Virallinen Twilight-pino vol.4

Onhan tota roinaa kertynyt tässä, suurimman osan kaverit on ostanu lahjaks. Mulla on 2 kalenteria, keräilykortteja, julisteita, tarroja, twilight sweethearts-karkkeja ym. :LOL:
Viimesin lahja on kyllä kaikista paras: Pitkähihanen t-paita jossa edessä se Culleneiden sukuvaakuna vai mikä nyt onkaan ja takana lukee "Cullen" :heart: Sitä on tullut paljon pidettyäkin. Hulluahan tää on, mut minkäs sitä tekee.. Tuntee itsensä ihan teiniks jälleen B)
 
Esme harmaana
Aivan mielettömän ihanat trailerit nuo edelliset. Miten sitä jaksaa odottaa vielä melkein puoltoista vuotta, ei sitten mitenkäääääääääään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Mä olen yrittänyt pitää näppini erossa nyt vähän aikaa leffoista, kirjoista, näistä teasereista, mut musiikkia en ole hylännyt. Eclipsen the score on kanssa ihan älyttömän hyvä, kaikille tiedoksi....
 
Listaatteko mulle niitä muita vampyyrikirjoja? Oon seurannu True Bloodia ahkerasti ja katellu myös netistä löytyvät 3. tuotantokauden jaksot ja nyt kiinnostas lukea sarjaan liittyvät kirjat :)

Mistä ootte tilannu ja mistä sais halvimmalla?

1. Dead Until Dark
2. Living Dead in Dallas
3. Club Dead
4. Dead to the World
5. Dead as a Doornail
6. Definitely Dead
7. All Together Dead
8. From Dead to Worse
9. Dead and Gone
10. Dead in the Family
(11. Dead in the Family: A Sookie Stackhouse Novel 2011)

Tällasen listan löysin. Ja englanniksi tosiaan etsin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Listaatteko mulle niitä muita vampyyrikirjoja? Oon seurannu True Bloodia ahkerasti ja katellu myös netistä löytyvät 3. tuotantokauden jaksot ja nyt kiinnostas lukea sarjaan liittyvät kirjat :)

Mistä ootte tilannu ja mistä sais halvimmalla?

1. Dead Until Dark
2. Living Dead in Dallas
3. Club Dead
4. Dead to the World
5. Dead as a Doornail
6. Definitely Dead
7. All Together Dead
8. From Dead to Worse
9. Dead and Gone
10. Dead in the Family
(11. Dead in the Family: A Sookie Stackhouse Novel 2011)

Tällasen listan löysin. Ja englanniksi tosiaan etsin.
Tilaa adlibriksestä, sieltä saat 8 ekaa samassa boxissa ja hintakaan ei ole paha. Tosin mulla on ekat 8 kirjaa ja pakko sanoa, että tv-sarja on tässä tapauksessa kirjoja parempi vaikka yleensä se on toisinpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Listaatteko mulle niitä muita vampyyrikirjoja? Oon seurannu True Bloodia ahkerasti ja katellu myös netistä löytyvät 3. tuotantokauden jaksot ja nyt kiinnostas lukea sarjaan liittyvät kirjat :)

Mistä ootte tilannu ja mistä sais halvimmalla?

1. Dead Until Dark
2. Living Dead in Dallas
3. Club Dead
4. Dead to the World
5. Dead as a Doornail
6. Definitely Dead
7. All Together Dead
8. From Dead to Worse
9. Dead and Gone
10. Dead in the Family
(11. Dead in the Family: A Sookie Stackhouse Novel 2011)

Tällasen listan löysin. Ja englanniksi tosiaan etsin.
http://www.thehut.com/books/elysium.search?searchFilters=Qm9va3MjZGVwYXJ0bWVudDpib29rcyE%3D&search=harris%2C+charlaine

http://www.bookdepository.co.uk/search?searchTerm=harris+charlaine

(mm. boksi 30? http://www.bookdepository.co.uk/book/9780575095380/True-Blood-Boxed-Set )

http://www.play.com/Search.html?searchstring=harris+charlaine&searchtype=bookall&searchsource=1&searchfilters=s%7bharris+charlaine%7d%2bc%7b1%7d%2b

Muoks. Lisään vielä, että jos pistät vaikka YVnä e-mailiosoitteen, niin laitan sulle tulemaan -10% -koodin Book Depositoryyn. (Siks e-mailiin kun se pitää sieltä kautta lähettää, ja kalastelen itelle samanmoista toki B) :xmas: )
 
Esme harmaana
Ihana hottiskuva tuo yllä!!!!!!!!!!!! ;)


Mä olen itse sairaan pettynyt siihen merkitty-kirjaan, jota kehuttiin olevinaan niin kauheesti. En meinaa jaksaa lukea koko kirjaa, mut pakko, kun maksoi aika paljon! :( Ei vaan sytytä tollanen pikkuhiljaa vampyyriksi muuttuminen ja kirjan junnaaminen totaalisen paikallaan. Tylsempää kirjaa en ole lukenut. En suosittele kenellekään. Luulen, ett on yritetty tehdä niin Harry potter ja twilight sekoitus väkisin ja tuloksena on täyttä sontaa..... Onko joku muu lukenut kyseistä kirjaa?????

