Voisko olla mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti
vainoharhainen?
Mua on alkanut mietityttää yksi ihan älytön juttu. Ollaan miehen kanssa oltu yksissä 12 vuotta. koko tuon ajan on tehnyt matkatöitä niin, että kaksi viikonloppua kuukaudesta on ollut poissa. Samoin meidän tililtä on nostanut aina saman summan rahaa - siis joka kuukausi.

Aikaisemmin en oo miettinyt tätä rahannostoa - tai en oo ees huomannu - mutta nyt, kun on rahasta tiukkaa, aloin tutkia tilejä ja aina menee sama summa.

Niin tuli tällanen älytön ajatus mieleen, että paljon yleensä maksetaan elatusmaksuja? Jos mun miehellä olis entinen vaimo ja lapsi, josta ei oo kertonut?
 
ap
Se nosto on 200 euroa. Ja kysyin minä, mutta mies vaan sanoi, että oon erehtyny. Mutta kun mä oon säästäny vanhat paperitiliotteetkin, eli mulla oikesti on faktaa. 1200 markkaa oli nostanu markka-aikana. Ja joka kuukausi.
 
TÄH?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se nosto on 200 euroa. Ja kysyin minä, mutta mies vaan sanoi, että oon erehtyny. Mutta kun mä oon säästäny vanhat paperitiliotteetkin, eli mulla oikesti on faktaa. 1200 markkaa oli nostanu markka-aikana. Ja joka kuukausi.
No tuo kyllä kuulostaa jo pelottavalta, että vielä kieltää? Tuossa vaatisin kyllä jo todella perinpohjaisen selityksen=totuuden!!!

 
ap
Oikeesti ei auta enää kysellä, kun mies vaan valehtelee tai siis kieltää. Minä oon aatellut, että jos lähtisin jotenkin seuraamaan sitä ens viikonloppuna, kun on taas menossa työmatkalle. mutta miten se käytännössä onnistuis? Meillä on kaksi autoa ja lapset saan mummolaan, mutta mutta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:
Elatussumma ei kyllä pysy samana vuosia, vaan se määräytyy maksajan palkan mukaan.
Jos palkka ei nouse/laske, niin kyllä se pysyy samana.

Ap: Paljon miehes tienaa? Saako työmatkakorvauksia? Näkyykö viikonloput palkkanauhassa?
 
Pöllö pöö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:
Elatussumma ei kyllä pysy samana vuosia, vaan se määräytyy maksajan palkan mukaan.
Jos palkka ei nouse/laske, niin kyllä se pysyy samana.

Ap: Paljon miehes tienaa? Saako työmatkakorvauksia? Näkyykö viikonloput palkkanauhassa?
Tuskin kenenkään palkka 10 v pysyy täysin samana.
 
ap
Mies on selittäny mulle, että joutuu olemaan kaksi viikonloppua kuussa firman toisessa toimipisteessä toisella paikkakunnalla. On sen verran kaukana, että joutuu lähteen perjantaina ja tulee sunnuntaiaamupäivällä takas. Ja se sisältyy palkkaansa. Palkka on nettona 2500.
 

Yhteistyössä