Wish a Baby 51

  • Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Omppu75
Lista
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso


Jännäyslista


Sara n. 10.2.
Safiiri 17.2.
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.
Tikru 6-8.3
 
Omppu75
Ootteko muuten huomanneet, että viidenkympin villitykset on alkaneet :) ? Tekee aika monta viestiä, 50 ketjua! Safiiri jäit vahingossa jännäyslistalle, jospa seuraava päivittäjä poistais samalla..?

Safiirille siis se tuhma täti löysi.. *halitus*. No, siivoilehan pahimmat kiukunpuuskat pois, ja eikun nokka kohti uutta tilaisuutta.

Saraaaaaaa....???!

Joo edelleen ihmettelen tätä tilannettani, mutta kuten sanottu, näköjään kaikki on mahdollista. Niin, paitsi raskaaksituleminen :/ ....
 
Safiiri,
Lista
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso


Jännäyslista

Sara n. 10.2.
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.
Tikru 6-8.3
Safiiri joskus maaliskuussa, tarkentuu oviksen jälkeen...
 
Safiiri,
R-testeistä: mun kroppa näköjään toimii sillai, että menkkojen alkamispäivänä vahva viiva tai ei mitään. Kaikista kolmesta onnellisesti päättyneestä raskaudesta kävi niin. Ja tm:sta kans. Ja km:sta. Ei haamuiluja näemmä meikäläiselle...
 
Keiju80.
En nyt ihan tajunnut tuota Safiirin otsikko-ongelmaa... Ainakin tähän viestikenttään saa laitettua otsikon, vaikka ei olis kirjautunutkaan. Vai mitä otsikkoa sä tarkoitit?
 
Tikruliini84
Omppu: Toivotaan nyt että ois kuitenkin ollut kiinnittymistuhrulimaa...mistäs sitä taas tietää...ja niinhän se on et silloin se tulee kun vähiten sitä odotat! Mutta kattellaan...pidän sulle täällä peukkoja pystyssä!! bdbd ++++++++++ Elä sinäkään omppu kokonaan meitä hylkää, vaikka ymmärrettävää tuo tauko palstailusta...
aattelin yrittää kokonaan lopettaa röökaamisen mut en nyt ota stressii, jos ratkeen ni sit ratkeen...mut sinnittelen ja yritän parhaani mukaan! :)Kuitenkin takaraivossa on pelkoja mahdollisista tupakan tuomista taudeista...

Senoran reissu kuulosti mukavalta! Harmi että sait nuhan ja että äänesi huonona! Paranemisia!!

Kukkikselle +++++++++++++ *puuh*

Safiirille tsempit kestää täti! Nopeesti se v''''''tus siit sitte häviää kun vuoto on alkanu...

Tänne ei ihmeitä...valkkaria tulee tosi reippahasti, rupeen epäileen josko mulla ois taas hiivatulehdus, just antibiootti ollu päällä kuiteskin...piiitkä aika vielä piinailla..hitsit..mutta keskitän ajatukseni nyt vain paranemiseen, kurkku meinaan VIELÄKIN käheenä! Ens viikolla varmaan mentävä taas lekuriin....Jes, huomenna vapaa päivä :) :)

Tikru ja kp 14

 
Piitu1
Toivottavasti Ompun verilirut on kiinnittymisvuotoa! Voi kai se ihan hyvin ollakkin..

Safiirille jaksuja uuteen kiertoon, harmi kun ne sitten alkoi kuin alkoikin.

Tikruliinia pitää tsempata tupakanpolton kanssa! Itse lopetin kolme vuotta sitten kun ruvettiin suunnittelemaan esikoista. Se on hienoa jos pystyt siihen! Ja toivottavasti ei ole hiiva kyseessä!

