Yhden illan jutusta vakava suhde?

Woeruis
Mä olen pienessä shokissa et jotkut ajattelee vielä noin vanhanaikaisesti. Luulen kyllä et ajatus on vaan tän yhden tytön päässä eikä suinkaan niiden miesten. Luin kyllä että nyky nuoriso on melko konservatiivisia, toivottavasti arvot muuttuvat kun omat lapset kasvavat.
 
Mä olen pienessä shokissa et jotkut ajattelee vielä noin vanhanaikaisesti. Luulen kyllä et ajatus on vaan tän yhden tytön päässä eikä suinkaan niiden miesten. Luin kyllä että nyky nuoriso on melko konservatiivisia, toivottavasti arvot muuttuvat kun omat lapset kasvavat.
Vanhanaikaisesti? D: Oh my lord.. Terve järki kertoo, ettei puolen tunnin tuntemisen perusteella hypätä sänkyyn JOS haluaa tutustua mieheen oikeasti ja näkee siinä jotain erityistä. Saa kismailla, mutta ihailen kyllä naisia ketkä ei anna sitäkään tehdä.
 
"höps"
No niinhän mä annoin. Kelpasin tosi pitkään vain viikonlopun panovaraksi, suoraan sanottuna. Eli pe ja la tuli viestiä ainoastaan että tuletko meille. Ei se kovin kivalta tunnu ;o
Johan täällä joku, Kepsiskö, totesi, että kundi saattoi olettaa sun(kin) haluavan vain seksiä. Ja tähän liittyy kyllä sellainenkin seikka, että jos ihminen ei tee itseään kiinnostavaksi vaan osallistuu vain seksiin ja odottaa toiselta treffikutsua, kosintaa tms., se ei välttämättä herätä toisessa mielenkiintoa. Tylsä tyyppi on tylsä tyyppi riippumatta siitä, onko kevytkenkäinen vai ei.
 
[QUOTE="höps";29999861]Johan täällä joku, Kepsiskö, totesi, että kundi saattoi olettaa sun(kin) haluavan vain seksiä. Ja tähän liittyy kyllä sellainenkin seikka, että jos ihminen ei tee itseään kiinnostavaksi vaan osallistuu vain seksiin ja odottaa toiselta treffikutsua, kosintaa tms., se ei välttämättä herätä toisessa mielenkiintoa. Tylsä tyyppi on tylsä tyyppi riippumatta siitä, onko kevytkenkäinen vai ei.[/QUOTE]

No hän kyllä pyysi numeroni ja seurasi baarissa mua, vaikka olin sanonut etten lähde jatkoille. :) Mut nyt on nyt ja hän on tosi kiinnostunut<3
 
Niin kai, mutta tuollanen että eka antaa ja sitte ei saa edes pussata, antaa aika sekavan kuvan.

Mä ainakin halusin, ja haluan, että mies ihastuu ja rakastuu muhun just sellasena kun oon, ja ettei tarttis pelailla mitään. Vaikka heti ekana iltana antavana, jos olisin sellainen.

Näin ne suhdesopat syntyy. Ei elämän tarvii olla niin dramaattista, jos siitä ei itse sellaista tee.

Edit. Ei tää tehnytkään lainausta. No, haittaako tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Niin kai, mutta tuollanen että eka antaa ja sitte ei saa edes pussata, antaa aika sekavan kuvan.

Mä ainakin halusin, ja haluan, että mies ihastuu ja rakastuu muhun just sellasena kun oon, ja ettei tarttis pelailla mitään. Vaikka heti ekana iltana antavana, jos olisin sellainen.

Näin ne suhdesopat syntyy. Ei elämän tarvii olla niin dramaattista, jos siitä ei itse sellaista tee.

Edit. Ei tää tehnytkään lainausta. No, haittaako tuo.
No jos sä annat tuollaisen yhden yön jutun vain "hoidella" sut niin ettehän te koskaan pääse tutustumaan normaalisti! Pakko on johonkin vetää raja. Mä oon tosi tarkka siitä, että mies on herrasmies ja haluan parisuhteen, en kännipanoja. Jos tuota miestä kaduttaa niin voihan toki olla soittamatta ja olla tutustumatta muhun ihmisenä:D
 
