Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"sari"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774864:
Kyllähän modet näkevät myös harmaiden ip-osoitteen, niin että kommentteja tarkistamalla näkevät, kirjoitetaanko samalta koneelta eri nikeillä tänne.
Ip-osote ei todista mitään, ei edes sitä kirjotellaanko samasta talosta. Meillä on koko kerrostalossa sama ip-osote joten en ota vastuuta muiden törttöilystä.
Kerran olin saanut bannin sivustolle jossa en ikinä ollut käynyt ja tarkistin ystävält'ni naapurissa ja sama ip-osote oli kuin meillä :D
Ja tässä perhetalossa varmasti muita plussalaisia...mitä jos saan tänne yhtäkkiä banaania! Tuskin uskois modet jos kertoisin ip-osotteesta prkl! :(
 
hi
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774864:
Kyllähän modet näkevät myös harmaiden ip-osoitteen, niin että kommentteja tarkistamalla näkevät, kirjoitetaanko samalta koneelta eri nikeillä tänne.
Juu ja muutaman kerran on joku mennyt aika hiljaiseks kun mode on 'käräyttänyt' sen :D siis tyyliin laittanut 'sä oot kirjotellut tähän ketjuun useammalla nikillä, tää menee nyt kiinni' ... :D
 
Leukistinen aksolotli
:ashamed: niinno... niin :D mut laitetaaha sullekki monta samaa viestiä ;) Mut ihan ansaitusti.. Siis ne kivat kommentit!!!:kiss:
No ei läheskään aina laiteta yhtään mitään. Minä luulin nähneeni sullakin monta kommenttia, mutta en ole enää varma. Toivottavasti itse muistin sut kehua kumminkin.

Aika usein liian monista kehuista seuraa sitten ne harmaana heitetyt ikävämmät kommentit.:D Se on ikäänkuin verrannolista.
 
Heii, Penaalin terävin kynä ja Candle Light, onks teillä blogit?
Joo, en vain ole saanut viime aikoina päivitetyksi, kun menee kaikki aika täällä palstalla :) Yhden ainoan rupusen postauksen koko joulukuussa :O No, on kyllä ollut muitakin kiireitä kuin palstailu, mutta kun vapaa-aika on meikäläisellä kortilla, niin käytännössä valitsen joko tämä palstailun, FB:n tai blogin välillä ja viime aikoina on palstailu voittanut. Uutuuden viehätystä ;)
 
"vieras"
Olen kyllä todella yllättynyt miltä Phoebe näyttää! Puheiden perusteella kuvittelin olevan kauniin mutta olikin aivan tavallinen. Jopa ruma jos rehellisesti sanotaan.
Ja kyllä, on ollut oma kuva esillä ;)
 
noista kommenteista, kyllä mä jokaisessa kuvaketjussa kommentteja heitän, mutta en kumminkaan jokaiselle kuvalle, jos on monisivuinen ketju...
ja mitä tulee mun omien kuvien kommentointeihin, niin se vaihtelee paljonkin, joskus tulee useita, sekä imartelevia että vähemmän imartelevia, joskus yksi tai ei ollenkaan, riippuu varmaan kuvastakin
Oikeastaan enemmän tulee kommenttia harmailta kuin mustilta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774984:
Olet kyllä todella onnekas, jos näytät tältä väsyneenä :D Esimerkki niistä naisista, jotka näyttävät hyvältä miten päin tahansa. Mutta kuinka ihana haukotus pikkuruisella :heart:
Kiitos :) Omasta mielestäni näytän kyllä tosi valjulta tässä kuvassa :D
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22774996]Olen kyllä todella yllättynyt miltä Phoebe näyttää! Puheiden perusteella kuvittelin olevan kauniin mutta olikin aivan tavallinen. Jopa ruma jos rehellisesti sanotaan.
Ja kyllä, on ollut oma kuva esillä ;)[/QUOTE]

Mun mielestä se on ihanan näköinen. Eteerinen. Phoebsillä on ihanat silmät.
 
Kommentoinnista minäkin ajattelin sanasen vielä sanoa. Mä olen hirmu huono kommentoimaan. Katson kuvaa ja ajattelen, että vau, mutta sitten en osaakaan pukea sanoiksi sitä, mitä tarkoitan. Johtuu varmaan siitä, kun itse on saanut niin paljon negatiivista kommentointia, niin on tullut tarkaksi siitä, mitä sanoo.

Tässä ketjussa - ja muutenkin viimeaikaisissa ketjuissa - olen saanut yllättävän kivoja kommentteja. Niin kuin aiemmin sanoin, niin siilin piikit vain meinaa olla edelleen pystyssä aika lailla... jos siis sanoo jotakin nättiä, niin eka reaktio on suunnilleen keskarin näyttäminen että niin varmaan joo.
 
Suzyanne
Heh, kun oli tuolla aiemmin juttua tytön näköisestä pojasta tai toisinpäin, niin meidän poikaa luullaan ihan poikkeuksetta tytöksi, johtuen hiuksista ja kasvonpiirteistä. Mutta ei se haittaa yhtään, miksi ihmeessä pitäisi haitata. Minuakin luultiin lapsena usein pojaksi, kun oli usein lyhyt tukka.

Tässä pojan kuva jouluaattona suklaata naamassa. Niin ja ennen kuin joku ehtii tuomita, niin YHDEN suklaakarkin sai joulun kunniaksi. :cool:

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kommentoinnista minäkin ajattelin sanasen vielä sanoa. Mä olen hirmu huono kommentoimaan. Katson kuvaa ja ajattelen, että vau, mutta sitten en osaakaan pukea sanoiksi sitä, mitä tarkoitan. Johtuu varmaan siitä, kun itse on saanut niin paljon negatiivista kommentointia, niin on tullut tarkaksi siitä, mitä sanoo.

Tässä ketjussa - ja muutenkin viimeaikaisissa ketjuissa - olen saanut yllättävän kivoja kommentteja. Niin kuin aiemmin sanoin, niin siilin piikit vain meinaa olla edelleen pystyssä aika lailla... jos siis sanoo jotakin nättiä, niin eka reaktio on suunnilleen keskarin näyttäminen että niin varmaan joo.
Miulla on kans välillä vaikeuksia pukea ajatuksiani sanoiksi. Tuntuu laimealta kirjoittaa kuvasta 'kaunis', varsinkin jos joku on sen jo siihen kommentoinut. :)
 

Yhteistyössä