Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Turkilmas
Mä löysin yhden kivan kuvan miehen tallentamista kännykkäkuvista :). Oli pakko sensuroida perhepotretti ulottumaan vain muhun ja koiraan. Kyllähän tässäkin poseerataan, mutta ainaskin on ilman meikkiä :D

 
[QUOTE="vieras";22765414]Penaalin terävin, ootko entiseltä nikiltäs lentoemo?
Tutun näköinen ainakin.:)[/QUOTE]

Äh, kamala tunnustaa, koska olen aina vannonut, että Mitäs nyt-palstalle en lähde kirjoittelemaan, vaikka noilla muilla palstoilla olenkin kirjoitellut. Ja nyt jäin sitten kiinni :ashamed: Oletko meidän ryhmästä vai miten tunnistit? :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765235:
Voi kiitos ystävällisistä ja kauniista sanoista :kiss: mutta kadehdit aivan turhaan :LOL: Minulla on maantienharmaa tukka, joka vain vaalenee kesällä poltetun oljen väriseksi ja muutenkin niin naapurintyttömäinen ulkonäkö, että sitä voi vain hyvin ystävällinen ihminen kuvailla freesiksi. Edes minun tuliset poikaystäväni eivät ole koskaan olleet mustasukkaisia, aviomies sentään hiukan kohteliaisuussyistä ;) Laitan todisteeksi rillipöllö-kuvan, se palauttanee katu-uskottavuuden palstan pinkona :wave:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7222337.jpg][/URL]
No ei tää nyt auttanut yhtään :D. Ihan yhtä raikkaalta ja kauniilta näytät tässäkin kuvassa :).
 
Mä löysin yhden kivan kuvan miehen tallentamista kännykkäkuvista :). Oli pakko sensuroida perhepotretti ulottumaan vain muhun ja koiraan. Kyllähän tässäkin poseerataan, mutta ainaskin on ilman meikkiä :D

Miten sinä voit muka kadehtia vaaleahiuksisia? :O Sinulla on upea tukanväri, joka sopii sinulle täydellisesti. Kauniista piirteistä puhumattakaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765283:
Vautsi, tämä otsatukka on upea! Korostaa mahtavasti poskipäitä. Erehdyin kerran itsekin leikkauttamaan otsatukan, ja se oli niin kauhea, että melkein jäin kuukaudeksi sairauslomalle, ettei olisi tarvinnut mennä töihin. Jossa ihmiset kohteliaasti kysyivät, että olinko leikannut sen itse :LOL:
Kiitos :) Taidan kyllä taas jossain vaiheessa otsiksen leikkauttaa kun on sitä niin ikävä..

-

Mulla on myös atooppinen iho, 3 vuotta olis vielä siihen kolmeenkymppiin, jos sitten helpottais :D Aina raskaana ollessa iho on voinut loistavasti, mutta nyt näillä pakkasilla ja vielä imetys siihen päälle, iho on ihan kamala. Pahimmat on silmänympärykset, en oikein enää keksi mitä niihin kokeilisin..
 
Lode "nyt harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22765868:
ettei vaan sattuis mitään kun kikkailet ylösalasinkin ton tangon kyljessä :O
ootko monta kertaa tipahtanu ?
:D En ole ikinä tippunut, mutta käteni väänsin yhdessä spinnissä silleen, että kämmenluu murtui. Lekurikin ihmetteli, että mitä olen duunannu kun se oli silleen spiraalimaisesti murtunut se luu... Sanoin vaan setälle, että oon tangossa jumpannut. :D
 
Lode "nyt harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766097:
:D En ole ikinä tippunut, mutta käteni väänsin yhdessä spinnissä silleen, että kämmenluu murtui. Lekurikin ihmetteli, että mitä olen duunannu kun se oli silleen spiraalimaisesti murtunut se luu... Sanoin vaan setälle, että oon tangossa jumpannut. :D
Ja suurimmaksi osaksihan tuossa kikkaillaan ylösalaisin. :)
 

Yhteistyössä