yli 100

mie
Innostuin tuosta eräästä avauksesta...

Olisikohan meistä yli satasista kannustamaan toisiamme tässä loputtomassa urakassa? Olen aikoinaan laihduttanut 45 kg. Paljon on parin lapsen ja kotiäitiyden myötä tullut takaisin :ashamed: ..

Mutta nyt on taas TOSI startti kyseessä :) . Olen päättänyt onnistua !!!
 
mim82mu
Täällä kanssa luja tahto päällä! Puntari näyttää 105kg...
viiden vuoden aikana, yhden lapsen jälkeen painoa on 40 kiloa enemmän ja nyt siitä sitten ryhdytään hankkiutumaan tosissaan eroon! Tsemppiä vain sinnekin, seuraillaan sivuilla toistemme edistymistä ja kannustetaan toisiamme!
 
Täällä sitä painoa kans on. Olen nyt käynyt muutaman kerran lenkillä ja en ole tänä vuonna ostanut limsaa, karkkeja, sipsiä enkä keksiä kaapista.
Mutta kun tuota ruokaa on pakko tehdä miehelle ja lapsille.
Ja mä kun syön aina itteni ähkyyn. Huono homma.
Meillä ei ole edes vaakaa mistä käydä kattomas mitä on tapahtunut esim. viikon päästä. Mutta eiköhän noiden hepustusten jättäminen jo pitäisi vaikuttaa.
Olis kyllä tosi kiva kun joku tsemppais.
Että tavataanko aina täällä, yli 100 kiloiset ystävät??
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2005 klo 12:16 mim82mu kirjoitti:
Täällä kanssa luja tahto päällä! Puntari näyttää 105kg...
viiden vuoden aikana, yhden lapsen jälkeen painoa on 40 kiloa enemmän ja nyt siitä sitten ryhdytään hankkiutumaan tosissaan eroon! Tsemppiä vain sinnekin, seuraillaan sivuilla toistemme edistymistä ja kannustetaan toisiamme!
jes jes!!! =)
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2005 klo 15:27 Ooha kirjoitti:
Täällä sitä painoa kans on. Olen nyt käynyt muutaman kerran lenkillä ja en ole tänä vuonna ostanut limsaa, karkkeja, sipsiä enkä keksiä kaapista.
Mutta kun tuota ruokaa on pakko tehdä miehelle ja lapsille.
Ja mä kun syön aina itteni ähkyyn. Huono homma.
Meillä ei ole edes vaakaa mistä käydä kattomas mitä on tapahtunut esim. viikon päästä. Mutta eiköhän noiden hepustusten jättäminen jo pitäisi vaikuttaa.
Olis kyllä tosi kiva kun joku tsemppais.
Että tavataanko aina täällä, yli 100 kiloiset ystävät??
Tapaillaan vaan. Tää voisi olla ihan hyvä juttu.
 
Mun on N.Ä.L.K.Ä.
Eilen kävin taas lenkillä kun isäntä lopuiksi tuli töistä.
Oon nyt sitten ahkera ja tee pitkiä lenkkiä kun tiet on aiva peilijäässä ja ei ole ikinä nähnytkään hiekkaa, joka askeleella sai peliätä että kaatuu ja sitte viä koira vetää koko ajan.
No mutta tulihan lenkkeilyä silti.
Ja nyt se lenkille lähteminen tuntuu jo ihan hyvältä.
Mitäs muut, miten on edistytty. Mun tarvis oikein lähtee käymäs vanhempien tykönä että sais ton tarkan painon tietoonsa, siitä olis sitten hyvä jatkaa.
 
mim82mu
eilen alkoi pv:n ryhmä joten nyt on motivaatio korkealla!
tämä päivä on lähtenyt hyvin käyntiin, kävin tossa puoli tuntia kolaamassa pihaa, piru että oli tullu lunta! tosi hyvää hyötyliikuntaa!!!!
 
mie
Mulla myös eilen hyvä päivä :) . Keksin, että näkkärin päällä pelkkä tomaatti on älyn hyvää kahvin kanssa. Ja pisteitä 0,5 / leipä ;) .

Tänään sitten vaivannut päänsärky heti aamusta alkaen. Viimeksi oli sama juttu, kun aloitin pisteilyn. Mistä lie johtuu... Poikien meteli tuntuu hajoittavan pään. Pinna kireällä. Tulee mieleen se joku vanha laulu laihduttavasta äidistä...

Nyt pihalle poikien ja koiran kanssa ja illalla sitten kunnon lenkki!!!
 
Kiitos kiitos!!! Ja nyt sitten vinkkejä mulle miten saa sen makeanhimon pysymään kurissa??? Ja minä kun oon tämmönen tuurisyöppö.... välillä maltan syödä ihan kunnolla siis ei liikaa ja toisinaan sit ahmin ihan kauheesti. Ja mikä ois hyvä naposteltava niitten namien sijasta??? Varsinkin iltasin tekee hirveesti mieli namia!!!
 
