Yhden illan jutusta vakava suhde?

Ei kukaan aikuinen, terveen itsetunnon omaava mies pidä seksuaalista ja sillä saralla innokasta ja avointa naista huorana tai huonona.
Sellainen haittaa lähinnä epävarmoja miespoloja joille nainen on se "antaja" ja nainen "käytetty" ja aiemmat seksikokemukset juuri tältä mieheltä pois.
Itsevarma ja seksuaalisuuden vivahteet tunteva mies osaa arvostaa naisen itsemääräämisoikeutta ja vapautta nauttia elämästä myös sinkkuna ollessaan.

Ei tasan ole ainakaan oman miehen mielipiteeseen vaikuttanut minusta mennyt elämäni tai se että naimme ekana yönä. Niin hyvin naitiinkin että sama into ja parempi kokemus vielä tänäkin päivänä. Olipahan alusta asti molemmille selvää että se on se yksi kantava tekijä rakkaudessamme ja todella tärkeä asia kummallekin.

Silti kumpikaan meistä ei toista hylkäisi jos toinen vaikka menettäisi kyvyn rakasteluun. Sitten keksittäisiin muita keinoja ja ratkaisuja YHDESSÄ.
 
Mä olen tosi, tosi spontaani mutta pahin pelkoni naisena olisi että olisin miehen silmissä vain seksiobjekti. Mun korvien välissä on jotain ja sellaisena haluan tulla kohdelluksi. Mulle ei riitä parisuhteessa pelkkä seksuaalinen intohimo, vaan haluan älykästä seuraa ja tuo mies on itse sitä täydellisesti. Ei hän hukkaa aikaansa enempää tyhmien yhdenillan panojen kanssa.
:D Mieskin voi olla naisen silmissä seksiobjekti. Ja toisin päin. So what? Jos jutut ja kaikki natsaa niin sitten siitä muuttuu muuksikin, eikä sitä seksiä sitä varten tarvitse alkaa jo ekan kerran jälkeen pihtaamaan :D Hassua!
Seksi joko natsaa tai ei natsaa, sitten katsotaan jatkoa. Jutut ja arvot natsaa tai ei natsaa, sitten katotaan siitä eteenpäin. Parhaimmassa tapauksessa kaikki natsaa ja sitten soikin hääkellot ja kuljetaan yhdessä sitä kuuta tuijotellen. Yksinkertaista, ei vaadi peliä ja sanattomia sääntöjä.
 
"mie"
[QUOTE="mie";29998538]Juurikin se. Etten ollut sellainen tyttö joka on laskelmoinnut kaiken valmiiksi ja miettynyt siirrot seuraavan 10 vuoden ajalle. Elin hetkessä, siinä missä oli. En huomisessa, enkä eilisessä. Vaputuneisuus. Sitä se on.

Tiedätkö mitä miehet usein meissä naisissa karsastaa? Se että kaiken pitää olla ennakkoon kirjoitettua ja jos homma ei mene niin kuin olemme päässä kirjoittaneet niin alkaa kiukuttelu. Miettippä sitä....[/QUOTE]

Mä lisään vielä tähän kommentiini ennen kuin joku ehtii kertoa kysyä että mitäs jos nyt suhteessa alan elää hetkessä...että eikös se johda pettämiseen.

Vastaan ei. Elän edelleen hetkessä. Yhdessä mieheni kanssa. Meillä on toki haaveita ja unelmia. Osa niistä ehkä toteutuu, osa ei. Ei ole myöskään tarve murehtia menneitä Ne on hinta mikä oppiminen on vaatinut. Eli arvokaita kaikki. Vain yksi asia on varma tänään ja se on se että kävelemme yhdessä niin pitkälle kun vaan tässä elämässä saamme kulkea. Toista ymmärtäen, tukien ja auttaen. Vapautuneisuutta tämäkin edelleen.

