Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä luulette muuten, miten dieetti muuttuu kuukauden kuluttua...?

Juttahan lupasi antaa uudet ohjeet sitten...
no maksulliseksi ainakin :D
oliskohan näin...
Lyön vaikka pääni pantiksi :D auts :xmas:
näinhän se olis kaikkein "järkevintä",koska nyt on Jutta+muut saanu hyvää mainosta ja porukka innoissaan mukana ja kun huomaavat että tuloksia tulee, niin halutaan lisää :p ja sehän luonnollisesti on sitten maksullista ;)
 
Mulla on niin pirtee olo.

Oon saanu itestäni paaaljon irti. :saint: Ja on jotenkin tosi hyvä fiilis. Ja tänään maistoin ekan kerran semmosta protsku patukkaa ja oli hyvää :p Vie kyl makeanhimon mennessään.. nyt rahkaa nassuun :)
 
eemis
Jeejee kolmas päivä jo meneillään ja nyt jo on parempi olo itsensä kanssa. Mulla on pieni nälkä vaivannut silloin tällöin, mutta tieto siitä että pian saa taas syödä auttaa.. Tsemppiä meille kaikille jotka tätä diettiä noudattaa.
 
N&N
Alkuperäinen kirjoittaja eemis:
Jeejee kolmas päivä jo meneillään ja nyt jo on parempi olo itsensä kanssa. Mulla on pieni nälkä vaivannut silloin tällöin, mutta tieto siitä että pian saa taas syödä auttaa.. Tsemppiä meille kaikille jotka tätä diettiä noudattaa.
Mä en taas millään jaksanut ahtaa kaikkee tota ruokamäärää :(. Huomenna uusiks :)
 
kiire
Alkuperäinen kirjoittaja N&N:
Alkuperäinen kirjoittaja eemis:
Jeejee kolmas päivä jo meneillään ja nyt jo on parempi olo itsensä kanssa. Mulla on pieni nälkä vaivannut silloin tällöin, mutta tieto siitä että pian saa taas syödä auttaa.. Tsemppiä meille kaikille jotka tätä diettiä noudattaa.
Mä en taas millään jaksanut ahtaa kaikkee tota ruokamäärää :(. Huomenna uusiks :)
Miksi sä sitten laihdutat? Et voi olla kovin läski, jos tämä ruokamäärä on paljon ja et jaksa "ahtaa" sitä itseesi.
 
Kkorento
Alkuperäinen kirjoittaja kiire:
Alkuperäinen kirjoittaja N&N:
Alkuperäinen kirjoittaja eemis:
Jeejee kolmas päivä jo meneillään ja nyt jo on parempi olo itsensä kanssa. Mulla on pieni nälkä vaivannut silloin tällöin, mutta tieto siitä että pian saa taas syödä auttaa.. Tsemppiä meille kaikille jotka tätä diettiä noudattaa.
Mä en taas millään jaksanut ahtaa kaikkee tota ruokamäärää :(. Huomenna uusiks :)
Miksi sä sitten laihdutat? Et voi olla kovin läski, jos tämä ruokamäärä on paljon ja et jaksa "ahtaa" sitä itseesi.
Itsekin mietin, että noi ruokamäärät kerralla on aika isoja normaaliin ruokailuuni nähden, mutta hyvin ne on mennyt alas kun syö säännöllisesti kolmen tunnin välein.

Toinen päivä takana ja innolla odotan kolmatta! Ikävin asia tässä ruokavaliossa on hedelmien puuttuminen, koska olen tottunut syömään kiivejä ja päärynöitä aamuisin.. Mut ohan toi kaurapuurokin ihan kiva. :p

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Saako niitä ottaa muka 4 päivässä?! Tuntuu aika hurjalta... :/
Ei se mitään hurjaa ole. Ainoastaan, jos on käytössä Marevan lääkitys tai todettu verenhyytymisessä ongelmia, niin voi vähän miettiä.

Fitness-guru Poliquin suosittelee sellasia 30 gramman päiväannoksiakin, niin siihen verrattuna 4 kapselia, joissa merkistä riippuen on 2-4 grammaa kalaöljyä 4 kapselin satsissa, ei mitään hätiä.

Ei kai kukaan mieti että päivittäinen lohen syöminenkään olisi jotenkin hurjaa. Ei noissa kapseleissa ole kuin murto-osa sen satsin kalaöljymäärästä.
 
vieras
Sanokaa mitä sanotte, mutta nuo leseet on ihan tolkuttoman pahoja! :x

Eilen sotkin rahkan joukkoon suoraan purkista, tänään keitin niitä ja lisäsin raejuustoon.
Ihan törkeän makuisia :x

MIKÄKÖHÄN NIKILLE OLISI KORVAAJA JATKOSSA? Tuon 4 viikkoa syön niitä iltaisin väkisin. Mutta tämän kuurin jälkeen en enää ikinä laita niitä suuhuni. KAMALIA!!! :x :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennuska:
siis ihan ihme nurinaa puuro on pahaa ?! mehukeitto on pahaa ?! vehnäleseet pahaa?! kyllä mun mielestä jos aikuinen ihminen ei puuroa saata syödä niin olis kyllä aika opetella. ei se klimppinen kaurapuuro minustakaan ihanaa ole mutta alas menee jos täytyy.
haista ny kuule P****!

kyllähän se alas menee, mutta samaa reittiä tulee ylöskin, sille ei voi mitään. |O
 
N&N
Alkuperäinen kirjoittaja kiire:
Alkuperäinen kirjoittaja N&N:
Alkuperäinen kirjoittaja eemis:
Jeejee kolmas päivä jo meneillään ja nyt jo on parempi olo itsensä kanssa. Mulla on pieni nälkä vaivannut silloin tällöin, mutta tieto siitä että pian saa taas syödä auttaa.. Tsemppiä meille kaikille jotka tätä diettiä noudattaa.
Mä en taas millään jaksanut ahtaa kaikkee tota ruokamäärää :(. Huomenna uusiks :)
Miksi sä sitten laihdutat? Et voi olla kovin läski, jos tämä ruokamäärä on paljon ja et jaksa "ahtaa" sitä itseesi.
En mä laihduta, mulla tulee varmaan tän dieetin myötä paino nouseen, sillä mulla on projektina kasvattaa lihasta.

