Voitko rakastua pienirintaiseen naiseen ?

  • Viestiketjun aloittaja AA-kuppinen tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Tisseistä kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen äiti:
Minä olen hoikka, leveä lanteinen ja riippurintainen. Olen vuosia haaveillut voivani käyttää vaikka mieheni mieliksi joskus läpinäkyvää yöpaitaa ilman liivejä, tai tietynlaisia paitoja, mekkoja, toppeja, joita en nyt voi käyttää.
Sen kuin käytät vaan läpinäkyvää yöpaitaa tai "tietynlaisia" toppeja ym. Kukas sinua estää. Anna rintojen roikkua ihan rauhassa vaan ja olet sitten sen näköinen kuin olet. Ja miksi et voi pitää miehesi edessä läpinäkyviä yöpaitoja? Kyllä (kai) hän on riippurintasi nähnyt, joten mitä väliä sillä on, vaikka hän näkisi ne yöpaidan läpi... Tissit on kuitenkin aina tissit, oli ne mimmoiset tahansa.
 
nainen 31 v
Minulla on pienet rinnat (AA/A 75) silti moni mies on minuun rakastunut.
Toki olisin mielelläni vähän suuremmat rinnat ottanut, mutta kun ei annettu niin näihin tyydytään.
On paljon tärkeämpiäkin asioita kuten terveys. Iloitaan siis siitä mitä on.
Sitäpaitsi nämäkin rinnat ovat herkät ja kiihottuvat ja ihanalta tuntuu jos rakas niitä imeskelee...
Ja varmasti hoitaisivat myös varsinaisen työnsä eli imettämisen jos lapsen joskus saisin.
 
riskitön
Alkuperäinen kirjoittaja ghfghjfghj:
Alkuperäinen kirjoittaja Beatriz:
Mikä ihmeen ero sillä on, laittaako rintoihinsa silikonia suurennuttaakseen ne vai meneekö leikkaukseen kiinteyttääkseen rintansa?
Terveysriskit.
Mitä tarkoitat tuolla? Kumpi sinusta on riskittömämpää, silikonien laittaminen vai rintojen kohotusleikkaus?

 
niin se vain menee
Alkuperäinen kirjoittaja AA-kuppinen tyttö:
Täällä monella palstalla haukutaan pienirintaiset lyttyyn. He ovat poikia ja vaikka mitä. Eikä heidän sallittaisi ottavan silikooneja edes.

Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.
Yksinkertaisesti, ei. Kuten ei myöskään sinisilmäisiin tai kiharahiuksisiin. Kaikki maailman pienirintaiset naiset ovat vailla miestä ja rakkautta.
 
Hoitsuli
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Beatriz:
Mikä ihmeen ero sillä on, laittaako rintoihinsa silikonia suurennuttaakseen ne vai meneekö leikkaukseen kiinteyttääkseen rintansa?

Ensimmäisessä tapauksessa mennään leikkaukseen, koska "vain suuret rinnat ovat eroottiset". Toisessa, koska "vain kiinteät rinnat ovat eroottiset". Miksi suurten rintojen haluaminen on merkki huonosta itsetunnosta, mutta kiinteyden haluaminen ei sitten muka ole? Miksi on hyväksyttävämpää haluta muuttaa rintojen muotoa kuin niiden kokoa?

Itse en näe mitään eroa. Samalla tavalla nainen toimii kauneusihanteiden paineissa, koska ei kelpaa omana itsenään.

Itse mielummin ottaisin pieniin riippurintoihin silikonit, kuin pienennyttäisin isoja, koska silikonien laitto on huomattavasti pienempi leikkaus kuin pienennys/kohotusleikkaus, josta jää myös suuremmat arvet. Vaan minun tapauksessani silikonit eivät auta, enkä kokoa haluaisi enää yhtään lisää. Isot rinnat ovat myös epäkäytännölliset.
Olet oikeassa siinä että silikonien laittaminen on toimenpiteenä pienempi kuin rintojen pienennyttäminen. Jätät kuitenkin kokonaan huomioimatta sen, että silikonit ottaneella ihmisellä on elimistössään aina vierasesine jota elimistö saattaa alkaa hylkiä, ja usein alkaakin. Mitä vähemmän ihmisen elimistöön laitetaan aineita jotka eivät sinne kuulu, sitä parempi. Silikonit myös pitää usein vuosien saatossa uusia, sinä selviät yhdellä leikkauksella. Joten vaikka itse leikkaus sinulla kestää muutaman tunnin pidempään niin lopputulos on kuitenkin huomattavasti turvallisempi ja paremman näköinenkin.
 
