~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

PERJANTAI 31.10




Millukka..kp 27/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 24/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 23/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 21/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 22/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 27/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 26/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 21/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 21/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 33/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 23/29.....yk.2...........haaveissa 1.
E-V-A.......kp 28/32......yk.1........haaveissa 3.
maaliskuu.kp 22/??.....km 10/08....haaveissa 2.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, kukkaiskeiju
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09, kaz





PLUSSANNEET:


 
Miten on, kuinka aikasten vois testailla? Mietin vain, että josko jo sunnuntaina voisi jotain näkyä? Kp:t ois silloin 26/28-32. Ei malttais millään odotella ensviikkoon asti :whistle:
Oireita täällä ollut. Tai ne samat ovulaatiosta lähtien. Nipistelyä ja vihlontaa ja sellaista voimattomuuden tunnetta kohdun kohdalla..Niin ja sitten palelee, joka päivä ja koko ajan palelee.
Mites teillä muilla, minkälaisia oireita teillä on?

E-V-A :hug:
 
kaz
Minulle voisi merkitä testipäiväksi sunnuntaina, mikäli nyt sitten on silloin edes tarvetta testata... Nimittäin oireita ei ole ollut suuntaan eikä toiseen..
Luulen että täti kurvaa taas paikalle.. :headwall: Nimittäin en odota muuta kuin huonoa, koska kissakin karkasi toissapäivänä, eikä ole tullut takaisin, niin eipä tuota voi mitään positiivistakaan tapahtua :'(
 
Salamander: En ehkä ite testais noin aikasin, kun tosi harvoin näkyy edes herkällä testillä noilla päivillä... Mutta tietty jos et malta :D Mullakin on koko ajan kylmä! Sisko tokas, että "talvi on tullut" :D

Maaliskuu: Hih, kyllä tuo keskiviikko on ehdottomasti aikaisin ajankohta :D Joudutaan piinailemaan siinä vaiheessa jo sit kumpikin, ei tule nimittäin olemaan mullekaan helppoa sinne asti odotella jos ei viikonlopun aikana menkat ala...
 
Nyt malttia hyvät naiset! Ette ala testailemaan vielä! Mä oon kauhee testiaddikti ja te täällä ootte mun tukiryhmä etten ala täällä testailemaan liian aikaisin ja joudu taas pettymään karvaasti jos menkat alkaa... :snotty: Tosin nyt melkeen voisin sanoa kun menkat alkaa kun ei oo sitten minkäänlaisia tuntemuksia. Paitsi ehkä se että palelee ja vessassa saa rampata normaalia enemmän. Nuo voi kyllä selittää sillä että talvi oikeesti tulee (sähkölämmittäjä säästää ja nuukailee -> eka lisätään vaatetta ja tehään takkaan tuli) ja oon juonut nyt viime päivät normaalia enemmän. Varmaan osittain tää oireettomuus johtuu siitä ettei osuttu oviksen kohalla pupuilemaan niin en ole kehittänyt itselleni mitään psykosomaattisia (onkohan tää nyt edes sanakaan ja jos on niin meniköhän kuin mettään täs kohin) oireita. Jos kävis niin että tästä kierrosta raskautuisin niin sais miehellä olla sitkeitä pikku kavereita tai mulla ovis pari päivää aikasessa. Nyt ei auta muu kuin koittaa pysyä tiukkana! Huominen varmaan menee kivasti ku muksu menee yökylään ja me miehen kanssa lähetään leffaan ja syömään ja viettämään aikuisten aikaa. Mutta ensi viikolla viimestään alkaa testit polttelemaan laatikossa... :kieh:
 
Ruvetaaks tytöt listaan noit luulotautisten oireita?? Osalla siis todellisiakin....mutta minulla ehkä luulotautia :headwall:
Jospa minä aloittaisin, tulette sitten muut perässä jos haluatte?! (ei tästä kuitenkaan tehä raskausoireet mahd. ketjua, joka tuolta jo löytyykin, vaan ihan mielenkiinnon vuoks)!!

