Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Leukistinen aksolotli
Itse olen ajatellut sen olevan lähinnä realismia. Olen korkeintaan tavallisen näköinen, enemmän ruma kuin kaunis tai edes nätti - mutta ei se haittaa, kun kaikki ei voi tosiaan olla kauniita.
Mä ajattelen, että kaikissa kyllä on jotain kaunista. Ja joku toisen mielestä ruma piirre voi taas toisen mielestä olla kaunis tai persoonallinen ja jännittävä. Jos nyt vaikka ajatellaan sitä, että pidän hirveästi hörökorvista ja mun mielestä leveä nenä on myös ihana. Niinkuin mun miehellä.

Ja sit joku joka ei mua niin miellytä kasvoiltaan, voi kuitenkin olla kaunis, vaikka ei ehkä juuri minun makuuni.

Mieluiten niin, että kaikki on kauniita ja ihania, kuin että jotain sanotaan rumaksi. Se on niin rumaa semmoinen ja kun kyse on ihan makuasioista vaan kuitenkin.
 
gh
Joku mietti mummeliisan hoikempaa olemusta...Minäkin olen miettinyt blogia lukiessani, että onko hän hoikistunut viime aikoina? Tämä ei ole mitään arvostelua tms, vaan ihan viattomasti olen pohtinut, kun viime ajalta ei ole kokovartalokuvaa ollut ja kasvot näyttävät niin kovin hoikilta.
 
Rieputarallaan pitäisi käyttää kulmakynää tai ottaa kulmiinsa kestovärjäys.
Niin munkin mielestä. Mutta kun kerran asiaa täältä kysyin, niin sanottiin, että ei missään nimessä, kun just hyvä noin. Niinpä se sitten jäi :D.

(Todellisuudessa en uskalla mennä värjäyttämään niitä, kun joskus olen kulmakynää kokeillut, niin musta tulee ihan kamalan vihaisen näköinen. Mulla on kulmakarvojen molemmin puolin sellaiset jännät rypyt, jotka tulee esiin kun vähänkin ilmehdin, ja ne saa aikaan sen vihaisuus.efektin, jos kulmat on tummat.)
 
"vieras"
Joku mietti mummeliisan hoikempaa olemusta...Minäkin olen miettinyt blogia lukiessani, että onko hän hoikistunut viime aikoina? Tämä ei ole mitään arvostelua tms, vaan ihan viattomasti olen pohtinut, kun viime ajalta ei ole kokovartalokuvaa ollut ja kasvot näyttävät niin kovin hoikilta.
Sehän on kertonut blogissaan siitä 'laihennusleikkauksestaan'. Olikin ihan sairaalloisen lihava.
 
Mä ajattelen, että kaikissa kyllä on jotain kaunista. Ja joku toisen mielestä ruma piirre voi taas toisen mielestä olla kaunis tai persoonallinen ja jännittävä. Jos nyt vaikka ajatellaan sitä, että pidän hirveästi hörökorvista ja mun mielestä leveä nenä on myös ihana. Niinkuin mun miehellä.

Ja sit joku joka ei mua niin miellytä kasvoiltaan, voi kuitenkin olla kaunis, vaikka ei ehkä juuri minun makuuni.

Mieluiten niin, että kaikki on kauniita ja ihania, kuin että jotain sanotaan rumaksi. Se on niin rumaa semmoinen ja kun kyse on ihan makuasioista vaan kuitenkin.
On se tietenkin noinkin - oikeassa olet. Mä tarkoitan sitä, että on jotenkin hathaista ajatella, että kaikkien edes pitäisi olla missi/malli/filmitähtikauniita, kun kaikki ei kuitenkaan ole. Kaikissa on toki jotakin kaunista.
 
"vieras"
Mä ajattelen, että kaikissa kyllä on jotain kaunista. Ja joku toisen mielestä ruma piirre voi taas toisen mielestä olla kaunis tai persoonallinen ja jännittävä. Jos nyt vaikka ajatellaan sitä, että pidän hirveästi hörökorvista ja mun mielestä leveä nenä on myös ihana. Niinkuin mun miehellä.

Ja sit joku joka ei mua niin miellytä kasvoiltaan, voi kuitenkin olla kaunis, vaikka ei ehkä juuri minun makuuni.

Mieluiten niin, että kaikki on kauniita ja ihania, kuin että jotain sanotaan rumaksi. Se on niin rumaa semmoinen ja kun kyse on ihan makuasioista vaan kuitenkin.
Kyllä sinä itse sanoit kerran niin ilkeästi minulle, että enää en kuviani lähetä tänne.
 
Leukistinen aksolotli
Niin munkin mielestä. Mutta kun kerran asiaa täältä kysyin, niin sanottiin, että ei missään nimessä, kun just hyvä noin. Niinpä se sitten jäi :D.

(Todellisuudessa en uskalla mennä värjäyttämään niitä, kun joskus olen kulmakynää kokeillut, niin musta tulee ihan kamalan vihaisen näköinen. Mulla on kulmakarvojen molemmin puolin sellaiset jännät rypyt, jotka tulee esiin kun vähänkin ilmehdin, ja ne saa aikaan sen vihaisuus.efektin, jos kulmat on tummat.)
Jos laittas, niin pitäs laittaa jotain vaaleaa kulmakynää ja varovasti. Mulla tuli sun kuvasta mieleen se Leia Star Warssista. :)
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22760675]Kyllä sinä itse sanoit kerran niin ilkeästi minulle, että enää en kuviani lähetä tänne.[/QUOTE]

No en ole sanonut kellekään täällä kuvasta ilkeästi, olen siitä satavarma. Jos olisi muusta asiasta kyse, myöntäisin heti ja pyytäisin anteeksi.
 
[QUOTE="vieras";22760715]Rieputarallaa miltä näytät ilman rillejä? Tuiman oloinen olet jo nyt. Johtuukohan noista silmälaseista.[/QUOTE]

En ainakaan itseltäni :LOL: Rillit on keikkuneet nenällä yli 20 vuotta, joten ilman niitä olisi sama kuin ilman vaatteita...

ja taitaa olla katsojan silmässäkin se, miltä näyttää. Joku sanoi samasta kuvasta, että näytän - olikohan että lempeältä ja ystävälliseltä, ja sinä että tuimalta.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ai, mulla on jäänyt välistä sellanen laihennusleikkaustarina...Onkos sen tuloksista ollut juttua? Onko leikkauksesta kauankin aikaa?
No eikö se tulos ole näkyvissä? En muista milloin, mutta on jonkin aikaa, koska kiloja on karissut. Halutessaan saa tiedon sieltä hänen blogistaan. Sivuoireitahan hänelle siitä on näköjään kirjoitustensa perusteella tullut.
 

Yhteistyössä