Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Eerika
Tuo ajoitus jo pistää silmään. Ketju aloitettu maaliskuussa ja lapset syntyneet joulukuussa. Itselläni on kaksi lasta tammi-helmikuun vaihteessa syntyneinä ja ovat saaneet alkunsa toukokuussa. Joten onko tämä raskaus mennyt kuukaudella yli lasketun?
 
Huoh!
Juu! Pakko oli kattoo miten tämä ketju taas on listalla. Huoh, ei oo todellista, kyllä ihmiset on sitten tyhmiä. Jospa lapsesi kaksosten väri johtuu siitä, et tyttäresi on oikeesti käynyt panemassa jotain tummaihoista. Äiti on niin sairas, ettei voi myöntää, että hänen tyttärensäkin on päässyt sisälle seksin saloihin! Toinen vaihtoehto on täysi provo, mutta jollain tapaa tämän kirjoittajalla ei ole kaikki mutterit kotona!
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh!:
Juu! Pakko oli kattoo miten tämä ketju taas on listalla. Huoh, ei oo todellista, kyllä ihmiset on sitten tyhmiä. Jospa lapsesi kaksosten väri johtuu siitä, et tyttäresi on oikeesti käynyt panemassa jotain tummaihoista. Äiti on niin sairas, ettei voi myöntää, että hänen tyttärensäkin on päässyt sisälle seksin saloihin! Toinen vaihtoehto on täysi provo, mutta jollain tapaa tämän kirjoittajalla ei ole kaikki mutterit kotona!
:LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Nyt kahlasin ketjun läpi ja oon tyrmistynyt ap:n mielikuvituksesta. Kauankohan ap:n piti aina keksiä tarinalle jatkoa vai tuliko se saman tien kirjoittaessa?

Kirjailijan uraa suosittelen!!
 
tua
Voi pyllyreikä sentään mitä paskanpuhuntaa, siis en tuohon kirjoittajaan luottaisi livenä ollenkaan, varmaan kirjottanu ite ton "tyttären" kommentin että äwäwäwäwäää miks kukaan ei MULLE kertonu. Haista home ja kaiva hauta ittelles ja niille pyyhkeille.
 
laalalaa miten huono provo
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?

Ja ehdottomasti on hyvä, että luotat asiassa 17 v tytön sanaan, ettei ole harrastanut seksiä.

Ei kannata stressata. Jos tyttö on tullut raskaaksi, saatte sitten ilmaiseksi puolitusinaa pikkupyyhettä.
 
niinpä taas
Ja kaikkihan sen tietää, että ei-valkoihoisetkin syntyy vaaleina ja sitten iho tummuu ikuiseen rusketukseen. Eli pikku tyttönen ruskettuu vauhdilla kun on puoliksi afrikkalainen :0. Hahhaa.
 
Trollihan se siinä :D
Mie luulin neljännellä luokalla, että saatoin tulla raskaaksi kun erään leikin yhteydessä minun piti luokassa istua Antti nimisen luokkakaverini tuolille. Kotona kysyin äidiltä voisiko asia olla niin, ja huojennuin kovin, kun vastaus oli negatiivinen. Ei kuulemma ole mahdollista.

Tuo pyyhejuttusi kuulunee samaan kategoriaan, erona vain, että sinulla on kohta aikuinen lapsi ja minä luuloissani olin ala-asteella. Huono trolli, huono trolli!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Trollihan se siinä :D:
Mie luulin neljännellä luokalla, että saatoin tulla raskaaksi kun erään leikin yhteydessä minun piti luokassa istua Antti nimisen luokkakaverini tuolille. Kotona kysyin äidiltä voisiko asia olla niin, ja huojennuin kovin, kun vastaus oli negatiivinen. Ei kuulemma ole mahdollista.

Tuo pyyhejuttusi kuulunee samaan kategoriaan, erona vain, että sinulla on kohta aikuinen lapsi ja minä luuloissani olin ala-asteella. Huono trolli, huono trolli!
Millä palstalla käytetään termiä trolli? On vain viime viikkoina usein tullut törmättyä tuohon sanaan.. ilmeisesti tarkoittaa samaa kuin provo tai porvoosta.
 
Ei näin!
Alkuperäinen kirjoittaja Trollihan se siinä :D:
Tuo pyyhejuttusi kuulunee samaan kategoriaan, erona vain, että sinulla on kohta aikuinen lapsi ja minä luuloissani olin ala-asteella. Huono trolli, huono trolli!
"Sinulla on kohta aikuinen lapsi". Mistäs vitusta sinä sen tiedät? Taidat itse olla HUONO TROLLI.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
Tuo ajoitus jo pistää silmään. Ketju aloitettu maaliskuussa ja lapset syntyneet joulukuussa. Itselläni on kaksi lasta tammi-helmikuun vaihteessa syntyneinä ja ovat saaneet alkunsa toukokuussa. Joten onko tämä raskaus mennyt kuukaudella yli lasketun?
Mun lapsi sai alkunsa maaliskuussa, huhtikuussa testi positiivinen ja jouluussa lapsi syntyi rv 40 plus 3.

Muoks. vaan eipä sillä ettäkö tämän tarinan todenperäisyyteen uskoisin.
 
olemme hukassa
Moni on ollut kiinnostunut Kaksosten nimistä, joten kerron ne. Jesse Adam ja Eeva-Maria. Lisäksi molemmilla on vielä yksi nimi noiden lisäksi, mutta niitä ei voi paljastaa anonymiteetin suojaamiseksi.
 

Yhteistyössä