Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höplömmöö:
tulipa opittua uutta tämänkin ketjun myötä... että niin ne siittiöt ja munasolut vaan ryömii pitkin ja poikin tosta noin vaan!
Sitkeitä pirulaisia. Ilmankos kondomit ei aina auta. Siittiöt joko kiertää tai vaan porautuvat läpi. Ja se perhanan munasolu voi yöllä pomppia miehen luo ottamaan siittiön ja sitten pomppia kohtuun takaisin. Eli ei se Jeesuksen syntymä mikään ihme ollut, oli vain harvinaisen liikunnallinen munasolu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Täytyy myöntää, että on minun syytäni, että noin pääsi tapahtumaan. Meillä on saunan pesuhuoneessa kaappi, jossa on ylimmäisessä korissa yleensä puhtaita pyyhkeitä. Tuolloin en ollut huomannut pyyhkeiden loppuneen - suuri osa niistä oli kuivausrummussa - ja alimmassa korissa, jossa on yleensä likapyykkiä, oli nyt vain tuo yksi pyyhe, jonka olin ajatuksissani taitellut siististi kävellessäni makuuhuoneesta saunaan pesulle. Tytär sitten erehtyi luulemaan tuota kohtalokasta pyyhettä puhtaaksi - tai ei se likainen ollutkaan, siinä oli vain vähän siemennestettä ja ehkä tuo minulta irronnut munasolu. Minun mielestäni jokainen lapsi on taivaan lahja, emmekä me mielestäni ole tehneet mitään pahaa - kohtalo nyt vain teki meille tällaisen tempun, ja kohtalo on minulle sama asia kuin Jumalan tahto.
Täytyi lainata omaa tekstiäni sivulta 20, koska nyt on käynyt ilmi jotain uutta ja yllättävää. Ensin kuitenkin selitän miksi hedelmöityshoidosta huolimatta käytimme pyyhettä alustana sängyssä ja miksi keskeytimme yhdynnän tuona siunattuna päivänä.

Ensinnäkin meillä on tapana käyttää pyyhettä sängynsuojana ja pyyhin siihen itseni "sen" jälkeen. Toiseksi olimme päättäneet keskeyttää sillä kertaa yhdynnän, koska yritimme poikaa ja koska tunnetusti tyttösiittiöt elävät pidempään kuin poikasiittiöt ja poikasiittiöt ovat nopeampia.

Tuolloin oli nimittäin 4 päivää ovulaatioon ja mieheni työmatkan takia ehdimme seuraavaksi harrastaa seksiä vasta päivää jälkeen ovulaation. Jos siis olisimme menneet tuolla ekalla kerralla loppuun saakka, todennäköisyys siihen, että lapsi olisi tyttö, olisi kasvanut.

Mutta asiaan - olen hämmentynyt. Tytär menee keskiviikkona tutkimuksiin, koska sikiöt ovat kehittyneet eri tahtia - toinen on vielä hieman liian pieni syntyäkseen.

Lääkärit eivät ole vielä varmoja asiasta, mutta olen pohtinut asiaa ja ymmärrän nyt, että kaksoset ovat voineet hedelmöittyä eri aikaan - nimittäin jos munasolut ovat kiinnittyneet kohtuun esim. yli kuukauden välein. Että mitenkä se on mahdollista? No antakaapa kun kerron.

Tuolla ensimmäisellä kerralla kun tyttäreni ole vierailulla ja kävi saunassa, hän oli siis ottanut pyyhkeen väärästä korista, eli alimmaisesta korista, joka oli likapyykkikori.

Huhtikuussa tytär tuli taas kylään ja keskustelemaan tulevasta vauvasta - ja niin kävi - hän meni taas saunaan.

Tyttären erehtymistä peläten olin vaihtanut pyykkikorien paikkaa siten, että likapyykki olikin nyt yläkorissa. Arvatkaapa miten kävi? Tyttö otti yläkorista sängyssä suojana käytetyn pyyhkeen, jossa oli siittiöitä ja varmaankin myös munasoluja.

Näin ollen luulen, että kaksoset ovat siis hedelmöittyneet eri aikaan, vajaan kahden kuukauden välein.

