Virallinen twilight-pino vol.3

Ruokakaupassa käydessä sattui lehtihyllystä silmään twilight fanilehti. Joku syster lehden tms toivottu exstra. Pakkohan se oli ostaa :saint:

Vielä en ole kerennyt syventyä. Kuvia ja juttuja.

Selleri, wau. Uuttakuuta dvd:llä odotellaan jo kovasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Tsekatkaapa Lyylit tämä linkki: http://www.fin-tv.com/the-twilight-saga-new-moon/twilight-uusikuu-video_5a52a525f.html :whistle:
Ooohh.. *laittaa linkin talteen salaa äljäkkeeltä ja odottaa sopivaa parituntista henkiseen masturbaatioon*
Katsokaa nyt naiset Uusi Kuu... kerkiää parisen kertaa katsella, ennen DVD:n ilmestymistä :D
 
cothis
Joo, näkyihän se kokonaan. Piti nyt sitten tiirata se yhdessä nenäliinapaketin kanssa.. on ihan karsee flunssa päällänsä. Mut ei kyllä piristänyt tuo leffa ollenkaan, oikaisin monta kohtaa, tuolla kuvanlaadulla ei paljon saa irti. Noh, dvd:tä odotellessa :(
 
Esme harmaana
Katottu toi linkki, mut mun ihana läppäri, joka on täynnä kaikkee moskaa, tilttas 65 min kohdalla. :( Sävärit kyllä sain jo. Täytyy yrittää loppu katsoa tänään. Mut kun tota ei saa kelattua tai siis laitettua eteenpäin, niin ätytyy laittaa aina alusta... Ärsyttää. mut ihana linkki ja kun oli suomenkielinen tekstitys, pystyi uppoutumaan paremmin, kun ei tarvinnut joakikistä sanaa miettiä... Ja auts, on toi sakkoliha-Jacob vaan niin namu, vaikka aina olen kallistunut Edwardiin, niin kyllä toi vaan silmille hyvää tekee toi jacob. luitteko siitä leffasta sen esittelyn ennen niitä kommentteja? aika karua tekstiä, mutta kyllä yhdyin muutamaan kommenttiin siinä. Minusta Bella tai siis Kristen ei vaan saa sitä Bellan tuskaa esiin samalla tavalla siinä leffassa kuin kirjassa. Leffa on tosi uaskollinen kirjalle, mutta jos ei ole lukenut kirjaa, niin leffaa on minusta turha katsoa. Ei vaan pysy kärryillä... Täytyypä yrittää kaupasta bongata tota fanilehtee... No, mun bestis on ope ja oli jostain ottanut mulle talteen vanhan kunnon suosikin, jossa oli new moon-juliste ja juttua. minä nolona tunnustamaan, ett kiitos, mut juliste mulla on jo! :)
 
Mäkin ensin hiukan petyin kun katsoin fin-tv:ltä, mut kun pääs katsomaan ihan leffaan niin voi vide! vatsanpohjasta otti ja itketti. Hyvin osasivat näytellä ja kuvanlaatu oli niin huono fin-tv:llä että kaikkea ei oikeasti edes nähnyt. Ja kumma kyllä, Jacob oli kuin jostain mainoksesta..tumma iho, sadepisaroita ja peppuvako melkein näky siinä yhdessä kohtauksessa. Mutta ei säväyttänyt! Vain se ihana kalpea iho! Eli olen ehdottomasti Edward-fani!!!!!!
 
Esme harmaana
Kiitos vaan PINKILLE! Uusi kuu katsottu nyt, kun kone ei tiltannut. Mahtava linkki verrattuna pariin edelliseen mitä olen koettanut katsoa. Tippa tuli taas linssiin ja sympatiapisteet meni Jacobille taas kerran. apua, en kai ole vaihtamassa tiimiä. Eetu on aina kirjoissa ollut mulle se one, mutta mitä useammin luen uuden kuun ja aamunkoin, sitä enemmän mun sielu sykkii jacobille, outoa!!!!!!!!! :) Eetu on kuitenkin vielä voittamaton, kai. Sen varmaan osittain tekee myös tuo Taylor Lautnerin roolisuorit6us! :)
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Katsokaa nyt naiset Uusi Kuu... kerkiää parisen kertaa katsella, ennen DVD:n ilmestymistä :D
Tossa kommenteissa sanovat, että kestää vaan 73min.. jos se pitää paikkansa, niin en mä halua tuhlaa aikaa keskeneräiseen :'(
Kyl se näkyy ihan koko leffa. Ainakin mulla näkyi?
Jep, ja mulla. Koneen tilttaamisesta huolimatta. Nyt ei tiltannut, kokonaan näkyi. Kiitos sulle Pinki. oli niin kiva katsoa se tunteella ja tekstityksellä!!!!!!!!!!!! :) Ja kyllä taas meni pää sekaisin koko twilight-hömpötyksestä. Paras oli kun kuopus 2-vee ilmoitti, kun katoin jotain linkkiä, ett tailight, tailight. hmmmmmmmmmmmmmmm, mielenkiintoista. Taidan olla aito twilight-mamma ja lapseni twilight-jälkeläisiä! ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Ruokakaupassa käydessä sattui lehtihyllystä silmään twilight fanilehti. Joku syster lehden tms toivottu exstra. Pakkohan se oli ostaa :saint:

Vielä en ole kerennyt syventyä. Kuvia ja juttuja.

Selleri, wau. Uuttakuuta dvd:llä odotellaan jo kovasti.
Minunkin oli pakko ostaa tuo lehti tänään :whistle:
Huomasin samalla että Twilight/Rob aiheisia lehtiä oli vaikka kuinka paljon. Tosin 15e lehdestä tuntuu aika paljolta, varsinkin jos mies seisoo vieressä :snotty:
 

Yhteistyössä