voi herrajumala tuota linnanmäen toimitusjohtajaa!

  • Viestiketjun aloittaja hui kamala
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Niin... eihän hän voi kenestäkään työntekijästään kertoa mitään syitä siihen, miksi esim. annettu varoitus tms. Siitähän se vasta meteli olisi syntynyt! Toisin päin sen sijaan... työnantajaahan on helppo syyttää kun tietää ettei se vastaavasti voi paljastaa yksityiskohtia -ja sitä oikeaa totuutta...
 
"Kekkonen"
Toimitusjohtaja on varmaankin käynyt kaikki mahdolliset esiintymistaidon kurssit ja mikä uskomaton sanavalmius ja kyky suoritua yllättävistä tilanteista, olen häkeltynyt. Mutta niin, aika ikävän kuvan mies antaa Linnanmäestä ja etenkin johtoportaasta, kun vain ja ainoastaan hän antaa kasvot paikalle.

Mulla muuttuivat mielipiteet Linnanmäestä, ei se taida niin kiva huvittelukeskus ollakaan.
 
No jos tuo on sitten se Linnanmäen kasvo ja ääni, niin eipä hyvin mene. Todella ikävää meininkiä oli ja toimitusjohtajan käytöksestä päätellen noissa syytöksissä vaikutti jotain perää olevankin. Onneks ei nappaa koko lintsi muutenkaan enää nykyisin.
 
No jos tuo on sitten se Linnanmäen kasvo ja ääni, niin eipä hyvin mene. Todella ikävää meininkiä oli ja toimitusjohtajan käytöksestä päätellen noissa syytöksissä vaikutti jotain perää olevankin. Onneks ei nappaa koko lintsi muutenkaan enää nykyisin.
Ite ajattelin joskus että sinne vois hakea kesätöihin, mutta sitte ku luin netistä niitä kommentteja, niin joo, eipä tehnytkään enää mieli sinne. Senkin jälkeen siellä on tosin tullut käytyä, mutta kyllä pisti kummastuttamaan ton ukon käytös ja etenkin kun käski sammuttaa koko kameran jne....
 
Kylläpä oli pelleäijä ja se nainenkin, joka siinä sönkötti. Toivottavasti Lintsi pääsee nyt kunnon pyöritykseen. Toki näitä samoja asioita voisi kysyä jokaisesta firmasta, joita pyöritetään nuorilla (/mamuilla/pimeällä työvoimalla jne.). Ei olisi kyllä hyvä kuva, jos tuon toimarin yksistään pitäisi lintsiä kuvastaa. Hupsheijakkaa!
 
Hauskuuns tiessään
No kyllä sai sellaisen kuvan ko haastatteluista, että yhdellä äänellä ja yhdellä kasvoilla on jotain hämärää peiteltävänään ja ei ole mitään hajua niistä "yhteisistä säännöistä". Linnanmäellä on varmaan hauskaa, kun on noin naurettavaa toimintaa.
 
Haastattelu (ja koko juttu oikeastaan) pisti ärsyttämään. Ei niinkään lintsin väitettyjen työolojen takia, vaan haastattelijan.

Ja minun mielestä on ok irtisanoa työntekijä, joka ei osaa käyttäytyä.
 
aapee.
en tiiä kumpi mokas enemmän mutta todella oksettavan oloinen se tj.. ja se että se poika oli saanu potkut kun oli VAPAA päivänä ollut pelailemassa siellä :O siis mitä vit??

haastattelijan täytyykin olla vähän tungetteleva ja kyseenalaistaa yms, joten minusta tuo tj hermostu turhasta, tai sitten hänellä on todella isoja salaisuuksia.. olis vaan naurahtanut että pysytäänpäs asiassa :)

kamalaa olis jos joutuis tuollaisen ihmisen kanssa olemaan tekemisissä joka päivä.. minä olen semmoinen ihminen että en pystyisi.
 
"vieras"
Tosi ikävältä toi kyllä kuulostaa, mutta toisaalta en mä ois ainakaan valmis maksamaan yhtään enempää jo nyt aivan sikahintaisista rannekkeista ja hävyttömän kalliista ruoasta/herkuista. Jostainhan pitää noi rahat säästää, mikä menee uusien laitteiden hankintaan. (esim. verrattuna mcdonaldsiin, eihän sinne tartte hankkia miljoonien uusia kamoja joka vuosi uudestaan)
 
Voiko joku selittää tekikö irtisanottu poika väärin kun oli vapaapäivänä siellä pelaamassa? Kun alussa sanottiin et työetuihin kuuluu ilmaislippuja ja kaikissa suomen huvipuistoissa ilmaista koko kesä..? En ymmärrä miten hän rikkoi järjestyssääntöjä? Menikö mulla jotain ohi?

Ihan kamala tuo tj ja tosi surkea palkka tuolla :O Ihan harmittaa et toissapäivänä oltiin...
 
en tiiä kumpi mokas enemmän mutta todella oksettavan oloinen se tj.. ja se että se poika oli saanu potkut kun oli VAPAA päivänä ollut pelailemassa siellä :O siis mitä vit??

haastattelijan täytyykin olla vähän tungetteleva ja kyseenalaistaa yms, joten minusta tuo tj hermostu turhasta, tai sitten hänellä on todella isoja salaisuuksia.. olis vaan naurahtanut että pysytäänpäs asiassa :)

kamalaa olis jos joutuis tuollaisen ihmisen kanssa olemaan tekemisissä joka päivä.. minä olen semmoinen ihminen että en pystyisi.
Niin siis ne pelit on ehdottomasti kielletty kaikille työntekijöille jopa vapaapäivinä ja kaikki sen tietää, työntekijöille on jopa erikseen päiviä jollon saa pelata ilman että puistossa on muita, joten... En nähnyt tuota haastattelua, pitääpä katsoa...

t.vuosia töissä siellä ;)
 

Yhteistyössä