voisitko antaa tämän miehelle anteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Peppiina tietää
Onhan se hyvä, että miehet kirjoittelevat tänne. :notworthy:
Mut ihan oikeesti: kun kumpikin hoitaa osansa töistä, kumpikin saa vapaa-aikaa ja voitte jutella ihan siellä kotona.
Voihan niitä ajatuksia alkaa itse selvittelemään esim. palstan tuella.
Mutta on varmaan päivästä kiinni millainen vastaanotto täällä on.:D

Yleensä on hyvä, että miehetkin täällä ottavat kantaa. Monilta saattaa unohtua kurkata sinne kolikon kääntöpuolelle etenkin näin naisvoittoisella palstalla.
 
Pessimisti
Voihan niitä ajatuksia alkaa itse selvittelemään esim. palstan tuella.
Mutta on varmaan päivästä kiinni millainen vastaanotto täällä on.:D

Yleensä on hyvä, että miehetkin täällä ottavat kantaa. Monilta saattaa unohtua kurkata sinne kolikon kääntöpuolelle etenkin näin naisvoittoisella palstalla.
Ainahan se on hyvä.

Ps. Mä oon oikeesti yllättynyt ettei vielä oo tullu yhtään JSSAP:ta.
 
vierailija
Kuka tuossa syyllistä etsii? Idea on ymmärtää miehen (ja naisen) käytöstä ja hakea niihin sopivia ratkaisuita.

P.S. on aika outoa, jos turhauttamisen käsite on noin vaikea. Miten te oikein koulutatte lapsianne? Annatteko te heille kaiken minkä he tahtovat? Mikäli ette anna -> turhautatte heitä.
Mua turhauttaa nyt tämä turhautumisesta jänkkääminen. Mitä helvettiä muka tarkoittaa "turhautatte heidät"? Ei toista ihmistä voi turhauttaa. Ei noin voi sanoa. Sama kun sanoisi: minä rakastutan sinut.
 
Mua turhauttaa nyt tämä turhautumisesta jänkkääminen. Mitä helvettiä muka tarkoittaa "turhautatte heidät"? Ei toista ihmistä voi turhauttaa. Ei noin voi sanoa. Sama kun sanoisi: minä rakastutan sinut.
Ei ole ihan sama. Miksi ihmiset ajattelevat mustavalkoisesti joko tai? Yritetäänpäs vääntää rautalangasta:

- Jos tiedän, että jokin asia saa sinut TURHAUTUMAAN (lue linkki, pliis) ja minä TAHALLANI teetän sinulla asioita, jotka saa sinut TURHAUTUMAAN (eli minä tiedän, että turhaudut), niin eikös se ole TURHAUTTAMISTA?
 
vierailija
Ei ole ihan sama. Miksi ihmiset ajattelevat mustavalkoisesti joko tai? Yritetäänpäs vääntää rautalangasta:

- Jos tiedän, että jokin asia saa sinut TURHAUTUMAAN (lue linkki, pliis) ja minä TAHALLANI teetän sinulla asioita, jotka saa sinut TURHAUTUMAAN (eli minä tiedän, että turhaudut), niin eikös se ole TURHAUTTAMISTA?
En lue.
Ja ei, ei ole turhauttamista.
Jos sanot: isä turhautti lapsia, tarkoittaa se, että lapset ovat turhautuneet isään.
Jos taas tarkoitus on sanoa, että ne asiat saavat turhautumaan, ei voi sanoa, että isä turhautti lapsia. Kuten ei voi sanoa, "isä rakastutti lapsia". Vaan sanotaan: "isä sai lapset rakastamaan /isä sai lapset turhautumaan.
 
vierailija
Minusta ei ainakaan ollut kyse siitä, että aloittaja olisi vasiten halunnut, että hänen limakäsiäijänsä olisi turhautunut. Sitä en tiedä, mitä hän oikeasti halusi, koska ei siinä ole mitään järkeä tai suhdetta rakentavaa, että toinen omii kodin ja lapset. - Ehkä tämä limakäsi sitten halusi saada vaimon turhautumaan, vai? Mutta ihan oikeasti, kun tässä nyt ei vaan ole kyse turhautumisesta! P.S. Joko endis sait?
 
  • Tykkää
Reactions: endis
En lue.
Ja ei, ei ole turhauttamista.
Jos sanot: isä turhautti lapsia, tarkoittaa se, että lapset ovat turhautuneet isään.
Jos taas tarkoitus on sanoa, että ne asiat saavat turhautumaan, ei voi sanoa, että isä turhautti lapsia. Kuten ei voi sanoa, "isä rakastutti lapsia". Vaan sanotaan: "isä sai lapset rakastamaan /isä sai lapset turhautumaan.
Miten vain parhaaksi näet. Minä olen eri mieltä. Tahallaan "turhauttaminen" on eri asia kuin "sai turhautumaan".

Toivottavasti olet ihminen, joka ymmärtää mitä tekstissä kirjoitetaan, etkä keskity kirjoitusvirheisiin ja epäolennaisuuksiin?
 
vierailija
Mut ap ajattele nyt, mimmonen martta siel puhelimen toisessa päässä oikein on ollut. Joku 60 eukko, pesee siin lattioita samalla, tyhjentää hajulukkoja ja putsaa viemäreitä ja keksii juttua. "Juuh kunnolla vaan lits lits" "joo kyllä olen upea ja nuori ja minulla on punaiset alusvaatteet"

Eikö rupea vähän naurattamaan? Jotain se miehes hakee, mutta ei se noista puhelinjutuista varmaankaan hakemaansa löydä. Voi toista.
Onko 60-v sun mielestä liian vanha harrastamaan seksiä tai edes puhumaan siitä? Eikö 60-vuotiasta voi haluta vaikka olis nuorempi? Uskotko ajattelevasi samoin kun olet itse 60? Elämä nimittäin kuluu äkkiä.
Ja mikä nois touhuis on vialla, normaalia kodinhoitoa, sukupuoleen katsomatta.

Ap, hyvä kun tiedostat oman osuutesi. Joku parisuhdeleiri voisi olla hyvä?
 
vierailija
Lapset todellakin pilaa omat halut. Olen sen miehelle sanonut. Isompi on juuri uhmatuhma, vauva nukkuu vieressä pinniksessä. Olen näiden kanssa aamusta iltaan ja illalla kun vauva nukahtaa tissille niin seksi on viimeisenä mielessä.

Yhteistä aikaa meillä ei ole. Juuri todettiin että oltiin treffeillä viimeksi 6 kk sitten. Ihan kahdestaan yksi ilta. Sen jälkeen ei olla kertaakaan päästy mihinkään kahdestaan. Ensi vkl päästään pariksi tunniksi ja tarkoitus olisi mennä syömään. Mutta pari tuntiakin on sellainen aika hutaisu ettäkö oikeasti ehtisi toiseen paneutua.. Syödä rauhassa, jutella, pitää hauskaa saatikka sekstailla ilman pakko-nyt-nopeasti-jotain-fiilistä.

Nolottaa noi läähätysjutut, mutta ehkä se tosiaan tuntui silloin hyvälle idealle.. Tyrsk. Mutta 400€, joku roti.

Saatiin vähän puhuttua. En tiedä vielä miten edetään. Mutta ainakin mies suostuu lähtemään yhdelle parisuhdeillalle, jossa terapeutti puhuu lapsiperheen ja parisuhteen yhdistämisestä. Koska tuntuu ettei mies täysin ymmärrä kuinka raskasta minulla välillä on, kuitenkin pääasiallisesti lapset huolehdin. Tottakai myös minun pitää tehdä muutoksia, arvostaa miestä enemmän ja koittaa antaa hänelle aikaa enemmän.

Ap
Mies vuorostaan kotiin hoitamaan lapsia, jos imetät, heti sen loputtua. Ei ole ihme kun tulee ongelmia jos toinen vaan hoitaa lapset...
 
vierailija
Tästä pitäisi tajuta se, että mies etsii muuta seuraa, jos ei saa seksiä. Onneksi pääsitte vaivaisella 400 eurolla ja pelkällä puhelinseksillä. Pahempi vaihtoehto olisi ollut FuckBuddy (tai mikä lie, en tiedä termejä) ja kylkiäisenä klamydia tai jokin muu "kiva" tuliainen.

Hieman ehkä ronskia sanoa näin, mutta jos ette naiset anna pillua, niin opetelkaa edes ottamaan suihin. Sillä pärjäätte pitkälle.
Mies saa pillua silloinkin kun olen väsynyt tai haluton. Mulle riittää 2 kertaa viikossa.
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Onko 60-v sun mielestä liian vanha harrastamaan seksiä tai edes puhumaan siitä? Eikö 60-vuotiasta voi haluta vaikka olis nuorempi? Uskotko ajattelevasi samoin kun olet itse 60? Elämä nimittäin kuluu äkkiä.
Ja mikä nois touhuis on vialla, normaalia kodinhoitoa, sukupuoleen katsomatta.

Ap, hyvä kun tiedostat oman osuutesi. Joku parisuhdeleiri voisi olla hyvä?
Näin kiinnitämme huomion epäolennaiseen ja alamme vääntää ihan vaan periaatteesta. En voi ymmärtää, anteeksi vain.
 
vierailija
Olenkin pohtinut palaavani töihin edes puoleksi vuodeksi ensi vuonna, ja mies jäisi hetkeksi kotiin. Jos vaan saan sopivan työpätkän jostain. Olen ollut kotona nyt 3,5 vuotta ja työnjako on mennyt aika perinteiseksi.

Molempia olen imettänyt pitkään, nuorempi on nyt 6 kk ja vielä aika minussa kiinni. Kyllähän se vaikuttaa, kun ei häntä ole voinut oikein hoitoon jättää ( tunnin oli kerran ja huusi koko ajan). Ei siis suostu pullolle tms. Muutama kuukausi vielä niin sitten voi jo ehkä jättääkin. Esikoinen oli yökylässä ekan kerran 2,5 vuotiaana (ei isovanhemmat oikeen halunneet aiemmin ottaa) ja silloinhan odotinkin jo kuopusta ja oikeastaan makasin vaan makkarissa oksentamassa. Parisuhde on ollut aika isolla paussilla!

En halua miestä "turhauttaa", toki haluan että ottaisi perheessä isomman roolin. Eli voisin keksiä jonkun harrastuksen uuden ja miettiä tosissaan sitä työhön paluuta hetkeksi. Mieshän kyllä silloin tällöin on lapsien kanssa kahden, jos käyn vaikka kahvilla. Ja on sanonut että voisi harkita kotiin jäämistä hoitovapaalle joskus.

ap
 

Yhteistyössä