Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Turkilmas
Sä olet Turkilmas niin kaunis. Tässäkin kuvassa ilman meikkiä ja silti huikean kaunis! Tunnen sinut myös irl, olen sinulle kertonut myös että mielestäni olet kaunein tuntemani nainen. Mahdatko tunnistaa minut tästä?
Oho :D. Enpä voi kyllä arvata kuka olet, mutta on mulla sentään muutama sangen varteenotettava vaihtoehto :D. Laitas viestiä vaikka tulemaan, ihan kamala miettiä että kuka mulle on näin nätisti kirjoittanut.

Kiitos vaan kamalan paljon :).

Muoks: nyt kyllä jotenkinn kamalasti hirvittää ja nolottaakin. Sun täytyy olla joku mun kavereista ja mä kun olen luullut pitäväni tämän palstailun ihan vaan omana tietonani. No joo, olis pitänyt arvata että näin käy ennemmin tai myöhemmin, täällä kun käy vissiin muutama muukin tyyppi mun lisäkseni :D.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turkilmas
Aika ikäväksi on mennyt tämäkin ketju, vaikka alku vaikutti lupaavalta. Täytyy päästää toisesta sisään ja toisesta ulos. Tarkoituksenahan on just loukata, satuttaa ja suututtaa. Ei kannata antaa sitä iloa ilkeille, vaikka miten osuisi ja uppoisi tekstit. Joillakin kun vaan on sen verran säälittävä elämä, että ilonaiheetkin on sangen säälittäviä.
 
mamma betalar
Oho :D. Enpä voi kyllä arvata kuka olet, mutta on mulla sentään muutama sangen varteenotettava vaihtoehto :D. Laitas viestiä vaikka tulemaan, ihan kamala miettiä että kuka mulle on näin nätisti kirjoittanut.

Kiitos vaan kamalan paljon :).

Muoks: nyt kyllä jotenkinn kamalasti hirvittää ja nolottaakin. Sun täytyy olla joku mun kavereista ja mä kun olen luullut pitäväni tämän palstailun ihan vaan omana tietonani. No joo, olis pitänyt arvata että näin käy ennemmin tai myöhemmin, täällä kun käy vissiin muutama muukin tyyppi mun lisäkseni :D.
Mä paljastan ja se on sun poikas kuka kirjoittaa niitä ihalilu viestejä.
 
Aika ikäväksi on mennyt tämäkin ketju, vaikka alku vaikutti lupaavalta. Täytyy päästää toisesta sisään ja toisesta ulos. Tarkoituksenahan on just loukata, satuttaa ja suututtaa. Ei kannata antaa sitä iloa ilkeille, vaikka miten osuisi ja uppoisi tekstit. Joillakin kun vaan on sen verran säälittävä elämä, että ilonaiheetkin on sangen säälittäviä.
Samaa mieltä!
Kaippa nuo haukkujat sun muut saapi äärimmäisen hyvän mielen...
Olis vaan uskottavampaa kun tuon saman tekis mustuneena.
 
Täällä on nyt kyllä joku hyvin, hyvin vihainen. Minä ymmärrän, että kaikkia kommentteja ei ole alunperin aina edes tarkoitettu loukkaaviksi, vaan ne on ehkä vain töksäytetty sen kummemmin sanamuotoja miettimättä, mutta sitten on mopo karannut käsistä tyyliin tykitetään nyt oikein kunnolla :(
Eikä kaikista kuvista tai niitä lähettäneistä nikeistä tarvitse tykätäkään, mutta tuleeko kommentoijalle oikeasti parempi mieli, kun saa kirjoitettua jotain loukkaavaa? Olen samaa mieltä jonkun aiemmin kirjoittaneen kanssa siitä, että tässä ei nyt näytetä kommentoivan kuvia vaan nikkejä, koska näissä kuvissa ei todellakaan ole mitään haukuttavaa, varsinkaan lasten. Tulee mieleen, että joku tuntee jääneensä jotenkin palstan ulkopuolelle ja purkaa ikävää (yksinäistä?) oloaan sitten haukkumalla ne, jotka kuuluvat "sisäpiiriin" (jos täällä sellainen on, itse kun olen uusi täällä Mitäs nyt -palstalla?). Olenko oikeassa, hyvä kommentoija? Mieti rehellisesti ja vastaa, jos uskallat myöntää asian itsellesi. Joka tapauksessa on selvää, ettei sinulla ainakaan ole hyvä olla itsesi kanssa, koska seesteinen ja itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei saa mielihyvää toisten mielen pahoittamisesta. :(
 
Onpa täällä taas järkyn ilkeää porukkaa :( En ainakaan uskalla pistää enää mitään :( Mut ainii, eihän mun pitänykkää *aijaa kiinni*

Ja kaikille kenen kuvaa on haukuttu: Älkää moisiä typeriä kommentteja ottako huomioon, viimeistään nyt suodatin päälle...

Oli tullut lisää ihania kuvia :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22773943:
Täällä on nyt kyllä joku hyvin, hyvin vihainen. Minä ymmärrän, että kaikkia kommentteja ei ole alunperin aina edes tarkoitettu loukkaaviksi, vaan ne on ehkä vain töksäytetty sen kummemmin sanamuotoja miettimättä, mutta sitten on mopo karannut käsistä tyyliin tykitetään nyt oikein kunnolla :(
Eikä kaikista kuvista tai niitä lähettäneistä nikeistä tarvitse tykätäkään, mutta tuleeko kommentoijalle oikeasti parempi mieli, kun saa kirjoitettua jotain loukkaavaa? Olen samaa mieltä jonkun aiemmin kirjoittaneen kanssa siitä, että tässä ei nyt näytetä kommentoivan kuvia vaan nikkejä, koska näissä kuvissa ei todellakaan ole mitään haukuttavaa, varsinkaan lasten. Tulee mieleen, että joku tuntee jääneensä jotenkin palstan ulkopuolelle ja purkaa ikävää (yksinäistä?) oloaan sitten haukkumalla ne, jotka kuuluvat "sisäpiiriin" (jos täällä sellainen on, itse kun olen uusi täällä Mitäs nyt -palstalla?). Olenko oikeassa, hyvä kommentoija? Mieti rehellisesti ja vastaa, jos uskallat myöntää asian itsellesi. Joka tapauksessa on selvää, ettei sinulla ainakaan ole hyvä olla itsesi kanssa, koska seesteinen ja itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei saa mielihyvää toisten mielen pahoittamisesta. :(
Vaikka mulla on elämä ihan mukavalla mallilla niin joskus ei vaan voi vastustaa kiusausta sorhia ampiaspesää. Nää kirjoittelijat täällä kun eivät laillasi ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ja hermostuvat ymmärtämättömyyttään. ;)

Kaikista tämän palstan ei-niin-pidetyistä kommenteista en kuitenkaan ota koko kunniaa itselleni.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22774017]Vaikka mulla on elämä ihan mukavalla mallilla niin joskus ei vaan voi vastustaa kiusausta sorhia ampiaspesää. Nää kirjoittelijat täällä kun eivät laillasi ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ja hermostuvat ymmärtämättömyyttään. ;)

Kaikista tämän palstan ei-niin-pidetyistä kommenteista en kuitenkaan ota koko kunniaa itselleni.[/QUOTE]

Tunnetko oikeasti itsesi nyt jotenkin teräväksi? Nolo.
 
"jokuvaan"
Nää kuvaketjut päättyy aina tappeluun :( Ihan aina. Ja järkiään nää on muutenki semmosia, että samojen ihmisten kuvia kommentoidaan aina, muiden kuvista ei kukaan sano mitään. Ihan aina kommentoidaan ainaki leukistisen, turkilmaksen, rieputarallan, bootyn, iceroyalin, loden, pepparin, scarletin jne kuvia mutta "piirin" ulkopuolisten kuvia ei kommentoida mitenkään.
 
Kepsis
ei ole mahdollista saada pitkää ketjua ilman provottavia idiootteja, eikö se ole selvinnyt jo? kyllä noita kateellisia, keskenkasvuisia elämänsä hukanneita löytyy ihan riittämiin, kun joku ketju on tarpeeksi pitkään etusivulla niin sinne varmasti löytää kaikenmaailman ällötykset typerine mielipiteineen, kuinka aina jossain on jotain vikaa heidän mielestään, joko on ruma, tyrkky, tyhmä tai jonkinlainen sekoitus edellä mainituista, nuohan ne toistuu tuolla provottajien kommenteissa.

Samaiset henkilöt ei ikipäivänä uskaltaisi laittaa oikeita omia kuvia näytille nettiin, joten jonkinlainen itsetunnon puutteen kompensoiminen on kyseessä , pitää vittuilla ja halventaa muita kun itse ei uskaltaisi edes olla niin rohkea että pitäytyy jossain rekisteröityneessä nettiprofiilissa ja uskaltaa näyttää kuvansa. Joten ainoa tapa reagoida siihen kun joku muu uskaltaa niin tehdä, kauhea arvosteluryöppy mielellään mahdollisimman loukkaavassa mielessä.

näistä ei tulla ikinä pääsemään eroon, eikä noista monen kiroamista mainosviesteistä, ennenkuin kommentointi on tehty mahdottomaksi ilman kirjautumista. ei sekään kokonaan poista ainakaan tuota provosointia, mutta vähentää massiivisesti kun ei voi hetken mielijohteen perusteella lähteä haukkumaan jotain pataluhaksi. tokihan jos suunnittelee etukäteen niin saahan senkin kierrettyä tekemällä useammat tunnukset jne, mutta ainahan pahimmat tapaukset löytää keinot aiheuttaa pahennusta.

