Virallinen Twilight-pino vol.4

mie
Aloitin tuota Merkitty -kirjaa ja huokaus, se oli tylsää. Olen liian vanha varmaan. Olen lukenut nuo kaksi "rakastajaa" eli mustan tikarin veljeskunnasta ja on kirjastosta varauksessa kolmas joka nyt on ilmestymässä suomeksi. Eka oli vielä hyvä mutta toka menee liikaa saman kaavan mukaan. Ilmeisesti jokainen veljeksistä käydään näin läpi. Luen ne silti :) Tuhkakaupunkia odottelen vaikka ottaakin päästä että kiinnostavin kundi osottautuikin veljeksi. Boring! Kattoko kukaan Moonlightia? Mick oli ihana mutta se suhde sen ihmisnaisen kanssa käsittämättömän tylsä. Ei minkäänlaista kipinää. True Blood on mielettömän hyvä vaikka pari ekaa jaksoa aikoinaan lupas aluksi muuta. Vampyyripäiväkirjat... no teinimeininkiä vähän liikaa. Mutta paha veli on kyllä niin lääh lääh.
Harmi että Ensimmäisen siirtokunnan jatko-osa saa odotella noin kauan.
 
Esme harmaana
Mä tykkäsin tosta mustan tikarin veljeskunnasta niin enemmän siitä kakkosesta. Toi merkitty oli niin huono! :(

Vampyyripäiväkirjojen 2 jaksoa mulla on tallennuksella, ett kun tulee sopiva hetki, aion katsoa. True blood on hieman outo mun makuun, kun mun sisko taas on ihan koukussa siihen sarjaan...
 
Esme harmaana
En tykkää näistä uudistuneista sivuista yhtään... En edes alkuun meinannut tätä ketjua löytää. Tänää lainasin houkutuksen naaputrille, kun pyysi. Hehkutin kirjaa, kun oli jostain kuullut, ett kirjasarja on tosi hyvä. En kehdannut sanoa, ett palauta pian, kun olen odottanut syyskuuta aika kaun, kun annoin itselleni luvan aloittaa saagan silloin uudelleen! :)
 
Solina harmailee
vissiin joulukuun lopussa tulee epäilys dvd:lle. Sitä odotellessa.

Toi vampyyrin imussa on varmaan aika.... mutta onhan se nähtävä jossainvälissä.

Herätetty rakastaja, oi että. Mut ne kirjat ovat kyllä vieneet mukanaan.

Onko kellään mitään tietoa vampyyrinpäiväkirjoista suomeksi? Eikö niitä muka vielä ole? Onko tulossa?
 
Esme harmaana
Merks....

En meinannut löytää koko sivua enää...
Mulla on unohtunut ottaa pari jaksoa tallennukselle tota vampyyripäiväkirjaa. Pääseköhän enää kärryille? Naapurilta ei ole näkynyt houkutusta vielä. mulla on vieroitusoireet. Kai tuo epäilys aikaisemmin tulee dvd:lle? Pakko tulla, en jaksa enää odottaa. Mä tein cdonin kautta jo varauksenkjin. :)
 
Fin-tv sivuilla näkyy true bloodia, vamppyyrin päiväkirjaa ja järkyttävä määrä muita sarjoja ja elokuvia ja vaikka mitä sitä mukaa kun ilmestyvät USA:ssa. JA SUOMENKIELISILLÄ TEKSTITYKSILLÄ :)

Sieltä ei tarvi ladata mitään. osa elokuvista on maksullisia, mutta ilmeisesti vain uusimmat (?).
 
Viimeksi muokattu:
Obsessive Cullen Disorder
Katsotaan hyppääkö tämä viesti ihan oikeaan paikkaan...

Saadakseni itselleni Nomination-koruun Twilight-henkeä, metsästin paloja ulkomailta ja kun en ihan kaikkia itse tarvitse, niin loput myyn:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=hoojii&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A
 
kaksosmamma
Luin jostain fanisivulta että Eclipse DVD julkaistaan 4.12 USA:ssa ja 6.12. Englannissa. Luulisi siis että muukin Eurooppa olisi mukana tuossa 6.12. julkaisussa...

Vampyyripäiväkirjoista eka osa ilmestyy suomeksi joulukuussa. Wikipedia kertoi että L. J. Smith kirjoitti ekat kirjat jo 1991 eli on aika vanha sarja, joka on nyt tullut uudelleen pinnalle vampyyribuumin siivittämänä :)
 
Vampyyrinpäiväkirjat 1


Kirjasarjan ensimmäinen osa julkaistaan loppuvuodesta ja teos tulee tällöin myyntiin sivustoille: Vampyyripäiväkirjat 1 (9789511250494) - Lisa Jane Smith - Kirjat - BOOKPLUS.FI


ja niin mie olen tätä odottanutkin. netanttilassa taisi nyt olla että epäilys tulisi jouluunalussa myyntiin.
Mietin tässä just että ennakkotilaako sen, jaksaako sitä odottaa sitä päivän parin viivettä postituksessa. Vai myöntääkö totuuden että haettava se on kaupasta....
 
Täällä oli muistaakseni joskus kyselty kirjavinkkejä, niin voin suositella Kiersten Whiten Paranormalcya niille keitä ei haittaa teini-ikäiset päähenkilöt ja urban fantasy uppoaa. Ihan hauska ja nopeasti luettu pakkaus. Tietty kun on kyse YA-kirjasta, niin ei siellä mitään Black Dagger Brotherhoodin kaltaisia kotirouvia viihdyttäviä kohtauksia löydy :xmas:

Ja Carrie Ryanin Forest of Hand and Teeth -sarja on hyvä, hengeltään aika samantyyppinen kuin Ensimmäinen siirtokunta josta oli kai tässäkin ketjussa joskus puhetta. Viimeisenä mainostan Carragh O'Brienin Birthmarked-teosta, joka nyt ei enää ole mitenkään vampyyrikirjallisuutta, mutta aiemmin mainittujen tavoin kertoo maailmasta ''maailmanlopun'' jälkeen, nykyaikaisen yhteiskunnan kaatumisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
leffafanit
Hei minkäs väristä luomiväriä Bellalla on Houkutus-leffassa siinä kohtaa, kun hän ekaa kertaa oikein jutteli Edwardin kanssa siellä bilsan luokassa? Siis kun ne kattelivat niitä sipulin osia. Onko se sinertävää vai vihertävää?
 

Yhteistyössä