Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Olis kiva nähdä livenä jengiä (monia täältä olen toki jo nähnytkin). Moni näyttää kuitenkin vähän eriltä irl kuin kuvissa, kun tulee ne kaikki ilmeet, eleet ja persoona esiin, mitä kuvista ei saa kiinni välttämättä. :)
 
Olis kiva nähdä livenä jengiä (monia täältä olen toki jo nähnytkin). Moni näyttää kuitenkin vähän eriltä irl kuin kuvissa, kun tulee ne kaikki ilmeet, eleet ja persoona esiin, mitä kuvista ei saa kiinni välttämättä. :)
Mulla on pää aina niin kenossa ettei ehdi ilmeitä nähdä....Tytsi on nähny mun luonnetta vissiin eniten ja voin kyllä luvata, että pian tytsi huutaa mulle, et lopeta jo :LOL:
 
No jos on pakko... :xmas:

Tässä kuvassa näytän ehkä 12-vuotiaalta. Oikeasti olen siinä 20v. Oma tytär kainalossa.



Muoks: Ja tämä on sitten yksi harvoista kuvista joita suostun muille näyttämään jossa ihan oikeasti olen täysin meikitön :xmas:
Voi hyvänen aika kuinka suloinen kuva. :heart: Kirjoitustesi perusteella vaikutat hurjan vastuuntuntoiselta äidiltä, mutta tuossa kuvassa todellakin niin lapselta, että tällainen täti aivan heltyy :hug: Tekisi mieli adoptoida sinut omaksi tyttärekseni :) Saisin suloisen lapsenlapsen siinä samalla :D Ja lapsenlapsi olisi omaa lastani vanhempi :LOL:
 
Tosi kivoja kuvia taas kaikilla. Ootte te vaan nättejä :).

Pakko nostaa silti yksi kuva, joka sai taas mun tuntemaan hienoisen kateuden piston. Nimittäin "penaalin terävin kynä" on just semmoinen raikkaan kaunis, jota olen aina muissa kadehtinut. Kait se on se, kun tiedän ettei mulle tule koskaan sopimaan vaaleat hiukset ja aina oon vaan tämmöinen "tummimus" muutenkin. Mutta siis oikein kaunis ja fresh on hän :).
Voi kiitos ystävällisistä ja kauniista sanoista :kiss: mutta kadehdit aivan turhaan :LOL: Minulla on maantienharmaa tukka, joka vain vaalenee kesällä poltetun oljen väriseksi ja muutenkin niin naapurintyttömäinen ulkonäkö, että sitä voi vain hyvin ystävällinen ihminen kuvailla freesiksi. Edes minun tuliset poikaystäväni eivät ole koskaan olleet mustasukkaisia, aviomies sentään hiukan kohteliaisuussyistä ;) Laitan todisteeksi rillipöllö-kuvan, se palauttanee katu-uskottavuuden palstan pinkona :wave:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7222337.jpg][/URL]
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765165:
Voi hyvänen aika kuinka suloinen kuva. :heart: Kirjoitustesi perusteella vaikutat hurjan vastuuntuntoiselta äidiltä, mutta tuossa kuvassa todellakin niin lapselta, että tällainen täti aivan heltyy :hug: Tekisi mieli adoptoida sinut omaksi tyttärekseni :) Saisin suloisen lapsenlapsen siinä samalla :D Ja lapsenlapsi olisi omaa lastani vanhempi :LOL:
Mustakin ihana kuva. :) Mä saan ninaTT:n ja hänen tyttärensä viikonloppuvieraikseni tässä tammikuun aikana. :D
 
Löysin myös kuvan kesältä, jossa etutukka. Kauhia hinku ois taas leikkauttaa, mutta en tiedä, kehtaisko. Kumminkin aikani kasvatin sitä pitkäksi :D Ääh.

Vautsi, tämä otsatukka on upea! Korostaa mahtavasti poskipäitä. Erehdyin kerran itsekin leikkauttamaan otsatukan, ja se oli niin kauhea, että melkein jäin kuukaudeksi sairauslomalle, ettei olisi tarvinnut mennä töihin. Jossa ihmiset kohteliaasti kysyivät, että olinko leikannut sen itse :LOL:
 
No jos mä laitan sit vielä toisen, kerta pyydettiin.
Sinusta ei kyllä taida saada huonoja kuvia sitten millään :) Toinen toistaan kauniimpi.

Mutta nyt minä lopetan näiden kuvien kommentoinnin, kun pian puolet kommenteista on minun, kaikilla on niin kauniita kuvia.
mm. Pinklilyllä myös hurjan kuvaukselliset piirteet, samoin monella muulla, mutta en pääse nukkumaan lainkaan, jos jatkan tätä teidän kuvien ihastelua. :) Mutta laittakaa lisää kuvia, käyn sitten taas huomenna katsomassa :D
 

Yhteistyössä