Voiko kikkeli olla epämuodostunut?

  • Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
[quote="Tiskirätti]
Voi olla, että mä loukkaantuisin, jos multa alkaisi mies kyselemään, että misk sulla on niin kummallisen muotoiset häppärit, et miks on? :LOL: [/quote]

No minä taas en loukkaantuisi, vaan enemmän loukkaantuisin jos saisin myöhemmin kuulla että mies on netissä kysellyt asiaa tuntemattomilta jonka voisi kysyä multakin. Tässä ap:n tapauksessa kun kyse ei tainnut olla ihan mistään tavalliseksi laskettavasta jutusta jota voisi verrata häppäreiden lerpatukseen vaan ehkä ennemminkin vaikka että koko häppärit puuttuisi tms "isompaa" eroavaisuutta. Ja jos halut siltä illalta meniskin niin olispa asia ainakin puhuttu pois alta, ja seuraavana kertana vois sitten olla molemmilla kivaa kun ei tarviis asiaa miettiä eikä jännittää.

Jos seksi ei tuntunut hyvältä niin pitäähän tuosta asiasta jatkossa keskustella jos meinaa suhdetta jatkaa; hakea parempia asentoja tai keksiä jotain apuvälineitä hommaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
[quote="Tiskirätti]
Voi olla, että mä loukkaantuisin, jos multa alkaisi mies kyselemään, että misk sulla on niin kummallisen muotoiset häppärit, et miks on? :LOL:
No minä taas en loukkaantuisi, vaan enemmän loukkaantuisin jos saisin myöhemmin kuulla että mies on netissä kysellyt asiaa tuntemattomilta jonka voisi kysyä multakin. Tässä ap:n tapauksessa kun kyse ei tainnut olla ihan mistään tavalliseksi laskettavasta jutusta jota voisi verrata häppäreiden lerpatukseen vaan ehkä ennemminkin vaikka että koko häppärit puuttuisi tms "isompaa" eroavaisuutta. Ja jos halut siltä illalta meniskin niin olispa asia ainakin puhuttu pois alta, ja seuraavana kertana vois sitten olla molemmilla kivaa kun ei tarviis asiaa miettiä eikä jännittää.

Jos seksi ei tuntunut hyvältä niin pitäähän tuosta asiasta jatkossa keskustella jos meinaa suhdetta jatkaa; hakea parempia asentoja tai keksiä jotain apuvälineitä hommaan. [/quote]

No jos suhde jatkuu, niin voi ottaa puheeksi, mutta ei nyt heti ensimmäisen seksisession jälkeen kannata varmaan ruveta tivaamaan erikoisen muotoisen pippelin syytä. :D Ja kyllä siinä tilanteessa voi olla aika hankala ruveta kyselemään....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Ja kyllä siinä tilanteessa voi olla aika hankala ruveta kyselemään....
Niin varmasti, jos se levee nuppi on jo ehtiny suuhun.

Ehkä kaikki ei sit tutustu seksikumppaneihinsa yhtä paljon etukäteen kun minä oon tehny. Tai sit oon vaan ylipäätänsä liian suorapuheinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Ja kyllä siinä tilanteessa voi olla aika hankala ruveta kyselemään....
Niin varmasti, jos se levee nuppi on jo ehtiny suuhun.

Ehkä kaikki ei sit tutustu seksikumppaneihinsa yhtä paljon etukäteen kun minä oon tehny. Tai sit oon vaan ylipäätänsä liian suorapuheinen.
No olis aika kamalaa, jos mies olis aivan ällistynyt koko kysymyksestä, eikä oikeasti olis mitään vikaa, olis vaan erikoisemman muotoinen.
 
vieras
Voivatko tissit olla epämuodostuneet? Silleen että ne vaikka roikkuu alaspäin eivätkä pompota suoraan eteenpäin kuten olen kuvissa havainnut naisilla olevan? Ja että onko se mahdollista, että tissit ovat eriparia (kuvan naisella ovat samanlaiset)? Onko niissä jokin vikana, jos nännit eivät törrötä kuten lehtikuvan naisella? Voiko sellaisen naisen kanssa olla? Se ahdistaa. Voiko sen ottaa puheeksi heti ensimmäisellä tapaamisella vai vasta toisella? Voisivatko naiset esitellä tissinsä jo ennen kuin lähdetään jatkoille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jusde:
Anteeksi kun miesten pippeli ei näytä dildolta. Palaamme asiaan kun naisten toosa näyttää fleshlightilta.

Ei mutta, varsi voi kyllä olla minkälainen tahansa. Mutta jos kiveksiä ei tosiaankaan löydy (eli eivät ole koskaan laskeutuneet) ja virtsaputken pää ei ole peniksen päässä vaan jossain alhaalla (hypospadia) sitten on kyllä jo ongelmia ainakin lastensaannin suhteen.
Juuri näin.
 
vierailija
Minkä hän sille itse voi. Erillaisuus täytyy hyväksyä. Itse hän voi kärsiä viastaan hyvin paljon. Olisi parempi hänen mennä näyttämään vikaansa urologille, mutta jos hän niin häpeää vikaansa.
 

Yhteistyössä