-rinnat kipeät sivuilta (voi tietty johtua vielä tost edellisest tai mahd. kuukautisist)
-närästys (ei normaalisti närää mikään)
-kädet ja jalat kylmänä kokoajan (sisällä lämpöä 22, laitoin just takan pääl, ja sama oire ed. raskaudes, vois siis tietty johtua vielä siitäkin...)
-aivastelu (tosin olin just reilun viikon flunssassa, siis voi olla jälkimaininkeja)
-menkkamaiset selkäsäryt ja esim. kenkiä laittaessa jalkaan vihloo alavatsaan, voiskohan johtua tulevista menkoista
- itkettää kaikki asiat, jopa big brother, ja ootteko kuulleet sen biisin TAIVAS YKSIN TIETÄÄ (oiskohan Finlanders) huh, huh, noita krokotiilin kyyneleitä (tietty oon ehkä vielä herkässä tilassa ton km:n suhteen)
-janottaa kokoajan
-P:n maku suussa, vaikka just pessy hampaat (oiskohan hammaskiveä)
-AIVAN HIRVITTÄVÄN juokseva valkovuoto, siis kokoajan tunne, et jotain valuu ja täytyy mennä vessaan kattoo tuliks täti....tietty voi ennakoida tätiä
-turvonnut alamaha (tosin olin sairaana kesällä 1,5 kk ja laihduin yhteensä n. 7 kg, ja nyt kun ruoka TODELLAKIN taas maistuu, ni tullut ehkä siitäkin tuo turvotus)
:LOL:
Siis tässä nää mun luulotautioireet, vaikka toivoisin ne tosiksi....tuskinpa onni kuitenkaan näin äkkiä napsahtais :headwall: :'(
 
eli oireita....
-eipä oikeen ole muuta kuin se et vielä ei ole alkanu valkovuoto siis yleensä on tosi runsasta reilu viikko ennen menkkoja.
muuten ei mitään outoa. menkkakipuja on mut niistä ku ei tiiä kumpaan viittaavat.

maaliskuu. keskenmenon jälkeehän voi kuulemma raskautua hyvinkin nopeasti eli toivon et sulle kävis niin!!
 
päärynärouva niin olen itsekin kuullut, mutta tämän viikon hcg oli 1 (ei siis tarkoita mitään), mutta josko se onkin viimeviikolla oletetun oviksen aikoihin ollut yli 5, niin silloinhan ei voi vielä raskautua uudestaan, kun yli 5 arvot tarkoittaa raskautta ja ne ois sitten siitä km-raskaudesta!! :( Luulotautisesti kuitenkin taas kuvittelen että tuo 1 tulis juuri hedelmöittyneestä munasolusta :LOL: Ihmismieli on toisinaan julmaa, eikö?!
 
Hih, oireita!!!
-Rinnat kipeät sivusta ja ihan nännin pästä
-Rinnat vähän niinkuin "turvonneet", sellaset kovahkot
-Valkkaria tulee taas enemmän...ja se on hiukan beigeä...äh :ashamed:
-Musta tuntuu että haistan kaikkia älöttäviä hajuja
-Mulla on ollut etova olo jo kaks päivää
-ja maha yhtäkkiä ihan kovalla... :eek: :$

Hih, onhan noihin kaikkiin joku selitys, mutta toivotaan, toivotaan!!!
 
Ja vielä lisäystä oireisiin!!

-hampaat "oudot" kuin olisin purrut niitä yhteen koko yön (purentavika?!)
-vatsassa tunne kuin jännittäisin jotain (tai siis jännitän kyllä, mutta...kai sekin lasketaan)
-paha hiki (oon aina hikoillu helposti, mutta että heti kun pesulta tulee, ni kohta jo dunkkaa ja pahalle)
:LOL: että kyllähän näitä löytyy, suurin osa kuitenkin varmaan mielikuvituksen tuotosta
 
Irmeli09
Oireita! Hui! Löytyisköhän mitään jos oikein tsemppaa. Väsymys voisi olla yksi, mutta en muista muutamaan vuoteen koska en olisi ollut väsynyt (esikoisen syntymän jälkeen) :LOL: . Turvonnut maha. Pullotin tuossa juuri saunassa mahaani oikein valtavaksi. Upean raskausvatsan sainkin aikaiseksi :D . Johtuisikohon tuo enemmänkin siitä että ruoka on maistunut aivan liian hyvin viime viikkoina. :$ . Tämä ottaa tietysti päähän koska tuossa juuri muutama kuukausi sitten laihdutin 5 kiloa ja olin sangen tyytyväinen itseeni. Muita oireisiin lukeutuvaan en kyllä kykene keksimään.

Ilmoitan kyllä heti kun vähänkin oirehdin johonkin suuntaan ;) .

