Virallinen Twilight-pino vol.4

Leffoista vielä.... Ykkönen oli mun mielestä kaikkein "uskollisin" kirjalle. Kakkonen menetteli. Tämä kolmas leffa on ehkä paras elokuvana, mutta jotenkin kirjan henki oli kadoksissa. Muuten leffa oli todella hyvä. Oli äksöniä ja toimintaa. :D Tätä voisin kuvitella jopa miestenkin katsovan :whistle:
En ole vielä lukenut Breen tarinaa,joten voi olla että se avaa jotain vielä kadoksissa olevaa tunnelmaa... Samoin kun Midnightsun avasi jotain juttuja Houkutus-elokuvasta.
 
Mie
Katselin juuri koneelta elokuvan uudelleen, onneksi löysin kunnollisen version, on välillä onnenkauppaa. Täytyy vielä todeta että jos en olisi niiiiin Team Edward niin, no melkein välillä vaihtui Team Jacobiin, melkein. Jacob oli mahtava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Katselin juuri koneelta elokuvan uudelleen, onneksi löysin kunnollisen version, on välillä onnenkauppaa. Täytyy vielä todeta että jos en olisi niiiiin Team Edward niin, no melkein välillä vaihtui Team Jacobiin, melkein. Jacob oli mahtava.
laittasikko linkkiä mistä löyty? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Katselin juuri koneelta elokuvan uudelleen, onneksi löysin kunnollisen version, on välillä onnenkauppaa. Täytyy vielä todeta että jos en olisi niiiiin Team Edward niin, no melkein välillä vaihtui Team Jacobiin, melkein. Jacob oli mahtava.
laittasikko linkkiä mistä löyty? :D
linkkiä linkkiä linkkiä
:wave:
 
Esme harmaana
Kyllä mullakin pieni epäilys ja ahdistus kävi, ett vaihtuuko tiimi, mut kyllä tää leffa antoi taas vakuuden, ett team eetu henkeen ja vereen. Katsoin eilen illan lohdukkeeksi houkutuksen! Ai, ett oli ihana! :) Mä meinasin OIKEESTI odottaa niin kauan, ett epäilys tulee myyntileffaksi ennenkuin katon sen... Katsotaan... :)
 
Tästä on ollut varmaan jo aikaiseminkin keskustelua, mutta löytyykö tosta "Midnight Sun" -kirjoitelmasta muuta kuin luvut 1-12 netistä? Onko mitään julkaistua versiota vai täytyykö tyytyä tohon nettiversioon?
 
Mä oon erimieltä; tämä elokuva on ollut kolmesta kaikista parhain! Houkutus huonoin; uusikuu avasi silmät kun sen kahteenotteeseen näki. Jasperin murre, asustukset kaikki teki suurta plussaa epäilykselle. Toki siinä oli asioita jotka ärsytti; mutta alku Rileyn silmistä oli LOISTAVA!

Mitäs mieltä te ootte onko HYVÄ vai HUONO asia että Aamunkoi tulee kahdessa osassa ? itse en vielä ole päässyt siitä yksimielisyyteen.
 
kaksosmamma
Alkuperäinen kirjoittaja curieM:
Tästä on ollut varmaan jo aikaiseminkin keskustelua, mutta löytyykö tosta "Midnight Sun" -kirjoitelmasta muuta kuin luvut 1-12 netistä? Onko mitään julkaistua versiota vai täytyykö tyytyä tohon nettiversioon?
Ei taida löytyä - netissä oleva on se versio, jonka joku Meyerin lähipiiristä vuosi nettiin. Eikä ole julkaistu vielä minkäänlaisena, toivottavasti julkaistaan joskus sitten valmiina :)

Mun mielestä on hyvä, että Aamunkoi on kaksi leffaa. Yhteen joutuisi tarinaa tiivistämään niin paljon.
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja memmu123:
Mä oon erimieltä; tämä elokuva on ollut kolmesta kaikista parhain! Houkutus huonoin; uusikuu avasi silmät kun sen kahteenotteeseen näki. Jasperin murre, asustukset kaikki teki suurta plussaa epäilykselle. Toki siinä oli asioita jotka ärsytti; mutta alku Rileyn silmistä oli LOISTAVA!