40+nainen
Mä olen pienessä shokissa et jotkut ajattelee vielä noin vanhanaikaisesti. Luulen kyllä et ajatus on vaan tän yhden tytön päässä eikä suinkaan niiden miesten. Luin kyllä että nyky nuoriso on melko konservatiivisia, toivottavasti arvot muuttuvat kun omat lapset kasvavat.
Samaa mieltä. Järkyttyneenä olen lukenut, miten puritaanista ajattelua täältä vielä näköjään löytyy. Todella ikävää, että nuoret naisetkin ajattelevat siten, että seksi haluaminen ja harrastaminen olisi toiselle sukupuolelle jotenkin sallitumpaa.
 
säpäle harmaana
No jos sä annat tuollaisen yhden yön jutun vain "hoidella" sut niin ettehän te koskaan pääse tutustumaan normaalisti! Pakko on johonkin vetää raja. Mä oon tosi tarkka siitä, että mies on herrasmies ja haluan parisuhteen, en kännipanoja. Jos tuota miestä kaduttaa niin voihan toki olla soittamatta ja olla tutustumatta muhun ihmisenä:D
Miksei pääsisi? Tuleeko sen seksin jälkeen ihmisten väliin joku muuri vai?
 
"kokenut"
No jos sä annat tuollaisen yhden yön jutun vain "hoidella" sut niin ettehän te koskaan pääse tutustumaan normaalisti! Pakko on johonkin vetää raja. Mä oon tosi tarkka siitä, että mies on herrasmies ja haluan parisuhteen, en kännipanoja. Jos tuota miestä kaduttaa niin voihan toki olla soittamatta ja olla tutustumatta muhun ihmisenä:D
Vedät siis jotain roolia? Et ole myöskään edes hyvä pano, jos kerran 'annat miehen hoidella' sinut?

Tiedoksesi, että miehet haluavat aidon ja luonnollisen naisen, joka ei esitä mitään, eikä pelaa pelejä, vaan heittäytyy mukaan intohimoisesti niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.
 
[QUOTE="kokenut";30000081]Vedät siis jotain roolia? Et ole myöskään edes hyvä pano, jos kerran 'annat miehen hoidella' sinut?

Tiedoksesi, että miehet haluavat aidon ja luonnollisen naisen, joka ei esitä mitään, eikä pelaa pelejä, vaan heittäytyy mukaan intohimoisesti niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.[/QUOTE]

Tiedoksesi, hyvät miehet haluavat fiksun ja itseään ja kroppaansa arvostavan naisen, ei jakorasiaa.
 
säpäle harmaana
Yhden yön juttu on mun mukaan vain panoa varten. Jos haluat tutustua, kahvitella niin se on sitten eri homma ja normaalia tapailua.
Kaksi ihmistä voivat tehdä ihan mitä haluavat keskenään. Ei ole mitään koodistoa, ettei yhden illan jutuksi aiotusta tuttavuudesta voisi tulla pidempää suhdetta ja taas toisaalta pelkkä tapailu ilman seksiä ei takaa suhteen etenemistä. Jos tyyppi on oikea, miten ihmeessä se seksi jutun kaataisi?
 
"lai-ne"
Yhden yön juttu on mun mukaan vain panoa varten. Jos haluat tutustua, kahvitella niin se on sitten eri homma ja normaalia tapailua.
Sulla on todella rajoittunut ajattelutapa ja mäkin olen kyllä pöyristynyt sun tavasta määritellä näitä ihmisten kohtaamisia baarissa ja baarin jälkeen jne.

Loppuelämän suhde voi alkaa tästä sun mukaan pelkkää panoa varten olevasta yhden yön jutusta. Miten sä noin kummallisesti ajattelet? Olet nuori ja luokittelet pahemmin kuin kukaan mun tuntema sua puolet vanhempi. On ihan sama miten ihmiset tutustuvat ja mitä ne tekevät ekana yönä tai eivät tee tai jatkavatko eri paikkaan vai samaan paikkaan. Mikään näistä ei määrittele sitä, mitä jatkossa tapahtuu. Se määrittyy ihan muista jutuista joista yksi olisi esimerkiksi kahden ihmisen välinen kemia, toinen yhdessä viihtyminen, kolmas hyvä olo yhdessä ja voit jatkaa listaa niin tajuat itsekin.
 
