~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

:D Meil o ollu seksii joka toine pvä tai joka pvä (useemmin se joka pvä) mutta jotenki tuntuu et varmalla ei oo tärpänny.. noh,ootellaan..

sit oppariki tuottaa ressiä ku meinaa mistään löytää siihe sanelukoneeseen kasetteja.. ku koulult sai sen lainaa mut meinaa niit kasettei löytyy ku on nii vanha raakkine :p ku nykysi ne kaik on aina digitaalisia..
 
mun masu on ku potkupallo.. tosin sitä se on aika usein.. eli ei mikkään oire sentäs :D hävettää vaan ku muutoin on täysin sopusuhtanen eikä mikkään laiha mut ei olleskaa läskikään vaa iha normi ni sit masu on usein iha mielettömän iso.. Siel kai sit on vaa nii paljon ilmaa tai jotain ku välil se taas ei oo nii iso.. mikä siihe vois auttaa? Ku näyttää et oisin 6 kuulla raskaana (vähintää) ku o nii mielettömän kokonen.. siis oikeesti! kehtaa koht men missää ku luullaan pian raskaana olevaks :p
 
Mammutti-Mamma.....kp 25/26-30......yk3......3.toiveissa(1.yht.)
Kuumeilija87..................kp 26/n.30...........yk 2.....1.toiveissa
siukkis............................kp 26/n.31...........yk ?.....1. toiveissa
Tanjusha82....................kp 28/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 29/34..............yk3......1.toiveissa

Tippuneet: :hug:
meilinde
 
Täällä kai sitten plussattiin. Aamulla menin kädet täristen tekee testiä. En ois eka mennyt, mutta ukko sanoi, että alahan mennä jo..

Tässä pari epäselvää kuvaa testeistä. Kuvan saa isommaksi klikkaamalla sitä.



 
EI OO TOTTA RED DRAGON!!!! :flower: :flower: :flower: ONNEA AIVAN HURJANA!!! :hug: :hug: IHAN UTELIAISUUDESTA TULIN LUKEMAAN JA URKKIMAAN TEIDÄNKIN PINOON JA MITÄ MÄ HOKSASINKAAN... :heart: AIVAN UPEAA!!! ONNEA VIELÄ....

 
Mammutti-Mamma.....kp 26/26-30......yk3......3.toiveissa(1.yht.)
Kuumeilija87..................kp 27/30-35...........yk 2.....1.toiveissa
siukkis............................kp 27/n.31...........yk ?.....1. toiveissa
Tanjusha82....................kp 29/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 30/34..............yk3......1.toiveissa

Tippuneet: :hug:
meilinde

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Red Dragon.................yk8
 
Miracle ton mun kp:n vois vaihtaa 27/30-35, koska tää kierto luultavasti ihan luonnollisesti venähtää ku ovis oli niin myöhään :) täytyy tosin toivoa et meillä se venähtäis yhdeksän kuukauden mittaseks niinkun RD:llä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Miilukka & Jamias: Kiitos teille! :hug:

Jamias: Paljon onnea sinullekin todella paljon!!! :flower:

Miilukka: Tulethan sinä tässä kierrossa sinäkin mukana? :D
YRITYS HYVÄ KYMPPI.... KOETETAAN TULLA. OVISTA EN OO VIELÄ KUULUNUT JA MUN MAHDOLLISET PLUSSAAMISET MENEE PÄÄSIÄISELLE :snotty: toivotaan parasta ja pelätään pahinta.... oiku ois niin ihanaa plussata jo :heart:

 
Miracle thänks :) eiköhän mekin yritetä tässä lähiaikoina mennä ton RD:n matkaan tonne odotuspuolelle :) Jos ei tästä kierrosta niin sitten seuraavista.. Ja mä näin muuten yks yö unta et sä Miracle plussasit :) Tulit siis tänne ilmoittaan et plussahan siihen pärähti :)

RD: Mahtaa olla ihana tunne :) Nauti täysin rinnoin :) Kumpa me muutkin joskus :)
 
Kuumeilija, eikä? :D toivot. se olis enneuni!! :D :heart: mä niin toivoisin pikaista plussaa.. mut onha tää vasta yk3 ni ei hätää.. mut jotenki ku ei oo yhtää lasta ni tuntuu et ois kärsimättömämpi.. tiedä sit oisko niin kärsimätön sit ku ois jo lapsi.. Mites muuten ootta aatellu ehkäisyn kanssa tehhä sit ko saatte tän seuraavan toivotun lapsen? Me ollaa aateltu et ei mitään ehkäsyä, täysimetys saa hoitaa sen, ja vähän katottais kalenteriakin et ei ihan het yritetä eli koitetaan eka sit oviksen aikaan vaiks keskeytetyllä yhdynnällä.. koska me kummiski halutaan toinen het perä jälkeen mut jos ei jaksais iha het ni sit vois vähäse vaa estellä mut et tulis jos ois tullaksee silti :p
 
Miracle juu juu, näin näin :) Ihan tosissani :) aamulla yritin hetken muistella et mitähän oikein näin ja heti tulit mieleen :) Ja mäkin oon miettiny et onkohan tää kuumeilu/kärsimättömyys yhtään helpompaa sit ku olis jo ennestään lapsi(a)? Ja tosta ehkäisystä, hmm.. vaikea kysymys.. Luultavasti ihan kondomin kanssa jonkin aikaa. En välttämättä ihan heti haluaisi toista, kun ensimmäisen kanssa kaikki olis niin uutukaista ja haluaisin kunnolla seurata sen esikon kasvamista.. Mutta siinä vaiheessa ku ei oliskaan sitä pientä vauvaa niin asia voiskin muuttua :) Ja eihän siitä toisesta heti perään mitään haittaa olisi mutta mielummin vähän väliä :) Taidan olla krooninen vauvakuumeilija :)
 

Yhteistyössä