Yhden illan jutusta vakava suhde?

Mulla ei oo henk.koht. kokemusta mutta ei se oo mikään parisuhdetta poissulkeva juttu. Jos kumpikin haluaa jatkaa tapailua niin miksikäs ei. Ei oo mitään kirjoittamatonta sääntöä et jos harrastetaan seksiä heti niin ei vois suhdetta jatkaa. Sanoinko jo et siis jos kumpikin haluaa :D
On se. Ihan selkeästi. Mutta joo onneksi voi tehdä korjausliikkeen!! ;) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
[QUOTE="sipsi";29997317]En :) oltiin yli kaksikymppisiä molemmat, eikä kumpikaan ajateltu että se meitä kumpaakaan huonontaisi.

Elokuussa 1990 oli tämä "maaginen yö." Yhteen muutettiinkin sitten suurinpiirtein samantien.[/QUOTE]

Loistavaa. On tää elämä ihmeellistä, mitä vain voi tapahtua kun ei liiaksi mieti ja stressaile :)
 
"Sirpa"
Kokemuksia tänne! Kenellä on kehkeytynyt parisuhde vaikka ekana yönä jo menit antamaan?
Voi Venäjä mikä kysymysasettelu!
Eihän tuolla kysymyksellä ole YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä otsikon kanssa.

Onko joku oikeasti ollut niin typerä, että on ryhtynyt vakavaan parisuhteeseen henkilön kanssa, joka ei sen vertaa ole ekoilla treffeillä sytyttänyt etteikö olisi seksiä?
Jos kyllä, kauanko kesti että avioero koitti?

Nyt järki käteen siellä!
 
"sipsi"
Loistavaa. On tää elämä ihmeellistä, mitä vain voi tapahtua kun ei liiaksi mieti ja stressaile :)

Joo, tuossa asiassa ei kyllä tullut ollenkaan stressattua. Yhteen on aika tiukasti kasvettu näiden vuosien aikana, samalla kun on kasvettu nuorista keski-ikäisiksi :) Toki matkaan on vaikeuksiakin mahtunut.

Minä en koskaan ole tajunnut, miksi eka treffeillä ei voisi harrastaa seksiä, jos molemmista siltä tuntuu. Eihän se tee huonoa ihmistä, kummastakaan. Jotenkin miellän sellaisen ajattelutavan enemmän Ansan ja Tauno Suomifilmi aikakaudelle.

Ainakin meidän liitto sai alkunsa ihan puhtaasti "yhden illan jutusta."
 
Loistavaa. On tää elämä ihmeellistä, mitä vain voi tapahtua kun ei liiaksi mieti ja stressaile :)

Ei pelkoa, et mieti etkä stressaa missään tapauksessa liiaksi, ja kaikkea eriskummallista voi tämän seurauksena tapahtua. En ole yllättynyt mistään.

Sen sijaan, miettimällä ja joskus jopa stressaamalla saattaisit tunnistaa jopa ilmeisiä tapahtumakulkuja / tapahtumaketjuja.

Esimerkiksi. Jos biletän fyrkat ei ole varaa käydä töissä ;)
 
[QUOTE="sipsi";29997338]Joo, tuossa asiassa ei kyllä tullut ollenkaan stressattua. Yhteen on aika tiukasti kasvettu näiden vuosien aikana, samalla kun on kasvettu nuorista keski-ikäisiksi :) Toki matkaan on vaikeuksiakin mahtunut.

Minä en koskaan ole tajunnut, miksi eka treffeillä ei voisi harrastaa seksiä, jos molemmista siltä tuntuu. Eihän se tee huonoa ihmistä, kummastakaan. Jotenkin miellän sellaisen ajattelutavan enemmän Ansan ja Tauno Suomifilmi aikakaudelle.

Ainakin meidän liitto sai alkunsa ihan puhtaasti "yhden illan jutusta."[/QUOTE]

Ei huonoa ihmistä muttei tyttöystävämateriaalia myöskään :/ Jos olet heti luottamassa ja juoksemassa ventovieraan kotiin niin eihän se kovin aikuismaista ole. Ei mua harmita niiden kanssa vehtailut, jotka ei kiinnosta, mutta tää nykyinen ihastus on jotain niin spessua, että kyllä harmitti. Oon nyt saamassa takas kuitenkin mahdollisuuksia mutta oli se vaikeeta aluksi. :D
 
"sipsi"
Ei huonoa ihmistä muttei tyttöystävämateriaalia myöskään :/ Jos olet heti luottamassa ja juoksemassa ventovieraan kotiin niin eihän se kovin aikuismaista ole. Ei mua harmita niiden kanssa vehtailut, jotka ei kiinnosta, mutta tää nykyinen ihastus on jotain niin spessua, että kyllä harmitti. Oon nyt saamassa takas kuitenkin mahdollisuuksia mutta oli se vaikeeta aluksi. :D
Miksi vaan tyttöystävämateriaalia? Entä poikaystävämateriaalia?

Juurikin tätä en vanhana(kaan) ihmisenä oikein ymmärrä...
 
[QUOTE="sipsi";29997358]Miksi vaan tyttöystävämateriaalia? Entä poikaystävämateriaalia?

Juurikin tätä en vanhana(kaan) ihmisenä oikein ymmärrä...[/QUOTE]

:mad: :D No näytä mulle heteromies kuka ei hyppää hänen silmiin viehättävän naisen kanssa sänkyyn jos tilaisuus tarjoutuu, molemmat sinkkuja.
 
[QUOTE="sipsi";29997389]Ei, kun tarkoitin sitä, kärjistetysti sanoen, että miksi vain nainen saa ekaillan seksistä "huonon maineen" eikä ole tyttöystävämateriaalia.

Eikö miehestä voisi ajatella samoin?[/QUOTE]

Ei voi.
 
[QUOTE="sipsi";29997398]No tätäpä en juurikaan ymmärrä :) Olen tasa-arvon kannattaja tässäkin asiassa.

Mutta se siitä, taitaa jo alkaa poiketa alkuperäisestä aiheesta, ja aikainen työreissuunlähtö aamulla.[/QUOTE]

Ole vaan, mutta valitettavasti sä et löydä tältä planeetalta parikymppisiä miehiä jotka ei lähde baarin jälkeen sekstailee jos tilaisuus tulee kun taas naisena sun täytyy oman turvallisuutesi takia olla varovainen, EIKÄ luottaa ventovieraisiin. Kukaan muu ei sitä sun puolestasi tee.
 
Viih
Kokemusta ei ole yhdenyön sutinasta + sen jälkeen suhteesta, mutta nykyisen (ja ensimmäisen) aviomieheni kanssa tavattiin kerran, silloin ei seksiä, mutta tehtiin jonkin sortin fuckbuddy -diili. Ja nyt on oltu 7 vuotta yhdessä. :)

Enmä näe kummassakaan sukupuolessa suurta ongelmaa jos yhden yön tuttavuuden kanssa peittoja heiluttelee.
 

Yhteistyössä