voiko koirakaupan purkaa vai mitä meidän pitää tehdä!?!?!?

Hyvä että koira pääsee leikkaukseen =) , toivottavasti toipuu nopeasti.

Ja koiran kannalta on hyvä että saa sen rakastavan kodin, harmi vaan että täytyy muuttaa kodista kotiin... toivon että saa nyt sen pysyvän kodin.
 
Greippi
Enkä tosiaan malta olla hiljaa vaikka joku sitä toivoikin. Miksi tänne pitää kirjoittaa kahdella eri nikillä, kun se sotkee ihan suotta.

Ja lopetan nyt, kun tällä palstalla on niin fiksua porukkaa (heh) ja toivon, että koiralla on kaikki hyvin. Millään muulla ei minulle ole väliä :x
 
huomasin just se on myynissä apulassa


Mopsi, uros
Myydään 1,5-vuotias kaikkien sydämen valloittava mopsi-uros rakastavaan ja luotettavaan kotiin. Eppu on oikein kiltti, ihmisystävällinen ja huomionkipeä koira. Se tulee myös toimeen toisten koirien ja lapsien kanssa kunhan saa tarvitsemansa huomion. Epulla on legg-perthes vas.takajalassa, mikä luultavasti tarvitsee leikkauksen. Eppu on mainio perhekoira ja pitäisimmekin sen,mutta meillä on pieni lapsi, joka on vähintäänkin yhtä vaativa kuin Eppu. Meillä ei ole myöskään taloudellisesti mahdollisuutta leikkauttaa jalkaa niin pian kuin se olisi tarpeen.
Eppu on tuotu Moskovasta luotettavalta kasvattajalta ja siitä on maksettu lähes 4000e. Meidän hp on 1000e.
Ota yhteyttä, jos kiinnostuit mopsistamme. Kerron mielelläni lisää ja vastailen kysymyksiin. Tärkeintä olisi,että Eppu saisi pysyvän kodin missä sitä rakastetaan ja huomioidaan sen tarpeitten mukaan. Eppu on kertakaikkiaan ihanaluonteisin koira! Eppu on sirutettu ja rekisteröity.
Hyvinkää


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 22:04 vieras kirjoitti:
Eppu on tuotu Moskovasta luotettavalta kasvattajalta ja siitä on maksettu lähes 4000e. Meidän hp on 1000e.
Lore: ovelasti annatte ymmärtää, että olette itse maksaneet tuon 4000 euroa ja että tietäisitte varmuudella koiran taustan. Mitään todisteitahan te ette saaneet itsekään noista väittämistä?

Huiputusta toisen perään... \|O

Koira parka.. Toivottavasti löytää lopulta hyvän kodin, jossa sitä aidosti rakastetaan.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 23:08 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 22:04 vieras kirjoitti:
Eppu on tuotu Moskovasta luotettavalta kasvattajalta ja siitä on maksettu lähes 4000e. Meidän hp on 1000e.
Lore: ovelasti annatte ymmärtää, että olette itse maksaneet tuon 4000 euroa ja että tietäisitte varmuudella koiran taustan. Mitään todisteitahan te ette saaneet itsekään noista väittämistä?

Huiputusta toisen perään... \|O

Koira parka.. Toivottavasti löytää lopulta hyvän kodin, jossa sitä aidosti rakastetaan.
haista kuule p****!! mitä sä tiedät mitä mä tiedän!?!?! kasvattaja on mun kanssa myymässä koiraa semmoselle jolla on varaa leikkauttaa koira pikimmiten!! kasvattajalta saan faktatiedot mahdollista ostajaa varten.
antakaa nyt hitto tän asian olla!!!!!!!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 22:04 vieras kirjoitti:
huomasin just se on myynissä apulassa


