Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
Mä kans mietin samaa.. mun treenit ei ole mitään lihasten pumppausta vaan ihan tavallista lenkkeilyä, uintia ja jotain jumppaa joskus, ei kai niihin tarvii palautusjuomia?
No tuollaista munkin liikunta on. Tiedä sitten minkälaisia liikuntaohjeita sieltä tänään tulee.
ei tarvi välttämättä mitään palautusjuomia jos ei oo niin älyn rankkaa treeniä ettei keho kerkeä palautua omaan tahtiin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Vieras, en usko että ihan käy. Ellet sitten korvaa noita puuttuvia ainesosia. Ja se tulee kyllä kalliiksi jos monta eri pussia joudut ostamaan ...
:(

No, en meinaa tuota pussia heittää menemään. Käytän sen itsepäisesti kuitenkin...Muutoin noudatan kirjaimellisesti ohjeita :).
 
Opppsss
Kuinka isoja te muut olette, oletteko "juttamaisia" eli himoliikkujia ja hoikkia jo valmiiksi.. ?

Itse olen ex-himoliikkuja, sittemmin lihonnut. Pituutta 172cm painoa 90kg :(
Olo on jo parin vuoden ajan ollut ihan hirveä, ällöttävä....

Jotenkin nuo Jutan sanat osui ytimeen. Mullahan on vielä mahdollisuus saavuttaa se energisyys mikä mulla oli ennen... ja se liikkumisen ilo :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Opppsss:
Kuinka isoja te muut olette, oletteko "juttamaisia" eli himoliikkujia ja hoikkia jo valmiiksi.. ?

Itse olen ex-himoliikkuja, sittemmin lihonnut. Pituutta 172cm painoa 90kg :(
Olo on jo parin vuoden ajan ollut ihan hirveä, ällöttävä....

Jotenkin nuo Jutan sanat osui ytimeen. Mullahan on vielä mahdollisuus saavuttaa se energisyys mikä mulla oli ennen... ja se liikkumisen ilo :)
Mä olen isokokoinen. 176 cm ja puntarille en ole uskaltanut mennä...yli 80 kg taatusti :ashamed:

Raskauden aikaisen ylensyönnin tuloja nämä kilot. Parhaimmillani olen ollut 65 kg ja siihen pyrin edelleen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Opppsss:
Kuinka isoja te muut olette, oletteko "juttamaisia" eli himoliikkujia ja hoikkia jo valmiiksi.. ?

Itse olen ex-himoliikkuja, sittemmin lihonnut. Pituutta 172cm painoa 90kg :(
Olo on jo parin vuoden ajan ollut ihan hirveä, ällöttävä....

Jotenkin nuo Jutan sanat osui ytimeen. Mullahan on vielä mahdollisuus saavuttaa se energisyys mikä mulla oli ennen... ja se liikkumisen ilo :)
En ole juttamainen. En läheskään :D Enkä haluaiskaan olla ;)

Liikun kyllä 4krt viikossa, yht. 4h. Siis ohjattuja jumppia,tansseja ym. Siihen päälle sitten ihan normaalit kävelyt sun muut... Lässähtäny oon, aina vähän ylimäärästä ollut mutta oon saanu itteni kiinteytettyä ja laihduttanukki oon.

Kunnes lipsuin taas ... :kieh:
 
jurristi harmaana
Mäkin tuun tähän pinoon. Aloittelen kyllä vasta huomenissa. :D

Ja juu, en ole minäkään juttamainen. Aikaisemmassa elämässä olen ollut aktiiviliikkuja (kilpaillutkin), nyt on useamman vuoden ollut hiljaiseloa. Aika ottaa taas oma elämä haltuun tälläkin saralla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
Mä kans mietin samaa.. mun treenit ei ole mitään lihasten pumppausta vaan ihan tavallista lenkkeilyä, uintia ja jotain jumppaa joskus, ei kai niihin tarvii palautusjuomia?
Niitä on erilaisia. On sellaisia justiinsa painonnostoon tarkotettuja, ja sitten on toisenlaista urheilua harrastaville :) Tsekatkaa www.fast.fi
Fastilla on mun mielestä parhaat tuotteet. Mun exä oli ostanut mulle jotain muuta, en muista merkkiä, mutta ei ollut yhtä hyvä ku fastin. Maku ei ainkaan ollut yhtä hyvä :x
 
Niin ja mä voin kanssa laittaa tänne mun mitat:
eli pituus on 160cm, vaakaa mulla ei ole mutta veikkaan että n.54kg.
Vyötärö 77cm
Reisi 46cm

Eli ylipainoa mulla ei ole, mutta lihakset on huonossa kunnossa ja rasvaprosentti on varmaan tällä hetkellä ihan älytön :/
Mä toivon että tällä ruokavaliolla sais kiinteyttä enemmän ja myös lihasmassaa.

Käyn salilla pari kertaa viikossa, sekä pilateksessa että joogassa pari kertaa viikossa. Nyt ajattelin vielä lisätä jotain aerobista liikuntaa et saisin rasvaa poltettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Mäkin tuun tähän pinoon. Aloittelen kyllä vasta huomenissa. :D

Ja juu, en ole minäkään juttamainen. Aikaisemmassa elämässä olen ollut aktiiviliikkuja (kilpaillutkin), nyt on useamman vuoden ollut hiljaiseloa. Aika ottaa taas oma elämä haltuun tälläkin saralla.
No siis huomennahan tämä vasta alkaakin, ainakin mun mielestä tuolla sivuilla luki niin. Itsellä ei mene aamupala aivan putkeen koska en päässyt tänään kauppaan, mutta jo lounaaksi saan asian kuntoon.
 

Yhteistyössä