Tiedostus on siitä että jokusen ajan päästä olemme "mummu ja pappa" . Joskus olemme miettineet millaistahan seksi silloin mahtaakaan olla kun toisella ei nouse ja toinen on kuiva kuin sahara. Hyvät naurut siitä toki saa ;) ajatusleikkinä. Mutta tottahan sekin on. Seksi muuttuu samalla kun me muutumme. ME voimme ohjata itse sitä ja haluja. Kun puhumme avoimesti seksistä, haluista, tarpeista voimme kasvaa tässä matkalla myös seksuaalisesti. Emmekä missään tapauksesta toisistamme pois päin vaan toisiimme päin. Seksi ei ole valtapelin kappale vaan luonnollinen osa elämää. Sen on muututtava elämän aikana koska mekin muutumme.
 
Oot kyllä melko ristiriitainen.

Ok, oletetaan että se mielestäsi hyvä ja kiinnostava mies on konservatiivinen/kaksinaismoralisti, ja pitää ensimmäisenä iltana sänkyyn suostuvaisia naisia sopimattomina vakavaan suhteeseen. Jos tällaisen kohdalla "pihtaa", niin entäs ne kaikki muut vastaantulijat, joiden kanssa on kuitenkin yhden illan juttuja harrastanut? Onko ne sitten sellainen synkkä salaisuus, jota peitellään tältä oikeasti kiinnostavalta mieheltä, valehdellaan partnereiden määrä kysyttäessä jne.?

Minusta suhteeseen pitäisi lähteä rehelliseltä pohjalta, eikä siveyden sipulia teeskennellen, jos sellainen ei oikeasti ole. Parempi, että sopimattomuus paljastuu heti alkuun, kuin että todellisuus paljastuu joskus myöhemmässä vaiheessa ja kaataa silloin suhteen tai ainakin heittää varjon sen ylle. Jos jonkun mielestä yhden illan jutut tekee kumppanista epäluotettavan ja pettämiseen taipuvaisen (mikä ei siis ole oma mielipiteeni), niin valehtelu ja teeskentely nyt ainakin.

Toisekseen tuo uhilta suojautuminen. Eikös ne hyvät miehet ole kuitenkin turvallisempia kuin mitkä tahansa vastaantulijat? Miksi sitten kuitenkin vakavaan suhteeseen sopimattomien kanssa voisi heti hypätä sänkyyn, mutta ei sen kunnolliseksi arvioidun?

Ja muuten tuohon turvallisuus-pointtiin. Pitää joo vähän miettiä, millaisille jatkoille ja kenen kanssa lähtee, jos epäilee että intressit voi olla ristiriidassa. Siis ei kannata lähteä vieraan miehen matkaan, ainakaan yksin, jos ei halua seksiä harrastaa tai ei ole ainakaan varma asiasta. Mutta jos tietää että haluaa panna, niin eipä siinä sitten mitään sen ihmeempää riskiä ole, kortsut vaan mukaan ja menoksi.
Jokainen tehköön kuten tykkää. Mä koen että se on ihan selvä, maailmanlaajuisesti tunnettu juttu, ettei ensimmäisinä treffeinä fiksu nainen lähde miehen matkaan. Siihen on miljoona syytä. a) Turvallisuus b) Ensivaikutelma c) Käytöstavat

Se että minäkin olen harrastanut yhden yön juttuja ei ole mikään salaisuus. Kun mä tapaan hienon miehen ja haluan tutustua tähän paremmin niin totta hemmetissä ajattelen, että mun pitää antaa parastani :) En mä kohtaa joka päivä upeita miehiä joihin tarjoutuu mahdollisuus tutustua paremmin niin ihan mielelläni mietin kaksi kertaa miten aikuisena toimin. Kerkeää sitä seksiä harrastaa varmasti myöhemminkin ;)
 
"mie"
Ei kukaan aikuinen, terveen itsetunnon omaava mies pidä seksuaalista ja sillä saralla innokasta ja avointa naista huorana tai huonona.
Sellainen haittaa lähinnä epävarmoja miespoloja joille nainen on se "antaja" ja nainen "käytetty" ja aiemmat seksikokemukset juuri tältä mieheltä pois.
Itsevarma ja seksuaalisuuden vivahteet tunteva mies osaa arvostaa naisen itsemääräämisoikeutta ja vapautta nauttia elämästä myös sinkkuna ollessaan.

Ei tasan ole ainakaan oman miehen mielipiteeseen vaikuttanut minusta mennyt elämäni tai se että naimme ekana yönä. Niin hyvin naitiinkin että sama into ja parempi kokemus vielä tänäkin päivänä. Olipahan alusta asti molemmille selvää että se on se yksi kantava tekijä rakkaudessamme ja todella tärkeä asia kummallekin.

Silti kumpikaan meistä ei toista hylkäisi jos toinen vaikka menettäisi kyvyn rakasteluun. Sitten keksittäisiin muita keinoja ja ratkaisuja YHDESSÄ.
Peesi. Kun on itseluottamus kunnossa, taustalla ei ole niin väliä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
:D Mieskin voi olla naisen silmissä seksiobjekti. Ja toisin päin. So what? Jos jutut ja kaikki natsaa niin sitten siitä muuttuu muuksikin, eikä sitä seksiä sitä varten tarvitse alkaa jo ekan kerran jälkeen pihtaamaan :D Hassua!
Seksi joko natsaa tai ei natsaa, sitten katsotaan jatkoa. Jutut ja arvot natsaa tai ei natsaa, sitten katotaan siitä eteenpäin. Parhaimmassa tapauksessa kaikki natsaa ja sitten soikin hääkellot ja kuljetaan yhdessä sitä kuuta tuijotellen. Yksinkertaista, ei vaadi peliä ja sanattomia sääntöjä.
Sä et voi olla noin tyhmä. Onko tää palsta nykyään täynnä jotain keskenkasvuisia urpoja..? :/ En halua loukata VR koska muuten tykkään sinusta mutta onhan tuo nyt naurettavaa. Puhut pihtauksesta kun nainen ei hyppää sänkyyn täysin ventovieraan kanssa ekalla kerralla :mad::LOL:
 
Mä olen tosi, tosi spontaani mutta pahin pelkoni naisena olisi että olisin miehen silmissä vain seksiobjekti. Mun korvien välissä on jotain ja sellaisena haluan tulla kohdelluksi. Mulle ei riitä parisuhteessa pelkkä seksuaalinen intohimo, vaan haluan älykästä seuraa ja tuo mies on itse sitä täydellisesti. Ei hän hukkaa aikaansa enempää tyhmien yhdenillan panojen kanssa.
Nainen tulee aina olemaan miehen silmissä seksiobjekti. Se on hyvä asia. Mikäli et sitä (monen muun asian lisäksi) ole tulevalle miehellesi, niin se käy vieraissa.
Oletko varma, että älykäs seuralainen pitää sinua riittävän älykkäänä ja tasaveroisena? Pidätkö itse itseäsi älykkäänä? Mitä jos sille miehelle riittääkin parisuhteessa pelkkä seksuaalinen intohimo ja se esittää olevansa kiinnostunut sun jutuista, jotta vaan pääsis äkkiä toteuttamaan kaikkia irstaita mielitekojaan?

Mikäli tämä mies ei olisi kiinnostunut hukkaamaan aikaansa tyhmien yhdenillan panojen kanssa, niin hän tuskin kuluttaisi aikaansa sitten sinuun? Eikö?

Ymmärrän sen, että olet vielä nuori. Lakkaa kuvittelemasta olevasi erityisen erityinen kaikilla saroilla. Et ole. Eikä se ole paha asia.
Älä kuvittele liikoja omasta ihmisyydestäsi. Sinä olet vaistojesi varassa vietävissä ihan kuten muutkin. Äläkä missään nimessä kuvittele, että sinä olet jollakin tavalla kykeneväinen ohjailemaan tämän suhteen kulkua... siinä on se toinenkin osapuoli, joka voi lakata olemasta kiinnostunut, jos sinä havittelet itsellesi valtaa ja yrität päästä niskan päälle.

