YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2



Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa



vilmaville....................4/28?.................9.s haaveissa
touhu tenava............5/28.............6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Rouva Aniliini............6/26-30
gitte..........................6/28
mantana.................15/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................16/29.................1. yhteinen
mimmimamma........19/27
nevi........................20/26-27..................5.haaveissa
TeSuLah.................20/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................21/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................28/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............66/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................74/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa
kikkara.................?/?...........4.s toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!



:flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: :wave:
 
heippa!

Mitäpäs mammoille kuuluu? Mimmimamma se siellä hoitaa pentuja, Olet nyt ainakin varaemo ja mikäs ihanampaa katsella kuin pienten elämää, ihanan hellyttävän ihania "vauvoja" nekin ovat.

Tervetuloa -kikkaralle- vain langoille. Täällä sitä voi pohtia kaikenlaisia asioita maan ja taivaan välillä. Ja mikään kysymys ei ole hölmö tai mikään asia liian hölmö puitavaksi. Itse ainakin huomaan oman tietämättömyyteni kun olen alkanut enemmän seurailemaan kehon toimintoa. Ennen tarvinnut tälläsia tarkkailuja tehdä, se raskaus vaan alkas ja sitä rataa.

Viikonloppuna mies meinasi jo vetäytyä hankkeesta. Sanoi että aika on hänelle liian nopea, ja mulla sitä aikaa ei taas ole loputtomiin. Tuonne hoitoihinkaan voi lähteä enää kovin "iäkkäänä".

Saatiin sovittua että toukokuu olis parempi aika aloittaa hoidot=miehen kesäloma silloin. Soiti klinikalle ja suosittelivat että helmikuusa käytäisiin antamassa se miehen näyte sekä keskusteltaisiin lääkärin kanssa, ja saataisiin tuo simppatutkimus jo syynättäväksi.

Mieli vain on levoton, ja pitäisi välillä osata päästä tästä ajatuksesta irti. Mies tarvitsee kuulemma hengähdystauon ja pinen irtioton. Vaikeetahan tää on kun odottaa kuin lapsi joululahjansa tuota helmikuuta sekä alkavia hoitoja. Että stressaa iha perhanasti, ehkä sitte rauhoittuu mieli kun konkreettisesti jotain alkaisi tapahtumaan.

Siskolle kerroin tästä meidän vauvaprojektista ja olihan tuo yllättynyt. Sanoi jopa että voisi onnistua tuo lahjoitus hänen miehensä puolesta jos omalla miehelläni ei pesun jälkeen saada toimivia siittiöitä. Sitä ollaan mietitty ja miehellensä kävisi kanssa tuo luovutus. Mutta oudltahan tuo tuntuu, ja oma jääräpääni tuskin suostuu moiseen. Mutta onhan se kiva ajatella että apua olisi ollut näinkin lähellä. Tuskin ihan tavatonta että lähipiirissä olisi se luovuttaja. itse olen ajatellut niin että jos oma siskoni ei saisi lasta, niin voisi ajatella tuota munasolun lahjoittamista. Että eihän tuo spermanluovutuskaan nyt ihan tavatonta ole.

Mutta kaikenkaikkiaan ihan olin pyörällä päästäni kun moista ehdotti. Mutta mietinpäs taas paljon ääneen ja alan tuossa lapsille väsätä iltapalaa.

Kehontarkkailua tullut tehtyä. Ovista en tikutuksella saanut kuin haamuviivan. Limat ja lämmöt meni aika yksiin, sekä uskon että löysin oviksen ku tuo vatsa äityi ihan mahdottoman kipeäksi. Halusin vain tikutuksella varmistaa että tapahtuuko ovis vai ei. Voihan se olla että tuo aamupissa ja sitten seuraava ei rakossa 4h vielä riittänyt näyttämään lh-määrää. Tedäppä näitä, mutta plussatuulia mammoille.

ja sori nyt että meni taas omien asioiden höpöttämiseksi :ashamed:
 
