Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mitähän rehvastelua se on jos jätän pois mehukeiton ja syön aamuin illoin mun mielestä ison satsin puuroa? Syön siis illalla sen saman määrän puuroa kuin mitä aamulla eli kaurahiutaleita 45g.

Mä en ala mitään dieettiä vetämään sillä, että saa pelätä oksentavansa. Ei se ole tervettä.
Mainittiinko joku nimeltä...:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mitähän rehvastelua se on jos jätän pois mehukeiton ja syön aamuin illoin mun mielestä ison satsin puuroa? Syön siis illalla sen saman määrän puuroa kuin mitä aamulla eli kaurahiutaleita 45g.

Mä en ala mitään dieettiä vetämään sillä, että saa pelätä oksentavansa. Ei se ole tervettä.
Mainittiinko joku nimeltä...:whistle:
Ei, mutta kai saan silti vastata. Helppohan se on niillä jotka pystyvät syömään kaiken noista eikä tule oksennusrefleksiä. Me ihmiset kun ollaan erilaisia.

Mutta eiköhän tämä tästä ettei mene ketju pilalle kun aletaan toisia nokkimaan.
 
71KG
Alkuperäinen kirjoittaja 71kg:
hei mites tässä tapauksessa kun on kalalle niin allerginen ettei omegat käy onko vaihtoehtoa niille? olen jättänyt kylmästi siis syömättä ku ei voi.. jännä juttu että en muista mitä merkkiä kokeilin kun luontaistuotekaupassa suositeltiin että ei aiheuta allergiaa, mutta tuli kuitenkin.
olen normisti korvannut tarvittavan annoksen saksanpähkinöillä, nythän niitä ei ole "sallituissa" aineissa.
oisko kellään tähän tietoa?
 
vieras
OLIS KYSYMYS:

yritin tuonne Jutan sivulle kommentoida, mutten osannut :/ pitääkö sinne jotenkin kirjautua vai mitä?
Noh, mutta se kysymys koskee taas näitä palautusjuomia... Bull sanoo että aerobiseksi liikunnaksi käy kävelyn lisäksi juoksu,spinning ym muut hikijumpat, samalla sanoo että palautusjuoma otetaan VAIN kuntosalitreenin jälkeen.
Sitten taas joku toinen fitness-tyyppi kommentoi että palautusjuoman voi ottaa body pump-tunnin jälkeen koska se on ns painoharjottelua.
Mutta entäs spinning? raju kuntonyrkkeily? tanssit ym? Niissä palaa kaloreita kamalasti ja hiki virtaa, oikeasti todella raskaita tunteja kun vetää ne täysillä. Eikö todellakaan näiden jälkeen palautusjuomaa? Vain sillon kun tekee salitreenin kotitreeninä tai salilla? Minusta se vaan tuntuu todella omituiselta... Olen paljon enemmän puhki esim tunnin kuntonyrkkeilyn jälkeen, mitä muutaman kotonatehdyn kuntopiirikierroksen jälkeen :eek:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja 71KG:
Alkuperäinen kirjoittaja 71kg:
hei mites tässä tapauksessa kun on kalalle niin allerginen ettei omegat käy onko vaihtoehtoa niille? olen jättänyt kylmästi siis syömättä ku ei voi.. jännä juttu että en muista mitä merkkiä kokeilin kun luontaistuotekaupassa suositeltiin että ei aiheuta allergiaa, mutta tuli kuitenkin.
olen normisti korvannut tarvittavan annoksen saksanpähkinöillä, nythän niitä ei ole "sallituissa" aineissa.
oisko kellään tähän tietoa?
Rasvan saannista on kysymys. Ilman rasvaa ei laihdu. Jos kalaöljy ei käy, niin ota lusikallinen rypsiöljyä, ajaa saman asian.
 
**
ei millään pahalla, mutta onko tässä ketjussa ketään kuka oikeasti noudattaa tätä dieettiä? Eikö tule mieleen edes korvata niitä poisjätettyjä ruokia jollakin sopivalla? Meinaan että näin tarkassa dieetissä kaikki lienee hyvinki olennaista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Sekin tossa on, että jos alkaa ominpäin muuttelemaan tai jättämään joitain ruokia kokonaan välistä, jää kalorit liian alhasiks ja kroppa hyvällä lykyllä menee säästöliekille -> painonpudotus stoppaa siihen :) Et mun neuvo kyllä ois se että kannattaa väkisin tunkea kaikki kurkusta alas. :xmas:
mä oksensin sen puuron eilen, eli en pysty vetään väkisin :x :/

jei! mä oon vetäny jo 2 lasillista vettä B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja **:
ei millään pahalla, mutta onko tässä ketjussa ketään kuka oikeasti noudattaa tätä dieettiä? Eikö tule mieleen edes korvata niitä poisjätettyjä ruokia jollakin sopivalla? Meinaan että näin tarkassa dieetissä kaikki lienee hyvinki olennaista?
Mä teen juuri ohjeiden mukaan. Eilen venyi ruokailuväli 6 tuntiin, mutta enää se ei tule toistumaan sillä mies lupasi mulle hankkia tänään niitä protskupatukoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Sekin tossa on, että jos alkaa ominpäin muuttelemaan tai jättämään joitain ruokia kokonaan välistä, jää kalorit liian alhasiks ja kroppa hyvällä lykyllä menee säästöliekille -> painonpudotus stoppaa siihen :) Et mun neuvo kyllä ois se että kannattaa väkisin tunkea kaikki kurkusta alas. :xmas:
mä oksensin sen puuron eilen, eli en pysty vetään väkisin :x :/

jei! mä oon vetäny jo 2 lasillista vettä B)
Hyvä, hyvä

:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mä oksensin sen puuron eilen, eli en pysty vetään väkisin :x :/

jei! mä oon vetäny jo 2 lasillista vettä B)
Hyvä, hyvä

:saint:
:p

Oisko jollain tosi hyvää ideaa millä mä saisin korvattua ton puuron? :xmas:


Siiderillä :D

:LOL: :LOL:
 
71KG
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja 71KG:
Alkuperäinen kirjoittaja 71kg:
hei mites tässä tapauksessa kun on kalalle niin allerginen ettei omegat käy onko vaihtoehtoa niille? olen jättänyt kylmästi siis syömättä ku ei voi.. jännä juttu että en muista mitä merkkiä kokeilin kun luontaistuotekaupassa suositeltiin että ei aiheuta allergiaa, mutta tuli kuitenkin.
olen normisti korvannut tarvittavan annoksen saksanpähkinöillä, nythän niitä ei ole "sallituissa" aineissa.
oisko kellään tähän tietoa?
Rasvan saannista on kysymys. Ilman rasvaa ei laihdu. Jos kalaöljy ei käy, niin ota lusikallinen rypsiöljyä, ajaa saman asian.
kiitos sulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Onko ongelma nimenomaan KAURApuuro, vai puurot ylipäänsä?
oikeestaan kaikki. kaurapuuro on pahin.
Onnistuiskohan siittä kaurasta tekemään jonkinmoisia leipäsiä? Siis että laittais kaurahiutaleita, vettä ja suolaa ja tekis niistä semmosia kaupalastujen näköisiä...kuivuiskohan ne uunissa siten, että niistä tulis semmoisia kovia leipäsiä joita vois sitten mutustella?

Mä kun en tosiaan keksi että millä sä saisit sen korvattua :/
 

Yhteistyössä