~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

Ooh, siukkis onnea paljon :) Kyllähän tässä pinossa prosentuaalisesti plussataan.. mä en millään haluais olla se kuka ei :D näin viime yönä niin aidon tuntusta unta et tein kolme r-testiä ja kaikki selviä plussia :D

Miraclella alkais oleen testipäivät kohta :) Toi kn on kyl hassujuttu.. ota nyt siitä selvää :D Erilainen se kyl on ku muista kierroista.. :D
 
ipanapa-08 ...............kp 29/29-35.........yk5........2.toiveissa
Kuumeilija87..................kp 30/30-35...........yk 2.....1.toiveissa
Tanjusha82....................kp 32/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 33/34..............yk3......1.toiveissa

Tippuneet: :hug: :hug:
meilinde
Mammutti-Mamma

Haamuilijat::heart: :heart:
siukkis........................yk 15

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Red Dragon.................yk8
 
pahoitteluja Mammutti-Mammalle tädistä!! :hug:

Tääl ootellaan tätiä, ylihuomennahan sen pitäis tulla.. en mie kyl uskalla testata ku se tulee kummiski.. sit jos testaan torstaina ni oon pian muistanu oviksen ajankohan vähä väärin ja sit täti tuleekin perjantaina... :headwall: :headwall: ko menkkajuilintaakin on joskus.. noh,saa nähä..
 
eli tein testin ennen aikojaan ja ny en ota selvää siit testist olleskaa :headwall: eka olin et no tyylipuhas nega mut sit myöhemmin (lue: pari kolme minsaa) olin näkevinäni siinä haamujen haamujen haamun.. mut ko en oo ny varma et harittaako mun silmät vain.. et ei auta kuin testata uudelleen sit torstaina..
 
Kuumeilija87 :LOL: niinpä!! Toivotaan parasta! Mut en mie oikeen osaa sanoo oliks vai eiks ollu.. ja mie herrään niin myöhää ain et soot jo varmaa ehtinä mennä sillo :D mut voisha sitä testailla jos sit vaiks näkyis.. tosin jos on tyylipuhas nega sit ni sit pittää vaa uskoo et ei ollu enneuni ainaskaa tän kierron suhtee :p
 
No mä lähden vasta joskus 12-13 aikoihin et ehkä sä jo sillon oot heränny :D:D Toivotaaan toivotaan toivotaan :D:D Oon ihan tohkeissani täällä sun puolestas jo.. Aattele jos saat plussan, niin sithän olis aivan tylsää se mun oman plussatestin näkyminen unessa jos sitä ei oikeasti tulis :D:D hullun selityksiä :D
 
shhhhh.. jos ei uskota kumpaankaan? ollaan ihan ku sitä testiä et olis tehny :D huomenhan siihen (luultavasti) saa sit tuloksen :D Toivotaan sellaista positiivista.. :heart:

(.) en tiiä itekään mistään mitään.. kn on päivällä aika "lyhyt", kiintee ja kiinni, mutta illalla pidempi, mutta edelleen kiintee ja kiinni, ja niin alhaalla et ihan hyvin ylettyis koskeen vaikka pikkurillillä.. huoh en ymmärrä.. Sit olin päiväl huomaavinani et nännit olis vähän niinkuin isommat, ja tissit kipeämmät kuin normaalisti ennen tätiä mut ota nyt sit selvää et mitä toi rakas pääkoppa kehittelee ihan vaan aistiharhoja :D
 
ipanapalle pahoittelu :hug: tädistä!! uutta kiertoa ja sit plussaat!! *muoks äh, eihän tätiä ollut tullut ees, kahtoin väärin!! No jospa sit myöhemmin plussa tulis vaik ny oliki nega!! =) Oottelet muutaman pvän :)

RD: kuten näit toisest pinost ni ota siitki ny sit selkoo :p pistän tän sepustukseni tännekin, eli oon laiska ja copy pasteen :p
testasin mut miehen sanoilla: "se testi on kuin nainen, ei siit ota mitään selvää" :LOL: Eli eka olin et no ei siin ole (...vai onko?), sit annoin miehelle ja se unen pöpperöissään kahto sitä (ja ol et häikäsee -ku just heräs uniltaan ja pistin valot) ja sano et ei siin kyl ole viivaa et vaik yritän siihen kuvitella ni ei siin oo.

Sit mä et no mä taas nään siin erittäin haaleen haamun et tossa ni sit mies kahto uuvellee ja sano et joo kyl siin ku kahel silmäl kahtoo :p eli ei sitä ny sit tiiä onks siin vai eiks siin oo :D eli mies eka kahto yhel silmäl ku sil häikäs se valokin mut sillo se ei kai sit nähny mut sit ko kahto uuvellee ni sit näki ko kahto kahel silmäl. Ni juu'u, se on vaa nii vaikeeselkonen testi :D Et kai se pitäs sit men apteekkii ja huomen testata uudellee jos se täti ei tuu.
 
RD, eli mä olin näkevinäni siin jotai viivaa jo kolmen minsan päästä ehk, mies kahto sit jotai vartin päästä (ku mie hikoilin veskis ko se nukku viel :D) ja siin lukee et 5min. on reagointiaika ja 30min päästä testitulosta ei sais tulkita. Et en mie ny sit tiiä et onks siin vai eiks siin oo :D ja LA ois sillon sit 13.11 jos oisin raskaana, Voi juupelis sentää ko vetää jännäks!! :D Ja tuntemuksia ei ny taas oo muuta kun mahajuilimista vasemmalt puolelt ja joskus oikealt.
 

Yhteistyössä