Mimmimamma siis sinulla on ihan puhdasrotuisia pentuja ? :heart: Onko tällä mammalla aiemmin ollut pentuetta ? Kiva kuulla että kaikki menee hyvin. Se on tosi iso etu, että koira mamma hoitaa itse pentuja... =)

Juu, meillä tuo narttu koira on Kansainvälinen ja Pohjoismaiden muotovalio...jos nyt oikein laskin, niin se on ainakin 6 eri maan MVA. Kasvattaja sitä silloin kierrätti ulkomailla..minulla ei ollut varaa lähteä mukaan :LOL: -tai rehellisesti, en saanut lapsille hoitajaa juuri silloin...sitten olen tällä samalla koiralla harrastanut myös tottelevaisuutta ja agilityä...laitan sinulle yv:tä, etten turhautua muita kuumeilijoita näillä koira jutuilla ;) :D .

Täällä ollaan paiskottu töitä uudessa työpaikassa niin, että piti ihan täältä listalta tarkistaa kiertopäivä...eli aika kuluu tosi nopeasti ja tämä itsensä vahtaaminen on jäänyt vähemmälle B) ....-jospa se nyt yllättäisikin ;) ;) ;) :heart: Tämä elämä :heart: . Sitä minäkin mietin, että vuoden työsopimuksen kirjoitin...että mitenkäs jos nyt tärppäisikin...niin koska se viimeistään pitäisi töissä kertoa. Minulla on tosi kiva työ, mutta siinä joutuu kyllä välillä nostelemaan raskaita laatikoita ym. niin siinä saa kyllä olla varovainen, ettei itseään loukkaa.

Siellä on monella aika samoja kp:tä, tulkaahan kertomaan mitä "tuntemuksia" teillä on ? :whistle: Minulla tänään vihloi pistävästi rintoja...mutta niin ne ovat kyllä vihloneet monta kertaa muulloinkin ennen menkkoja :( eli ei mitään varteenotettavaa vielä...

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Jänskä sattuma, mutta meilläkin lähiaikoina koiralle tarkoitus teettää pentuja. Me ollaan kyllä ihan ensikertalaisia tässä puuhassa. Meillä Suomen pystykorva, joka nyt 4v. Ollaan kuulosteltu naapureilta tuota astutusajankohtaa ja kovasti epämääräiseltä kuulostaa. Tuntuu olevan joka koiralla erilainen. Meillä uroksen luokse matkaa 250km eli 500 edestakaisin ja olisihan tuo kiva sattua oikeana päivänä paikanpäälle :p . Eli koiralla lystiä tiedossa. Toivottavasti tärppää niin koiralla kun meillä kaikilla täällä kuumeilijoillakin =) Minulla nyt kp12/33. Minulla ilmeisesti ovulaatio tapahtuu aika myöhään, kun kaikkien lasten la:aa on siirretty kahdella viikolla eteenpäin ultrassa. Minun kaikki lapset ovat muuten saatettu alulle tammikuussa eli tämä on ainakin ennen ollut hedelmällistä aikaa.
Sinitär Toivottavasti miehesi jaksaa pysyä tahdissa mukana. Miehet tuntuvat stressaantuvat aina jos me naiset alamme kovasti höyröttämään jostakin asiasta. Tai ainakin meillä. Minä yritän silloin antaa miehelle jotain muuta ajateltavaa. Esim. kiva koti ilta, hyvällä ruualla, mukavaa pientä sievää päälle jne. :$ No mutta nyt minun pitää mennä perheen pariin.
Paljon plussatuulia kaikille :heart:
 
:D .

Minä sairastuin kestomigreeniin eilen iltapvllä, ei ole lähtenyt pois! :headwall: En aamulla tietenkään voinut lähteä töihin!Ilmoitin poissaolosta, vastaanotto ei ollut mitenkään suopea, työkaverit ilmoittivat, että on kaksi muutakin poissa! Eihän se minua terveeksi tee! :ashamed: Pomo kyllä ymmärsi ja lupasin soittaa iltapvlääkäriajan jälkeen heti uudestaan!

Mutta lääkärille ajan tilaaminen ei ollutkaan helppoa: Voitteko kuvitella kun soitin vastaanottoon sanoi virkailija kun selitin sairastavani nyt migreeniä, mikä ei lähde Panadolilla pois ja että olen raskaana ja en voi käyttää vahvoja lääkkeitä. Minullahan oli ennen raskaaksi pyrkimistä vuosikausia jatkunut estolääkitys. Tämä virkailija sanoi vain Migreeni ei ole päivystysasia, et tarvitse lääkäriä, sanoin ,että minun olisi syytä keskustella lääkityksestä lääkärin kanssa, sanoin että sikiökään ei voi hyvin, kun minä olen koko ajan migreenin kourissa, mutta ei ku Ei. Hän sanoi tulet sairaanhoitajan juttusille 9-10 aikaan ja laittoi luurin kiinni! :headwall: |O

Minä kyllä loukkaannuin ja aloin itkemään, kun enhän minä tahallaan halua migreenistä kärsiä, mieluummin olisin terve ja töissä. Siinä miettiessäni , mihin lääkäriin nyt sitten menen , keksin, että soitan neuvolan terveydenhoitajalle, siis äitiysneuvolan.Olipa hyvä idea, hän ei ollenkaan ymmärtänyt vastaanottovirkailijaa vaan tilasi itse koneeltaan minulle ajan juuri samalle lääkärille kello 14:ksi kenelle vastaanottovirkailija ei antanut aikaa! :headwall:

Mennessäni lääkäri ensiksi onnitteli raskaudesta ja naimisiinmenosta :heart: . Hän on meidän perhelääkärimme :heart:
Ja migreeniin sain hoito-ohjeeksi 2 Panadolia kerralla 3 kertaa vuorokaudessa otettuna ja paljon lepoa ja sairaslomaa tämä loppu viikko! Hän oli heti sitä mieltä, että migreenikierre pitää poikkasta! Kysyin kuuntelisiko hän sydänäänet,mutta ei ehtinyt koska päivystyspotilaana olin. Mutta samalla jo kysyi, onko sydänääniä jo kuulunut, sanoin, että varhaisultrassa kyllä rv 6+4, mutta vatsan päältä ei kuulunut rv 9+1. Eli huomisaamuna rv 10+2 on kuunteluaika 8:30, helpottaa oloa, kun poistetaan tälläisiä mieltä painavia asioita! :heart:

Tulinpa vaan kertomaan, että kyllä toiset asiakaspalvelijat ovat valinneet väärän alan! :headwall:

Voikaatte tekin kaikki hyvin ja plussailuonnea teille jokaiselle! :hug: :heart:

Terveisin Rva pikkumyy ja


 
Rouva pikku myy (lihavoisin ton alun, mutta en osaa) :ashamed: Kylläpä on ollut otsaa vastaanottoapulaisella. Onneksi neuvolan täti ymmärsi ja sait lääkäriltä lomaa parannella migreeniäsi. Ei siiss kannata luovuttaa, vaan luottaa omiin tuntemuksiinsa, vaikka joku ne tyrmäisikin. Kiva kyllä lueskella teidän plussautuneidenkin viestejä ja kuulumisia välillä. Onnellista odotusta teille kaikille! :heart:
Tiiu 64: Sinulla näkyisi olevan jännät ajat menossa, toivottavasti on tärpännyt
=)
Sinitär: Mikä vaihe sinulla on kierrossa menossa?
Minulla on kyllä keho ihan ylikierroksilla tästä epätoivoisesta kuumeilusta. Koko ajan nipistää alavatsasta, pakottaa, jomottaa, rintoja kihelmöi ja lämpöäkin on ihan miten sattuu :(
Ilokseni huomasin, että kun olen nyt alkanut viihtymään näillä sivuilla, näyttäisi, että mieskin olisi vähän heltynyt asiasta. Ilmeisesti on pikkuhiljaa alkanut sisäistää miten tärkeää tämä minulle on.
Mutta se taas minusta.
Mukavaa iltaa jokaiselle ja tietenkin plussatuulia jännittäjille :heart: :flower:
 
Kävin viestejä lukemassa, jotta pysyn viikon aikana kärryillä. Onpas täällä paljon koiraimmeisiä linjoilla.

Mimmimammalle jaksamisia noiden koiravauvojen kanssa ja toivottavasti saat miehen pian takaisin sieltä reissusta :heart:

Tulin just kaupan kautta töistä, joten pitäis keksiä jotain suuhunpantavaa tuolta keittiöstä. Nukuin taas viime yönä luvattoman huonosti, joten pakko päästä ajoissa petiin, varsinkin kun on aikainen herätys huomenna. Mä olen kyllä kuin joku mummeli näiden mun nukkumisten kanssa, mut on oikeasti kamala valvoa. Stressi vie multa unet.

Voi älypäät noita ihmisiä. Viittaan tuossa nyt Rva Pikkumyyn vastaanottovirkailijaan. Että miten voi olla pösilöä porukkaa :kieh:

Touhis
, kiitti ja laitan postia kun olen paremmassa vedossa ;)

Ai niin, aloin jo tänään kuudes kp jo tikuttaa, koska haluan katsoa nouseeko noi LHt minulla missään vaiheessa. Plussia joka mittariin naiset ja ilomieltä :wave:
 
Leidit!

Hienoa ebony että olet saanut mieluisan työn ja jopa välillä 'päässyt hengähtämään' tästä vauvaprojektista. Vaikka miten tekisikin mieli uppoutua kokonaan vaaleanpunaiseen/siniseen maailmaan, ei se taida olla kenellekään meistä hyväksi =)
Muistanko oikein, että raskaudesta tulee kertoa työnantajalle viimeistään 2kk ennen äitiysloman alkua? Korjatkaa tietävämmät jos meni ihan pieleen. Mutta tietenkin jos työsi on raskasta etkä pysty kaikkea tekemään, kannattaa kertoa asiasta heti kun se on ajankohtaista. Onko sinulla muuten vielä koeaika? Sekin voi vaikuttaa siihen milloin 'kannattaa' asia ottaa puheeksi.

Oireita kyselit ebony.
Nännit arat, jos koskettaa, rinnat ehkä hieman (mutta sitten saa kyllä kunnolla puristaa :LOL: ) Normaalioloissa rintani elelevät ihan omaa elämäänsä, roikkuvat tuossa edessä, eivät tunne mitään, eivätkä reagoi mihinkään.
Kosteutta riittää vaikka muille jaettavaksi, mutta se on kyllä minulle ihan tavallista, oli sitten mikä kierronvaihe tahansa menossa :ashamed:
Lämpö pysyttelee korkealle oviksen jälkeen, mutta niinhän se aina muutenkin.
Kn huitelee ihan kovana jossain kaukana ylhäällä, juuri ja juuri tavoitan.
Muuten ei mitään, ei outoja makuja suussa, ei hajuyliherkkyyttä. Ei huimaa, ei pyörrytä. Vessassa ravaan joka yö, mutta siinä ei ole mitään uutta.
Voi kun kuulosti negatiiviselta toi minun oire-purkaukseni :(
Ei ollut suinkaan tarkoitus. Minulla on nimittäin aika vahva tunne siitä, että olisi tärpännyt, en vaan osaa nimetä mitään mihin perustan uskoni.

Älä välitä kikkara (hauska 'nimi' sinulla :) ) vaikka tulisikin välillä tekstit tummana tai muuta sellaista. Se mitä, ei se miten, kirjoitat on tärkeintä. Toivotaan että miehesikin 'sairastuu' pian oikein ankaraan vauvakuumeeseen ;)

No johan oli sinulla Rouva Pikkumyy kurja kokemus. Onneksi keksit ratkaisun ja sait asiat kuntoon.

Minä tunnustan kuuluvani Rouva Aniliinin 'mummojen-nukkumakerhoon' ;). Laitetaan kerhoon kaksi sääntöä; 1. Riittävästi unta ja 2. Ja nokoset päälle.

Nyt lähdenkin toteuttamaan tuota sääntöä 1 eli kauniita ja riittäviä unia teille kaikille :wave:





 
Huomenta!

-kikkara- mulla on kiertopäivä 17/26-28. Kroppa oireilee nyt ihan oudosti. Kait pienellä stressilläkin on syynsä. Tuntuu että kaikki ns. oireet esim. pms oireetkin ovat kadonneet. Pelottaa että tulee sellainen niukka ja epäsäännöllinen kierto taas.

Tänään vielä saan nuo vastaukset tuolta labrasta. Pelottaa niiin kauheast. Kun odottelen sitä fsh-arvoa, vaikka gynegologi sanoi ettei sillä loppupeleissä ole merkitystä kun kroppa kuitenkin toimii. Että enemmän kertovat nuo muut että kierto säännöllinen ja että ultrassa katsoi et kaikki kunnossa. Mutta silti vaan vetää mielen matalaksi kun tuolla klinikalla katsovat taas noita arvoja. Ja stressi nyt ei hyvää tee kellekkään. Hassua sanoa mutta tällä hetkellä odotan tuota kierrospäivää yksi, ja kunnon vuotoja kun viimeksi olivat sellaiset niukat ja erilaiset.

Vanha tavan mukaan tuli edistettyä tätä projektia vaikka tiedän ettei miehen simpoilla tämä vauvajuttu luonaa. Aika vaan kaikkeen niin peevelin pitkällä että kun osaisi ottaa renosti. Mutta murehdin tätä ja kaadan tän päälleeni kun ei aikoinaan sinne hoitoihin menty. Silloin pelättiin noita rankkoja hoitoja yms. Mutta jotenkin vain pitää tän asia kanssa elää pakkohan se on.

Mutta alan tuossa nyt laittamaan aamupalaa ja koitan suunnata nyt vähän mietteitä muualle.

Mitenkäs -tesulah- jakselee. Joko jotain jo selvinnyt?

Plussapuhureita mammoille.
 
......tässä minä istun vaan koneen äärellä kun pitäis opintoihin keskittyä. :kieh: :ashamed: :headwall: Elikkäs lääkehoitoa ja lääkelaskentaa pitäis nyt just olla päähänsä pänttäämässä, sillä illal on tentti ja tasan tiedän et ei mene lääkelaskut läpi eikä tuo läääkeoppikaan kovin vahvoilla ole. :( :kieh: mut mut kun ei jaksa niin ei! |O
Vaan en kyl eilenkään aamupäivällä opintoihin jaksanut keskittyä, joten otin ja pesin tuon meitin auton ja vieläpä imuroin sisätilat. Niin siinä sitä kummasti sai muuta ajateltavaa itselleen, kun ei ukkokaan ollut kotosalla. No, tänään pitäs ukon kotiin tulla joten saas nähdä onko vällyjen alla sitten illalla liikehdintää, kun tuo tätylikin tuli jo sopivasti matkoihinsa hätistellyksi. ;) :whistle: :p

Niin kikkaralle en olekaan tainnut viel tervetuloa toivotella, joten mukavaa kun olet meidät löytänyt ja omaksesi joukkomme tuntenut. :heart:
Vaan kylläpä muistui hyvin mieliin omat voivotteluni alkuvaiheen kuumeilu-ajoilta tuolt reilun parin vuoden takaa. Silloin oli meinaan tuo ukon mukaan lämmittely työn ja tuskan takana. Ei ollut helppoa ei. Vaan kyllähän ukko sitten lopulta ajatukseen taipui linjauksella TJOT=saa tulla, jos on tullakseen. ;) Mut nyt kun on koettuna yks km n. 2v sitten. Niin ei ole samalla tavoin ukko sen jälkeen mukana ollut, kuin ennen sitä. Ei oikein asiasta edes puhuttu km:n jälkeen muuten kuin et tulee jos tulee. Joten aika yksin olen tämän oman vavuvakuumeeni ja kaipuuni kanssa ollut nyt nämä pari viimeisintä vuotta. Vaan silti en viel halua luovuttaa ainakaan ennen kuin gyne sanoo; "ei toimi paikat rouvalla enään." Joten kuumeilu jatkuu toistaiseksi itseäni lähinnä stressaamalla ja yksikseni asioita pohtimalla. Mut näin nyt ja huomisesta ei teidä.

