Voisitko harrastaa kimppakivaa?

  • Viestiketjun aloittaja Jilo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu voisin, ja olenkin. Olen alottaja tossa toisessa ketjussa, jossa tän "harrastuksen" huonot puolet on nyt nousseet tapetille. Mutta tästä ketjusta sen juuri huomaakin hyvin, miten vähän hyväksyntää tällainen saa.
No en nyt enää.

Laitappa ketju tänne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu voisin, ja olenkin. Olen alottaja tossa toisessa ketjussa, jossa tän "harrastuksen" huonot puolet on nyt nousseet tapetille. Mutta tästä ketjusta sen juuri huomaakin hyvin, miten vähän hyväksyntää tällainen saa.
No en nyt enää.

Laitappa ketju tänne.
Nostin sen ketjun.. Otsikkona kävi sitten seuraavanlaista viikonloppuna..
 
haluaisin mutten nyt kun olen vakituisessa suhteessa ja on jo lapsia tämä kokeilu olisi pitänyt tehdä ennen näitä :saint:

ei kun ihan tosi ei kykene enää olisin liian mustasukkainen ja mies samantyylinen niin ei tulisi toimimaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:
No sillä tavalla että kolmanneksi osapuoleksi tulisi nainen, johon minä saisin koskea mutta mieheni ei missään tapauksessa! :D

Olen siis liian mustasukkainen siihen touhuun, mutta voisin itse olla kiinnostunut kokeilemaan naista. Mies ei kyllä ikinä suostuisi kokeilemaan, tiedän sen.
Niin peesi=)

 
sexy mama
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ja lisätään vielä, että suhteessa ollessani ei tulisi pieneen mieleenkään, JOS moiseen lähtisin, perusedellytys olisi että kaikki osallistujat on sinkkuja.
ei missään nimessä silloin kun ja jos ollaan parisuhteessa.
 
Rukoilijasirkka
Minä en oikeastaan tajua siinä sen ideaa, että mitä se kolmas osapuoli siinä sitten oikein härkkii sekaan? Mä ainakin kun olen miehen kanssa, en todellakaan kaipaa siihen ketään tunkeutujaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä en oikeastaan tajua siinä sen ideaa, että mitä se kolmas osapuoli siinä sitten oikein härkkii sekaan?
Miehenä kelpaa olla useamman naisen palvonnan kohteena :D Ja nainen voi nauttia paljonkin useamman miehen himosta.. mutta makuasioitahan nämä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä en oikeastaan tajua siinä sen ideaa, että mitä se kolmas osapuoli siinä sitten oikein härkkii sekaan?
Miehenä kelpaa olla useamman naisen palvonnan kohteena :D Ja nainen voi nauttia paljonkin useamman miehen himosta.. mutta makuasioitahan nämä.
Nyrkkitappeluhan tosta tulis. Ei mua ainakaan kuulu hymyssäsuin jakaa.
 
Me ollaan tuosta juteltu miehen kanssa. Mä en voisi koska olisin aivan saatanan mustasukkainen naiselle joka saisi olla sen päällä. Mieskin oli sitä mieltä ettei se tykkäis katsoa kun joku muu tyydyttää mut. Sille tulisi suorituspaineita että sen pitäisi olla parempi.
 

Yhteistyössä