Mä en vaan ymmärrä, että jos sä kerran olet jo heruttanut, niin mikä hiton järki sulla on nyt alkaa pihtaamaan. Et kai sä tosissas kuvittele, että se kundi kiinnostuu susta siksi, että sä pihtaat ja pelaat pelejä?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Sä et voi olla noin tyhmä. Onko tää palsta nykyään täynnä jotain keskenkasvuisia urpoja..? :/ En halua loukata VR koska muuten tykkään sinusta mutta onhan tuo nyt naurettavaa. Puhut pihtauksesta kun nainen ei hyppää sänkyyn täysin ventovieraan kanssa ekalla kerralla :mad::LOL:
Mutta siis sähän hyppäsit sänkyyn ventovieraan kanssa ja nyt sä pihtaat? Eli oot sä sun mielestä pihtari vai jakari?
Tsori, mutta mun mielestä sä olet se keskenkasvuinen urpo... tunnut olevan ainoa, joka ei ymmärrä, että sä et oikein voi samaan aikaan olla molempia?
 
"mie"
Jokainen tehköön kuten tykkää. Mä koen että se on ihan selvä, maailmanlaajuisesti tunnettu juttu, ettei ensimmäisinä treffeinä fiksu nainen lähde miehen matkaan. Siihen on miljoona syytä. a) Turvallisuus b) Ensivaikutelma c) Käytöstavat

Se että minäkin olen harrastanut yhden yön juttuja ei ole mikään salaisuus. Kun mä tapaan hienon miehen ja haluan tutustua tähän paremmin niin totta hemmetissä ajattelen, että mun pitää antaa parastani :) En mä kohtaa joka päivä upeita miehiä joihin tarjoutuu mahdollisuus tutustua paremmin niin ihan mielelläni mietin kaksi kertaa miten aikuisena toimin. Kerkeää sitä seksiä harrastaa varmasti myöhemminkin ;)
Mitä on fiksuus sun määritelmänä?
 
Sä et voi olla noin tyhmä. Onko tää palsta nykyään täynnä jotain keskenkasvuisia urpoja..? :/ En halua loukata VR koska muuten tykkään sinusta mutta onhan tuo nyt naurettavaa. Puhut pihtauksesta kun nainen ei hyppää sänkyyn täysin ventovieraan kanssa ekalla kerralla :mad::LOL:
Niin? Itse kerroit "asettaneesi" rajat ja ettet antanut hänen edes suudella? Ja kuitenkin ehditte jo eka iltana laittaa melaa mekkoon? Mihin se nyt siitä kuluu enää? :D Annoit kerran ja nyt se onkin kiellettyä herkkua? Kuulostaa pihtaamiselta.
 
Nainen tulee aina olemaan miehen silmissä seksiobjekti. Se on hyvä asia. Mikäli et sitä (monen muun asian lisäksi) ole tulevalle miehellesi, niin se käy vieraissa.
Oletko varma, että älykäs seuralainen pitää sinua riittävän älykkäänä ja tasaveroisena? Pidätkö itse itseäsi älykkäänä? Mitä jos sille miehelle riittääkin parisuhteessa pelkkä seksuaalinen intohimo ja se esittää olevansa kiinnostunut sun jutuista, jotta vaan pääsis äkkiä toteuttamaan kaikkia irstaita mielitekojaan?

Mikäli tämä mies ei olisi kiinnostunut hukkaamaan aikaansa tyhmien yhdenillan panojen kanssa, niin hän tuskin kuluttaisi aikaansa sitten sinuun? Eikö?

Ymmärrän sen, että olet vielä nuori. Lakkaa kuvittelemasta olevasi erityisen erityinen kaikilla saroilla. Et ole. Eikä se ole paha asia.
Älä kuvittele liikoja omasta ihmisyydestäsi. Sinä olet vaistojesi varassa vietävissä ihan kuten muutkin. Äläkä missään nimessä kuvittele, että sinä olet jollakin tavalla kykeneväinen ohjailemaan tämän suhteen kulkua... siinä on se toinenkin osapuoli, joka voi lakata olemasta kiinnostunut, jos sinä havittelet itsellesi valtaa ja yrität päästä niskan päälle.

