Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
Voi jösses millaista arvostelua joillain. Että jopa viattomia vauvoja haukutaan? Oikeesti, millainen aikuinen haukkuu vauvan ulkonäköä? Ei ainakaan terve ja tasapainoinen. Ja jos sen pitää vielä kysyä, että miksi ei saisi, niin voi elämä: kuinka dille tapaus on oltava ettei muka tajua mitä typerää on vauvan ulkonäön haukkumisessa??!! Vaikka olet itse ruma kuin perkele ja päässäkin viiraa, niin tiedätkö että valtaosa kaltaisistasi on sentään sua sen verran fiksumpia ettei ne ala vauvoja mollaamaan. Siinä mielessä olet tosiaan ainutlaatuinen. Ainutlaatuisen sairas ja idiootti.
 
[QUOTE="vieras";22769326]Voi jösses millaista arvostelua joillain. Että jopa viattomia vauvoja haukutaan? Oikeesti, millainen aikuinen haukkuu vauvan ulkonäköä? Ei ainakaan terve ja tasapainoinen. Ja jos sen pitää vielä kysyä, että miksi ei saisi, niin voi elämä: kuinka dille tapaus on oltava ettei muka tajua mitä typerää on vauvan ulkonäön haukkumisessa??!! Vaikka olet itse ruma kuin perkele ja päässäkin viiraa, niin tiedätkö että valtaosa kaltaisistasi on sentään sua sen verran fiksumpia ettei ne ala vauvoja mollaamaan. Siinä mielessä olet tosiaan ainutlaatuinen. Ainutlaatuisen sairas ja idiootti.[/QUOTE]

Peesi : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22768471:
Hmm... Mä haluaisin kyllä Loden oppiin, saisi penaalille uusia ulottuvuuksia.
:D Nyt on tällä opettajalla kyllä pakollinen tankoilutauko helmikuulle käden takia.. Vähän vituttaa.

Mut kyllä mä ajattelin vähän treenailla jo ennen helmikuuta. Ainakin semmosia liikkeitä, missä ei tarvi käsiä. Invertointi saattaa vaan tuottaa pienen ongelman.. Mut en pysty kyllä helmikuuhun asti pitämään taukoa tosta. Pääsin just sellaseen pitkälle edistyneiden ryhmäänkin...
 
Viimeksi muokattu:
Voi sinua.Sulla on perseet ainakin lähellä sydäntä :D viimeksi olin leijonanperse ja nyt petolinnun :p
Kiitos sinne jollekulle kauniista sanoistasi :)
Täytyy vielä se kertoa, että tuota kuvaa ei edelleenkään ole muokattu.Valona siinä aurinko ihanainen!!!Enkä kyllä käsitä sitäkään että miten muokattu?Värejä vai naamaa vai mitä?

Ihmettelijöiden joukkoon minäkin itseni liitän.Tosi ikävää tuo lasten arvosteleminen,vauva pieni.Niin kaunis kuin äitinsä <3
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22769326]Voi jösses millaista arvostelua joillain. Että jopa viattomia vauvoja haukutaan? Oikeesti, millainen aikuinen haukkuu vauvan ulkonäköä? Ei ainakaan terve ja tasapainoinen. Ja jos sen pitää vielä kysyä, että miksi ei saisi, niin voi elämä: kuinka dille tapaus on oltava ettei muka tajua mitä typerää on vauvan ulkonäön haukkumisessa??!! Vaikka olet itse ruma kuin perkele ja päässäkin viiraa, niin tiedätkö että valtaosa kaltaisistasi on sentään sua sen verran fiksumpia ettei ne ala vauvoja mollaamaan. Siinä mielessä olet tosiaan ainutlaatuinen. Ainutlaatuisen sairas ja idiootti.[/QUOTE]
Pitkään kesti, mutta luin koko ketjun. Missä siellä on muka vauvoja haukuttu?
 
Munkin tyttäristä kaksi on "pojan näköisiä".
Ne, jotka eniten saa kommentteja kauneudestaan ja puhtaista piirteistään.
Vanhempi tienasi hyvin opiskelurahat paikallisten liikkeiden vaatemallina, vaikka varsinainen mallinura ei koskaan kiinnostanutkaan.

Ja hauskaa, että tämä ketju yhä elossa. Oli kiva nähdä kasvot nillä joiden juttuja seuraa ja arvostaa.

:D
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";22769049]Sä oot ihan Scarletin näköinen :) Mä luulin aluks et se oli vaihtanut nikkiä :D Eikä tämä ole tarkoitetut loukkaukseksi kummallekaan[/QUOTE]

Hei, mäkin ensin sekotin... tosin oon sekottanu monesti aiemminki :D
 
vieras vakooja
Munkin tyttäristä kaksi on "pojan näköisiä".
Ne, jotka eniten saa kommentteja kauneudestaan ja puhtaista piirteistään.
Vanhempi tienasi hyvin opiskelurahat paikallisten liikkeiden vaatemallina, vaikka varsinainen mallinura ei koskaan kiinnostanutkaan.

Ja hauskaa, että tämä ketju yhä elossa. Oli kiva nähdä kasvot nillä joiden juttuja seuraa ja arvostaa.

:D
Siis mitä, olivatko "pojan näköisiä" vauvoina - nyt ovat kaikki tosi naisellisellisen näköisiä ainakin valokuvista päätellen.
 
Blogisi lukija
Munkin tyttäristä kaksi on "pojan näköisiä".
Ne, jotka eniten saa kommentteja kauneudestaan ja puhtaista piirteistään.
Vanhempi tienasi hyvin opiskelurahat paikallisten liikkeiden vaatemallina, vaikka varsinainen mallinura ei koskaan kiinnostanutkaan.

Ja hauskaa, että tämä ketju yhä elossa. Oli kiva nähdä kasvot nillä joiden juttuja seuraa ja arvostaa.

:D
:LOL: Et voi olla tosissasi?! Puhtaista piirteistään ja KAUNEUDESTAAN? Herrajjestas sentään.
 
[QUOTE="vieras";22769049]Sä oot ihan Scarletin näköinen :) Mä luulin aluks et se oli vaihtanut nikkiä :D Eikä tämä ole tarkoitetut loukkaukseksi kummallekaan[/QUOTE]

No ei kyllä mun mielestä ole yhtään mun näköönen, ollaan aivan erinäkööset enkä kyllä tajua kuinka joku voi meidät sekoottaa.
 

Yhteistyössä