Mitäs mieltä te ootte onko HYVÄ vai HUONO asia että Aamunkoi tulee kahdessa osassa ? itse en vielä ole päässyt siitä yksimielisyyteen.

oon aika samaa mieltä kanssasi. Rileyn alku elokuvassa loistava. Breen tarinan luettua senkin ymmärtää paremmin. Mulle uusi kuu on leffana ollut se must ja paras, tää kyl taisi nyt viedä sen voiton leffana, vaikka kirja on minusta kaikista huonoin. Minusta on loistavaa, ett aamunkoi tulee kahdessa pätkässä, koska ei siitä millään saa yhtä elokuvaa tehtyä. Toivon, ett siitä saatais yhtä järkyttävä ja koskettava ja kaikessa ihanuudessaa loistava leffa, joka olis ihana päätös tälle saagalle! Ja midnight sunin sais meyer kirjoittaa oikeesti loppuun. :)
 
vieras
Mä katoin eilen ton uusimman leffan ja pakko sanoa, että olin vähän pettynyt vaikka hyvä leffa olikin. Jotenkin siinä kirjassa on niin paljon tunnetta, jotenkin sekin tilanne missä Bella pyytää Jacobia suutelemaan itseään oli vähän vaisu, myöskin kaipasin enemmän Bellan ja Edwardin intiimejä hetkiä :p Tosin sen verran "pitkä tarina" tuokin kirja, että vaikea tiivistää yhteen leffaan.
 
kaksosmamma
Ei ole tulossa Midnight Sunia ainakaan ihan lähiaikoina. *huokaus* Meyer oli kertonut asiasta siinä Eclipse fanitapaamisessa, lukekaahan alta.

http://www.nypost.com/p/entertainment/movies/stephenie_meyer_no_DgiDULW5T8tmOlNIhQDJ1K
 
Tänään mäkin kävin katsomassa leffan. Epäilys on kirjoista mun lemppari, leffasta en osaa vielä ensinäkemältä sanoa oikein mitään. Hyvähän se oli, tottakai! :D
Mutta mulla tökki esim. ohjaus ja se jatkuva lähikuvaaminen. Oli välillä vaikea seurata henkilöiden ilmeitä, liikkeitä ja eleitä, kun kamera tökötti naamassa kiinni koko ajan.

Odotin kovasti päättäjäisjuhlien Alicen valaisemaa Cullenien kotitietä, mutta ei si.. hö :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
Ei ole tulossa Midnight Sunia ainakaan ihan lähiaikoina. *huokaus* Meyer oli kertonut asiasta siinä Eclipse fanitapaamisessa, lukekaahan alta.

http://www.nypost.com/p/entertainment/movies/stephenie_meyer_no_DgiDULW5T8tmOlNIhQDJ1K
:/

Luen itse vasta nyt tuota vuotanutta versiota, ja tekee pahaa ajatella, että se jää kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu123:
Mä oon erimieltä; tämä elokuva on ollut kolmesta kaikista parhain! Houkutus huonoin; uusikuu avasi silmät kun sen kahteenotteeseen näki. Jasperin murre, asustukset kaikki teki suurta plussaa epäilykselle. Toki siinä oli asioita jotka ärsytti; mutta alku Rileyn silmistä oli LOISTAVA!

Mitäs mieltä te ootte onko HYVÄ vai HUONO asia että Aamunkoi tulee kahdessa osassa ? itse en vielä ole päässyt siitä yksimielisyyteen.


Mie myös tykkäsin epäilyksessä Jasperista hurjasti.

Kokoajan olen kyllä Jasperista ja Alicesta tykännyt, jotenkin se heidän rakkaus on jotain niin upeaa. Itsestään selvää. Siinä ei sanoja tarvita.

Mutta nyt Jasper pääsi ihan erilailla oikeuksiinsa.
 
breen tarina luettu ja en ihan kauheesti tykännyt, vaikka luettava olikin.

eclipse oli elokuvana aivan ihana, mutta olisin halunnut siihen vuoristokohtaan enemmän sisältöä ja nähdä saman minkä kirjassa, eli Bella ja Jakob ja ne pienet tummat laspet.

 

Yhteistyössä