Saattaa olla, että tytär joutuu jäämään nyt seurantaan osastolle, että hänen ja vauvojen turvallisuutta ei vaarannettaisi. En tiedä vielä joudutaanko synnytystä lykkäämään, jotta pienempi vauva ehtii kehittyä valmiiksi. Täytyy vain rukoilla ja toivoa parasta.
Tää täytyy kyll antaa omien nuorten lukemiseksi jotta osaavat varoa vieraita pyyhkeitä!

Mä en halua mummoksi pyyhkeille :LOL: :LOL: :LOL:

*muoks täytyy merkata ja jos joskus on tosi tylsää niin lukea koko pjaska*
 
vieras
Haha mun mielestä toi Senegal juttu oli paras! Äiti harrasti siellä seksiä ja tuli raskaaksi ja kuukautta myöhemmin äidin HEDELMÖITTYNYT munasolu tippui pyyhkeeseen ja MUNASOLU ui tyttären kohtuun ja kiinnittyi uudelleen :D :D Ja sit vielä ne isukin vanhat spermatkin lähtivät uimaan vaikka olivat jo kuolleet pyyhkeeseen...
 
Rosamunda
Voi luoja. Alussa nauroin, että olin tuolilta tippua, mutta lopussa meni jo niin yli, että hohhoijaa.
Ja varmasti kaikki uskoo tähän tarinaan yhtä paljon, kun ufoihin.
Mä uskon ufoihinkin kyllä enemmän, kun tähän tarinaan.:)
 
perkeless
Kyllä tässä nyt on käynyt niin että isi kävi painamassa tyttöä ja sitä peitellään. Näin se on mennyt.

Kaiken muun hyvän lisäksi isi tykkää naida pyyhkeitäkin. Mammalla taitaa olla aikis löysät paikat kun isukki vetelee ennemmin pyyhkeitä kun mammaa!
 
Sussu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haha mun mielestä toi Senegal juttu oli paras! Äiti harrasti siellä seksiä ja tuli raskaaksi ja kuukautta myöhemmin äidin HEDELMÖITTYNYT munasolu tippui pyyhkeeseen ja MUNASOLU ui tyttären kohtuun ja kiinnittyi uudelleen :D :D Ja sit vielä ne isukin vanhat spermatkin lähtivät uimaan vaikka olivat jo kuolleet pyyhkeeseen...
TODELLA!
Miten helvatussa naisen munasolu tulee ulos muuten kuin kuukautisina????
EI MITENKÄÄN!!!! ja vielä vähiten osaa "uida" takaisin kohtuun..

MAALAISJÄRKEÄ MAALAISJÄRKEÄ!!!
 
Thalassa
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Joko se pikkuinen kasvopyyhe on syntynyt? Tietääkö kukaan?
on se syntyny jo.. joulukuussa jos muistan oikein..

Mut hei AP, mitäs jos se sun tyttären tummuus ja se kihara onkin vaan sen pyyhkeen mukana tuomaa DNA:ta.. Jos tuppas olee sellanen karvallisempi malli.. Ja jos se onkin sitten sekoittunut siihen siittiö-munasoluhässäkkään ja tuloksena tulee: ERILAINEN UUSI SUKUPOLVI!!!!!!!!!!

Oliko se tyttö? Mahtaa teininä olla suosittu ku Dna tuo mukanaan imukyvyn :D :D :D :D

 
R ;)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haha mun mielestä toi Senegal juttu oli paras! Äiti harrasti siellä seksiä ja tuli raskaaksi ja kuukautta myöhemmin äidin HEDELMÖITTYNYT munasolu tippui pyyhkeeseen ja MUNASOLU ui tyttären kohtuun ja kiinnittyi uudelleen :D :D Ja sit vielä ne isukin vanhat spermatkin lähtivät uimaan vaikka olivat jo kuolleet pyyhkeeseen...
Herttileijjjaaaa!! Hedelmöittynyt munasolu VOI SIIS TIPPUA!!!!????

Se selittää siis minunkin oudot raskauskatoamiseni!! Monta kertaa olen tullut raskaaksi ja epäilty sitten vaan keskenmenoa, mutta todennäköisesti ne on vaan sitten tippunu jonneki matkan varrelle..

Voi että, missähän minun lapseni sitten viilettävät kun mustikassakin kävin.. Kasvattaakohan heitä siis nyt meidän takametsän peurat.... Huh.. Tarttee lähtee ansoja virittelemään että saa kadonneet lapset takasin.

 

Yhteistyössä