Taidan tulla kanssa teidän joukkoonne jos kelpaa :D En paina 100 kg, mutta tänä aamuna vaaka näytti 90,2kg ja pois pitää saada 30 kg:a.
Painoa olen saanut pois jo 5kg:a ja aion jatkaa laihduttamista 5kg etapeissa niin ei tunnu niin isolta kilomäärältä kerralla :/
 
Roze
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 13:51 emmiliini kirjoitti:
Kiitos kiitos!!! Ja nyt sitten vinkkejä mulle miten saa sen makeanhimon pysymään kurissa??? Ja minä kun oon tämmönen tuurisyöppö.... välillä maltan syödä ihan kunnolla siis ei liikaa ja toisinaan sit ahmin ihan kauheesti. Ja mikä ois hyvä naposteltava niitten namien sijasta??? Varsinkin iltasin tekee hirveesti mieli namia!!!
Vinkkejä tännekki kiitos!!
Jotain 100 on kanssa varmaa mittarissa, ootusaikana tuli ainakin 20 kiloo lisää ja synnytyksen jäläkeen vielä lisää. Mä inhoon itteeni ku oon tällänne "pallo".Mikään ei mahu päälle ja ainavaa saa ostaa isompia, mut mä en PYSTY lopettaa karkinsyöntiä vaikka kui yritiän :'( :'(
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 16:42 emmiliini kirjoitti:
Millanen ja miten??? Mukaan tuun kyllä!!!!
Mietin, että jos vaikka sillai, että vaihdeltais meilejä säännöllisesti. Ja tietenkin aina kun siltä tuntuu. Lähetettäis posti aina kaikille mukana oleville. Kerrottaisiin kuulumisia ja tsempattais toisiamme. Hyvä on tänne palstallekin kirjoitella, mutta saisi hieman enemmänkin kerrottua itsestään ja elämästään.
Vaihdeltaisiin vinkkejä, ja löytyisi olkapää kun sitä tarvii.

Ja varmaan se punnituspäivä olis aika hyvä olla
:D .
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 16:53 Roze kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 13:51 emmiliini kirjoitti:
Kiitos kiitos!!! Ja nyt sitten vinkkejä mulle miten saa sen makeanhimon pysymään kurissa??? Ja minä kun oon tämmönen tuurisyöppö.... välillä maltan syödä ihan kunnolla siis ei liikaa ja toisinaan sit ahmin ihan kauheesti. Ja mikä ois hyvä naposteltava niitten namien sijasta??? Varsinkin iltasin tekee hirveesti mieli namia!!!
Vinkkejä tännekki kiitos!!
Jotain 100 on kanssa varmaa mittarissa, ootusaikana tuli ainakin 20 kiloo lisää ja synnytyksen jäläkeen vielä lisää. Mä inhoon itteeni ku oon tällänne "pallo".Mikään ei mahu päälle ja ainavaa saa ostaa isompia, mut mä en PYSTY lopettaa karkinsyöntiä vaikka kui yritiän :'( :'(

Joskus olen joidenkin kuullut hilltsevän makean himoaan kaupan mehukeiton avulla. Itse en ole kokeillut. Ja Dietorelle-karkit on tosi hyviä, nam!!!
 
Roze
Mä kokeilin niitä karkkei mutta en pysty syömään niitä. Tai pystyn mut pari vaan kerralla ja sitten pitää saaha "normaaleja"karkkeja.

Oon yrittäny karkkilakkoaki monet kerrat mutta ei niin ei. Pullaa jne en ees syö muutaku joskus maistan jos äiti on teheny uutta pullaa ja satutaan oleen siellä =)
Eli pahin onkkelma mulla on noi karkit
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 21:06 vielä vähän yli kirjoitti:
Painoa 102 kg.Kesäkuusta olen laihduttanut 26 kg.Vielä pitäis saada saman verran pois.Sit kelpais mulle. =)
Moi!
Mitenkäs olet noin mahtavan urakan suorittanut??
Eli mitä olet tehnyt että olet laihtunut?
Nyt olis oikeesti vinkit tarpeen. Multa on neljän päivän aikana ysyny viisi ihmistä että odotanko vauvaa. Maha on isompi kuin silloin kun odotin kuopusta.
Tää on hirveetä!!
 
eija1v

Täältäkin yx ryömii koloistaan. Vaatii kylläkin tod. ison kolon mihin mahtuisin :LOL:

Nyt on sit tosi kyseessä eli meillä on tavoite, että ainakin 10 kiloo pois ennen seuraavaa raskautta...terveydenkin kannalta :ashamed:

Kaikille tosiiiii paljon tsemppiä ja mailaillaan :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä