Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
enni
Kamalaa!!
Toi perhe on ihan sairas ja toi uskonto on ihan sairas. :/

Ei taida tyttö vaan uskaltaa kertoo kenen kans on harrastanut seksiä.

Hyvä tavaton!!! Oman isän kans muuttaa yhteen..SAIRASTA!!!!

Toivottavasti neuvolassa puututaan tähän ja vähän äkkiä!!

NIIN SAIRASTA!!!! :(
 
olemme hukassa
Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
 
juu hukassapa juuri
eihän tämä viimenen "olemme hukassa" nimimerkin postaus ole edes saman kirjoittama kuin nuo alkuketjun... minusta olis kiva kuulla miten tarina tämän ap-kertojan sadussa etenee. :)
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
Ja nyt sä varmaan väität, että joku lääkäri on sulle sanonu et noin voi tapahtua??
Hedelmöittynyt munasolu ei irtoa minnekään pyyhkeisiin, nenäliinoihin, tiskirätteihin..ym.
Ap, aikansa kutakin. Tää oli aluksi hauska provo, mutta nyt sulta karkas mopo käsistä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Kai tuo nyt on ihan mahdollista. Jos kerta allaskin voi olla isä
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200907119906163_hu.shtml
Ehkäpä Jumala on tarkoittanut, että nämä kaksi perhettä kohtaavat? Siksi tuo linkki löysi tähän ketjuun?

Ap, ota yhteyttä tuohon perheeseen. Voisitte alkaa kummeiksi toisillenne, siis sinä ja miehesi tuon lehtijutun perheen tulevalle lapselle - ja he teidän tyttärenne lapselle. Olen aistivinani tässä nyt jotain ylimaailmallista tarkoitusta ja kohtalonsormen osoitusta. Haluammehan Hänen tahtonsa toteutuvan. Siunattua kesää teille!
 
ohhoijaa
ap kertoi ekassa viestissään, että tytär ei ole neitsyt, mutta tässä viimeisimmässä sanoo niin.. tästä sadusta menee nyt ihan maku, kun jutut ei mene ihan yksiin.. huomaan katsos kaikki tommoset pikkujututkin ;)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoijaa:
ap kertoi ekassa viestissään, että tytär ei ole neitsyt, mutta tässä viimeisimmässä sanoo niin.. tästä sadusta menee nyt ihan maku, kun jutut ei mene ihan yksiin.. huomaan katsos kaikki tommoset pikkujututkin ;)
Tytärhän on selvästi valehdellut aiemmasta seksielämästään suojellakseen omaa isäänsä. Awww miten hienoa, kuinka huomaavainen ja toisia ajatteleva tytär onkaan! Kyllä mä olen tässä nyt aistivinani jotain suurta ja mahtavaa, suorastaan yliluonnollista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Hei taas kaikille! Pääsiäisenä rukoilimme Herraa ja mietimme pitkään ja hartaasti tilannetta kun tyttäreni tuli pääsiäiseksi kotiin. Tyttö on jo täysin hyväksynyt tapahtuneen. Tietysti asia oli aluksi koko perheelle vaikea kun tyttären isästä tulee samalla myös isoisä ja muutenkin. Meitä jopa nauratti jo vähän kun tytär pyysi uuden pyyhkeen mennessään saunaan. Neuvolaan ei uskalleta ottaa yhteyttä ennen kuin 12 raskausviikkoa on täynnä. Kuten otsikosta voitte päätellä, on nyt ilmaantunut uutta yllättävää pohdittavaa. Tytär oli käynyt lääkärissä ennen pääsiäistä ja lääkärin mielestä hedelmöittyminen on tapahtunut juuri silloin kun tuo tapaus pyyhkeen kanssa pääsi käymään. Lääkärin leuka oli kuulemma loksahtanut auki kun hän oli todennut tytön olevat neitsyt ja raskaana. Nimittäin tyttö on kylläkin kertomansa mukaan harrastanut joskus aiemmin seksiä silloisen poikaystävänsä kanssa, mutta eivät ole olleet varsinaisesti emätinyhdynnässä, vaan ovat olleet niin sanotusti muilla tavoilla. En tohdi kertoa tarkemmin. Nyt olemme sitten hieman ongelmallisessa tilanteessa, koska tytär on ilmeisesti tulossa uskoon ja hänen vakaumuksensa on muutenkin se, että kun hän joskus menee naimisiin, se tulee tehdä neitsyenä. Kysymys kuuluu siis: Meneekö neitsyys synnytyksessä? Jos menee, niin tyttö haluaa ehdottomasti keisarileikkauksen. Todennäköistä on, että tytär menee joskus naimisiin samoin uskovan miehen kanssa ja miehet edellyttävät tulevalta puolisoltaan neitsyyttä. Olen pohtinut asiaa, enkä itsekään osaa päättää, onko tyttö synnytyksen jälkeen neitsyt, vai ei. Lääketieteellisesti ei, mutta moraalisesti kyllä, koska penis ei ole koskaan ollut siellä niin. Mitä mieltä olette?
On se kuitenkin neitsyt. Lukekaa tarkkaan...

 

Yhteistyössä