Wish a Baby 51

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Omppu75.
Onnea Safiirille! Tosi hienoa!

Kukkis, menkkajomothan kuuluu asiaan alkaen muutama päivä ennen kuin menkat olis tulossa. Ja sullahan EI ole! Jospa hempan kohoominen olis positiivinen merkki?! bdbdbdbdbbdbdbdb ja vielä kerran bd!

Ja vauvamaha meni taas silmien alta... MÄKIN HALUUN!!!!

Kiva kuulla, että Sarakin on hengissä. Ja tutkimusasiat etenee, hyvä juttu. Tässä pitäis varmaan alkaa meilläkin tavaraa pikkuhiljaa purkittamaan, että saatais se asia pois päiväjärjestyksestä. Jos nyt kuitenkin oottais varmuuden vuoks ne menkat...vaikka ei todellakaan ole muuta odotettavissakaan. (ei vaikka kuinka haluisitte niin uskoa :D)

Vai karjalanpiirakkaa kurkulla ja juustolla juhlan kunniaksi..hmm, miksei. Tosin, mä syön piirakkani AINA paljaana ( heheh ). Olen muutenkin vähän erikoinen syömisteni kanssa.. Toinen on ruisleipä, jonka lähes poikkeuksetta haluan ilman päällisiä, vain "voita" kelpuutan keralle. Karjalanpiirakka ja ruisleipä siis pitää ehdottomasti syödä niin, että ite asia maistuu, ei ne kyytipojat. Ymmärsittekö yhtään, mitä yritin sanoa..?

Mitähävvielä..soitin just velipojalle, ovat Thaimaassa, +32 varjossa... pitäisköhän alkaa säästämään?

 
Piitu1
Safiirille onnea työpaikasta, hieno juttu!!

Toivottavasti Kukkiksen jomottelut on vain ohimenevää ja eivät johda verenvuodatukseen :)

Keijulle tsemiä oviksen paikantamiseen, toivottavasti löytyy? Onko mitään tuntemuksia tai oireita?
Mulle kans karjalanpiirakkaa, enpä ole sitten pitkään aikaan syönyt, ja päälle vaikka sitä kurkkua ja juustoa. Munavoikin voisi olla nannaa...

Haluattekos kuulla miten hyvä dieettipäivä mulla oli eilen? Vedin eilen kolme (siis KOLME) laskiaispullaa ja neljä palasta kalapiirakkaa (erittäin rasvaista ja juustoista jne.) ja illalla vielä ison lautasellisen fetasalaattia, jossa hulluna fetaa. Ja arvatkaas, paino oli pudonnut 400 grammaa tuollaisen herkkupäivän jälkeen Siis häh, ihan turhaanko minä niitä rehuja vedän :)

Minä kun en tiedä omaa kp:ää, enkä aio sitä laskeakkaan, joten en edes tiedä milloin ne menkat alkaa. Kun osaahan nuo alkaa laskemattakin, kyllä sen sitten huomaa kun tulee se menkkajuilinta. Että passaan tuon jännäyslistan ainakin vielä, katsotaan miten hermo kestää...

Meilläkin käy noita perheitä ja pikkuvauvoja töissä jatkuvasti, kun ollaan matkailukohde. Ja vauvakuume vaan kasvaa, tahtoo sellaisen pikkunyytin! Tyhmää, miksi sitä ei saa aina mitä haluaa??

Autoista vielä, meillä on onneksemme talli. Sieltä se auto hyrähtää käyntiin joka aamu, vaikkei olisi muistanut laittaa lämmitykseenkään. Haluaisin sen sisätilanlämmittimen, mutta niinkuin äsken kirjoitin, miksi sitä ei aina saa mitä haluaa?

jatketaan...

Piitu
 
senora
-33C grrrrrrrr... tahtoo takaisin etelään. Ei täällä voi valkoihoinen elää! Mulla on sisätilalämmitin ja en luopuis siitä mistään hinnasta. Näillä leveysasteilla on pakko pitää talvella auto lämmityksessä. Mutta tuo sisätilalämmitin lämmittää auton kivasti. vaikka näillä pakkaslukemilla ei niin kamalan kuumaksi, mutta sulattaa tuulilasin, eikä tarvii rapata. Autot meillä on pihalla, ei ole tallia. Jostain mies lukenu, että auto ruostuu paremmin tallissa. Kai kosteus säilyy paremmin tai jotain emmätiijä.

Täti pakkailee tavaroitaan. Oli muuten suht niukat ja jotenkin oudot. Ekana päivänä tuli normaalisti, Toisena vuotopäivänä ei tullu juuri mitään siteeseen mutta pyttyyn kylläkin. kolmantena päivänä tuli siteeseenkin. Mutta mitään alkutuhruja ei ollut, kuten ei ole normaalistikaan. (siis mikä normaali?? Ainakaan ennen kmää ei tuhrustanu) Mutta kuinka lyhyeksi kierto typistyykään??

Loppuis nää pakkaset niin vois tilata ovistikkuja ja tehdä täsmäiskun :)

Munavoita minäkin karjalanpiirakan päälle suunnittelin, mutta kun oon noita kalorioita yrittäny välttää... Enkä sitten muuten muistanu ostaa niitä piirakoita, hyvä minä, mutta jos viikonlopuksi...
 
Omppu75
Helou girls! *tana tota pakkasta! Meillä oli -24 c. Tallista minäkin onneksi saan autolla lähteä ja päivät pidän kookaupan lämpimässä parkkihallissa..odotan aina jännityksellä, että koska siellä on lappu tuulilasissa, että voiskohan rouva pitää Audiansa jossain muualla...

Voi kun vois pystyä samaan ku Piitu, että ei olis hajuakaan koopeistä! Ku ensinnäkin kun ovis ei voi mennä ohi huomaamatta ja sitte eipä siitä monta päivää menekään (näköjään aina vaan vähempi), kun punalippu liehuu :/. Siitä puheenollen, tilanne ennallaan, eli pyyhkiessä tulee jotain (ei tänään muistaakseni tullut) ja aika ajoin jomottelee. Persiistä! Alkais nyt äkkiä ja kunnolla, että olis rättivapaata reissun ajan.

Mitä nyt oon täällä lukenut, niin aika monella ollut oudot menkat tällä kertaa. Mistähän johtuu?

Ai Piitu on matkailukohteessa töissä, aletaanko nyt vuorostaan sun duunia arvuuttelemaan :) ? Mistäs päin olitkaan *kurkkaus* ahaa, Pohjois-Karjala, hmmm..en kyllä tiedä varmaan yhtään matkailukohdetta sieltä.

Jaa, kahveelle, ja sitte jos tekis työt, jotka eilen jätin tekemättä *murinaa*, että saan hyvällä omalla tunnolla huomenna viettää taas vapaapäivää :)
 
senora
45min ohjelmassa oli tosiaan nettiriippuvaisista äideistä. Ja olivat just koukussa keskustelupalstoihin... Onhan tässä pitkin talvea ollut puhetta, että näihin keskusteluihin jää koukkuun. Mutta onneksi meillä kotona on se modeemiyhteys, niin ei viitti sillä ruveta palstailemaan. Töissä kyllä melkein aina akkuna alhaalla auki...

Piitun työpaikkaa omppu miettiny. Pohjois-Karjalassa hmmm.. Koli ja Pielinen tulee luontokohteina mieleen, onhan siellä joku kotieläintila... nyt rupes tekeen mieli lohipiirakkaa kun piitu mainitsi sitä syöneensä.

H#¤#¤¤&** näitä pakkasia.Jotenkin kestonälkä. Miksikähän sitä ei muista syödä aamulla. reisulla syötiin joka aamu teetä ja kinkku-juustovoileipiä. Nyt lähden vain kahvikupin voimalla... ja sekin pitää yökkiä pois...
 
Kukkis*
Ette arvaa millai tänään kävi... No autothan laitettiin illalla nätisti johdon nokkaan, mut kuinka ollakkaan -sulake ei kestänyt! Siis voi #¤&%# ja parisataa muuta kirosanaa! Siippa ihmetteli aamulla kun heräs, et miksei tule valoja. No joo, eipä kestänyt yks sulake kahden auton lohko- ja sisätilalämppäriä... Mun auto (millä siippa kulkee) on 15v. vanha toyota ja sehän lähtee kovillakin pakkasilla niinku palmun alta vaan, mut sit tää diesel onkin toista maata. No, mun piti sitten odottaa reilu tunti et auto ehtii lämpeemään ja myöhästyin töistä taas kerran, että näin meillä. Ja pakkasta oli -21c.

Meilläkin olis autotalli, mut siellä on tietenkin siipan pari autoprojektia ;) No, ei se lämmin talli ole, joten ei juurikaan vaikuta näihin käynnistysongelmiin. Nii, se tallihomma menee niin, että jos jäinen/luminen auto pääsee sulamaan, mut ei kuitenkaan kuivu, niin sillon se ruostuu helpommin. Eli tallin pitäis olla niin lämmin, että auto kuivuu tai niin kylmä ettei jäät sula.