No en mä nyt noinkaan sanois:O Mutta niiden hyviä ja kiinnostavien miesten kohdalla ei kannata antaa huonoa ensivaikutelmaa ja hypätä heti sänkyyn. Muuten sinkkuna ollessa saa panna vaikka jokaista vastaantulijaa.
No tän ketjun perusteella on tuommonen johtopäätös vedettävä. Entäpäs jos jostain satunnaisesta panosta paljastuukin potentiaalinen puoliso ehdokas? Sitkö tehään niinku sie, nakataan aspiriini polvien väliin ja halutaan tutustua ilman seksiä. Sori nyt vaan, mut vaikuttaa tyhmältä kun kerran on menny antamaan jo...


No jos sä annat tuollaisen yhden yön jutun vain "hoidella" sut niin ettehän te koskaan pääse tutustumaan normaalisti! Pakko on johonkin vetää raja. Mä oon tosi tarkka siitä, että mies on herrasmies ja haluan parisuhteen, en kännipanoja. Jos tuota miestä kaduttaa niin voihan toki olla soittamatta ja olla tutustumatta muhun ihmisenä:D
:LOL: En ihe tienny aamulla ees miehen nimeä jonka kanssa kännissä sänkyyn päädyin. Kuitenkin ollaan varmaan tutustuttu aika perinpohjasesti tässä 10 vuoden aikana. Eikä kummallakaan ole tuon ekan yön jälkeen ollu minkäänlaista sutinaa kenenkään muun kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30000129:
Kaksi ihmistä voivat tehdä ihan mitä haluavat keskenään. Ei ole mitään koodistoa, ettei yhden illan jutuksi aiotusta tuttavuudesta voisi tulla pidempää suhdetta ja taas toisaalta pelkkä tapailu ilman seksiä ei takaa suhteen etenemistä. Jos tyyppi on oikea, miten ihmeessä se seksi jutun kaataisi?
Taitaa HG:n pointti olla ett yhenyön jutun kanssa ei puhuta, kommunikoidaan vain viittomalla. Aatteles jos joku erehtyy sanomaan aamulla huomenta, tällä logiikalla se meinaa sitä ett tyyppi haluaakin tutustua ja oma maine meni kun piti heti antaa.. :D
 
Tiedoksesi, hyvät miehet haluavat fiksun ja itseään ja kroppaansa arvostavan naisen, ei jakorasiaa.
Seksiä haluava nainen ei arvosta itteään? Se, että on yhden illan juttuja ollu ei tee automaattisesti naisesta jakorasiaa. Jakorasia antaa vähä yhdelle sun toiselle, mutta en mä ainakaa niin oo ikinä tehny vaikka onki ollu yhden juttuja.

Yhden illan juttu voi olla myös hyvän miehen kans ja siitä voi oikiasti tulla loppuelämän pituunen parisuhde.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR ja RehuLeski
Wierus
Tiedoksesi, hyvät miehet haluavat fiksun ja itseään ja kroppaansa arvostavan naisen, ei jakorasiaa.
Edelleen shokissa! Hyvät miehet ei ajattele naisia jakorasioina. Apua, toivottavasti et näitä juttuja mene huutelemaan niille teineille! Nainen ei ole jakorasia jos panee ketä haluaa, milloin haluaa. Paitsi sun maailmassa. Ja mies on tosi-sexy-player jos sillä on aina nättejä tyttöjä kainalossa.
 
  • Tykkää
Reactions: RehuLeski
[QUOTE="lai-ne";30000149]Sulla on todella rajoittunut ajattelutapa ja mäkin olen kyllä pöyristynyt sun tavasta määritellä näitä ihmisten kohtaamisia baarissa ja baarin jälkeen jne.

Loppuelämän suhde voi alkaa tästä sun mukaan pelkkää panoa varten olevasta yhden yön jutusta. Miten sä noin kummallisesti ajattelet? Olet nuori ja luokittelet pahemmin kuin kukaan mun tuntema sua puolet vanhempi. On ihan sama miten ihmiset tutustuvat ja mitä ne tekevät ekana yönä tai eivät tee tai jatkavatko eri paikkaan vai samaan paikkaan. Mikään näistä ei määrittele sitä, mitä jatkossa tapahtuu. Se määrittyy ihan muista jutuista joista yksi olisi esimerkiksi kahden ihmisen välinen kemia, toinen yhdessä viihtyminen, kolmas hyvä olo yhdessä ja voit jatkaa listaa niin tajuat itsekin.[/QUOTE]

No jos mä nuokun joka ikinen vkl pe ja la baarissa, niin kyllähän mies saa siinä helposti käsityksen jos lähden heti ekasta kehusta sen matkaan, että aika monelle itseäni "jaan".
 

Yhteistyössä