olisipa kumminkin vähemmän tätä tekstisaastetta täälläkin, kun ei jokainen nallipää jaksaisi elvistellä kun sitä ei voisi tehdä nimettömänä vaivattomasti suoraan...
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="jokuvaan";22774233]Nää kuvaketjut päättyy aina tappeluun :( Ihan aina. Ja järkiään nää on muutenki semmosia, että samojen ihmisten kuvia kommentoidaan aina, muiden kuvista ei kukaan sano mitään. Ihan aina kommentoidaan ainaki leukistisen, turkilmaksen, rieputarallan, bootyn, iceroyalin, loden, pepparin, scarletin jne kuvia mutta "piirin" ulkopuolisten kuvia ei kommentoida mitenkään.[/QUOTE]

On täällä kommentoitu muidenkin kuvia. Sitäpaitsi, yleensä mun kuvia ei juuri kommentoida. Jos joku sanoo jotain myönteistä, niin silloin joku sanoo myös jotain negatiivista.
 
[QUOTE="jokuvaan";22774233]Nää kuvaketjut päättyy aina tappeluun :( Ihan aina. Ja järkiään nää on muutenki semmosia, että samojen ihmisten kuvia kommentoidaan aina, muiden kuvista ei kukaan sano mitään. Ihan aina kommentoidaan ainaki leukistisen, turkilmaksen, rieputarallan, bootyn, iceroyalin, loden, pepparin, scarletin jne kuvia mutta "piirin" ulkopuolisten kuvia ei kommentoida mitenkään.[/QUOTE]

On kyllä ikävää, jos nämä kuvaketjut muuttuvat taistelutantereeksi :( Mutta itse olen uusi palstalla enkä kuulu mihinkään piiriin, ja siltikin ihmiset ovat kommentoineet hurjan kiltisti. Kiitos kaikille kommentoijille siitä :)
 
Kepsistä pitää peesaamani sillä, että myös Blogimaailmassa niitä negatiivisia kommentteja esiintyy lähinnä silloin, kun anonyymeillä on mahdollisuus kommentoida. Anonyymeillä on usein myös mukavia kommentteja, mutta ihan selvästi töksäyttelevät ja ilkeät viestit lähtevät helpommin silloin, kun pelkkä enterin painaminen riittää eikä tosiaan joudu miettimään sitä sanamuotoa edes sen rekisteröitymisen verran. Moni ei tule välttämättä edes ajatelleeksi miltä se päässä vilahtanut ajatus näyttää silloin, kun se on mustaa valkoisella. Kirjoitetulla tekstillä ilman viestiä pehmentäviä eleitä ja äänenpainoa on aivan erilainen vaikutus kuin silloin, kun v***uillaan ns. kavereiden kesken...
 
[QUOTE="jokuvaan";22774410]No ei sillä oikeastaan niin väliä ookaan mutta ei hirveesti kannusta uusia ihmisiä laittamaan kuviaan.[/QUOTE]

Ja siihen myöskään ei voi kauheasti vaikuttaa, kuka omia kuvia kommentoi. Eli ehkä kommentoimisesta pitävät henkilöt voisivat tässä tapauksessa sitten kommentoida vähän laajemmin myös muiden kuin jonkun "piirin" kuvia.
 
[QUOTE="jokuvaan";22774233]Nää kuvaketjut päättyy aina tappeluun :( Ihan aina. Ja järkiään nää on muutenki semmosia, että samojen ihmisten kuvia kommentoidaan aina, muiden kuvista ei kukaan sano mitään. Ihan aina kommentoidaan ainaki leukistisen, turkilmaksen, rieputarallan, bootyn, iceroyalin, loden, pepparin, scarletin jne kuvia mutta "piirin" ulkopuolisten kuvia ei kommentoida mitenkään.[/QUOTE]

Tää on kyllä osittain totta, että hirveen kommenttivyörön saa just noi "sisäpiiriläiset"-ne myös valitettavasti saa lokaa niskaan. Olen itse piirin ulkopuolelta, eikä kukaan oo kommentoinu mitään vinettävästi. (Ylipäätänsäkin vain pari sanoi yhtään mitään) Hyvä siis olla "ulkopuolinen" vai mitä? ;)

Mitä tuohon blogimaailmassa ilkeesti kommentoimiseen tulee, niin enpä oo ite sellaseen törmänny, vaikka anonyymitkin saa kommentoida. Eiköhän kyse oo siitä, miten blogin kirjoittaja itse asiansa kertoo, provosoiko tahalleen ja miten ottaa kritiikin vastaan.

En tiiä saako kukaan selvää mitä ajan tässä takaa, väsyttää niin ettei ajatus kulje. Hahaa. Mutta häpeän määrä on kyllä suuri, ei meillä ala-asteellakaan ketään näin haukuttu. Aikuiset ihmiset, huh huh.
 

Yhteistyössä