Ja ettei pääsis totuus unohtumaan, niin lämmöt on laskusuunnassa eli täti kurvailee paikalle varmaan huomenissa :( #¤%&¤%# (taas samat parisataa kirosanaa).

Sori tää valitus, yritän ensi kerralla olla positiivisempi...
 
senora
kukkis : Toivottavasti sulla on liukuva työaika :) eli tuomoisen tunnin verran voi myöhästyä...Mutta mikään ei kyllä ärsytä enempää kuin se että logistiikka pettää... Mä jouduin viime talvena pariinkin otteeseen myöhästymään, kun ei auto vaan lähteny käyntiin. Olis tietenki voinu vaihtaa akun, mutta sen verran keljutti, että koko rotisko meni vaihtoon. Ovet lukkoon ettei täti pääse sinne teille. Meiltä pakkasi eilen kamansa ja lähti ovet paukkuen...
 
Omppu75
No olipas Kukkiksella taas päivänaloitus...!

Joo, raskaana ollaan :). On meinaan alkaneet ne tutut aamuyöheräilyt. Tänä aamunakin varmaan viidestä alkaen hereillä.. Ja nyt sitte nuppia nyppii. Ei vaan, leikki leikkinä :D. Kai toi aurinko alkaa tekemään tehtäviään.

Voi unelma, miten on kaunista keliä riittänytkin! Pakkaseen olen jo vähän kyllästynyt, mutta toi aurinko! (tosin näkyy ne paskaset ikkunatkin sitte melko hyvin...)ja pölyt...

Eipä muuta. Nälkä. Linjoille sieltä!
 
Kukkis*
Haa, Ompulla on tärppi käynyt! ;) Kyllä se jotain kiinnittymistuhruilua nyt on. Peukkuja vaan kovasti!

Onneks meillä ei ole mitään kellokortteja, niin nuo "pikku"myöhästymiset katotaan läpi sormien.. Toivottavasti huomen aamulla ei olis mitään yllätyksiä! Ne auto-ongelmat on tosiaan kaikkein ärsyttävimpiä ja varsinkin, kun ne sattuu aina aamukiireessä, kun töihin pitäis lähteä :/

Jaahas, jos lähtis syömään!
 
Riina1981 ejk
TÄH? Onko omppu totta et oot raskaana? IHANAA!!! Toivon tosiaan et olis totta =)

Ei ole taas tästä frouvasta kuulunu vähään aikaan, linjoilla olen ollu mutta en kerinny kirjoittamaan... Kp on jotain 20 ja jotain ja tiedän jo nyt et menkat on tulos ku finniä pukkaa naamaan(heh, mikä teini ;) ) Yhden teron olen unohtanut mutta muuten niitten popsinta loppuu...öööö... huomenna otan viimeisin, muistaakseni.

Isäntä se eilen sanoi että kyllä me jollain keinoin LAPSIA saadaan ja sanoin että saataisi edes se yks niin olisin onnellinen niin hän totes että "kyllä ne meille tyksissä sen tekee" ja totesin siihen että ei ne ota mua tällasena punkerona sinne edes sisälle ja hän sanoi että sitten mennään yksityiselle... Koska se mahtaa tapahtua niin sen haluaisin itekki tietää....

Kukas se tupakkilakossa oli? Mulla meni edellis ja viimeviikko ohan kivasti, muutaman tupakin poltin päivässä mut nyt ku loma on, niin on tullu kiskottua oikien kaksin käsin =( *P*%¤#A MUIJA*

Mitäs muuta... Autokaupoilla oltiin eilen mutta ei tullut mitään kauppoja, ainakaan vielä... Täällä nyt odotellaan et setä soittais ja kertois et kui tarjouksen kävi, hyväksyttiinkö vai ei...

Nyt meen laittaa pyykkejä kuivumaan ja kaappiin viikkaamaan...

Pakkasterveisin, Riina kp 20 ja jotain ;)
 
riikkaa.
Hyvää päivää!

Safiirille onnittelut työpaikasta! Tosi hieno juttu!

Tsemppiä kaikille autojaan aamuisin herätteleville. Meillä on sisätilan lämppäri, mutta sitä ei uskalla pitää kuin puolella teholla juurikin siksi, että sulakkeet pimahtaa jos naapurilla sattuu olemaan samaan aikaan lämmitys käynnissä. Mutta ihan siedettävän lämpötilan se puolitehokin saa aikaan, eikä tarvi ikkunoita raapia.