Mopsi, uros
Myydään 1,5-vuotias kaikkien sydämen valloittava mopsi-uros rakastavaan ja luotettavaan kotiin. Eppu on oikein kiltti, ihmisystävällinen ja huomionkipeä koira. Se tulee myös toimeen toisten koirien ja lapsien kanssa kunhan saa tarvitsemansa huomion. Epulla on legg-perthes vas.takajalassa, mikä luultavasti tarvitsee leikkauksen. Eppu on mainio perhekoira ja pitäisimmekin sen,mutta meillä on pieni lapsi, joka on vähintäänkin yhtä vaativa kuin Eppu. Meillä ei ole myöskään taloudellisesti mahdollisuutta leikkauttaa jalkaa niin pian kuin se olisi tarpeen.
Eppu on tuotu Moskovasta luotettavalta kasvattajalta ja siitä on maksettu lähes 4000e. Meidän hp on 1000e.
Ota yhteyttä, jos kiinnostuit mopsistamme. Kerron mielelläni lisää ja vastailen kysymyksiin. Tärkeintä olisi,että Eppu saisi pysyvän kodin missä sitä rakastetaan ja huomioidaan sen tarpeitten mukaan. Eppu on kertakaikkiaan ihanaluonteisin koira! Eppu on sirutettu ja rekisteröity.
Hyvinkää
juu kiitos vaan tiedosta ja lisämainonnasta. nyt on sekin ilmoitus poistettu.
 
Hyi h*lvetti, koiraa myydään netissä kuin jotain esinettä. Viikko pari yhdessä kodissa ja sitten taas seuraavaan. Ei voi kuin olla surullinen sen puolesta.

Sinulla on edessä pitkä ja kivinen ties, jos kuvittelet saavasi sairaan aikuisen koiran kaupaksi 1 000 eurolla. Otan osaa.
 
ÄLYTÖNTÄ
Luin tämän ketjun kokaanaan ja muut suburan turbanin aloittamat viestit ja en voi kuin ihmetellä hänen motiivejaan hankkia koiraa. Kuinka tyhmä pitää olla että ostaa 1000eurolla sairaan koiran?! En vaan voi käsittää... Jos tuosta mopsista taas pyydetään se 1000euroa, niin se on rahastusta sairaasta koirasta!! Miksi hankitte sairaan koiran jos teillä ei ole varaa hoitaa vaivaan liittyviä maksuja. Enkä myöskään ymmärrä asennetta; kaikki mulle heti, kun puhutaan elävästä eläimestä. Olisitte pyytäneet jonkun tutun tai naapurin koiraa teille viikoksi, niin olisit nähnyt millaista on arki lapsen ja koiran kanssa, olisi mopsi välttänyt kiertolaisen elämän. Tiedoksi vain kuin kauppaatte koiraa niin sen arvo lienee jotain 0-200euroa, tuossa kunnossa. Jalostus-ja näytteykoiraksi siitä tuskin on joten 1000euroa tuskin siitä saatte. Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa... ;) Mopsille kaikkea hyvää ja toivottavasti pääsee kunnolliseen kotiin! ( Jos koiralle ei kotia löydy, joka on valmis hoitamaan sen kuntoon, niin eutanasia piikki olisi hyvä antaa ajoissa. Ettei koira kärsi.)
 
No ei maksa ei.

Tämä juttu on muutenkin aika sekava. Kirjoittajalla on monta eri nimimerkkiä. Välillä kirjoittaja on yksinhuoltaja, välillä ovat miehen kanssa hyväuskoisia. Välillä kuvioissa on joku kaveri, jonka luota mopsi saa hyvän kodin ja nyt sitä kaupitellaan yhdessä kasvattajan kanssa netissä sellaiselle, joka voisi sen heti leikkauttaa.

Onkohan tässä jutussa mikään totta?

Surullista joka tapauksessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 11:52 Vieras kirjoitti:
No ei maksa ei.

Tämä juttu on muutenkin aika sekava. Kirjoittajalla on monta eri nimimerkkiä. Välillä kirjoittaja on yksinhuoltaja, välillä ovat miehen kanssa hyväuskoisia. Välillä kuvioissa on joku kaveri, jonka luota mopsi saa hyvän kodin ja nyt sitä kaupitellaan yhdessä kasvattajan kanssa netissä sellaiselle, joka voisi sen heti leikkauttaa.

Onkohan tässä jutussa mikään totta?

Surullista joka tapauksessa.

yksinhuoltaja?? jos oon sanonut,että "yksin lapsen ja koiran kanssa" niin tarkoittaako se,että oon yksinhuoltaja? mulla on ihan työssäkäyvä mies...

kai täälläkin nyt pitäs tajuta ihmisten,ettette te voi tietää jokaista yksityiskohtaa meidän elämästä ja tilanteesta. siks ette voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä.

alunperin juttu meni niin,että otettiin 1,5-vuotias koira siks,että sitä ei tarvitsis opettaa sisäsiistiks ja että se tottelee jo valmiiks. oltiin tietoisia,että jalka pitää leikata,mutta ei näin pian!!!siitähän mä oon kysynyt,että kun meille on sanottu,et se vaiva on lievä,niin sitä täällä kysyin onko mitään tehtävissä sen puoleen.
ja se,että ollaan luopumassa koirasta jo näin viikon jälkeen,ni sehän on vaan parempi koiralle! mitä enemmän se ehtii meihin kiintyä,sitä vaikeempi se eroominen on molemmille osapuolille.
ja kuinka monta kertaa pitää sanoa,että oon myöntänyt,että kaikki tapahtui niin nopeesti,ettei ehtinyt paljoa järjellä ajattelemaan.

ja KOIRA EI KÄRSI KIVUSTA!! ei se söisi,leikkisi,olisi iloinen,eikä se jaksaisi liikkua... en mä mikään idiootti ole,että antaisin koiran kärsiä..uskoo ken tahtoo.

ja otin sen ilmoituksen pois apulasta,joten siitä on turha mussuttaa enää. hp on se mikä on ja teitä se tuskin liikuttaa. koiraa VOI käyttää näyttelyissä leikkauksen jälkeen,ihan tiedoksi vaan.

mutta ihanaa,että on tollasia itse täydellisyyksiä olemassa,jotka ei tee vääriä valintoja koskaan. on aika harvinaista olla se ainoa joka tekee tyhmästi.

en edes tiedä miks tunnen tarvetta selitellä tollasille tyypeille tätä juttua,jotka on jo oman johtopäätöksensä tästä asiasta tehneet... pitäkää mua vaikka millasena hirviönä ja eläinrääkkääjänä,mut ainakin minä,kasvattaja,koira ja muu lähipiiri tietää mikä oon.

so long vaan teille...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 22:04 vieras kirjoitti:
huomasin just se on myynissä apulassa


Mopsi, uros
Myydään 1,5-vuotias kaikkien sydämen valloittava mopsi-uros rakastavaan ja luotettavaan kotiin. Eppu on oikein kiltti, ihmisystävällinen ja huomionkipeä koira. Se tulee myös toimeen toisten koirien ja lapsien kanssa kunhan saa tarvitsemansa huomion. Epulla on legg-perthes vas.takajalassa, mikä luultavasti tarvitsee leikkauksen. Eppu on mainio perhekoira ja pitäisimmekin sen,mutta meillä on pieni lapsi, joka on vähintäänkin yhtä vaativa kuin Eppu. Meillä ei ole myöskään taloudellisesti mahdollisuutta leikkauttaa jalkaa niin pian kuin se olisi tarpeen.
Eppu on tuotu Moskovasta luotettavalta kasvattajalta ja siitä on maksettu lähes 4000e. Meidän hp on 1000e.
Ota yhteyttä, jos kiinnostuit mopsistamme. Kerron mielelläni lisää ja vastailen kysymyksiin. Tärkeintä olisi,että Eppu saisi pysyvän kodin missä sitä rakastetaan ja huomioidaan sen tarpeitten mukaan. Eppu on kertakaikkiaan ihanaluonteisin koira! Eppu on sirutettu ja rekisteröity.
Hyvinkää


Aivan uskomatonta, kirjoititko tosiaan noin, että " mikä luultavasti tarvitsee leikkauksen" siis sähän tiedät että tarvii leikkauksen. ja mä käsitin että koira menee kaverillesi... mutta myyntiin laitoitkin. Ja hinnaksi laitoit vielä tuon 1000 e.
\|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 14:29 p02t04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 22:04 vieras kirjoitti:
huomasin just se on myynissä apulassa


Mopsi, uros
Myydään 1,5-vuotias kaikkien sydämen valloittava mopsi-uros rakastavaan ja luotettavaan kotiin. Eppu on oikein kiltti, ihmisystävällinen ja huomionkipeä koira. Se tulee myös toimeen toisten koirien ja lapsien kanssa kunhan saa tarvitsemansa huomion. Epulla on legg-perthes vas.takajalassa, mikä luultavasti tarvitsee leikkauksen. Eppu on mainio perhekoira ja pitäisimmekin sen,mutta meillä on pieni lapsi, joka on vähintäänkin yhtä vaativa kuin Eppu. Meillä ei ole myöskään taloudellisesti mahdollisuutta leikkauttaa jalkaa niin pian kuin se olisi tarpeen.
Eppu on tuotu Moskovasta luotettavalta kasvattajalta ja siitä on maksettu lähes 4000e. Meidän hp on 1000e.
Ota yhteyttä, jos kiinnostuit mopsistamme. Kerron mielelläni lisää ja vastailen kysymyksiin. Tärkeintä olisi,että Eppu saisi pysyvän kodin missä sitä rakastetaan ja huomioidaan sen tarpeitten mukaan. Eppu on kertakaikkiaan ihanaluonteisin koira! Eppu on sirutettu ja rekisteröity.
Hyvinkää


Aivan uskomatonta, kirjoititko tosiaan noin, että " mikä luultavasti tarvitsee leikkauksen" siis sähän tiedät että tarvii leikkauksen. ja mä käsitin että koira menee kaverillesi... mutta myyntiin laitoitkin. Ja hinnaksi laitoit vielä tuon 1000 e.
\|O
KOIRA EI OLE KAUPAN ENÄÄ
 
Vie hyvä ihminen se koira lääkäriin ja hoidata kuntoon. Vaikka olisit ostanu pennun, sillekin ois voinu tulla myöhemmin sairauksia . Kun ostaa eläimen on varauduttava myös hoitamaan se. Ei eläimen pito oo ilmasta eikä aina helppoakaan. Mitä koirallesi haluat? Että se myydään ties kuinka monennen kerran jollekin, joka taas palauttaa sen? Silityksiä ja haleja koiralle :hug: .
 
ÄLYTÖNTÄ
Tiedoksi vaan lorelle että mopsi todennäköisesti ontuu jalkaansa loppuelämänsä, leikkauksesta huolimatta. Joten eiköhän viralliset näyttelyt kannata jättää väliin... Eli koirasta tuskin näyttelykoiraa koskaan tulee. Oletko keskustellut kasvattajan kanssa että tahtoisit purkaa kaupan hänen kanssaan? Oletko selittänyt hänelle että ette ymmärtäneet sairauden vakavuutta osto hetkellä? Jos on reilu kasvattaja niin luulisi suostuvan. Ei pahalla, mutta en ymmärrä miksi kasvattaja myi teille noin kalliila rikkinäisen koiran. Toivottavasti saatte kaupat purettua! Itse en edes kehtaisi myydä sairasta koiraa kenellekkään tonnilla.
 
Khimaira
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 16:07 ÄLYTÖNTÄ kirjoitti:
Tiedoksi vaan lorelle että mopsi todennäköisesti ontuu jalkaansa loppuelämänsä, leikkauksesta huolimatta. Joten eiköhän viralliset näyttelyt kannata jättää väliin... Eli koirasta tuskin näyttelykoiraa koskaan tulee. Oletko keskustellut kasvattajan kanssa että tahtoisit purkaa kaupan hänen kanssaan? Oletko selittänyt hänelle että ette ymmärtäneet sairauden vakavuutta osto hetkellä? Jos on reilu kasvattaja niin luulisi suostuvan. Ei pahalla, mutta en ymmärrä miksi kasvattaja myi teille noin kalliila rikkinäisen koiran. Toivottavasti saatte kaupat purettua! Itse en edes kehtaisi myydä sairasta koiraa kenellekkään tonnilla.
Olen ihan samaa mieltä.

Minusta on ostajienkin huijaamista myydä noin kalliilla sairas koira. Vaikka koiraa voisi käyttää näyttelyissä ei siitä koskaan tule jalostuskoiraa, joten siinäkin mielessä hinta on älytön :/

Ennen apulan ilmoitusta mä jo luulin tätä provoksi :\|
 
Greippi
En sitten malttanutkaan pysyä poissa ;)

Näyttelyissä käymisen nimenomainen tarkoitus on hankkia koiralle arvosteluja jalostusta varten. Minusta olisi varsin vastuutonta käyttää perinnöllistä sairautta kantavaa koiraa jalostukseen, joten miksi siis edes vaivautuisi näyttelyihin.

Lore kertoi, ettei koira ole enää myynnissä. Toivottavasti seuraava hyväuskoinen hölmö ei ole sitä ostanut vaan koira on palannut kasvattajalle tms. Jos sen nyt sielläkään on sitten yhtään parempi olla. Minusta on ihan hirveää, että koira on tällainen kiertopalkinto. :'(
 
1000? on hinta terveestä, hyvä sukuisesta PENTUKOIRASTA ja on omaa tyhmyyttä jos on maksanut sairaasta aikuisesta saman hinnan. Silti vastuutonta pyytää nyt sitä hintaa koirasta ja uskotella taas eteenpäin että ei koira niin sairas olekaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 13:00 lore kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 11:52 Vieras kirjoitti:
No ei maksa ei.

Tämä juttu on muutenkin aika sekava. Kirjoittajalla on monta eri nimimerkkiä. Välillä kirjoittaja on yksinhuoltaja, välillä ovat miehen kanssa hyväuskoisia. Välillä kuvioissa on joku kaveri, jonka luota mopsi saa hyvän kodin ja nyt sitä kaupitellaan yhdessä kasvattajan kanssa netissä sellaiselle, joka voisi sen heti leikkauttaa.

Onkohan tässä jutussa mikään totta?

Surullista joka tapauksessa.

yksinhuoltaja?? jos oon sanonut,että "yksin lapsen ja koiran kanssa" niin tarkoittaako se,että oon yksinhuoltaja? mulla on ihan työssäkäyvä mies...

kai täälläkin nyt pitäs tajuta ihmisten,ettette te voi tietää jokaista yksityiskohtaa meidän elämästä ja tilanteesta. siks ette voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä.

alunperin juttu meni niin,että otettiin 1,5-vuotias koira siks,että sitä ei tarvitsis opettaa sisäsiistiks ja että se tottelee jo valmiiks. oltiin tietoisia,että jalka pitää leikata,mutta ei näin pian!!!siitähän mä oon kysynyt,että kun meille on sanottu,et se vaiva on lievä,niin sitä täällä kysyin onko mitään tehtävissä sen puoleen.
ja se,että ollaan luopumassa koirasta jo näin viikon jälkeen,ni sehän on vaan parempi koiralle! mitä enemmän se ehtii meihin kiintyä,sitä vaikeempi se eroominen on molemmille osapuolille.
ja kuinka monta kertaa pitää sanoa,että oon myöntänyt,että kaikki tapahtui niin nopeesti,ettei ehtinyt paljoa järjellä ajattelemaan.

ja KOIRA EI KÄRSI KIVUSTA!! ei se söisi,leikkisi,olisi iloinen,eikä se jaksaisi liikkua... en mä mikään idiootti ole,että antaisin koiran kärsiä..uskoo ken tahtoo.

ja otin sen ilmoituksen pois apulasta,joten siitä on turha mussuttaa enää. hp on se mikä on ja teitä se tuskin liikuttaa. koiraa VOI käyttää näyttelyissä leikkauksen jälkeen,ihan tiedoksi vaan.

mutta ihanaa,että on tollasia itse täydellisyyksiä olemassa,jotka ei tee vääriä valintoja koskaan. on aika harvinaista olla se ainoa joka tekee tyhmästi.

en edes tiedä miks tunnen tarvetta selitellä tollasille tyypeille tätä juttua,jotka on jo oman johtopäätöksensä tästä asiasta tehneet... pitäkää mua vaikka millasena hirviönä ja eläinrääkkääjänä,mut ainakin minä,kasvattaja,koira ja muu lähipiiri tietää mikä oon.

so long vaan teille...

täys peesi! älä välitä näistä ääliöistä harmaista mitä täällä pyörii.Tuojottavat vaan omaan napaansa asiassa kuin asiassa.Ja sehän oli vaan inhimillinen erehdys mitä teille kävi.Varmaan keksivät nalkuttaa mullekkin kun olen kuulemma "lapsellinen koirista mitään tietämätön ihminen" :\| Mutta antaa niiden jauhaa ja pistää toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään.Toivottavasti mopsille käy hyvin vielä :'( :hug: ja aiotko hankkia uuden koiran vai aiotko olla vielä ilman..?Mielenkiinnosta kysyn,en arvostellakseni.Ymmärrän kyllä täysin miltä tuntuu kun syytetään mistä sattuu eikä ymmäretä ola ottamatta K_I_R_J_A_I_M_E_L_L_I_S_E_S_T_I kaikkea..mut sou long tosiaan (Greippi idiootti) :eek:
 
Kaksi fiksua
Judi, oletko huomannut ollenkaan että sinä ja lore olette tasan ainoat tällä palstalla, jotka ajattelee noin. Kaikki muut on eri mieltä ja ajattelee vain koiran parasta. Kukaan tuskin "omaa napaansa" tai katsoo vain yhdeltä kantilta. Ja jos katsookin, niin koiran parasta ajatellen, ei teidän.

Miksi sä muuten Greippiä vastaan hyökkäät? Samanlaisia asiallisia mielipiteitä täällä ovat esittäneet muutkin ja ihan syystä :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 09:16 Kaksi fiksua kirjoitti:
Judi, oletko huomannut ollenkaan että sinä ja lore olette tasan ainoat tällä palstalla, jotka ajattelee noin. Kaikki muut on eri mieltä ja ajattelee vain koiran parasta. Kukaan tuskin "omaa napaansa" tai katsoo vain yhdeltä kantilta. Ja jos katsookin, niin koiran parasta ajatellen, ei teidän.

Miksi sä muuten Greippiä vastaan hyökkäät? Samanlaisia asiallisia mielipiteitä täällä ovat esittäneet muutkin ja ihan syystä :headwall:
tarkoitinkin vaan tuota haukkumista ja muuta.Miksikäs se siitä muuttuisi?Eihän se tietenkään ihan oikein ollut mitä tapahtui ja aika avarakatseista muutenkin-.Harmaat on yleensä ne jotka vi..ttuilee \|O Mutta otti varmaan ap opikseen tästä jutusta.kaikki tekee virheitä.varmaan myös sinäkin-Ja tuo greippi vaan on sattunut ymmärtämään asioita väärin,mut ei siitä sen enempää,ei sen mun elämään pysty millään lailla puuttumaan kommenteillaan
 
taas harmaa
Ois kauhea pyyntö!
Voisitko kertoa miten sille mopsille lopulta kävi? Pääsikö koira uuteen kotiin, vai palautuiko takaisin kasvattajalle........
Olen seurannut tätä keskustelua kommentoimatta aikaisemmin, mutta olen utelias ja koiran kohtalo jäi mietityttämään :ashamed:
 

Yhteistyössä