Mä en vaan ymmärrä, että jos sä kerran olet jo heruttanut, niin mikä hiton järki sulla on nyt alkaa pihtaamaan. Et kai sä tosissas kuvittele, että se kundi kiinnostuu susta siksi, että sä pihtaat ja pelaat pelejä?
Olet väärässä. Miehet haluaa myös kumppanuutta ja ystävyyttä, pelkällä intohimolla ei suhde pelitä kauaa. Parikymppiset jätkät jaksavat etsiä sitä täydellistä naista, eivätkä tyydy kehen tahansa. Heillä on harrastuksia, töitä, koulua ja nättiä naisia joka paikassa joten miksi ei ottaisi naista joka on myös luonteeltaan hyvä?

En ole erityinen :D Siksi mulla ei ookkaan varaa tehdä virheitä.
 
"mie"
Niin? Itse kerroit "asettaneesi" rajat ja ettet antanut hänen edes suudella? Ja kuitenkin ehditte jo eka iltana laittaa melaa mekkoon? Mihin se nyt siitä kuluu enää? :D Annoit kerran ja nyt se onkin kiellettyä herkkua? Kuulostaa pihtaamiselta.
=)

Onneks itte tajusin antaa silloin kun itte teki mieli ja pihatasin jos ei kiinostanut ;) Eihän tollasessa souta-huopaa leikissä pysyis edes itse tolkuissa mitä haluaa ja mitä ei. Kauhian hankalaks on tehnyt homman -ITSELLEEN.

Mutta jo, me kaikki tarvitsemme omat oppikoulut kasvamiseen. No onneks nainen onkin kukkeimmillaan seksuaalisesti näin 4-kympin tietämillä ;) ;) niin ei tartte enää vouhkata ja kouhkata turhien asioiden takia. Joskaan en nyt muista olinko 20 kesäisenäkään noin hankala. Jos olin, se johtui varmasti huonosta itsetunnosta yhdistettynä minä tiedän kaikki- asenteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Jokainen tehköön kuten tykkää. Mä koen että se on ihan selvä, maailmanlaajuisesti tunnettu juttu, ettei ensimmäisinä treffeinä fiksu nainen lähde miehen matkaan. Siihen on miljoona syytä. a) Turvallisuus b) Ensivaikutelma c) Käytöstavat

Se että minäkin olen harrastanut yhden yön juttuja ei ole mikään salaisuus. Kun mä tapaan hienon miehen ja haluan tutustua tähän paremmin niin totta hemmetissä ajattelen, että mun pitää antaa parastani :) En mä kohtaa joka päivä upeita miehiä joihin tarjoutuu mahdollisuus tutustua paremmin niin ihan mielelläni mietin kaksi kertaa miten aikuisena toimin. Kerkeää sitä seksiä harrastaa varmasti myöhemminkin ;)
Päteekö myös miehiin nämä a) turvallisuus b) ensivaikutelma c) käytöstavat ?
Ja siis jos sinä pidät itseäsi älykkäänä, niin miksi sinä sitten epäfiksuna lähdit ventovieraan miehen matkaan paneskelemaan. Miten sä tämän miehen kanssa sitten laitoit parastasi, vai pitäiskö sanoa panit parastasi???
Ja siis nythän sä annoit ekalla kerralla, miksi, jos sitä seksiä kerkee myöhemminkin?
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Haluan muuten mainita etten näe mitään pahaa siinäkään ettei hypätä sänkyyn kuin vasta tutustumisen jälkeen. Mutta turhaa minusta on jälkikäteen murehtia miehen mielipidettä jos sinne sänkyyn onkin ekana iltana päädytty saatika sitten hävetä sitä ja tuntea itsensä huonoksi. Puhumattakaan siitä että edes haihattelisi miehen perään jota haittaa se että nainen pani hänen kanssaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
huvittavaa
Ei kukaan aikuinen, terveen itsetunnon omaava mies pidä seksuaalista ja sillä saralla innokasta ja avointa naista huorana tai huonona.
Sellainen haittaa lähinnä epävarmoja miespoloja joille nainen on se "antaja" ja nainen "käytetty" ja aiemmat seksikokemukset juuri tältä mieheltä pois.
Itsevarma ja seksuaalisuuden vivahteet tunteva mies osaa arvostaa naisen itsemääräämisoikeutta ja vapautta nauttia elämästä myös sinkkuna ollessaan.

Ei tasan ole ainakaan oman miehen mielipiteeseen vaikuttanut minusta mennyt elämäni tai se että naimme ekana yönä. Niin hyvin naitiinkin että sama into ja parempi kokemus vielä tänäkin päivänä. Olipahan alusta asti molemmille selvää että se on se yksi kantava tekijä rakkaudessamme ja todella tärkeä asia kummallekin.

Silti kumpikaan meistä ei toista hylkäisi jos toinen vaikka menettäisi kyvyn rakasteluun. Sitten keksittäisiin muita keinoja ja ratkaisuja YHDESSÄ.
Ei se välttämättä käy miehen itsetunnon päälle, mutta kun kevytkenkäisten jakorasioiden on niin vaikea tajuta ajatusmaailmaa jossa seksiä harrastaessa _olisi hyvä_ tuntea toinen. Suurelle osalle se näemmä on ihan yksi lysti kuka ja mikä ja kuinka tuttu/tutustuttu se toinen on, pääasia että on muna ja pillu sekä kamalasti ihquu himoo.

Voi olla, että mielipide muuttuu jos "se tosi kiva himomies" kerran onkin sellainen, että ekan panon päälle vetää heroiinipiikin esiin ja piikittää itteensä ja voivottelee, et ku on tuomittu jo HIVista tai karjaisee että "olitpas hyvä pano, lähdenki hakeen vielä toisen luuskan baarista" tms.
 
Olet väärässä. Miehet haluaa myös kumppanuutta ja ystävyyttä, pelkällä intohimolla ei suhde pelitä kauaa. Parikymppiset jätkät jaksavat etsiä sitä täydellistä naista, eivätkä tyydy kehen tahansa. Heillä on harrastuksia, töitä, koulua ja nättiä naisia joka paikassa joten miksi ei ottaisi naista joka on myös luonteeltaan hyvä?

En ole erityinen :D Siksi mulla ei ookkaan varaa tehdä virheitä.
Alatko sinä tosiaan neuvoa meitä muita siitä mitä miehet hakee ja missäkin iässä? Tuliko mieleen että sinun iässä me nuo jo ukkoontuneet miehemmekin löysimme?
 
"mie"
Olet väärässä. Miehet haluaa myös kumppanuutta ja ystävyyttä, pelkällä intohimolla ei suhde pelitä kauaa. Parikymppiset jätkät jaksavat etsiä sitä täydellistä naista, eivätkä tyydy kehen tahansa. Heillä on harrastuksia, töitä, koulua ja nättiä naisia joka paikassa joten miksi ei ottaisi naista joka on myös luonteeltaan hyvä?

En ole erityinen :D Siksi mulla ei ookkaan varaa tehdä virheitä.
Pienellä yleistyksellä: Parikymppiset jätkät haluu pitää hauskaa kavereiden kanssa ja panna. Ulkonäkökeskeisyys on vahvasti vielä mukana ja kisailu kavereidn kesken kuka kaataa kenenkin.
 
Olet väärässä. Miehet haluaa myös kumppanuutta ja ystävyyttä, pelkällä intohimolla ei suhde pelitä kauaa. Parikymppiset jätkät jaksavat etsiä sitä täydellistä naista, eivätkä tyydy kehen tahansa. Heillä on harrastuksia, töitä, koulua ja nättiä naisia joka paikassa joten miksi ei ottaisi naista joka on myös luonteeltaan hyvä?

En ole erityinen :D Siksi mulla ei ookkaan varaa tehdä virheitä.
Ihan ensimmäiseksi, missä kohtaa mä olen väärässä?
Kyllä se intohimo on monen muun asian lisäksi aika tärkeä juttu parisuhteessa.
Sulla ei vaan vielä ole parisuhdetta, joten sä et voi tietää haluaako se mies vaan piparia ja esittää olevansa kiinnostunut sun jutuista.

Luonteeltaan hyvä? mitä se tarkoittaa?
Montako pahaa ihmistä tunnet?

