~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~



PERJANTAI 17.10



Millukka..kp 13/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 10/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 9/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 7/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 8/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 13/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 12/27-30....yk.6.....haaveissa 3.






tänne tähdätään :saint:
 
Täällä myös odotetaan ovista pitäis olla aika lähellä. Pupuiltu ollaan ahkerasti ja jatkuu samaan rataan. Toivottavasti emme väsähdä liian aikaisin ja ovis on myöhässä, laskurien mukaan 19. tai 20. päivä pitäis olla. Tuntemuksia ei ole ollenkaan enkä osaa muita oireita ajatella kuuluvaksi ovikseen.
 


LAUANTAI 18.10



Millukka..kp 14/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 11/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 10/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 8/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 9/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 14/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 13/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 8/25-29....yk.3.....haaveissa 3.






tänne tähdätään :saint:
 
heips!!
voiko olla mahdollista et ovis oli jo kp 8?? tein kyl tänään ovistestin, mut oli nega. oireet vaan viittais ovikseen eli alavatsalla kivut, runsas valkovuoto ja kn on tosi pehmeä... ei vaan ymmärrrä. onneks aioitaan pupuilla tänään eli jos ovis on niin tulee ainakin hyödynnettyä!!

tääl näyttää olevan tuo ovisaika lähellä kohta puoliin kaikilla eli tsemppiä et osuis tuo pupuilu oikeeseen aikaan!!
 
Irmeli09
Minä voisin myös liittyä joukkoon. Kolmatta haaveillaan. Meneillään yk 3 ja kp 8/25-29. Ovulaatio menee varmasti tuonne viikon päähän, mutta pääseehän sitä jo testailemaan tuossa tulevalla viikolla. Tiistaina ajattelin aloittaa testaamisen. Saahan jotain jännitystä päiväänsä.
 


SUNNUNTAI 19.10



Millukka..kp 15/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 12/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 11/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 9/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 10/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 15/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 14/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 9/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 9/28 ..............haaveissa 2.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11:
TO 6.11: toivova-84
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84





tänne tähdätään :saint:
 
ei oo ovistikkuun plussaa tullu vaikka yleensä näillä päivillä on pärähtänyt :eek: :eek: :eek: mulla käytössä nyt se clearbluen digitaalinen ja tavan liuskoja löytyy myös. eilenkin tuli vaan niin hailakan hailakka viiva että hyvä kun erotti :eek: :eek: no,jospa se tulee alkuviikosta viimeistään, tosin kierto pitenee siinä tapauksessa hiukan vaikka on nyt pysynyt nätisti tuossa 29-30 :saint:
 
millukka: toivottavasti bongaat oviksen pian.

ja irmelille tervetuloa, rupeaa tää meidän poppoo kasvamaan pikku hiljaa.

mulle voi laittaa testipäiväksi tuon 7.11, silloin ois kp 28, et eiköhän silloin tuu edes haamu jos plussa on tullakseen!!

 
niin tosiaan jäi sanomatta myös munkin puolesta oikein paljon tervetuloa uudet mukaan :wave: kiva kun saadaan joukko kasvamaan, nyt onkin jo kiva pieni porukka koossa meillä :saint: ja plussahan pärähtää kaikilla :whistle:
 