2 lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tisseistä kiinni:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen äiti:
Minä olen hoikka, leveä lanteinen ja riippurintainen. Olen vuosia haaveillut voivani käyttää vaikka mieheni mieliksi joskus läpinäkyvää yöpaitaa ilman liivejä, tai tietynlaisia paitoja, mekkoja, toppeja, joita en nyt voi käyttää.
Sen kuin käytät vaan läpinäkyvää yöpaitaa tai "tietynlaisia" toppeja ym. Kukas sinua estää. Anna rintojen roikkua ihan rauhassa vaan ja olet sitten sen näköinen kuin olet. Ja miksi et voi pitää miehesi edessä läpinäkyviä yöpaitoja? Kyllä (kai) hän on riippurintasi nähnyt, joten mitä väliä sillä on, vaikka hän näkisi ne yöpaidan läpi... Tissit on kuitenkin aina tissit, oli ne mimmoiset tahansa.

Eikös jokainen halua pukeutumisellaan korostaa nimen omaan niitä hyviä puoliaan ja peittää mahdollisia huonoja? Mikä idea on seksikkäässä yöpaidassa, jos se saa rinnat näyttämään entistä rumemmille? Ilmeisesti sinulla ei ole riippurintoja, tai sitten sinulle on ihan sama, miltä ne näyttävät?!?! Itse kun laitan läpinäkyvän yöpaidan tai topin päälle ilman liivejä, niin näky on ihan hirveä rintojen osalta. Paita painaa jo ennestään riippuvat rinnat ihan littuun ja nännit katsoo maata kohti, tosi kaunista!

Kyllä, mieheni on rintani nähnyt, päivittäin. Tietää että ne roikkuu ja tietää että asia vaivaa minua. En kuitenkaan halua niitä näytellä niin, että niiden huono ominaisuus korostuu. Lisäksi rinnat TUNTUVAT pahalta ilman tukea. Tarvitsen kaarituelliset liivit aina päälleni. Yöllä en käytä, mutta kyljellään en nuku, koska roikkuisvat kohti patjaa ja se tuntuu pahalle. Nykyajan bikinimuotikin on raivostuttavaa, kun myydään vain halterneck ja kolmiobikinejä, ja niissähän ei kaaritukia ole. Muissa malleissa on aika vähän valinnan varaa, tai ei muuten miellytä.
 
2 lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Beatriz:
Mikä ihmeen ero sillä on, laittaako rintoihinsa silikonia suurennuttaakseen ne vai meneekö leikkaukseen kiinteyttääkseen rintansa?

Ensimmäisessä tapauksessa mennään leikkaukseen, koska "vain suuret rinnat ovat eroottiset". Toisessa, koska "vain kiinteät rinnat ovat eroottiset". Miksi suurten rintojen haluaminen on merkki huonosta itsetunnosta, mutta kiinteyden haluaminen ei sitten muka ole? Miksi on hyväksyttävämpää haluta muuttaa rintojen muotoa kuin niiden kokoa?

Itse en näe mitään eroa. Samalla tavalla nainen toimii kauneusihanteiden paineissa, koska ei kelpaa omana itsenään.

Itse mielummin ottaisin pieniin riippurintoihin silikonit, kuin pienennyttäisin isoja, koska silikonien laitto on huomattavasti pienempi leikkaus kuin pienennys/kohotusleikkaus, josta jää myös suuremmat arvet. Vaan minun tapauksessani silikonit eivät auta, enkä kokoa haluaisi enää yhtään lisää. Isot rinnat ovat myös epäkäytännölliset.
Olet oikeassa siinä että silikonien laittaminen on toimenpiteenä pienempi kuin rintojen pienennyttäminen. Jätät kuitenkin kokonaan huomioimatta sen, että silikonit ottaneella ihmisellä on elimistössään aina vierasesine jota elimistö saattaa alkaa hylkiä, ja usein alkaakin. Mitä vähemmän ihmisen elimistöön laitetaan aineita jotka eivät sinne kuulu, sitä parempi. Silikonit myös pitää usein vuosien saatossa uusia, sinä selviät yhdellä leikkauksella. Joten vaikka itse leikkaus sinulla kestää muutaman tunnin pidempään niin lopputulos on kuitenkin huomattavasti turvallisempi ja paremman näköinenkin.
Sattumoisin olen hoitaja itsekin, joten tiedän myös senkin, että silikoni on vierasesine ja voi aiheuttaa myös ongelmia. Tarkoitukseni olikin kommentoida vain itse toimenpidettä, enkä jaksanut pohtia, mahdollisia silikonien aiheuttamia ongelmia, asia kun ei itseäni kosketa.