Taas täällä on puhutu ruuasta, hirveä nälkä jo muutenkin... :) Karjalanpiirakat menee sekä munavoin että juustojen yms. kanssa tai ihan au naturel.

Jaaha, Ompulla on sitten tärppi käynyt. ;) No, hirmuiset peukutukset tulee täältä, kuulostaa niin lupaavalta. bd bd bd bd

Kukkis laittaa jalat tiukasti ristiin, ettei täti pääse paikalle! bd bd bd bd

Piitun työpaikkaako nyt veikkaillaan? Koli voisi olla ja sitten on tietysti Joensuussa aika montakin paikkaa, jotka on läpi vuoden auki (Carelicum, taidemuseo). Heitänpä vielä villin veikkauksen: Taistelijan talo, Ilomantsin Hattuvaarassa. =) En kyllä yhtään muista asuuko Piitu kaupungissa vai ei... Niin, ja eikös se eläinpuisto tms. ole Kiteellä?

Niin, vaikuttaakohan nämä pakkaset siihen että monella on ollut oudot menkat? Ehkä tädinkin systeemit menee sekaisin kun on riittävän kylmä? =)

Plussatuulia! (lämpimiä sellaisia...)

Riikka Kp 19
 
*Meirami*
Moikka Ketjuun :)

Iik, Omppu aloittaa aamuheräilyt :D hihii, tiedämpähän ainakin yhden kenellä myös aamuyöheräilyt ennusti plussaa ;)

Täällä myös paleltu aamulla, me ei omisteta autoa, ja työmatkat taitan sujuvasti junalla, jotka ihme ja kumma on kulkeneet ihan aikataulujen mukaan vaikka vähän vilpoisempi onkin!!!

Arvatkaas mitä!! Meillä ei ole enää kuukauttakaan häihin!!!! Aika hurjaa!
Valmistelut on ihan kivalla mallilla, että eipä oikeestaan puutu muut kuin vieraat :D Juhlapaikka on siinämielessä aivan ihana, kun sieltä tulee melkeen kaikki valmiina. Helpottaa kummasti, kun ei tarvii ressailla eri pitopalveluiden ja miljoonien tarjoilujen kanssa.

Meillä oli neuvola eilen, ja kaikki oli hyvin, pikkusen sydän jyskytti hurjaa vauhtia ja kaikka oli muutenkin ok. Eli ne supparit mitä oli, niin eivät sitten olleet mitenkään vaarallisia. Nyt päätin että lopetan ressailun, ja alan nauttimaan raskaudesta!

Tosin yksi pelko tosin on... nimittäin menin jo innoissani ostamaan hääpuvun, ja nyt pelottaa että jos mulle tässä kolmen viikon aikana ilmestyy maha, eikä uusi hieno kallis puku mahdukkaan päälle!!! Eli peukut pystyyn että masu ei vielä kovin kasvais :D
On siinä puvussa onneksi vähän kasvunvaraa, mutta aikavähän kuitenkin....

Pikaisia plussia ketjuun!

-Meirami 14+4
(jos joku muuten surffaa naikkareiden sivuilla, niin mulla löytyy siellä hääpäikky -Meirami- nimimerkillä)
 
riikkaa.
Kiva kun Meirami kävit moikkaamassa! Tsemppiä hääjärjestelyihin, vaikka teillä taitaa olla kaikki jo hyvin hoidossa. Eiköhän se hääpuku mahdu. Ei sen ostamista ainakaan ihan edelliselle illalle voi jättää... =)

Semmoista piti vielä teiltä kysymäni, että oletteko käyneet verenluovutuksessa? Minä en ole, ja toisaalta tekisi mieli. Mutta toisaalta en kestä nähdä verta, eikä multa ole koskaan otettu verta tuosta kyynärtaipeesta, joten en tiedä sattuuko se tms. Ja ihan takuuvarmasti pökrään sinne, jos en muuten niin jännityksestä ainakin... =)
 
Keiju80.
Heipsistä!

Miten musta tuntuu, että mä en pysyy enää ollenkaan kärryillä tän ketjun tapahtumista?!?

Omppu ainakin on varmana menossa plussajunaan, semmoiselta nyt kuulostaa noi sun tuhrut ja jomottelut! Sano mun sanoneen ;) Eli ei tarvi raahata rättejä reissuun, mutta viinit saattaa jäädä nyt maistelematta! =D Milloinkas se reissu nyt olikaan tulossa? Viikon päästä?