Omassa navassa ei mitään uutta.
Hitsi kun Pako loppui :( Se koukutti kyllä ihan kympillä.. Pitänee lähteä unten maille kun ramasee niin paljon...
 
tikruliini84
Munasolu alkaa jakaantua jo munanjohtimessa matkalla kohti kohtua. Perillä rypälemäinen alkiorakkula, blastokysta, on 3–4 päivää yhdynnästä. Se kiinnittyy kohdunseinämään, ja sen solut alkavat erilaistua uuden ihmisen ja istukan rakentamiseen tarvittaviin soluihin
Niin, kuinkas kauan sul oli siit oviksest omppu ku sitä punertavan rusehtavaa limaa tuli...? Ku tos lukee et toi hedelmöittynyt munasolu on perillä 3-4 päivän päästä yhdynnästä...:)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 
senora
Lista
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso


Jännäyslista

Sara n. 10.2.
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.
Tikru 6-8.3
Safiiri joskus maaliskuussa, tarkentuu oviksen jälkeen...
senora, 17.3 (kait jos kierto tasottuu...)
 
Omppu75
Pakkanen se jaksaa panna...riittäis jo vähitellen!

Juu, oviksesta oli eilen MAKSIMISSAAN vähän yli 3 päivää (siis jotain kolme ja puol). Mutta tos aamusella tuli ihan vertakin liman seassa. Sellasia pieniä knöllejä, vaikee kuvailla tän tarkemmin (eikä varmaan tarviskaan :D ). Ja nyt tuntuu ihan menkoilta. Ja siltä, että kohta lorisee. Mikään muu tässä ei harmita, kuin se, että mitä ihmettä tää nyt on, kun kumminkin vasta kp 23. Ikinä ei ole näin lyhyttä kiertoa ollut! No, onneks "pääsee" kohta tutkimuksiin. Mutta yhä enempi alkaa tuntumaan, että näin on tarkoitettu, yksi lapsi riittää meille.

Kummitäti (=mun työpari) tuli poikaa "hoitamaan", ehdotin tossa kerran, kun hän on nyt lomalla, että miten olis. Vähän jännittää, että miten päivä menee, kun ei poika ole aikaisemmin ollut muualla hoidossa kuin mummoloissa. Mutta jos nyt edes muutaman tunnin viihtyisivät keskenään!

Mäkin tykkään Paosta, tyhmää, kun se jäi tauolle! Kattoiko kukaan muuten maanantaina sitä täydellistennaisten tilalla tullutta BigLovea neloselta? Olihan vähän outo...

Jos kävis kahveella ja ryhtyis töihin. Ajatukset on taas sattuneista syistä hiukan levällään...

 
Keiju80
Tosiaan, meillä jo 51. ketju menossa! Unohdettiin sitten juhlia viiskymppisiä! No, vähän myöhässä nyt *baila baila*

Safiirille lohtuhaleja, jos se täti nyt kuitenkin löysi sinne. Mutta nokka vaan uutta yritystä kohti, kun pahin kiukku on purettu!

Mitenkäs Kukkiksen verikokeessa kävi? Tai siis, mitä tulokset näytti? Toivottavasti +++++!!

Ja Ompulla jotain vuotelua, hmm hmm, ettei vaan olisi kuitenkin jo kiinnittyminen kyseessä? Tuon 3-4 pv muistan minäkin lukeneeni jostain, joten sun 3,5 päivää sopis hyvin siihen. Ei kai se täti voi mitenkään näin pian tulla, kun oviskin oli vasta. Nyt on kaikki ulokkeet pystyssä, että teillä tärppäis!!

Missäs koopeessä Piitu huitelee? Laita ittes jännäyslistalle!

Tikrulle hirmusti tsemppiä ja tahdonvoimaa tupakkilakkoon! Toivottavasti onnistut! Jospa se vaikka vaikuttais positiivisesti raskautumisen kannalta :)

Ja mihin ihmeeseen Sara on nyt hävinnyt? Olis kiva kuulla edes lyhyesti missä mennään!! Ja Thelma samoin, linjoille sieltä!

Katsoin Big Lovea hetken sivusilmällä, mutta ei vaikuttanut oikein miltään. Tyhmää, kun kaikki hyvät sarjat jää aina tauolle! Kohta varmaan Lost jää myös...

Omassa Navassa ei mitään erikoista. Kp 12 taitaa olla ja ovista odotellaan (jos se nyt edes suvaitsee tulla...). Eilen jo vähän reenattiin, pitkästä aikaa ;) Muuten on kyllä ollut ajatukset niin muualla tästä vauvajutusta, mutta ehkä se on ihan hyväksikin.

