x-adventure twinco

Ollaan tilaamassa myös ulkomailta twincoja. Oletteko ottaneet rattaisiin vauvalle x-adventuren kantokassin vai tfk:n?Babyjunglen sivuilla mainostetaan, että myös tfk:n kassit käyvät. Onko tietoa kumpi kasseista on paksumpi tai tilavampi. Oletteko tilanneet lisäksi isommalle lapselle jalkapussia rattaisiin?

Kiitos kommenteista.
 
Ollaan tilaamassa myös ulkomailta twincoja. Oletteko ottaneet rattaisiin vauvalle x-adventuren kantokassin vai tfk:n?Babyjunglen sivuilla mainostetaan, että myös tfk:n kassit käyvät. Onko tietoa kumpi kasseista on paksumpi tai tilavampi. Oletteko tilanneet lisäksi isommalle lapselle jalkapussia rattaisiin?

Kiitos kommenteista.
 

Tilasin viime keskiviikkona babyjunglesta twincot 329e + pehmeän kantokopan 59e. Otin sen twincojen oman. Rattaat otin agua -väriset ja mustan kantokopan. Saas nähdä onko hyvän väriset..!

visa -maksu meni omaan verkkopankkiin ja varmisti ostoksen salasanalla. Tosi hienosti toimi. Toivottavasti tulee paketti pian, en malttais odottaa ;)
 
Meille tuli tänään uudet 4-pyöräiset Twincot, mutta.... toinen etupyörä jumittaa vähän väliä ja työntäminen on tosi työlästä ja hankalaa. Laitoin meiliä hollantiin mutta onko muilla ilmennyt tätä ongelmaa?
Tiedän että tämä "jumitus ongelma" oli siinä uudemmassa 3-pyöräisessä versiossa, mutta luulin että olisi saatu korjattua =(
Meillä on onneksi olemassa se vanhempi 3-pyöräinen malli joten taidamme jatkaa niiden käyttöä ainakin siihen asti että uusista rattaista saataisiin toimivat (toivottavasti onnistuu).
 
Meille tuli tänään uudet 4-pyöräiset Twincot, mutta.... toinen etupyörä jumittaa vähän väliä ja työntäminen on tosi työlästä ja hankalaa. Laitoin meiliä hollantiin mutta onko muilla ilmennyt tätä ongelmaa?
Tiedän että tämä "jumitus ongelma" oli siinä uudemmassa 3-pyöräisessä versiossa, mutta luulin että olisi saatu korjattua =(
Meillä on onneksi olemassa se vanhempi 3-pyöräinen malli joten taidamme jatkaa niiden käyttöä ainakin siihen asti että uusista rattaista saataisiin toimivat (toivottavasti onnistuu).
 

Meille tuli twincot (2007 malli, babyjunglelta) pari päivää sitten ja tänään käytiin ekaa kertaa kävelyllä. Hyvin pelittivät, menivät eteenpäin helpommin kuin emmaljungat. Tuli mieleen että laitoitko renkaisiin täydet 2 baaria ilmaa? me laitettiin ja hyvin toimii. Ja ne kääntyvät etupyörätkin pyörii tosi hyvin!!

Pikku matkan menin soratietä, ja niillä täristi tosi paljon, joten en suosittele jos asuu sellaisessa paikassa että soratiellä kulkee. Asfaltilla ja kovalla hiekkatiellä rullas tosi hienosti.

Otin muuten Aquat -aivan mahtavan väriset!!
 
Jyrki
Meillä on nyt muutama päivä lykitty vastasyntynyttä ja puolitoistavuotiasta tuliterissä nelipyörä-Twincoissa. Ei jumita mikään, hyvin ja kevyesti kulkee! Noissa jumirattaissa on siis jotakin vikaa, mikä hoitunee viallisen osan vaihdolla. Mekanismi on kyllä niin yksinkertainen, että lienee helppo yksilöidä Hollantiin, minkä osan lähettävät.

Hinnoista vielä sen verran halukkaille tiedoksi, että Huuto.netin kalliiden vaunujen vastapainoksi juuri avatussa Helsingin Sanomien nettihuutokaupassa ( tarjoaheti.fi tai jotain sinnepäin) on upouudet Babywelt Montrealit lähdössä ilmeisen halvalla, siis suoraan Lastenturvasta. Kannattaa tsekata, jos kiinnostaa.
 
liisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 23:51 tilda kirjoitti:
Tosin onhan tuo 439 e ovh siinä mielessä oikea, että sillä hintaa se on ostettu suomesta joskus.

Mä maksoin lastentarvikeliikkeessä Tampereella loppuvuodesta 2005 439e Twincoista+kantokoppa 79e päälle. Enpä ole vielä myymässä pois, mutta kyllä on onneksi myyntiä ajatellen kuitit tallella, jottei tartte epäillä.
 
Olen lukenut noita teidän juttuja ja silti jäi yksi juttu sillai epäselväksi...
Että kun hollannista tilaa ne rattaat saako ne maksettua ilman visaa? Niin kuin ihan normaalisti nettipankissa...?!? Vai miten..?!? :ashamed:

Olen oikeasti joskus huono tajuaan asioita jos niitä ei tarkalleen selitetä niin sillä viel kysyn...Haaveissa oli tilata joskus tässä nuo x-adventuren tuplat kun saisi päätettyä millaiset :D heh :ashamed:
 
Olen ostamassa babyjunglesta nuo Twincot. Niitä kun on niin paljon tällä palstalla kehuttu. Harmi että jungeln sivut ovat vain hivenen puutteelliset, etten saa kaikkiin kysymyksiini vatauksia.
Voisiko joku ystävälliseti kertoa minulle x-adventure Twincojen (nelipyöräisten) istumatilavuuden? Eli istuimen leveys ja korkeus istuimesta kuomuun. Meillä jätkällä kolisee pää Gessleineissä kuomuun. Eikä hän ole kuin 82 cm pitkä.
Onko vaunut muuten toimineet käytössä hyvin? Itselläni vaunut joutuisivat kovaan käyttöön. Koiraa kun täytyy lenkittää ahkerasti, satoi tai paistoi. Mitenköhän ne kulkevat lumessa? Taitaa olla "maasto" ominaisuudet aika minimaaliset.
Mitä mieltä olette, pitäisikö minun ostaa ylihintaiset Teutonia Team Alut vai käykö Twincot minun käyttötarkoitukseen?
 

Yhteistyössä