Mä tungen itseni tännekin... Josko se Herra Haikara nyt huomaisi mun viestin kun hypin vähän pinossa jos toisessakin... :LOL: Vai pystyttäskö vielä tonne meitin piipun päälle haikaralle jonkun opas kyltin..? Auttaskohan se. Täälläkään ei paljon huvita hiiskua tästä yrittämisestä lähipiirille kun en halua puhua joka kuukautisista ja oviksesta saatikka pupuiluista livenä heidän kanssaan. Miehelle toki oli hyvä kertoa että mä voisin alkaa huhuilemaan haikaraa meidän nurkille toistamiseen... :LOL: Kesällä lopetin pillerit ja jätin ehkäisyn miehen hoidettavaksi, tosin sekin jäi kuukaudessa pois. Höpöttelen mieluummin täällä netissä muiden yrittäjien kanssa kun täällä pääsee vähän paremmin jakamaan fiiliksiä samassa tilanteessa olevien kanssa.
Meillä olisi nyt toinen haaveissa, esikoinen täytti elokuussa vuoden ja en haluaisi kauhena isoa ikäeroa lapsille. Kp:t on vaiheessa 9/28 ja testipäivää koitan pantata tuonne isänpäivälle (9.11.) silloin pitäisi tulla jo se haamu jos on tullakseen...kai... En vain tiedä miten maltan olla testailematta ennen tuota päivää kun olen niin malttamaton ihminen että oikein hävettää. Kehon tuntemuksiin ja oireisiin en enää luota koska haluan lasta niin paljon että oireet tulee aina loppu kierrosta vaikka ei olisi tärpännytkään... :kieh:
En jaksa pahemmin laskeskella tai tikutella oviksia katon nettikalenterista vain noin päiviä ja koitan luottaa siihen että pupuilee mahdollisimman usein niin eiköhän joku niistä ennemmin tai myöhemmin osu kohdallekin... Poppakonsteina mulla on käytössä greippimehu, vehnänalkio öljy ja foolihappo...plus vitamiineja ja rautaa piristämään yleisoloa kun ulkona alkaa olemaan pimeää ja kolkkoa.
 
Irmeli09
Enpäs ole kerinnyt koneelle tänään kuin vasta näin iltasella. Oli tuossa sekä miehen että omat vanhemmat kylässä koko päivän. Välillä tuntui, että desibelit olivat hyvin paljon yli sallitun rajan kun kaikki yrittivät puhua toistensa yli. No nyt on mies jo nukuttamassa poikia minulla on koko alakerta aivan itselläni. Meillä on siis kaksi poikaa 12/03 ja 11/06 syntyneet. Nyt on siis yrityksessä kolmas ja kovasti toivoisin, että tärppäisi niin että kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulisi alle 3 vuotta. Olen nimittäin nyt hoitovapaalla ja toivoisin, että ei tarvitsisi miettiä päivähoitoja pojille vaan voisin jäädä suoraan hoitovapaalta äitiyslomalle.

Minä olen testaaja henkeen ja vereen. En mahda mitään sille, että haluan seurata mahdollisimman tarkasti kaikkea. Ovulaatiotestaukset aloitan tuossa ensi viikon alussa. Raskaustestit olisi tietysti järkevää jättää sunnuntaille 9.11, pisimmän syklin mukaisesti. Täytyy nyt kuitenkin katsoa koska onnistuisin sen ovulaation testaamaan. Jos se jostakin syystä tulee odotettua aikaisemmin niin sitten testipäivä ehkä aikaistuu. Viime kierron pituus oli 29. Yleensä se on 28. Tosin on niitä nähty lyhyempiäkin kiertoja lyhyimmillään aina 25 päivää. Tosin joskus vaikkakin aniharvoin on kuukautiset ollut viikonkin normaalia myöhässä. Tällä tavalla sai alkunsa meidän pikkukakkonen. Oli siis yllätysraskaus. Minulla ei ollut ehkäisyä silloin ja käytimmekin kondomia. No kerran sitten tapahtui niin että tuo jäi käyttämättä kun oli nk. varmat päivät. Eli oletetusta ovulaatiosta oli noin viikko. No ei sitten kuitenkaan ollut niin kovin varmat. Pikkukakkonen otettiin toki ilolla vastaan.

Anteeksi, että tämä oli täysin omaa napaa. Ensi kerralla eri meininki.

 
Millukka Mä koitan siksi laittaa testipäivän että olisi se joku tietty päivä milloin on "lupa" testata. Vaikka vähän epäilen omaa kärsivällisyyttäni niin koitan nyt pitää kiinni että en ala kauheen aikasin testaamaan ja tuijottamaan sitä hemmetin testiä että jos vaikka sittenkin jotain ilmestyisi...
 