Ja nyt pitäisi lähteä tuonne ulos pakkaseen... hrrr...
 
tikruliini84
4 päivä ilman, hip hurraa! eikä te ees mieli!

Keijulla ovis siis läheneepi, tsemppiä jotta simpat löytäisivät perille saakka
+++++++++++++++++++++++++

Joo mä yhdyn keijun kommenttiin et ei ny luulis et täti noin äkkii oviksest kurvais paikalle, hope not!! +++++++++++++++++++

tikru ja kp 15 (miksköhän ain laitan ton koopeen...)
 
senora
by the way.... miten se pako loppui. Meiltä jäi sattuneesta syystä pari viimeistä jaksoa katsomatta. Pääsix ne pakoon? Ekalta tuotantokaudelta jäi kans viimeinen jakso kattomatta ja vähän tää toinen kausi jäi retuperälle.

Heii.. juhlitaanko tänäään ketjun viiskymppisiä?!?! Mitäs olis tarjolla? Haettaisko iltakahville karjalanpiirakoita ja päälle juustoa ja kurkkuviipaleita. Vai olisko parempia esityksiä? Pullalakossa oon aatellu olla, joten ei mielellään mitään makeaa.
Vietettiin muuten mun yhden sukulaisen synttärit samaan tapaan. Äiti sen keksi. Soitteli tälle juhlakalulle ja mun velipuolille, mulle ja parille muullekkin, että käyppäs ostamassa viinereitä kaupasta, niin juodaan synttärikahvit... Niin sitten jokainen juhli synttäreitä kotonaan.

Safiirille lohtuhali sukulaisvierailun johdosta... Meillä nämä vierailut sattuu aika lailla samoihin aikoihin.
 
Kukkis*
Huomenet uuteen ketjuun!

Juu tosiaan pakkanen jaksaa panna.. ei lähtenyt sitten autokaan käyntiin aamulla, prkl! Meillä on sellanen dieselfarmari missä on ajastettava webasto ja nyt se s**tanan webasto oli tehnyt tekov*tut tai jotain. No ei auttanut muu kuin soittaa siipalle duuniin, että viittitkö tulla antamaan virtaa, arvatkaas oliko tyytyväinen.. Matkalla töihin kävin sitten ostamassa sisätilan lämppärin ja haistatan webastolle pitkät p*skat! Johdon nokkaan vaan auto, niin johan lämpee! Myöhästyin tietty töistäkin melkein tunnin, mut onneks meillä ei näin pienistä vielä palkasta vähennetä.

Ompulla taitaa sittenkin olla jännättävää tässä kierrossa.. Ne kivuthan voi olla niitä KIINNITTYMISkipuja!? Kovasti yritän täällä tsempata sua :) Toivottavasti ei ainakaan menkat vielä olis alkamassa.

Safiirille vielä menkkapahoittelut! Epistä..

Kiitos tikrulle plussapuhalluksista! :) Olishan se mahtavaa, jos heti ekasta tero-kierrosta tärppäis! Epäilen kyllä suuresti..

Tuli tunnin paussi tähän kirjotteluun, kun pomo tuli häiritsemään, pakko jatkaa hommia nyt
 
Safiiri,
Sitä isoa otsikkoa just tarkotan. Ku kaikkialle muualle sen saan laitettua vaan en tänne?????????? Äimän käkenä on tämä nyt.

Kiitos pahoitteluista. Nyt ei haittaa yhtään vaikka täti tuli, nimittäin mää sain työpaikan! Huraa miljoonasti!!! Kävin eilen lähikunnassa haastattelussa ja tänään sitte soittivat että mut valittiin. Siinä on eka neljän kuukauden koulutusjakso, jossa mut opetetaan talon tavoille ja tekemään niitä taloushallinnon töitä. Sitte saanki "putiikin omiin käsiini" ja alan tekeen töitä. Kuulema saan mieleni mukaan kehittää tämän yrityksen talouden pidon parhaaksi katsomallani tavalla, joten takuuvarmasti haasteita tulee riittämään uudessa työssä. Jännää!
 
senora
Toi on mahtava onnenpotku... Pääset heti talon koulutuksiin. Toi on siis parasta mitä voi sattua. Itsekin pääsin melkein heti koulusta oman alan töihin. Tosin vuoden verran työllistettynä ennen kuin sain vakipaikan. Mutta pääsi kehittymään ja käyttämään juuri opittua tietoa ja taitoa.