Sinnä mielessä oma mahdollinen tuleva leikkaus on turvallisempi, ettei mitään ylimääräistä minuun laiteta, mutta lopputulos ei välttämättä ole parempi,kuin silikonileikkauksessa. Arvista jää näkyvämmät, enkä voi etukäteen tietää, millaiset arvet juuri minulle tulee. Silikoneissa arpi jää yleensä hyvin rinnan alle piiloon. Ja jos laittaa ihan pienet silikonit, voi lopputulos olla erittäin aidon ja luonnollisen näköinen. Toisin kuin näillä julkkiksilla, jotka kilpaa suurennuttavat rintojaan.

Vielä alkuperäiselle: Tuon kysymyksen voisi yhtä hyvin esittää näin: voiko mies ihan oikeasti rakastua suuririntaiseen naiseen? VArmasti on miehiä, jotka eivät isotissisiä naisia katsele ollenkaan!!! Unohda jo alemmuuskompleksisi rinnoistasi. Kesä tulee, laita tiukka toppi yllesi, jätä vaikka rintsikat pois ja mene kaupungille. Huomaat, että keräät varmasti useiden miesten katseita positiivisessa mielessä.
 
sivupersoona
Käsitykseni mukaan rinnat suurenevat luontaisesti raskauden aikana. Joten hyvin olen voinut rakastua pieniin rintoihin, koska nyt vaimolla on ne oikean kokoiset.
En minäkään katsele isoja rintoja silläsilmällä, vaan vähän toisella silmällä.
Myöskin kun rintoja on kaksi, niin niistäkin tulee yksi iso. Mielikuvitusta peliin.
 
panacea
Tahtoo osallistua myös tähän legendaariseen - ei, suorastaan eeppiseen - keskusteluun!

Nykyajan kauneusihanne naiselle on miehen vartalo. Annas kun selitän, ennen kuin innostut :)

Miehen keho pysyy suurelta osin melko muuttumattomana hänen koko elämänsä ajan, jos hän ei liho. Mitään dramaattisia pullahduksia, venymisiä tai kutistumisia ei tapahdu.

Naisen keho taas pullistuu ja kutistuu - toisilla ihan kuukausittainkin, mutta kaikilla naisilla raskauden ja imetyksen sekä vanhenemisen myötä.Naisen kehoon kuuluu luontaisesti muutos, miehen kehoon muuttumattomuus.

No katsotaanpa nykyaikaa. Me haluamme naisen, joka pysyy koko elämänsä muuttumattomana kuin mies. Kauneusihanne on miehen vartalo, johon on lisätty pystyt ja pyöreät, kehon rasvaprosentiin suhteutettuna luonnottoman isot (silikoni)rinnat.

Me naiset hyväksymme itsellemme tämän ihanteen, vaikka se on luonnoton ja mahdoton saavuttaa. Näin saamme koko elämämme aikaisen hävityn taistelun aikaiseksi. Ja mukavasti pohdiskeltavaa koko 60 vuodelle, jonka kulutamme ulkonkömme virittämiseen.

Olemme melko naurettavia, vai mitä?
 
sohvis
Rintojen koolla ei minulle merkitystä.Ihmiseen tykästyy jos niin on käydäkseen.Rinnat tulee litkoina mukaan.Eri asia jos naisella ei ole rintoja ollenkaan,se on toinen asia.Siltikin.Rintojen koko,onko se tärkein tekijä?
 
Nin-a
Ihmetyttää nämä "jos naisella ei ole rintoja ollenkaan" kommentit. Mitä jos siltä unelmien naiselta rintasyövän takia poistettaisiin rinnat? Siihenkö se rakkaus loppuisi ja mies lähtisi etsimään uuden rintavamman naisen? Merkillisen pinnallinen käsitys rakkaudesta.
 
