Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
=)
Jumala koskettaa taudeilla, mutta Jumalalla on järki. Minä tulin kipeeksi monta viikkoa ennen pääsiäistä....olin sitä ennen itseriittoinen ja ylpeä. Rukoilin ja kysyin Jumalalta, että miksi olen kipeä. Jumala oli lähelläni, tunsin että Pyhä henki kosketti. Kun en omassa voimassani pystynyt mitään, Jumala antoi voimaa ja tein paljon hyviä juttuja. Olen pitänyt puheita yms. Jumala antoi voimansa näkyä minussa paremmin, kun itsekäs luontoni ei taudin takia päässyt pomppimaan. Silti sain tehdä Jumalan valtakunnan työtä ja vain siihen oli voimaa, ei turhaan. Rukoilin mm. oman kotikaupunkini puolesta julkisessa jutussa. Sitten tauti parani pääsiäisenä...tajusin jutun jujun. Minun kuuluin paastota ja tauti tosiaan auttoi paastoamaan ennen pääsiäistä ja veti lähemmäs Jumalaa. Mutta voin hyvin ja minulle ei tapahtunut mitään epäjärkevää. Jumalalla kaikelle on järki. Kysy vielä kerran Jumalalta mikä on jutun opetus?? Älä luota omaan järkeesi...käy lääkärissä tyttäresi kanssa. Jos lapsen isä on esim. joku nuori mies. Mitä teet. Kiitä Jumalaa ja lupaa lopettaa ehkäisy..jos se´on sinusta vastoin omaatuntoasi. Kysy Jumalalta, mitä sinun pitää oppia. Älä luota omaan järkeesi, vaan rukoile ja pyydä, että Jumala järjestää kaiken. Hän ei tee mitään typerää, vaikka ihmiset joskus tekevätkin. Jumala ei erehdy. =)
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Sitten menette tyttären kanssa lääkärille ja pyydätte verikokeen jolla saa selville lapsen isän.=)


Ihan tiedoksi vain että isyys selviää vasta kun lapsi on syntynyt ja siltä voi ottaa verikokeen. Odotusaikana ei siis voi isyyttä selvittää.
 
=)
"Ihan tiedoksi vain että isyys selviää vasta kun lapsi on syntynyt ja siltä voi ottaa verikokeen. Odotusaikana ei siis voi isyyttä selvittää."
Se ei nyt varmaan ollu pääasia..en tiedä, kun en itse ole kuule ollu koskaan raskaana, mutta eiköhän lääkärit yms. osaa sitten neuvoa tämän hyvin...=)
 
Riina
Alkuperäinen kirjoittaja =):
"Ihan tiedoksi vain että isyys selviää vasta kun lapsi on syntynyt ja siltä voi ottaa verikokeen. Odotusaikana ei siis voi isyyttä selvittää."
Se ei nyt varmaan ollu pääasia..en tiedä, kun en itse ole kuule ollu koskaan raskaana, mutta eiköhän lääkärit yms. osaa sitten neuvoa tämän hyvin...=)


No mitäs sitten tulet tänne tuollaisia kirjottelemaan, jos et kerran tiedä asiasta mitään?
 
=)
Olipa kerran ryhmä palomiehiä, jotka pelastivat palavasta talosta kaikki ihmiset ja eläimet elävinä ulos. Kaikki olivat onnellisia, kun asiat menivät ihan hyvin. Talo romahti hiiltyväksi kasaksi, mutta pelastuneella perheellä ei ollu hätää sillä heillä oli loma-asunto johonka saattoi muuttaa vaikka heti. Rahaa oli roppakaupalla. Palopaikalle saapui hetken päästä 100 kyläläistä, jotka olivat nähneet tapahtuman ikkunoistaan. He totesivat "Väärin sammutettu".

Hyvää kevättä vaan kaikille, jotka täälläkin palstalla näillä nettiaalloilla seilaavat!! =) =) =)
 
itelläni oli 18 vuotiaana menkat puolivuotta pois eikä syy koskaan selvinny ja raskaana en ollut...epäilivät vaan hormooneja..ja jos on oikeen paljo stressiä tai masennusta niin kyllä seki voi vaikuttaa kuukautisiin... jos olis hänellä kans muuten vaan myöhässä.... =) en kyllä usko että pyyhkeestä olis tullu raskaaks... :D :D
 
häletä
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Inhottavaa tuo joidenkin ilakointi vakavalla asialla. Raskaustestiä ei ole tehty, koska en uskalla kertoa tästä tytölle. En tietenkään pidä itsekään tuota kovin todennäköisenä, mutta ehkä siittiöt voivat säilyä hengissä kosteassa pyyhkeessä jonkin aikaa. Emme käytä ehkäisyä, koska uskontomme kieltää sen. Siksi tuo pyyhejuttu. Uskontomme kieltää myös abortin, mutta jos tämä on Jumalan tahto, niin olkoon niin.
Herttinen! Mitäs vauvan syntymätodistukseen tulee isän kohdalle? -Pyyhe? :D

HAHAHHHAHA...nyt repesin..anteeksi.
 
fiksu ihminen
Paskaa ja provoota tuutin täydeltä. Sen vaan sanon, että mikäli tällä provoilijalla on jotain uskovaisia vastaan niin selvittäköön asiansa heidän kanssaan. Itsekin uskon Jumalaan ja en siedä moista potaskaa. Huvinsa kullakin, mutta rajansa kaikella.
 
ponterosa
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Ensinnäkin Herran siunausta teille, jotka olette seuranneet ja kommentoineet tapahtumia. Emme ole vielä ottaneet yhteteyttä neuvolaan, koska muutama päivä on mennyt sulatellessa tapahtunutta; vähän vaikeata uskoa todeksi vieläkään. Olemme kuitenkin tytön kanssa hirmu onnellisia ja mietimme ketä vauva mahtaa eniten muistuttaa: isäänsä, tytärtäni vai minua, ja minä toivon salaa kaksostyttöjä (suvussamme on paljon kaksosia ja muutamia kolmosiakin). Mieheni on hieman ymmällään tapahtuneesta, mutta luottaa siihen, että taivaan Isä tekee aina oikein. Lapset ovat Jumalan lahja meille syntisille. Raskaus on vasta aivan alussa. Toivomme ja rukoilemme, että kaikki menee hyvin. Minua vähän jännittää, miten neuvola ja seurakunta mahtavat suhtautua asiaan. Joillekin on ilmeisen vaikeaa ymmärtää, että se mikä tapahtui, oli Jumalan tahto ja ettei asiassa ole mitään hävettävä tai pahaa. Lämpöistä kevättä kaikille!
Painu prkl hoitoon tai hommaa vahvempi lääkitys!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä