Voi elämä että lähti taas mopo käsistä myyjäisten kanssa :D

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Tässä on yksi kappale niitä lasisia kuusenkoristeitä (vanha hehkulamppu) tuikkuja (niitä on miljoona erilaista ja kuten kuvasta kaiketi näkyy:tehty pilttipurkista) ja potpourrista (koristeltu viinilasi jonka sisällä tuoksujutut :) )



Ja lopuksi vielä tänään tehdyt suklaamuffinit, jotka odottaa vielä koristelua ja pakkaamista. Jokaisen didällä on pala dumlesuklaata :p

 
tämä vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä OOT ihan hullu. :)
Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu :D :D. Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.

En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Ootko kotoisin Satakunnasta alunperin siis? Tai sitten Karjalasta? Mun käsittääkseni noissa kulttuureissa on vähän samanlaista suuruudenhullua tarjoilua...
Mä olen kotoisin Satakunnasta ja mun isoisovanhemmat on aikoinaan muuttaneet Karjalasta Suomeen. Se siis selittää kaiken :D :D :D
:flower:
MÄ TIESIN, MÄ TIESIN!!!!

Siitäs saitte, jotka kehtaatte väittää, ettei suomalaisilla ole rotuja!
 
Turkilmas
Niin ja tuhannesti kiitoksia positiivisista kommenteista :). Mä ole oikeesti aika huono käsistäni ja olenkin kovasti miettinyt että nauretaanko mut ulos myyjäisistä tekeleideni kanssa :D. Kiva siis kuulla että ainakin joidenkin mielestä nuo on hienoja :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja s:
kortit näytti aika räpellyksiltä ja noi leipomukset kanssa..mutta oletan sinulla olevan hinnat todella alhaalla.
Hahahhaa. Sä taidat olla se joka toi lapsensa myyjäisiin kaupan kuivakakun tai unohti koko jutun?

:D :D

 
vieras
Kunpa asuisin sielläpäin, aivan upeilta näyttää ja köyhänä opiskelijana sekä varsin kriittisenä kuluttajana OSTAISIN todellakin sulta vaikka jokaista lajiketta! Kortit olivat kauniita, ja aivan ihana idea toi piparkakkulaatikko karkkeineen!

Hienoa, että sinulla riittää virtaa ja näet todella vaivaa myyjäisten eteen! :) Täydet kymmenen pistettä!
 
vieras
Leivät loppuu ekana, veikkaan minä kans! Nuo piparikorit olivat tosi ihania, ja kortinkin voisin ostaa. Ja jes, löysin varastosta kymmenen vanhaa hehkulamppua - ne päätyvät meillä kuusenkoristeiksi tänä vuonna, kiitos vinkistä!

Minä myös sukujuuriltani muuten satakuntalais-karjalainen, ja samaa ''vikaa'' taitaa meissä olla :D
 
Turkilmas
Mä kanssa veikkaan niiden leipien suosiota. Täälläpäin kun ne taitaa olla aika kovassa valuutassa :). Tein leipiä tosin vaan 5 kpl :/. Ne kun kestää niin kauan nostattaa ja paistua uunissa, etten millään jaksanut alkaa enempää väsäämään. Olis ehkä kannattanut...

Ja hei oikeesti tuhannesti kiitoksia ihanista kommenteista. Lämmittää mieltä aivan valtavasti :heart: . Ehkä mä olen kerrankin osannut tehdä jotain mikä näyttää edes pikkuisen hyvältä :D. Se on kuulkaa melkoinen saavutus meikäläiseltä jolla todellakin on peukalo keskellä kämmentä.

Olen siis kuuluisa siitä että tekeleeni on yleensä aina älyttömän hyvän makuisia (siis kuulemma :D ) mutta se ulkonäkö onkin sitten...noh, toinen juttu :D. Sama juttu kaikessa askartelussa, yleensä meidän tokaluokkalaisen tekeleet peittoaa omani mennen tullen :D.


Niin ja hauskaa että täällä on joku toinenkin satakuntalais-karjalainen :D :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ja lopuksi vielä tänään tehdyt suklaamuffinit, jotka odottaa vielä koristelua ja pakkaamista. Jokaisen didällä on pala dumlesuklaata :p

Laita näiden päälle vähän tomusokeria, niin saat ne näyttämään talvisimmilta (ja myyvimmiltä ).

Muuten olit kyllä ihan kivannäköisiä juttuja tehnyt =)

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Poppeliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ja lopuksi vielä tänään tehdyt suklaamuffinit, jotka odottaa vielä koristelua ja pakkaamista. Jokaisen didällä on pala dumlesuklaata :p

Laita näiden päälle vähän tomusokeria, niin saat ne näyttämään talvisimmilta (ja myyvimmiltä ).

Muuten olit kyllä ihan kivannäköisiä juttuja tehnyt =)
Mä just pähkäilinkin sulatetun suklaan ja tomusokerin välillä päätyen jälkimmäiseen kun en jaksa enää alkaa suklaata sulattelemaan :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
tahtoo pullaa :attn:
Jos mä llaitan sulle pullaa postiin, niin se ei kyllä oo enää hyvää perille tultuaan. Sun on ehkä ihan pakko lähteä ajelemaan Paraisille hakemaan herkullista ja tuoretta pullaa :whistle: :saint:
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Mitä ihmettä sulla on siinä piparilaatikon alla? Tuo joku punanen?
Mutta siis hienoja on.
Siellä on kertakäyttölautanen, joka päälle on pyöräytetty jouluservetti :).
Ah, ok. Välttyisköhän sillä sitten siltä pohjan halkeamiselta, joka mulle sattuu aina, kun teen jotain piparirakennelmaa sellofaaniin...
Kertoisetko mittamäärät tuohon sokerikuorrutteeseen? Näyttää just hyvätä. Siinäkin mulle tulee aina liian jäykkää, tai liian löysää :/
Nyt ei kun hintoja miettimään.
Kai sä jotain olet päässäs jo pyöritellyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä OOT ihan hullu. :)
Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu :D :D. Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.

En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Kaksoisolentoni :D
 

Yhteistyössä