Voi vinetto! Oli tarkoitus lähteä ystävän kanssa piiiiitkästä aikaa baariin. Kappas, miehelle ei sovi.

  • Viestiketjun aloittaja kyrpä ottassa
  • Ensimmäinen viesti
"tutta"
Aikuinen mies ei saa nukuttua jos sinä et ole kotona :D No omapahan on mokansa jos valvoo yön,kun pitää kerran huomenna töihin mennä. Vaan sinä laita kaljat kylmenemään ja vietä kiva ilta ystäväsi kanssa :)
 
kyrpä ottassa
Nyt jätät sen ukon horinat omaan arvoonsa, ja vietät hauskan illan ystäväsi kanssa!!! Ootte ansainneet sen!

Kiitos, hauskaa iltaa myös sulle :D Näin me tehdään.

Muistelin just, että ennen kuin meillä kummallakaan oli lapsia, niin tehtiin herkullisia drinkkejä blenderillä. Jaan salaisen reseptin teidän kanssa: maustamatonta jugurttia/vaniljajäätelöä, jäisiä mansikoita/mansikkapyrettä, aitoa vaniljaa ja vodkaa (mielellään vanilja tai mansikalla maustettua). Suosittelen muillekkin. Taidan vielä kipasta koiralenkillä kauppaan hakemaan mansikoita ja jätskiä niin päästään verestämään ystävän kanssa muistoja.

Kippis :)
 
ap (ei enää vehje ottassa)
Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26435074:
Mitä jos ehdotat kompromissina, että menet, mutta tulet hyvissä ajoin kotiin? Vai onko miehellä ehkä ajatus viettää sinun kanssasi kaksistaan mukava koti-ilta? Tai jotain spesiaalia mielessä, ehkä?
Me vietettiin juuri eilen kaksin koti-iltaa. Tehtiin hyvää ruokaa, saunottiin ja päälle katsottiin leffaa. Mies sai jopa "piparia", ihan jopa kahteen otteeseen, joten luulisi olevan tyytyväinen.


Ja pitkästä aikaa kun yhdessä mennään ystävän kanssa, niin ei tee ainakaan näin etukäteen mieli tulla aikaisin kotiin. Ennen lapsia jorattiin aina aamuun saakka. Tultiin kyllä rakkaitten luokse aina kiltisti kotiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Zombie
jos olet sen mielestä epäluotettava ja miehiin menevä, niin yrittää suojella sinua.
Suomalainen nainen ei osaa humalassa käyttäytyä.Parisuhde on tärkeempi kuin ystävyys.
Parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksi ja luopumaan asioista/omista tavoistaan.Aina miestä vaihtamalla asiat ei parane.
Miehenä laittaisin sinut vaihtoon, jos mieluumin olet "kaveri" kanssa illan kuin elämäsi rakkauden.Onneksi teillä ei ole lapsia, koska tuskin olette vuoden päästä yhdessä.Toivottavasti löydät reissuiltasi mieleisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26435074:
Mitä jos ehdotat kompromissina, että menet, mutta tulet hyvissä ajoin kotiin? Vai onko miehellä ehkä ajatus viettää sinun kanssasi kaksistaan mukava koti-ilta? Tai jotain spesiaalia mielessä, ehkä?
No jos kerran puolessa vuodessa menee niin ei siinä mitään kompromissia tarvi minun mielestä tehdä. Varsinkaan kun tässä nyt ei näytä olevan kyse muusta kuin että miestä harmittaa kun ei itse pääse.
 
eivoimuutaku
jos olet sen mielestä epäluotettava ja miehiin menevä, niin yrittää suojella sinua.
Suomalainen nainen ei osaa humalassa käyttäytyä.Parisuhde on tärkeempi kuin ystävyys.
Parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksi ja luopumaan asioista/omista tavoistaan.Aina miestä vaihtamalla asiat ei parane.
Miehenä laittaisin sinut vaihtoon, jos mieluumin olet "kaveri" kanssa illan kuin elämäsi rakkauden.Onneksi teillä ei ole lapsia, koska tuskin olette vuoden päästä yhdessä.Toivottavasti löydät reissuiltasi mieleisen.
:LOL:
 
No jos kerran puolessa vuodessa menee niin ei siinä mitään kompromissia tarvi minun mielestä tehdä. Varsinkaan kun tässä nyt ei näytä olevan kyse muusta kuin että miestä harmittaa kun ei itse pääse.
Noh, perheitä ja parisuhteita on tietenkin erilaisia, mutta mun mielestä olisi tärkeää että ei pahoita toisen mieltä jos se ei ole välttämätöntä. Yleensä meillä ainakin löytyy joku kompromissi joka tyydyttää molempia. Ei mun mielestä ainakaan ole mukava juhlia jossain, jos tietän että mies kyhjöttää pahoilla mielin yksin kotona. Mutta ap tekee niin kuin ap näkee parhaaksi.
 
ap (ei enää vehje ottassa)
jos olet sen mielestä epäluotettava ja miehiin menevä, niin yrittää suojella sinua.
Suomalainen nainen ei osaa humalassa käyttäytyä.Parisuhde on tärkeempi kuin ystävyys.
Parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksi ja luopumaan asioista/omista tavoistaan.Aina miestä vaihtamalla asiat ei parane.
Miehenä laittaisin sinut vaihtoon, jos mieluumin olet "kaveri" kanssa illan kuin elämäsi rakkauden.Onneksi teillä ei ole lapsia, koska tuskin olette vuoden päästä yhdessä.Toivottavasti löydät reissuiltasi mieleisen.
En ole tähänkään saakka ollut epäluotettava tai miehiinmenevä :) En aio olla sitä jatkossakaan.