 
Musta tuntuu, että mun kaksoisleuka on vähän pienempi. Ei kai se voi olla. :ashamed: Nesteitä on ainakin lähtenyt koska aamupaino on 3kg vähemmän kuin tiistaina.

Jutta kyllä laittoi, että kerran viikossa puntarilla käyminen riittää, mutta utelias kun olen niin käyn joka aamu. :ashamed:
 
Penni
Mäkin punnitsen itseni joka päivä :D Jotenkin antaa kummasti päivään potkua kun näkee uuden alemman lukeman...

En ymmärrä kun jotku valittaa tätä kitukuuriksi ja ruokaa yksipuoliseksi, mutta eihän se ole!! No ehkä aamu-ja iltapala hieman, mutta lounaasta ja päivällisestä voi tehdä miljoonia eri variaatioita ja olen syönyt tällä viikolla varmasti paremmin kuin koko vuonna yhteensä!! Makeanhimokin on lakannut, eikä enää tee tiukkaa kahvipöydässä kieltäytyä pullista yms.
 
71KG
Alkuperäinen kirjoittaja Penni:
Mäkin punnitsen itseni joka päivä :D Jotenkin antaa kummasti päivään potkua kun näkee uuden alemman lukeman...

En ymmärrä kun jotku valittaa tätä kitukuuriksi ja ruokaa yksipuoliseksi, mutta eihän se ole!! No ehkä aamu-ja iltapala hieman, mutta lounaasta ja päivällisestä voi tehdä miljoonia eri variaatioita ja olen syönyt tällä viikolla varmasti paremmin kuin koko vuonna yhteensä!! Makeanhimokin on lakannut, eikä enää tee tiukkaa kahvipöydässä kieltäytyä pullista yms.
ISO PEESI :D
 
mininni mä syön omegan lisäksi kalkkia ja magnesiumia (yhdessä ) ja sinkkiä (koska en syö punaista lihaa), mitään monivitamiineja en syö, oon tässä miettinyt jos pitäisi........

mä en tiiä mikä mun paino oli ennen kun aloitin mutta veikkasin että se oli jotain 54 koska yleensä mun paino on jotain 54-55. No tänä aamuna mun paino oli 52kg että kyllä multakin on jo lähtenyt jotain nestettä, turvotusta ym. Ja kyllähän sen huomaa kun katsoo peilistä :)
(ja laitan nyt vielä tähän et mun paino on noin alhainen koska tällä hetkellä mun lihakset on niin huonossa kunnossa, sen takia olen tällä dieetillä et saan rasvaa poltettua pois ja sit voin alkaa kasvattaa lihaksia, mun tarkoitus ei todellakaan on olla anorektisen laiha, ennen kun joku alkaa valittaa tästäkin)

Tänään alkoi sitten todellinen haaste koska mun menkat alkoi :/ yleensä menkkojen aikana syön pari levyllistä suklaata, pussillisen sipsiä, pari litraa limua ym :ashamed: siis sen koko viikon aikana mulla on ihan mieletön makean- ja suolanhimo :kieh:
Nyt pitää pysyä vahvana....
 
Mä tein eilen niin, että otin iltapalaksi rahkaa ja sinne sekaan murskasin vähän mansikkaa (n. 30g). Leseet vedin alas sellaisenaan enkä laittanut niitä pilaamaan hyvää rahkaa. :p Nyt aamupalapuuron sekaan laitan myös vähän mansikkasosetta.
 
71KG
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä tein eilen niin, että otin iltapalaksi rahkaa ja sinne sekaan murskasin vähän mansikkaa (n. 30g). Leseet vedin alas sellaisenaan enkä laittanut niitä pilaamaan hyvää rahkaa. :p Nyt aamupalapuuron sekaan laitan myös vähän mansikkasosetta.
mä söin rahkan rahkana suoraan purkista, leseet laitoin mehukeiton kanssa. :D
mutta rainbow merkkinen rahka on jotenkin eri makuista kun valion, taidan vielä kokeilla ingmania ja jollei sen maku miellytä niin takas valioon.. toi rainbow olis ollut vaan edullista.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja 71KG:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä tein eilen niin, että otin iltapalaksi rahkaa ja sinne sekaan murskasin vähän mansikkaa (n. 30g). Leseet vedin alas sellaisenaan enkä laittanut niitä pilaamaan hyvää rahkaa. :p Nyt aamupalapuuron sekaan laitan myös vähän mansikkasosetta.
mä söin rahkan rahkana suoraan purkista, leseet laitoin mehukeiton kanssa. :D
mutta rainbow merkkinen rahka on jotenkin eri makuista kun valion, taidan vielä kokeilla ingmania ja jollei sen maku miellytä niin takas valioon.. toi rainbow olis ollut vaan edullista.. :/
Mulla on x-tra merkkistä rahkaa ja se on ihan ok makeutusaineen kanssa. Tuo on halvempaa kuin valion.
 

Yhteistyössä