Ja tuohon viimeiseen... sinähän teit jo mielestäsi virheen, sinä annoit heti baarin jälkeen? Senkin halpa pikku hepsankeikka :)
 
Päteekö myös miehiin nämä a) turvallisuus b) ensivaikutelma c) käytöstavat ?
Ja siis jos sinä pidät itseäsi älykkäänä, niin miksi sinä sitten epäfiksuna lähdit ventovieraan miehen matkaan paneskelemaan. Miten sä tämän miehen kanssa sitten laitoit parastasi, vai pitäiskö sanoa panit parastasi???
Ja siis nythän sä annoit ekalla kerralla, miksi, jos sitä seksiä kerkee myöhemminkin?
Lähdin koska olin epävarma. Ajattelin että ei noin hyvä mies voi olla kiinnostunut musta ellen anna heti. Tämä taitaa olla aika yleinen pelko naisilla ja ei kehdata kieltäytyä kun tuntuu että muuten miehen kiinnostus lakkaa:/
 
"mie"
Ei se välttämättä käy miehen itsetunnon päälle, mutta kun kevytkenkäisten jakorasioiden on niin vaikea tajuta ajatusmaailmaa jossa seksiä harrastaessa _olisi hyvä_ tuntea toinen. Suurelle osalle se näemmä on ihan yksi lysti kuka ja mikä ja kuinka tuttu/tutustuttu se toinen on, pääasia että on muna ja pillu sekä kamalasti ihquu himoo.

Voi olla, että mielipide muuttuu jos "se tosi kiva himomies" kerran onkin sellainen, että ekan panon päälle vetää heroiinipiikin esiin ja piikittää itteensä ja voivottelee, et ku on tuomittu jo HIVista tai karjaisee että "olitpas hyvä pano, lähdenki hakeen vielä toisen luuskan baarista" tms.
Voi hyvää päivää sentään. Tiedätkö - mä en ainakaan valinnut mun yhden illan kumppaneita säkki päässä ja kuulosuojaimet korvilla....
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ihan ensimmäiseksi, missä kohtaa mä olen väärässä?
Kyllä se intohimo on monen muun asian lisäksi aika tärkeä juttu parisuhteessa.
Sulla ei vaan vielä ole parisuhdetta, joten sä et voi tietää haluaako se mies vaan piparia ja esittää olevansa kiinnostunut sun jutuista.

Luonteeltaan hyvä? mitä se tarkoittaa?
Montako pahaa ihmistä tunnet?

Ja tuohon viimeiseen... sinähän teit jo mielestäsi virheen, sinä annoit heti baarin jälkeen? Senkin halpa pikku hepsankeikka :)
Mutta et sä kaikkia hottiksia veisi kotiin äidille näytille tai harkitsisi parisuhteeseen? ;) Ei mua imartele pätkääkään se että mies haluaa mua panna, mutta jos se näkee mussa jotain muutakin kun ulkonäön niin se tuntuu hyvältä.
 
ja sama
[QUOTE="mie";29998649]Pienellä yleistyksellä: Parikymppiset jätkät haluu pitää hauskaa kavereiden kanssa ja panna. Ulkonäkökeskeisyys on vahvasti vielä mukana ja kisailu kavereidn kesken kuka kaataa kenenkin.[/QUOTE]

Nuorista naisista. Pitävät hauskaa, panevat minkä ehtivät ja kisailevat kuka on kaunein.
 
"mie"
Lähdin koska olin epävarma. Ajattelin että ei noin hyvä mies voi olla kiinnostunut musta ellen anna heti. Tämä taitaa olla aika yleinen pelko naisilla ja ei kehdata kieltäytyä kun tuntuu että muuten miehen kiinnostus lakkaa:/
Nyt tyttö itsetunto kuntoon. Jos mies on susta oikeasti kiinnostut niin se on kiinnostunut sen seksin jälkeenkin. Tai ilman sitä. Jos valintasi ei kelpaa, teit sitten kummin tahansa,hän ei ollut oikea sinulle. Yksinkertaista. Sitä kiinnostusta ei osteta millään tempulla. Se on tai sitä ei ole. Piste. Vittumaista tietenkin että kiinnostus ei aina kohtaa, mutta elämä on. Jossain on se oma "puuttuva" palikkakin. Se tulee kun aika on valmis. Ja jos ei tule, niin sitten ei tule. On parempi elää yksin kuin tavan vuoksi toisen rinnalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä