Voisko olla mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Arvasin, että turha tänne kirjottaa, kun tää on itsestänikin ihan uskomatonta. tuo teinari on vielä niin pahantuulinen, että sen kanssa on hankala jutella. Sain kuitenkin sen verran selville, että tää tyttö on ollu parivuotias, kun mun ukko lähteny heidän luotaan. Äitinsä tiennyt minusta koko ajan! Ukko ei voinu kuulemma luopua lapsestaan eikä uskaltanu mulle kertoo, koska meillä on ollu paha lapsettomuusongelma. sit vaan saanu järjestettyy työnsä molemmille paikkakunnille ja osan palkastaan laittanu kokonaan toiselle tilille tälle toiselle perheelle. Ja tyttö on vihainen MULLE!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja just:
pistät pihalle tietty:D ei prkl jollakin on mielikuvitusta!
Laittasitko itse 14-vuotiaan pihalle vieraaseen kaupunkiin ilman rahaa, kun tietäisit, että isänsä on kaksi viikkoa ulkomailla? Kyllä mulla sen verran vastuuntuntoa sentään löytyy, vaikka olis kuinka hankala!
 
Mite kukaan äiti vois jättää oman 14-vuotiaan toisen, tuntemattoman naisen huostaan kaheks viikoks, ett ite pääsis ulkomaille?
Pyyväppä ap siltä teiniprinsessalta, ett ajelette vähä ja meette Kuopiioon, hänen kotiinsa käymään!!!
Millä teiniprinsessa pääs sun luo Tampereelle?
 

Yhteistyössä