Nettilaskureiden mukaan ovis olis nyt eli eilen tai tänään....päänsärky on mahdoton ja haluja ei siksi ole, onneksi on tähän mennessä tullut ahkeroitua joten jos ne simpat siellä elelisivät ja odottasit yhtä malttamattomina kuin minä :headwall: siis jos tää ei taaskaan tärppää niin...tiedän ettei me olla vielä yritetty kauan mut kuitenkin. Tänään illalla kun tuun töistä täytyy kuitenkin yrittää edes pikaisesti vaik särkis vielä pää.
Ja testi päivää en uskalla ilmoittaa kun olen malttamaton ja tunnen aina kaiken maailman oireita ja testaan liian innoissani eli odottelen ainakin kp29 niin sit mä alan vasta tunnustelee oireita jollei täti ole tullut silloin, tai ainakin yritän malttaa...
 
moikka kaikille!
vapaa päivä viettelen ja kohta koiran kanssa pitäis lenkille lähteä. aivan ihana ilma täällä :) oon yrittänyt ovista bongailla, tikkuun tuli eilen jo vahvempi viiva, että ehkä tänään tai huomenna olis sitten kunnolla tumma. tosin en kyllä viime kierrossa saanut sitä enää ton tummemaks. tiedä sitten mikä mättää. pupuilutkin ollu vähillä kun jostain syystä oon ollu ihan mielettömän väsynyt :( eilen kyllä varmuuden vuoksi pupuiltiin ja piti sitä vähän jalkoja ylhäällä pitää, ihan varmuuden varalta :D täytyy nyt väsymyksestä huolimatta kunnostautua näissä petihommissa muutaman päivän ajan.
testipäiväksi vois laittaa vaikka 6 pv, jos sinne asti malttaa :ashamed:
tuli nyt vähän omanapainen viesti, anteeksi.
paljon tsemppiä meille kaikille oviksen bongailuun ja valtavat plussatuulet tähän pinoon!!!!!
 
Irmeli09
Sitähän näyttää jo h-hetket olevan käsillä useammalla. Taisi olla ainakin toivova-84 ja unelma3. Mites on Millukka? Näyttääkö testit jo vahvaa viivaa.

ON: Itse en sitten kyennyt odottamaan tuohon huomiseen noiden ovistestien kanssa :whistle: . Kävi niin, että olin näkevinäni ovislimoja ja ovistuntoja niin paljon, että oli ihan pakko testata jo tänään :| . Eipä tuo viiva kovin vahva ollut. Kokemuksesta tiedän, että tuon vahvuisena se voi olla päiväkausia. Tarvinnee tilata lisää noita ovistestejä netistä. Pitäisi varmaan tilata samalla kokonainen rekkalastillinen, ettei olisi koko ajan loppumassa kesken ;) . Minä olen tosin aina niin varma, että tämä on viimeinen testikuukausi, että optimoivan luonteen omaavana tilaan aina vain yhden kuukauden verran.

Taidan kuitenkin yrittää kellistää tuon miehen tänään peittoja heiluttamaan. Jos sitä vaikka ottaisi nyt käyttöön joka toisen päivän taktiikan :D .

 


MAANANTAI 20.10



Millukka..kp 16/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 13/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 12/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 10/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 11/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 16/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 15/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 10/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 10/28 ..............haaveissa 2.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11:
TO 6.11: toivova-84
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84





tänne tähdätään :saint:
 
moro!!
eli kyselisin sellaista et tänään tuli ovistestiin kaks punaista viivaa, mut se toinen on hitusen vaalempi ei paljoa eli voisko merkata jo ovista vai testaanko huomenna uudestaan. mä kun en tiiä miten noi testit käyttäytyy?
kn on kyl tooosi ylhäällä eikä kauheesti oireita et olis ovis, mut silti mulla vaan tunne et tänään olis pakko pupuilla!!

onnea jo oviksen löytäneille!!
 

Yhteistyössä