Olen ehkä ihan kammottava puoliso, mutta 27 vuoden ystävyys menee jopa parisuhteen edelle tänä iltana.
 
Mielimissi
Piparia?
Kuulostaa kovin yksipuoliselta touhulta, jos vain mies on tyytyväinen "pipariin".
Saatiin kunnon naurut mieheni kanssa....Minä rakastelin viime yönä eikä mieheni ole siitä mitään velkaa minulle.
 
Zombie
mutta miehet ovat mustasukkaisia vaikka eivät sitä näytä.
Se voi luulla vaikka et meniskään.
Itse olen takertuja ja tunnen helposti mustasukkaisuutta vaikka mitään ei olis oikeesti tapahtunut.
Voi johtuu rakkaudesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyrpä ottassa;26435004:
Hän ei saa kuulemma nukuttua, kun minä en ole kotona. Käyn niin harvoin missään, että sieppaa kyllä tämä kiukuttelu. Äkkiseltään laskettuna vuoden sisällä olen ollut ainoastaan sillä marraskuisella keikalla ns. "ulkona". Missään muualla en ole iltamenoilla ollut.
Ei jumalauta, pikkusen lapsellista.. Jos nyt annat periksi millaista luulet olevan tulevaisuudessa?
 
En ole ikinä ymmärtänyt näitä parisuhteita, missä pitää kysyä lupa menemisiin. Asiasta pitää toki keskustelle, mutta jos toisella ei ole jotain todellista estettä menolle, sitten toivotetaan hauskaa iltaa! Molemmin puolin.
 
jos olet sen mielestä epäluotettava ja miehiin menevä, niin yrittää suojella sinua.
Suomalainen nainen ei osaa humalassa käyttäytyä.Parisuhde on tärkeempi kuin ystävyys.
Parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksi ja luopumaan asioista/omista tavoistaan.Aina miestä vaihtamalla asiat ei parane.
Miehenä laittaisin sinut vaihtoon, jos mieluumin olet "kaveri" kanssa illan kuin elämäsi rakkauden.Onneksi teillä ei ole lapsia, koska tuskin olette vuoden päästä yhdessä.Toivottavasti löydät reissuiltasi mieleisen.
Wau. Nyt on kyllä pahemmanlaatuista läheisriippuvuutta ilmassa. Kannattaa hakea apua.
 
ap (ei enää vehje ottassa)
En ole ikinä ymmärtänyt näitä parisuhteita, missä pitää kysyä lupa menemisiin. Asiasta pitää toki keskustelle, mutta jos toisella ei ole jotain todellista estettä menolle, sitten toivotetaan hauskaa iltaa! Molemmin puolin.
Näin mä teen miehelle aina kun sillä on menoja :) Ehkei se ole vaan tottunut siihen, että minäkin haluan joskus mennä, kun en juuri ikinä missään käy.
 
ap (ei enää vehje ottassa)
[QUOTE="vieras";26435376]Aikuinen mies ei varmaankaan kuole yhteen satunnaiseen huonosti nukuttuun tai kokonaan valvottuun yöhön.[/QUOTE]

Näin m'ä luulisin myös :D
 
"Sanna"
Onko mies yrittänyt muulloinkin rajoittaa menojasi tai tapaamasta ystäviäsi? Onko hän osoittanut sairaalloisen mustasukkaisuuden merkkejä? Nämä ovat ensimmäisiä merkkejä siitä, että mies alkaa myöhemmin käyttäytyä väkivaltaisesti.

Jos tällaisia on ollut, niin tee viimeistään nyti selväksi, ettei sellainen peli vetele. Älä alistu miehen syyllistämiseen. Hän yrittää vain saada sinut oman tahtonsa alle talutusnuoraan.
 
muttajoo
sen kaiken! Mies on syyllinen aina,tekee se miten päin vaan.Pitäis perustaa yhditys suojelemaan miestä.
Oletteko kuulleet yhtään avioeroa missä vaimo olisi syyllinen?
Minä en.
Mulla on 5 veljeä joiden elämää tullut seurattua ja voin sanoa, että naisystävät pitäneet huolen siitä, että kaikki tietää niiden huonot puolet.
 
"mmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26435153:
mun mielestä olisi tärkeää että ei pahoita toisen mieltä jos se ei ole välttämätöntä. Yleensä meillä ainakin löytyy joku kompromissi joka tyydyttää molempia.
No. Jos mies käyttäytyy kuin omistushaluinen diktaattoriurpo, ei hänen kanssaan tarvitse mielestäni kompromissia tehdä. Silloin tämän urpon pitäisi oppia elämään kuten pitääkin eikä pahoittaa joka helvetin asiasta mieltään. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tuollainen ei-kompromissi sietää pahoittamatta mieltään haloo!
 
khjl.ökm,Ä_l
jos olet sen mielestä epäluotettava ja miehiin menevä, niin yrittää suojella sinua.
Suomalainen nainen ei osaa humalassa käyttäytyä.Parisuhde on tärkeempi kuin ystävyys.
Parisuhteessa joutuu tekemään myönnytyksi ja luopumaan asioista/omista tavoistaan.Aina miestä vaihtamalla asiat ei parane.
Miehenä laittaisin sinut vaihtoon, jos mieluumin olet "kaveri" kanssa illan kuin elämäsi rakkauden.Onneksi teillä ei ole lapsia, koska tuskin olette vuoden päästä yhdessä.Toivottavasti löydät reissuiltasi mieleisen.
Muuta elämää kun oma mies ei saa olla?
Millä vuosikymmenellä sinä elät?
 

Yhteistyössä