VOI EI!!!!!Mejän lapsella löydettin kasvain!:'(((((

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Mikä on hemangiolymfangiooma? Tarkoititko hemangiooma?
Eivätkö lymfangioomat ja hemangioomat ole vaarattomia ja hyvänlaatuisia kasvaimia. Ihon pinnalla esim. mansikkaluomi on hemangiooma, mutta sellainen voi olla kudosten sisälläkin.
 
nina
Alkuperäinen kirjoittaja vähän epäilen...:
Miksi noin hoono soomi?
Ajattele mitä kirjoitat!!! Toisella on hätä ja alat haukkumaan äidinkielen tähden! HÄPEÄ!

Tän ketjun aloittajalle:
Toivotan sulle voimia ja paljon jaksamisia raskaan ajan keskellä. *halaus*
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
niin kuin kerroin lapsi on pyytänyt hieromaan hänet sit kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä :'( mut muuten hän voi hyvin....lääkäri sanoi että sen on hyvää asia jos hän voi hyvin mut tarvi tehdä jatko tutkimuksia onko se hyvää tai paha laatuinen,sorry olen niin stressantunut masentunut ja panikissa etten pysty kirjoitamaan paljon,en tie miten kestän huomiseen asti........ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :ashamed: :ashamed:
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Mikä on hemangiolymfangiooma? Tarkoititko hemangiooma?
Eivätkö lymfangioomat ja hemangioomat ole vaarattomia ja hyvänlaatuisia kasvaimia. Ihon pinnalla esim. mansikkaluomi on hemangiooma, mutta sellainen voi olla kudosten sisälläkin.
juu!Toivotetavasti että se on näin,mut lääkäri sanoi että voi olla kysessä syövästä,mutta kukaan ei voi sanoa tarkaan,kunnes vielä tarkastetaan,eli huomenna pitäis tehdä magnetti kuvaus :'(
 
Tilanteessa on ainakin se hyvä puoli, että kasvain löydettiin ihan vain koskettamalla eli kyse ei ole siitä, että lapsi olisi ollut väsynyt, pyörtyillyt, oksennelut jne. Paljon pahempi on tilanne yleensä silloin, kun kasvain löydetäåän, kun muita oireita aletaan tutkia. Toivotaan, että nyt on kyseessä ihan vaaraton kasvain! Joka tapauksessa lapsen vointi on hyvä, niin että vaikka kasvaimessa olisikin pahanlaatuisia soluja, sairaus saadaan taatusti hoidettua.

Voimia koko perheelle! :hug:
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä samainen täällä just valitti kun ei jaksas hoitaa lapsiaan.
http://keskustelu.kaksplus.fi/t852706
tiedän olen huono äiti,mutta ajatelin vaan parasta jos olen masentunut,ehkä lapsilleki parasta olla päivähoidossa,mut nyt en laitan lasta mihinkään,mä tiedän että olen idiotti :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...
 
porvoosta päivää
Alkuperäinen kirjoittaja :
siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...
Siis kenen miehellä on mun numero??? :eek: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja :
siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...
Siis kenen miehellä on mun numero??? :eek: ;)
tän milannan=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...
ja yhdelle ihmiselle ei voi tapahtua eri asioita. voimia ap!
 
sakso
Voimia sinulle.
Ja onneksi se on "vain" patti. Syövän oireita ei ole ollut.
Lääkärit tutkii aina patit lapsilta, se voi hyvinkin olla hyvänlaatunen.

Odottaminen on kamalaa.Huomenna toivottavasti elämä helpottuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä samainen täällä just valitti kun ei jaksas hoitaa lapsiaan.
http://keskustelu.kaksplus.fi/t852706
tiedän olen huono äiti,mutta ajatelin vaan parasta jos olen masentunut,ehkä lapsilleki parasta olla päivähoidossa,mut nyt en laitan lasta mihinkään,mä tiedän että olen idiotti :ashamed: :ashamed: :ashamed:
et ole. jokainen väsyy joskus ja ajetteleekin pahasti. hienoa että olet osannut asialle tehdä jotain.
 
milanna
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen :ashamed: :'( :'( :'( :'( :'( :'( huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus :ashamed:
siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...
no,en voi mitään jos se on sun mielestä provo!lue sen juttu mä olen vastanut siihen enkä kirjoitanut tämä

 
Bonita
[siis tää juttu on provo ja se on aivan varma ja tosi.... tää samainen ihminen kirjoitti viime viikolla siitä että oli löytänyt miehensä housujen taskusta lapun, missä luki Heidi ja puhelin numero.... siis mä en usko kyl tähän...[/quote]

Siis älä nyt rupee sekoilemaan siellä; tää milanna on VASTANNUT ko ketjuun, ei ole sen aloittaja! Sun kantsis tuota sisälukutaitoa varmaan harjoitella...
Aapeelle voimia!
 

Yhteistyössä