Kukkikselle tsemppiä auto-ongelmiin. Vähän on kyllä ollu kylmä rinki tän viikon, kun oon noita mittarilukemia katellu. Onneksi on akussa riittäny virtaa, ja ei ole ollu öisiä sähkökatkoja ja lämmitys on pelannu. *kop kop* koputtaa puuta. Viime talvena akku sippasi niillä kovilla pakkasilla helmikuun alussa. Toinen auto ei ollu lämpiämässä ja piti sitten soittaa taksi ja ajella herroiksi töihin...

työt kyllä tosiaan hidastaa palstailua... nyt ihme kyllä sai kerralla koko tekstin kirjoitettua...
 
Kukkis*
Upeeta-mahtavaa Safiiri! Onnittelut työpaikasta!! Hieno juttu kyllä totta tosiaan! Milloin aloitat?

Mun edellisen viestikirjottelun aikana ehti näköjään kolme viestiä väliin.. Mutta siis multa katottiin verikokeesta vaan tulehdusarvot ja hemoglobiini. Tulehdusarvot oli niin vähän koholla, että ei kannata alottaa lääkekuuria. Jos on virusperäinen, niin eihän siihen edes penisiliinit auta. Ja hemoglobiini oli jostain syystä pompsahtanut 140:een, kun mulla on AINA kautta aikojen ollut n. 125!?! Mikäköhän sen on nostanut?? No, eihän se huono asia ole.

Pako loppui muistaakseni sillain, että ne pääsi pakenemaan sinne kentälle asti mistä niitten piti jatkaa lentokoneella Maksikoon, mutta se lentäjä häippäskin ennen aikojaan, kun poliisit oli tulossa paikalle. Eli nää vangit lähti sitten juoksemaan jonnekin metikköön ja poliisit perässä.. jännäksi menee! ;)

Nyt on jatkettava töitä taas, kaks päivää kun on pois niin sitä kertyy pöydän kulmalle yllättävän iso pino kaikenlaista paperia..
 
Safiiri,
Heti ku valmistun nykyisestä koulutuksestani eli parin viikon päästä :)

Nyt suljen masiinan ja lähden kuoriin pottuja lapsosille. Sitte pakko uskaltautua ulos poppoon kans hakemaan vanhinta eskarista. Illalla lähdetään vanhalle asuinpaikalle heti ku mies tulee töistä. Huomenna mulla viimeinen näyttö...

 
-Sara-
Moikka kaikille pitkästä aikaa, ja tervetuloa uusille ketjulaisille! Olen nyt ihan ulkona teidän jutuista, mutta ilmoittaudun vaan, että hengissä ollaan... Mun uus työ on sellaista, etten todellakaan ehdi nettailla :( kaiken lisäksi istun useamman ihmisen avokonttorissa. Että jääpi vapaapäiviin mun surffailut nykyään. Iltaisin työpäivän jälkeen ei paljoa kiinnosta avata konetta... Mutta olen viihtynyt töissä hyvin, kivaa kun on usia haasteita ja mukavat työkaverit.

Kp *hmm, laskeskelee* 13/27-29. Saatiin kutsu jatkotutkimiksiin ensi kuuksi perhesuunnittelupoliklinikalle, ihan kohtuullisen nopeaa toimintaa mun mielestä. Tosin mun pitää yrittää vaihtaa se aika, kun ei juuri sinä aamuna sovi, toivottavasti se ei sitten siirry kamalan kauas.

Vähän sellaiset fiilikset ollut viime aikoina, ettei jaksa tätä lapsiasiaa hirveesti miettiä, vaan keskittyy mielummin muihin juttuihin. Ja odottelee noita tutkimuksia, josko siellä sitten selviäis jotain.

Ihanaa auinkoista päivää kaikille!
 

Yhteistyössä