 

Yhteistyössä