Safiirille hirmuisesti onnitteluja työpaikasta! Se on hieno juttu =)

Olipas Kukkiksella ankea aamu! Peukkuja kuitenkin, ettei mahan jomottelut enteilisi tätiä! Eihän tuhruja näy vielä? Mulla on alkanut ne jo viimeisenä teropäivänä.

Meiramille onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista! Kiva, ettei ne supparit osoittautuneet sen vaarallisemmiksi :) Hauskoja hääjärjestelyjä sitten vaan, pidetään peukkuja, että mahdut pukuusi! Täytyypä käydä vilkaisemassa sun hääjuttuja naikkareissa...

Mä en nyt osaa yhtään arvailla Piitun työpaikkaa... Ikinä en oo käynyt Pohjois-Karjalassa... :O

Meilläkin on auton sisätilalämmitin, ja on tosi kiva juttu näillä pakkasilla! Vaikka se onkin lähinnä mies, joka saa lämpimällä autolla körötellä töihin. Meikä istuu bussissa *hmph*. Tästäpä tulikin mieleen taas galluppi, elikkäs millaisella autolla ajelet, jos ajelet? Meillä on Volvo S40 vuosimallia 03 (muistaakseni...). Mies sillä enimmäkseen ajelee työmatkoja, minä joskus pidemmillä reissuilla pääsen ratin taakse.

).( Ei ole ovisoireita, ei. Kohta pitää taas pähkäillä, että aloitanko terot kp 15 vai joskus myöhemmin. Hmm, jos aloitan kp 15, viimeinen tabu menee kp 24 ja lääkäri on kp 25. Ja tuhrut on tavanneet alkaa viimeisenä teropäivänä. Joten alottaisko vasta kp 16, niin ei niin sikana vuotais siellä lekurilla? On mullakin taas ongelmat...

Muutto-ongelmat tässä kuitenkin eniten painaa tällä hetkellä. Uudelta asuinpaikalta ei tunnu töitä löytyvän, eikä naapurikunnistakaan. Ja pian pitäisi ilmoittaa, otanko täällä tarjotun paikan vai en. Että meniskö sitä riskillä sinne kultsin kanssa, vai jäiskö tänne töiden perässä ja olis kultsista erossa? Kyllä voi olla vaikeeta..

No nyt riittää omanapaiset pohdinnat. Aurinkoista päivää kaikille!
 
*Meirami*
Riikka, olen käynyt kerran luovuttamassa verta, ja se oli yllättävänkin positiivinen kokemus. Siinä kun saa vaan makoilla, ja katsella muualle, eli ei tarvii välttämättä edes nähdä omaa verta. Ja Mulla ainakin sattuu/inhottaa enemmän veren otto sormenpäästä kuin kyynartaipeesta, jossa ei ole ihan samallatavalla tuntohermoja kuin sormessa.

Mutta on sinne varmaan aikamoni pökrännyt :D uskoisin.
Luovutuksen jälkeen saa jäädä vielä makoilemaan siihen sängylle. ja sitten on tarjolla kahvia, mehua leipää tai pullaa :)

Mutta suosittelen käymään, tulee sellainen hyvä fiilis, että olen tehnyt jotain hyvää :)
 
Keiju80.
Verenluovutuksesta: Eipä ole tullut koettua. Toisaalta tekis mieli tehdä "päivän hyvä työ", mutta toisaalta hirvittää. Mulla on lisäksi paino ja hemppa siinä alarajoilla, että saanko edes luovuttaa, niin olen pitänyt niitä hyvänä tekosyynä olla menemättä ;) Mutta hienoa hommaa se on, ihailen niitä, jotka sitä pystyvät tekemään!
 
senora
Meiramilla on ollu neuvola ------- kiva että kaverilla sydän pompottaa. Ei kai se vauvamaha kolmessa viikossa kerkiä tulla?? Tai mistäpä tietää...

Verta olen käyny luovuttamassa kai tusinan verran kertoja. abaut kerran vuodessa kun veripalvelu tulee tänne meijän kylälle... Siitä tulee ihan mahtava olo.