 
Irmeli09 Mäkin olin saunassa tänään ja siinä lasiovesta kun itseäni katselin näin itselläni tuon VAAALTAVAN vatsan :LOL: se on jännää se mitä haluais nähä....alkaakos sullakin tuo vatsa tissien alta?! Vähän muistuttaa kaljamahaa.....jos ei sit ottais enää tippaakaan :eek: Hui, oiskin kauheeta huomata olevansa tietämättään kauhia dokaaja, jolla ehtymättä on kehittymässä kaljamaha......kaappijuoppo, joka ei myönnä olevansa juoppo!! :D :whistle:
 
Irmeli09
maaliskuu: Kyllä vain tuo maha alkaa rintojen alta. Oikea kunnon raskausmaha ;) . Kaljamahasta en tiedä kun en ole kaljaa maistanut sitten kun olin 18 v :saint: , mutta siiderimaha on sitten asia erikseen :LOL: . Join kyllä eilen illalla yhden siiderin miehen kanssa puoliksi, suurempaan määrään en uskaltanut lähteä kun on näitä vauvatoiveita =) . Ehkä ihan hyvä kun kerran tuota elopainoa kertyy jo muutenkin liikaa :ashamed: .
 


LAUANTAI 1.11




Millukka..kp 28/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 25/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 24/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 22/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 23/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 28/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 27/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 22/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 22/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 34/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 24/29.....yk.2...........haaveissa 1.
maaliskuu.kp 23/??.....km 10/08....haaveissa 2.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:

E-V-A



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: kukkaiskeiju
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09, kaz





PLUSSANNEET:


 
se on sitten niinku marraskuu leidit :xmas: tässähän joulu kohta jolkuttelee ovelle.

Luin toisesta ketjusta että E-V-A:lle oli tätsky pölähtänyt kylään :hug: :hug: onnea uuteen kiertoon.

).( ei niinku mitään oireita,hiukka vv:a tulee mutta ei juili eikä muutakaan :snotty: ja pakko tunnustaa että eilen aamulla herkällä testillä nega testattu :headwall: :headwall: mutta jospa ois toivoo vielä :snotty:
 
Ei mitään uutta. Testit polttelee laatikossa, mutta ei vielä mitään ongelmia pysytellä erossa niistä. Tänään neiti menee mummulle yökylään ja me lähetään treffeille miehen kanssa. Tuntuu ettei siitä ole kuin muutama päivä kun viimeksi käytiin kahdestaan kattomassa vapaaottelua, mutta silloin neiti ei ollut yökylässä. Nyt sitten mennään oikein elokuviin ja syömään ja iltasella vielä saunotaan ja juodaan varmaan lasit viiniä ja ollaan ihan aikuisten kesken. Lapsi on yökylässä kun meillä on periaatepäätös että silloin kun lapsi on kotona niin toinen meistä on aina ajokuntoinen. Tuskin mä kyllä sitä yhtä viinilasia enempää tänäänkään juon kun ei tee mieli mitään alkoholia kun kuumeilen ja toivon tärppiä. Eli sen puolesta lapsi voisi olla vaikka kotonakin. Tekee kyllä hyvää meidän parisuhteelle että saadaan olla vähän aikuistenkin kesken ja tehdä aikuisten juttuja. Taidan kaivaa "aikuisten lautapelin" illalla esille niin saadaan pelata ja helliä toisiamme ilman että tarvii kuunnelle että heräsikö lapsi nyt, tms... ;)
 
marleena. hyvää vapaailtaa miehesi kanssa. nauti ja nuku aamulla pitkään!!

kukkaiskeiju: toivottavasti ei menkat kaikesta huolimatta tuliskaan!

täällä ei kummempia.. alavatsailla nippailuja. ei oikeen oo raskausoireita et menkkoja odotellessa.

muille kovasti plussaonnea ens viikkoa varten sehän se meidän viikko on.

E-V-A: lle :hug:
 
heippa tännekin!
pahoittelut E-V-A :hug:
(.) tädin pitäis pikkuhiljaa saapua, ei mitään oireita siitä, ei edes tuhrua mitä yleensä näillä päivillä jo ilmenee.
muita oireita:
- päätä särkenyt joka päivä
- rinnat aivan valtavan kokoiset ;)
- huimausta
- pahoinvointia
- vatsa todella oudon tuntuinen, nipistelee ja sykkii
- alapäässä kolotusta (?)
- ja ovulaatiosta asti ollut tuo afta suussa, nyt vasta alkanut parantua

Taitaa kyllä tällä tytöllä mielikuvitus laukata ja pudotus on kova, täytyy katsoa malttaako sitä tonne torstaille odottaa :ashamed: olis pari testiä jemmassa, taidanpa uteliaisuutta testata huomenna aamulla. sittenpähän ei tarvii enää jännätä :)

Tsempitykset ja valtavat plussamyrskyt tähän pinoon ihan kaikille! että saadaan kertoa tuleville isille ihania uutisia viimeistään isänpäivänä!!!!!
 

Yhteistyössä