wautsi, just huomasin tämän!! tehdäänkös esittelypino?

Moi kaikille!
Täällä vm-80 oleva äitiliini ja isi vm-78 sekä kesäkuun 2006 syntyneet kaksostytöt Siiri ja Noora, perheeseen kuuluu vielä hännätän kissamme Muru...ja kerrostalo kolmiossa porissa asustellaan. Hyvin on mennyt hampaita tehtaillessamme :whistle:
 
Pitää munkin liittyä joukkoon kun huomasin että tämmönen on tullut.

Eli mulla on n.1v3kk ikäiset kaksospojat Jarkko ja Kasper.

Isommat lapset Katariina 3v, Pihla 5v, Lotta 6v ja Eetu 12v (ensi viikolla täyttää).

Ja odotan seitsemättä lasta. Maaliskuussa on laskettu aika.

Ite oon 33, mies myös. Ja itä-suomessa asutaan.
 
Vatukka
Täällä miesvaltainen perhe keski-Uudeltamaalta.

Minä 30, mies kohta 29 ja pojat syntyneet 02/06.
Olen vähän huono kirjottelemaan minnekään palstoille, mutta on aina kiva lueskella muiden tarinoita, joilla myös kaksoset. Ihmettelen teitä isojen perheiden äidit miten pärjäätte. Välillä tuntuu, etten näiden kahden kanssa meinaa jaksaa. Hattua nostan teille!
Itse toivoisin kolmatta lasta parin vuoden päästä. Aika näyttää.

Ihana talvi päivä täällä! Mukavaa alkutalvea kaikille!
 
kaksosten äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 23:19 kahvirotta harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 12:40 Jennyli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 14:04 kahvirotta kirjoitti:
asustellaan kangasalla
:wave: Kuin myös =)
me itseasiassa ruutanasta =)
Moikka, täältähän löytyy muitakin Kangasalta, me siis asumme siellä myös, Nattarissa tarkemmin. Ja kiva että tällanenkin Monikkoperheet-palsta löytyi täältä. En oo ennen huomannutkaan... Eli tässä meidän perhe-esittely: minun ja isukin lisäksi perheeseemme kuuluu ihanat uhmaikäiset tyttömme Ada ja Alisa, syntyneet 10/04. Ja kissa kuuluu porukkaan myös. Rivarikolmiossa asutaan, omakotitalo olisi haaveissa mutta saas nähdä millon innostuis rakentamaan! :whistle:
 

Yhteistyössä