 
Omppu75.
Hehhehee, sainpas edellisellä kirjoituksellani paljon aikaan :) Nimittäin teidän peukutukset (kiitos) ja sitten sain tulemaan taas annoksen punaista! Siihen mennessä ei ollutkaan tänään vielä tullut. Eli hei ei todellakaan ole tärppi käynyt!! Mutta nyt alkaa kyllä siinä mielessä ahistamaan, että mitäs mä teen niitten labrakokeiden kanssa?? Kun määrä oli mennä kp 3-5 ja mistäs mä nyt sit tiedän, jos tää on se kp 1 ja sit ei taas tuukaan mitään...että voi mennä vaikeeks, miks JUST nyt!! Menee varmaan pipariks ne verikokeet..Sopiva aasinsilta verenluovutukseen: en ole luovuttanut, olen liian kevyt :)

Kiva kuulla Riinastakin! Ja toivottavasti autotarjous hyväksyttiin!

Iik Meiramilla jännät paikat, kun häät lähestyy! Toivottavasti sää suosii päiväänne. Ihanaa, kun jumpsutusta sait kuulla neuvolassa, kyllä muistan pojan odotuksesta aina, että vähän jännitti etukäteen, että kuuluuko ja kun kuului niin voi sitä riemua!

AutoG: mulla siis Audi A4 (-01) ja miehellä liisarina Skoda Octavia, ollut marraskuusta. Tosta Audista piti/pitäis hankkiutua eroon ja mulle hommattais joku pieni, esim. WV Polo tms, kun mun ajot on lähinnä tätä lähiajoa, muutama kilsa päivässä. Vaan onhan toi neliveto ihan kiva näin talvikeleillä...

Keijulla on kyllä sitten kinkkiset pähkäilyt... voi kun vois auttaa!! Mutta tsemppiä päätöksien tekoon.

Että silleesti. Ei kai se auta ku ihmetellä tilannetta..

 
senora
Himputti täällä ramppaa väkeä kuin Tuiran asemalla...
ei saa omppu kiusata tuolleen .... mutta sais se punainen pysyä poissa!!

Autogee- mulla on Lada 110. Halpa hankkia uutena, eikä nykyään kulutuskaan ole mahdottoman suurta. Pääasia että pääsee eteenpäin.

Keiju pähkäilee muuton kanssa... Eiköhän sitä jotain työtä löydy etsivälle...
 
Keiju80.
Voi ääh, Omppu, ei se täti sua vielä voi kiusata!! Ei vaan voi! Mäkin oon noiden tuhrujen kanssa aina miettinyt, että joko tää nyt olis koopee ykkönen, mutta kyllä sen sitten tietää ja tuntee, kun se täti todella kaahaa paikalle. Että pidetään noita kiinnittymistuhruina siihen asti, että alkaa lorista kunnolla (mitä tietenkään ei tuu tapahtumaan! :D)

Ja voi venäjä kun mun gradun tekemisetkin on ollut ihan olemattomia tällä viikolla, vaikka just nyt pitäis painaa täysillä.. mrrr... *vihaisena itselleen* Mutku työjutut ressaa...
 
Kukkis*
Määkään en ole luovuttanut verta, kun olen liian kevyt :)

Keiju, kysy ihmeessä ens kerralla siltä lekurilta, josko jokin muu kuin terolut olis sulle parempi (esim. primolut). Kun ei kai se nyt kuuluis alkaa tuhruttelemaan vielä kuurin ollessa päällä?! Mulla ei siis koskaan tuhruttele ennen menkkoja ja toivon totisesti ettei nyt terojen myötä rupeis tuhruilemaankaan! Se tästä vielä puuttuis :/ Vielä ei ole mitään punaista näkyvissä, mut kyllä se lämmönlasku aika selvä merkki on että täti sieltä on tulossa.

Ompullakin aika hämärä tilanne, mut jos se vuoto pysyy tollasena ajoittaisena tuhruna, niin mun mielestä sulla vois hyvinkin olla pullat uunissa! 8)
 
riikkaa.
Onpas meillä paljon "höyhensarjalaisia"! :) Mä olen painanut alle 50 varmaan yläasteella tai lukion ekalla. Aikuisiällä olen kevyimmilläni ollut ~60 kg, nyt elopainoa on vähän enemmän. No, onhan tätä pituuttakin siunautunut (175 cm), mutta kaiholla muistelen niitä aikoja kun ei ollut yhtään pelastusrengsta ja maha pysyi istuessakin suht litteänä...

AutoG: Meillä VW Passat, aika vanha (oliskohan 97 vai 98), mutta alle 180 000 km ajettu. Mies sillä ajelee, minä vain ja ainoastaan pakottavassa tilanteessa. En tykkää ajamisesta yhtään.
 

Yhteistyössä