Mun näpit nyt on muutaman viikon kosketellut Twilight-kirjojej nkansia, mut en vaan voi antaa periksi.

Ostin muuten kampaamokaupasta hiuskiinnettä, eclipseä merkiltään. :)
 
Mie
No voihan p... Juuri hain kirjastosta tuon Merkitty -kirjan kun tuli varauksesta.En ole ehtinyt vielä lukea. Hmm, luen nyt "Ensimmäistä siirtokuntaa". On hiukka erityyppinen vampyyrikirja mutta hyvä silti.
Ja juu, itsekin juuri äsken pongasin tuon iltiksen uutisen. Onhan se kivaa että vihdoin se on ihan varmaa vaikka.... no, haloo. Kuka on uskonut enää vähään aikaan etteikö se olisi.
 
kaksosmamma
Mä tykkäsin tosta Ensimmäisestä siirtokunnasta - vähän aikaa vielä joutuu odottamaan sen jatko-osaa. Sehän on trilogia. Mutta hyvin erilaista vampyyrikamaa kuin kaikki muut täällä mainitut. Merkitty -kirjakin oli ihan OK, mutta ei tosiaan suuria tunteita liikauttanut.

Oletteko muuten lukeneet sitä Meyerin suosittelemaa Suzanne Collinsin Nälkäpeli-trilogiaa? Kaksi ekaa on suomennettu, julkaistu kyllä aikaa sitten, mutta en ole aikaisemmin niitä "löytänyt". Viimeinen ilmestyy englanniksi ensi viikolla. Ahmin ne kaksi ekaa osaa viime viikolla :) Claren Tuhkakapunkikin ilmestyy syyskuussa. Sitä odottelemaan, siitä ekasta osasta tykkäsin kovasti. Siinä oli kanssa kiva henki!

Ei varmaan mene kauaakaan kun Eclipse tulee jo DVD:lle...Jossain fanisivustolla sanottiin että Twilight ja New Moon julkaistiin DVD:nä 120 päivää ensi-illasta eli jos Eclipsen kanssa on sama juttu, se julkaistaan joskus lokakuun loppupuolella.
 
pilämi
vampire diaries eka kausi tuli katsottua, nyt toista odotellessa :) Mun mielestä parempi kuin True Blood joka on ihme skeidaa..

Kirjoista, en miekään kamalasti innostunut Merkitty kirjasta, aika liian... teinimäinen ja juuri Harry Pottermainen.
Nyt aloitan mustan tikarin sarjaa, onko muut lukeneet? Kirjotitajana J. R Ward
 
Diaries
Eikös toinen kausi ole alkanut tai alkaa nyt syksyllä Amerikoissa? Pitänee tarkastaa ja alkaa seuraamaan taas :)
Nyt tän ketjun vuoksi on varmaan pakko kattoa taas ainakin puolet houkutuksesta x)
 
Amaterasu
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
Mä tykkäsin tosta Ensimmäisestä siirtokunnasta - vähän aikaa vielä joutuu odottamaan sen jatko-osaa. Sehän on trilogia. Mutta hyvin erilaista vampyyrikamaa kuin kaikki muut täällä mainitut. Merkitty -kirjakin oli ihan OK, mutta ei tosiaan suuria tunteita liikauttanut.

Oletteko muuten lukeneet sitä Meyerin suosittelemaa Suzanne Collinsin Nälkäpeli-trilogiaa? Kaksi ekaa on suomennettu, julkaistu kyllä aikaa sitten, mutta en ole aikaisemmin niitä "löytänyt". Viimeinen ilmestyy englanniksi ensi viikolla. Ahmin ne kaksi ekaa osaa viime viikolla :) Claren Tuhkakapunkikin ilmestyy syyskuussa. Sitä odottelemaan, siitä ekasta osasta tykkäsin kovasti. Siinä oli kanssa kiva henki!

Ei varmaan mene kauaakaan kun Eclipse tulee jo DVD:lle...Jossain fanisivustolla sanottiin että Twilight ja New Moon julkaistiin DVD:nä 120 päivää ensi-illasta eli jos Eclipsen kanssa on sama juttu, se julkaistaan joskus lokakuun loppupuolella.
Kiitos kirjavinkistä, luin Ensimmäisen siirtokunnan melkein yhdeltä istumalta ja kirja oli upea, kaunis, pelottava, yllättävä ja niin surullinen. Suositelen, mutta älkää missään nimessä odottako samaa lajia minkään twilightin kanssa.

Hunger Gamesistä luin ykkösosan, josta tykkäsin, mutta toka jäi kesken. Ja Cassandra Claren trilogiaa suosittelen niille jotka eivät ole jämähtäneet pelkkään uuh, seksikäs verenimijä-moodiin.
 
kaksosmamma
Joo, tosiaan Ensimmäisen siirtokunnan vampyyrit ovat muuttuneet vampyyreiksi viruksen takia ja ovat verenhimoisia tappajia, jotka ovat hävittäneet ihmiskunnan melkein kokonaan. Eli siis ei ollenkaan Twilight-henkistä :) Jatko-osa The Twelve tulee ilmestymään 2012.
 

Yhteistyössä