Virallinen twilight-pino vol.3

Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Ohjaa tänne :D

Juu, se käy jo täällä. Yritin kahlata ketjua läpi, mutta en jäksanut. Viimeks hän soitti jä kysyi, mitä elokuvaa mun 5-vuotiaani oli menossa päiväkodin kanssa katsomaan. Hänen mielestään ei ollut ollenkaan hauskaa kun sanoin, että ne suunnitteli ensin menevänsä katsomaan Twilightia, mutta totesivat sitten, että lapset ovat kuitenkin jo viisivuotiaita, ei se niitä enää kiinnosta.


:LOL:

[/quote]

Heh, tirskahdin kunnolla, hyvä läppä. Mä en keksi mittttäääään! nyyh.... Mut tiedön, ett kaikki muut keksii minunkin puolesta tuhansia sanoja joita voisin sanoa.
 
en mäkään keksi kyllä mitään, kaikki se mitä itte haluaa sanoa on jo joku toinen sanonut. Ei vaan osaa pukea ajatuksia sanoiksi.

selleri Muistanko väärin vai sanoitko joskus että jos ei osaa englantia niin voit myös kääntää suomesta englanniksi? Vai kukakohan se oli :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
en mäkään keksi kyllä mitään, kaikki se mitä itte haluaa sanoa on jo joku toinen sanonut. Ei vaan osaa pukea ajatuksia sanoiksi.

selleri Muistanko väärin vai sanoitko joskus että jos ei osaa englantia niin voit myös kääntää suomesta englanniksi? Vai kukakohan se oli :whistle:
Eihän se haittaa vaikka joku muu on sen jo sanonut. Veikkaisin että TODELLA moni muu on sanonut noi minunkin sanat jo monesti.

Joo minä voin kääntää tekstit englanniksi.
 
Naamakirjassa huhutaan että uudenkuun special edition julkaistaisiin 20.3 Malttamattomana sitä odotellaan.

Vieras juuri menossa ja sen jälkeen suunnitelmissa aloittaa saaga alusta, ties kuinka monennetta kertaa. Eihän tässä enää muita kirjoja osaa edes lukea. Mutta haitanneeko tuo.

Leffaa odotellessa *huoh*
 
http://www.nordiskfilm.fi/valkokangas/elokuva.php?id=2113


Oletteko muuten huomanneet tätä. Toisaalta kyllä ehdottomasti tahtoisin nähdä, onhan Robert siinä.
Mutta ei Eetu saa olla ihmismäinen tai pussailla muita kuin Bellaa. Tossahan voi vielä järkyttyä pahasti.......
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
http://www.nordiskfilm.fi/valkokangas/elokuva.php?id=2113


Oletteko muuten huomanneet tätä. Toisaalta kyllä ehdottomasti tahtoisin nähdä, onhan Robert siinä.
Mutta ei Eetu saa olla ihmismäinen tai pussailla muita kuin Bellaa. Tossahan voi vielä järkyttyä pahasti.......
Katos, oliks tossa se lostin pimatsu? Mä yritän odotella sitä Dali-leffaa, mutta enpä tiedä.. voi vähän sotkea kuvioo, ku siellä Eetvartti pussailee poikia ja silleen :|
 
Esme harmaana
Jee, toissapäivänä tuli postissa new moon-the score cd. Aivan ihana....................................................... Luin muuten sen J.R.Wardin pimeyden rakastaja ja ei vaan ollut niin mukaansatempaava kuin nää. Ihan ok, mut jotain tunnetta puuttui ja paljon. Sen johdosta aloitinkin epäilyksen uudestaan. :) koskahan tää addiktio loppuu? Mut joka kerta mä löydän näistä kirjoista jotain uutta ja oivallan taas Bellasn mielestä ja ajatuksista uusia asioita. Kai tää menee jo epänormaalin puolelle aikuiselta ihmiseltä, mutta menköön! ;)
 

Yhteistyössä