VOI EI!!!!!Mejän lapsella löydettin kasvain!:'(((((

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
 
koi-isä
Kamalaa. Yhden ystävän lapsella oli myös syöpä, harvinaisen pahanlaatuinen ja tyttö leikattiin monen moneen otteeseen- mutta nyt syöpä on pysynyt pari vuotta poissa!

Eli toivoa on joka tapauksessa, jaksamista!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
Missä se on?Miten epäiltiin tai alettiin tutkia?:(Voimia koko perheelle
 
Venakko Milanna
en tie mitä mä olen tehnyt väärin,vaikka olen syönyt luomu ruokaa imetänyt puoltoista vuotta mut siltti mitään ei autanut en usko enää mihinkään enkä imetykseeen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
en tie mitä mä olen tehnyt väärin,vaikka olen syönyt luomu ruokaa imetänyt puoltoista vuotta mut siltti mitään ei autanut en usko enää mihinkään enkä imetykseeen
Sinä ET ole tehnyt mitään väärin,usko pois:)Älä syytä itseäsi:(
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
Missä se on?Miten epäiltiin tai alettiin tutkia?:(Voimia koko perheelle
eli lapsi on pyytänyt tehä hieronta pepulle sit ku mä aloitin tehä hieronta löysin joku patti mitä on sisällä,sit me soitettin lasten osastolle he sanoivat että tarvi mennä näytämään päivystyykseen ,sit me menttin sinne he lähettivät meitä heti lasten osastolle.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
en tie mitä mä olen tehnyt väärin,vaikka olen syönyt luomu ruokaa imetänyt puoltoista vuotta mut siltti mitään ei autanut en usko enää mihinkään enkä imetykseeen

:hug: :hug: :hug: Älä vaan ala itseäsi syyttämään vaikka kuinka mieli tekisi!! Nuo asiat on meitä suurempia ja niihin ei pysty vaikuttamaan. Et olis mitenkään voinut estää tapahtunutta vaikka mitä olisit syönyt tai jättänyt syömättä.

Sä tarviit nyt hirmuisesti voimia jaksaaksesi tulevan koitoksen. Yritä nyt keskittyä tähän hetkeen ja väkisin koota itsesi. Vielä ei tiedä mitä tulossa on, mutta aivan varmasti tulee kuitenkin olemaan raskasta koko perheelle.

Toivottavasti kyseessä olisi hyvälaatuinen kasvain. Surku tuli lapsesi ja sinun puolestasi. Miljoona voimahalia sulle :hug: :hug: .
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
en tie mitä mä olen tehnyt väärin,vaikka olen syönyt luomu ruokaa imetänyt puoltoista vuotta mut siltti mitään ei autanut en usko enää mihinkään enkä imetykseeen
Tuskinpa jostain luomuruuan syönnistä on hyötyä tai pitkään imettämisestä. en jaksa oikein uskoa sellaseen.
 
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
 

Yhteistyössä