Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt sain luettua tämän loppuun, aivan paras :LOL: :LOL:

Tuli vain mieleen, että onko toinenkin onnellinen pyyhe-perhe, kun kätilö Porvoosta kävi ilmoittamassa nelikosta ja ap kirjoitti myöhemmin ettei ole otettu neuvolaan edes yhteyttä? :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Keskeytettyä yhdyntää? aika sairasta sanon minä.
Kaipa se yhdyntä keskeytyy kummallekkin sitten ?
 
olemme hukassa
Hei taas teille kaikille! Jotkut ovat näköjään kaivanneet väliaikatietoja. Ensinnä iloisia uutisia: Emme ole enää hukassa, eli enää ei tunnu siltä. Kaikki on hyvin ja raskaus etenee hienosti. Olemme onnellisia tulevasta pienokaisesta. Olemme tietenkin pähkäilleet tilannetta pitkään ja hartaasti. Olemme tulleet siihen tulokseen, että lapsen kannalta on parasta, että hänellä on äiti ja isä, joten mieheni ja tyttäreni muuttavat yhteen lapsen synnyttyä. Pitäähän lapsella olla normaali perhe ja siihen kuuluu äiti ja isä. Minulle tämä on tietenkin uhraus. Joku voi kysyä, eikö olisi parempi jos asuisimme kaikki yhdessä? Ei - sillä olisiko sellainen perhe normaali, johon kuuluu äiti ja lapsi, lapsen isä ja tämän puoliso, joka on äidin äiti ja lapsen mummo ja lapsen isä on myös hänen isoisänsä; ei olisi. Minulle tämä on pieni uhraus kun ajattelee lapsen hyvinvointia ja tulevaisuutta. Teille kauhistelijoille haluan sanoa, että miehelläni ja tyttärelläni ei ole seksisuhdetta, eikä sellaista tulekaan. He nyt kuitenkin ovat Jumalan tahdosta syntyvän lapsen vanhempia ja se meidän on hyväksyttävä. Kivaa kesää kaikille!
 
rv?
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Kaikki on hyvin ja raskaus etenee hienosti. Olemme onnellisia tulevasta pienokaisesta.
Aivan pakko kysyä, että millonkas se pyyhkeiden laskettuaika virallisesti on? Miten aiotte kertoa tulevasta sukulaisillenne ja tuttavilleni? Mitäs neuvolassa sanottiin?

:LOL:
 
voi
Toivottavasti niistä pyyhkeistä ei tule isona jotain halpa-hallin pyyhkeitä vaan annatte niille hyvän kasvatuksen ja koulutuksen, että pääsevät esim. marimekolle. Finlayson on ihan ok myös...
 
niin ootte hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?

:LOL:
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Hei taas kaikille! Pääsiäisenä rukoilimme Herraa ja mietimme pitkään ja hartaasti tilannetta kun tyttäreni tuli pääsiäiseksi kotiin. Tyttö on jo täysin hyväksynyt tapahtuneen. Tietysti asia oli aluksi koko perheelle vaikea kun tyttären isästä tulee samalla myös isoisä ja muutenkin. Meitä jopa nauratti jo vähän kun tytär pyysi uuden pyyhkeen mennessään saunaan. Neuvolaan ei uskalleta ottaa yhteyttä ennen kuin 12 raskausviikkoa on täynnä. Kuten otsikosta voitte päätellä, on nyt ilmaantunut uutta yllättävää pohdittavaa. Tytär oli käynyt lääkärissä ennen pääsiäistä ja lääkärin mielestä hedelmöittyminen on tapahtunut juuri silloin kun tuo tapaus pyyhkeen kanssa pääsi käymään. Lääkärin leuka oli kuulemma loksahtanut auki kun hän oli todennut tytön olevat neitsyt ja raskaana. Nimittäin tyttö on kylläkin kertomansa mukaan harrastanut joskus aiemmin seksiä silloisen poikaystävänsä kanssa, mutta eivät ole olleet varsinaisesti emätinyhdynnässä, vaan ovat olleet niin sanotusti muilla tavoilla. En tohdi kertoa tarkemmin. Nyt olemme sitten hieman ongelmallisessa tilanteessa, koska tytär on ilmeisesti tulossa uskoon ja hänen vakaumuksensa on muutenkin se, että kun hän joskus menee naimisiin, se tulee tehdä neitsyenä. Kysymys kuuluu siis: Meneekö neitsyys synnytyksessä? Jos menee, niin tyttö haluaa ehdottomasti keisarileikkauksen. Todennäköistä on, että tytär menee joskus naimisiin samoin uskovan miehen kanssa ja miehet edellyttävät tulevalta puolisoltaan neitsyyttä. Olen pohtinut asiaa, enkä itsekään osaa päättää, onko tyttö synnytyksen jälkeen neitsyt, vai ei. Lääketieteellisesti ei, mutta moraalisesti kyllä, koska penis ei ole koskaan ollut siellä niin. Mitä mieltä olette?
Aina vain paranee :LOL::LOL:
 
EI! ei ei ei!

siis sen tyttären ja pyhkeenhän pitäs muuttaa yhteen tuolla logiikalla. ja niillä sitä seksisuhdetta on, niin sehä sopis kaikille parhaiten :)

ekaa kertaa eläissäni oon nauranu oikeesti silmät vetisinä :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä