Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

ööp
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
Niin mut tää on hauskaa ja motivoi enemmän koska tässäkin on nyt niin paljon porukkaa mukana :) En mä ainakaan oleta laihtuvani tällä kuin parisen kiloa, mut tällainen iso porukka innostaa ja on helpompi olla sortumatta kun on vertaistukea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
no mä en vieläkään halua laihduttaa tällä ruokavaliolla, vaan mä haluan nimenomaan kiinteyttä ja lihasmassaa.
Mulle tämä on tavallaan "salidieetti", en keksi parempaa nimeä, ja olen joskus ennenkin ollut samantyyppisellä ruokavaliolla, eli proteiinia, proteiinia, proteiinia....
Mä tavallaan huomasin tämän vahingossa ja päätin lähteä mukaan koska olin muutenkin päättänyt tehdä muutoksia mun ruokavalioon, tämä "jutan versio" on vähän erilainen niin halusin kokeilla mutta silti olen kyllä kanssa tehnyt jotain muutoksia eli en seuraa Jutan ohjetta ihan tarkalleen, mutta mulla on kuitenkin sen verran kokemusta tästä asiasta että tiiän millaisia muutoksia voi tehdä.
 
ööp
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
no mä en vieläkään halua laihduttaa tällä ruokavaliolla, vaan mä haluan nimenomaan kiinteyttä ja lihasmassaa.
Mulle tämä on tavallaan "salidieetti", en keksi parempaa nimeä, ja olen joskus ennenkin ollut samantyyppisellä ruokavaliolla, eli proteiinia, proteiinia, proteiinia....
Mä tavallaan huomasin tämän vahingossa ja päätin lähteä mukaan koska olin muutenkin päättänyt tehdä muutoksia mun ruokavalioon, tämä "jutan versio" on vähän erilainen niin halusin kokeilla mutta silti olen kyllä kanssa tehnyt jotain muutoksia eli en seuraa Jutan ohjetta ihan tarkalleen, mutta mulla on kuitenkin sen verran kokemusta tästä asiasta että tiiän millaisia muutoksia voi tehdä.
Voi rakas! Et sä mitään lihasmssaa saa, jos menet miinuskaloreilla! Perusasiat kuntoon ensin ja sitten vasta kikkailemaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
Niin mut tää on hauskaa ja motivoi enemmän koska tässäkin on nyt niin paljon porukkaa mukana :) En mä ainakaan oleta laihtuvani tällä kuin parisen kiloa, mut tällainen iso porukka innostaa ja on helpompi olla sortumatta kun on vertaistukea.
Niiinpä. :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No ihan ei tosiaan mitään gourmeet-elämyksiä tästä ruokavaliosta saa...raejuusto paljaalttaan on ihan helkutin pahaa, eikä se mehukeitto+kaurahiutaleetkaan varsinainen makuelämys ole :LOL: mutta kaipa se tosiaan niin menee, että kauneuden vuoksi pitää kärsiä :LOL:
Minusta raejuusto on hywää :p !!!

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No ihan ei tosiaan mitään gourmeet-elämyksiä tästä ruokavaliosta saa...raejuusto paljaalttaan on ihan helkutin pahaa, eikä se mehukeitto+kaurahiutaleetkaan varsinainen makuelämys ole :LOL: mutta kaipa se tosiaan niin menee, että kauneuden vuoksi pitää kärsiä :LOL:
Minusta raejuusto on hywää :p !!!

:D
Rasvaton ei ole :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
no mä en vieläkään halua laihduttaa tällä ruokavaliolla, vaan mä haluan nimenomaan kiinteyttä ja lihasmassaa.
Mulle tämä on tavallaan "salidieetti", en keksi parempaa nimeä, ja olen joskus ennenkin ollut samantyyppisellä ruokavaliolla, eli proteiinia, proteiinia, proteiinia....
Mä tavallaan huomasin tämän vahingossa ja päätin lähteä mukaan koska olin muutenkin päättänyt tehdä muutoksia mun ruokavalioon, tämä "jutan versio" on vähän erilainen niin halusin kokeilla mutta silti olen kyllä kanssa tehnyt jotain muutoksia eli en seuraa Jutan ohjetta ihan tarkalleen, mutta mulla on kuitenkin sen verran kokemusta tästä asiasta että tiiän millaisia muutoksia voi tehdä.
Voi rakas! Et sä mitään lihasmssaa saa, jos menet miinuskaloreilla! Perusasiat kuntoon ensin ja sitten vasta kikkailemaan!
no mä oon kyllä selittänyt tässä ketjussa että mulla on tällä hetkellä rasvaprosentti korkea ja mun pitää ensin polttaa vähän rasvaa että voin alkaa kasvattaa lihasmassaa, ja mitä enemmän kasvatat lihasmassaa vaikka sulla on paljon rasvaa niin sitä paremmin pystyy polttaa rasvaa. Sen takia olen nyt tällä ruokavaliolla jossa on mahdollisimman vähän hiilareita ja paljon proteiinia, sitten kun rasvat on poltettu voi alkaa lisätä enemmän hiilareita ruokavalioon joten lihakset saa lisää ravintoa.
Perusasiat osaan kyllä kiitos vaan, kyllä mulla on kokemusta tästä.
 
She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Voi rakas! Et sä mitään lihasmssaa saa, jos menet miinuskaloreilla! Perusasiat kuntoon ensin ja sitten vasta kikkailemaan!
Vasta-alkajat voivat saada lihasmassaa miinuksillakin! Itse asiassa jostain kumman syystä olen itsekin kasvanut vaikka en enää aloittelija olekaan, ja miinuksilla treenaan nyt. =)
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No ihan ei tosiaan mitään gourmeet-elämyksiä tästä ruokavaliosta saa...raejuusto paljaalttaan on ihan helkutin pahaa, eikä se mehukeitto+kaurahiutaleetkaan varsinainen makuelämys ole :LOL: mutta kaipa se tosiaan niin menee, että kauneuden vuoksi pitää kärsiä :LOL:
Jeps, mulla on vähän mieli maassa ton aamupalan jälkeen; en saanut nieltyä sitä kaura-mehukeittomössöä kokonaan, lähes puolet meni roskiin. Olis tullut oksennus, jos olisin jatkanut.... huh. :( Raejuustoa en ole ennen vetänyt paljaaltaan, eikä sekään yksinään hääville maistu, mutta menee kuitenkin.

Mun täytyy varmaan tuo kaurahiutale vaihtaa ruisleipäpalaan (ilman voita). Ehkä tungen raejuustot leivän päälle.

Vettä olen juonut (ja laukannut vessassa vähän väliä) ja tehnyt treeniäkin jo tälle päivää. Odotan mielenkiinnolla lounasta, että miltä tuntuu! =)

Välipalaksi ajattelin pyöräyttää rahka-marjapirtelön!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Mua vähän hymyilyttää, kun moni tuntuu uskovan, etä tää on joku ihmedieetti. Tämä on ihan tavallinen laihduttava ruokavalio! Hienoa tietysti, että moni on lähtenyt mukaan ja kiva, että Jutta & co. on näkyville tämän ruokavalion laittanut.

Se blogin ketju on pullollaan näitä "voinko vaihtaa sitä ja tätä" ja niistä huomaa, ettei kysyjillä ole mitään hajua ruokien energiasisällöistä! Esim. voinko vaihtaa sokerittoman mehukeiton kahteen hedelmään? ET! Tai siis voit, mutta sitten ei ole enää tämä dieetti kyseesä.

Tsemppiä kaikille, jotka ovát tosissaan mukana!
En mä tätä ainakaan minään ihmedieettinä pidä vaan sellaisena joka sai mut innostumaan. Kerrankin jotakin sellaista mikä oikeasti innostaa mua pudottamaan painoa. Tämä tuntuu sellaiselta, että tämän voisin saada jopa toimimaankin.

Kiva kun tsemppaat, mutta kyllä se tuossa arvosteletkin. Ei tämä ketju ollut sitä varten, että meitä tullaan tähän arvostelemaan ja nokkimaan siitä mitä me teemme.
 
Vieras
Itse nautin hiutaleet puurona, laitan pikkuisen enemmän suolaa ja sitten vaan mussuttaen alas, ei nyt niin erinomaista mutta helppo syödä. Raejuustosta en erityisemmin tykkää, vähän paremmin menee kuitenkin kun osan mehukeitosta laittaa raejuuston sekaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
Voi rakas! Et sä mitään lihasmssaa saa, jos menet miinuskaloreilla! Perusasiat kuntoon ensin ja sitten vasta kikkailemaan!
Vasta-alkajat voivat saada lihasmassaa miinuksillakin! Itse asiassa jostain kumman syystä olen itsekin kasvanut vaikka en enää aloittelija olekaan, ja miinuksilla treenaan nyt. =)
Tämä on kanssa totta. Olen huomannut just jos pitää todella pitkän tauon, eli ei treenaa yhtään monen kuukauteen, tai vuoteen :ashamed:
nyt mulla on just sellainen tilanne etten ole treenannut kahteen vuoteen :/ enkä ole syönyt terveellisesti. Rasvaprosentti on korkea, ja muutenki kroppa huonossa kunnossa mutta ylipainoa mulla ei ole....nyt pitää polttaa rasvaa että saa lihakset taas esiin. Ja se on mun tavoite just tällä ruokavaliolla, sen jälkeen voin lisää enemmän hiilareita ruokavalioon.
 
Ja muuten täällä oli aikaisemmin puhe valokuvista. Niin oletteko ottaneet valokuvia teistä?
Mä pyysin just jos toi lasten isä voisi illalla ottaa valokuvia musta ku se tulee käymään, sitten kuukauden päästä voin ottaa uusia kuvia ja vertailla :)
 
sikke
Vinkki muuten teille, jotka ette pidä rasvattomasta raejuustosta paljaaltaan: tehkään kuten Jutta suosittelee, lisätkää mausteita! Itse olen jo kauan aikaa laittanut maustamattoman joukkoon esim. salaatteihin tarkoitettuja yrttimausteita ja maku on tosi hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Vinkki muuten teille, jotka ette pidä rasvattomasta raejuustosta paljaaltaan: tehkään kuten Jutta suosittelee, lisätkää mausteita! Itse olen jo kauan aikaa laittanut maustamattoman joukkoon esim. salaatteihin tarkoitettuja yrttimausteita ja maku on tosi hyvä.
Kiitti vinkistä! :) Kyllähän se menee ruoan kanssa, mutta sellaisenaan aika kuivaa.
 
vieras
Miten te syötte naudanlihan?

Itse ostin eilen 400 g pakkauksen naudan paistijauhelihaa...Siitä riittää kahdeksi päiväksi...Mitä muuta voisi ostaa ja kuinka ne valmistatte...Plekkä pannussa paistaminen saa aikaan kuivakan pihvin...:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te syötte naudanlihan?

Itse ostin eilen 400 g pakkauksen naudan paistijauhelihaa...Siitä riittää kahdeksi päiväksi...Mitä muuta voisi ostaa ja kuinka ne valmistatte...Plekkä pannussa paistaminen saa aikaan kuivakan pihvin...:D
Kaupassa sattui olemaan lohifilee 700g puoleen hintaan, siitähän saa jo 7 ateriaan! :D Sitten ostin tonnikalaa ja kananpojan jauhelihaa. Äsken söin eilen paistamaani broilerfilettä.

Broilerit paistoin uunissa, samoin teen kalalle. Jauhelihan paistan pannulla pienen öljytilkan kanssa. Maustan aika reilulla kädellä.
 
Mä muuten mokasin tämän lounaan kanssa! :headwall: :ashamed: En tarkistanut ohjetta vaan muistin, että pitää olla riisiä tms. No se onkin vasta päivällisellä! Meneeköhän aivan pieleen jos sitten päivällisellä syön kuten lounaalla? Ei siis päivän kalorimäärä muuttuisi miksikään.
 
bb
Tässä Jutan vastaus kopioituna hänen postauksensa kommenteista:

"Jutta May 2nd, 2010 7:28 pm

Jenni, hyvä huomio, oli jäänyt kirjoittamatta, eli tarkoitetaan raakapainoja. Nyt se on myös tekstissä.

Voitte korvata ruoka-aineita, jos joku ei sovi teille, kunhan tarkastatte, että vastaa ohjeeseen merkittyä ruoka-ainetta tai lisäravinnetta ravintoarvoiltaan.

Voitte vaihtaa aterioiden paikkaa välipalan, lounaan ja päivällisen suhteen. Älkää jakako aterioita.

-j-"

Eli aterioita voi vaihtaa keskenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä muuten mokasin tämän lounaan kanssa! :headwall: :ashamed: En tarkistanut ohjetta vaan muistin, että pitää olla riisiä tms. No se onkin vasta päivällisellä! Meneeköhän aivan pieleen jos sitten päivällisellä syön kuten lounaalla? Ei siis päivän kalorimäärä muuttuisi miksikään.
Lounaan, päivällisen ja välipalan paikkaa saa vaihtaa, eli ei mene pieleen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Vinkki muuten teille, jotka ette pidä rasvattomasta raejuustosta paljaaltaan: tehkään kuten Jutta suosittelee, lisätkää mausteita! Itse olen jo kauan aikaa laittanut maustamattoman joukkoon esim. salaatteihin tarkoitettuja yrttimausteita ja maku on tosi hyvä.
Kiitti vinkistä! :) Kyllähän se menee ruoan kanssa, mutta sellaisenaan aika kuivaa.
Kiittää myös :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä muuten mokasin tämän lounaan kanssa! :headwall: :ashamed: En tarkistanut ohjetta vaan muistin, että pitää olla riisiä tms. No se onkin vasta päivällisellä! Meneeköhän aivan pieleen jos sitten päivällisellä syön kuten lounaalla? Ei siis päivän kalorimäärä muuttuisi miksikään.
Tämän takia mulla onkin lappu vieressä kun kokkaan. Niin kauan, kunnes opin listan ulkoa :D.
Noudatan tätä dieettiä nyt pilkuntarkasti...Lukuunottamatta sitä palautusjuomajauhetta sis, josta eilen kyselin.

Mutta siis diettiohjeessahan on kaikki Fastin tuotteita siksi, koska kyseinen lafka sponssaa tätä kampanjaa ;).
Tuli vasta eilen mieleen tuo. Siksi juon ihan hyvällä omallatunnolla tuon eri firman palautusjauhepussin loppuun :D.
 

Yhteistyössä