älä ota sitä vakavasti
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh:
Kylläpä on sohviksen kommentit ristiriidassa keskenään.
Sohvis on sohvis. Ei sitä kannata ottaa vakavasti. Eihän tuo ole samaa mieltä itsensä kanssa saman vuorokauden sisälläkään. Eräänlainen tahattoman huumorin surkuhupaisa henkilöitymä näillä palstoilla.
 
sivupersoona
Kyllähän nuo ovat kaksi eri asiaa. Jos naisella ei ole rintoja silloin kun ensimmäistä kertaa nähdään. Eri asia on kun rakkaussuhde on ollut jo pitkään ja rinnoista pitää luopua.
Silti mielestäni ei ole rinnat tärkein asia kun rakastutaan. Se vaan on yksi kehon osa mistä mies tunnistaa jo kauempaakin naisen eikä ala katselemaan väärää sukupuolta.
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja älä ota sitä vakavasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh:
Kylläpä on sohviksen kommentit ristiriidassa keskenään.
Sohvis on sohvis. Ei sitä kannata ottaa vakavasti. Eihän tuo ole samaa mieltä itsensä kanssa saman vuorokauden sisälläkään. Eräänlainen tahattoman huumorin surkuhupaisa henkilöitymä näillä palstoilla.
Olen alkoholisoitumassa hyvää vauhtia.Kirjoittelen eri humala-asteissa.Joskus tulee mitä sattuu.Joskus vähän järkevämpää.Selvinä jaksoina ihmettelen olenko saanut noin viisasta tekstiä aikaan.Älkää loukkaantuko.Vanhana sinkkuna elämä on tällasta.
 
Santtu*
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Kyllähän nuo ovat kaksi eri asiaa. Jos naisella ei ole rintoja silloin kun ensimmäistä kertaa nähdään. Eri asia on kun rakkaussuhde on ollut jo pitkään ja rinnoista pitää luopua.
Silti mielestäni ei ole rinnat tärkein asia kun rakastutaan. Se vaan on yksi kehon osa mistä mies tunnistaa jo kauempaakin naisen eikä ala katselemaan väärää sukupuolta.
Naisena tuota logiikkaa on vaikea ymmärtää. Mies siis kestää naisen rinnattomuuden jos yhdessä on jo eletty ja rakastettu. Jos taas saman naisen rinnattomana tapaa niin rakastua ei voi vaikka ihminen vartalon sisällä on aivan samanlainen eikä esim. seksielämä sen kummempaa ole.
 
sivupersoona
No tarkennan hiukan.
Jos rintojen poiston takia hylkää puolisonsa, niin se on jopa hylkäämistä jota en hyväksy.
Kun taas taas tapaat henkilön jolla ei ole rintoja ei ole pakko rakastua häneen jos omasta mielestä vaimolla pitäisi olla rinnat. Eikä se ole hylkäämistä. Ei sitä myöskään tarvitse hänelle sanoa.
Nuo ovat siis ihan eriluokan asioita.
Silti itse voisin rakastua rinnattomaan naiseen.
Tämä ajatus lähti liikkeelle seuravasta kirjoituksesta.

Eilen, 12:10
Nin-a (vierailija)

Ihmetyttää nämä "jos naisella ei ole rintoja ollenkaan" kommentit. Mitä jos siltä unelmien naiselta rintasyövän takia poistettaisiin rinnat? Siihenkö se rakkaus loppuisi ja mies lähtisi etsimään uuden rintavamman naisen? Merkillisen pinnallinen käsitys rakkaudesta.
 
IGK
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi rinnat?:
Alkuperäinen kirjoittaja ikäni:
... rinnat on lapsia vaten, eikä miesten silmäin ilona.
No, kun osa nykyajan miehistä ei voi sietää edes lapsia naisensa lähellä, niin miten he nyt rintojakaan muuhun tarkoitukseen kuin itseään varten voisivat kuvitella?
Voi tätä itsekkyyttä ja itsekeskeisyyttä.
Jonkin verran sentään taitaa olla tervehenkisempiäkin miehiä maisemissa. Onneksi.
Tämän päivän hesarissa juuri sosiologian tutkija kirjoitti, että parisuhteesta tulee ero ennen kuin lapsi oppii edes sanomaan äiti tai isä. Syynä on vanhempien haluttomuus tinkiä aiemmista elintavoistaan. Eli mies ei ymmärrä raskaana olevan ja/tai synnyttäneen naisensa tarpeita ja nainen ei koe saavansa mieheltä tarpeeksi tukea, koska mies haluaisi säilyttää entisen seksuaalisen vapautensa jne.
Kypsymättömiä (lapsen tasolla olevia) aikuisia on Suomi täys!

Eivätkös naisetkin ajattele että miehen penis kuuluu heille eikä kenellekään muulle?
 

Yhteistyössä