Joo joo vaan taas täällä gynelle menoa mietiskelen, mut mistä ne tarvittavat eurot kahmaisen. :headwall: :( No, ehkäpä just tuohon käyntiin eurot löytys, mutta kun sitä haluais hiukan tarkempaa selvyyttä kehonsa toiminnasta. Eikä vain sellaista "hyvää päivää-näkemiin käyntiä". Nimittäin niistä ei tule muuta kuin vihaiseksi ja entistä epätietoisemmalle olotilalle omasta kehostaan. :kieh:

Oh, nyt on kyl siirryttävä opintojen pariin etten illalla olisi täysin "ummikko" tentti-paperin eteeni saatuani. :x

Joten hyvää päivän jatkoa kaikille mammoille ja tietty sitä plussaa tikkuihin. ;)

-touhis-

ps.ps. Aniliini ei hoppua, kirjoittele yv:t kun ennätät. Minä kyllä odottelen-en linjoilta ainakaan vielä häippäse. ;) :p
 
Moi!


Taisipa hävitä bittiavaruuteen tuo mun edelinen kirjoitus. -touhikselle- piti sanomani että yksin sitä on sen kaipuunsa kanssa. Onko -touhis- miehesi teettänyt sperma-analyysia tai onko sinulta otettu tuota fsh-arvoa. Tai muuten gynegologi todennut ettei ole estettä raskautumiselle? meilä ei mies voi ymmärtää että kun on lapsia, ja asiat hyvin. Epäillyt välillä itse että haenko jotain parisuhteeseen, vai onko mulla ikäkriisi. Mutta se halu tulla äidiksi, se ei ole selitettävissä. Vaikka tuota jälkikasvua on, niin en haluaisi verrata tilannettani naiseen jolla ei le lapsia. Sen kaipuun ja "surun" määrää ei voi mitata eikä siihen kukaan pysty.

Mies on meillä jarrutellut tätä hanketta paljon. Aikoinaan ei ymmärtänyt, mutta lähti mukaan leikkiin. Mutta eihän noilla hitailla siittiöillä raskautta luomuna saada alkuun. Välillä harmittaa etten aikaisemin lähdetty näitä hoitoja tekemään. Olin silloin nuorempi, ja olisi tuo kela-korvaus tullut nyt kaiken saa maksaa sen kalliimman mukaan. Mies haluaa taas olla puhumatta asiasta, ja suurin pelkoni on että sanoo sen jyrkän einsä vielä. Pelottaahan se välillä että jos hoidot ei onnistu. Mutta saako mitään jos ei yritä, ja ikäni puolesta en haluaisi jarrutella.

Sain nuo S-FSH-arvot tänään. Olivat luokkaa 6. Hoitoihin ei ryhdytä jos arvo ei ole alle sen maagisen kymmenen. Muistelenko vai onko kellään mammoista täällä mitattu tuota arvoa?

Mutta nyt täytyy lähteä viemään tuota koiraa pihalle. ja hakea kuopus koulusta. lussatuulia koetan puhaltaa täältä kovasti vesisateen myötävaikutuksella.
 
kesken päivän kävin.

Jopas kirjoittelin 'mahtipontoisesti' (en keksinyt muuta sanaa) eilen illalla :ashamed:
Tuo nyt vaan oli sitä itsensätsemppaamista ja toiveajattelua. Eli olen raskaana kunnes toisin todistetaan :LOL:

Täältä kovasti tsemppiä teille opiskelijoille. Siitä onkin eräitä vuosikymmeniä kun itse viimeksi koulun penkkiä kulutin, lukioaikoja oli.
Jonkinlaisia oli urahaaveitakin, mutta kun tuohon rakkaaseen mieheen ihastuin oli se menoa. -86 kesällä tavattiin, syksyllä mentiin kihloihin ja kesällä -87 naimisiin. Valkolakin sain -88 ja ensimmäinen lapsemme syntyikin tasan vuoden päästä toukokuussa -89. Ja sillä tiellä olen vieläkin. Kyllä olen monet kerrat ihmetellyt miten minun kohdalle sattui juuri tuo mies. Ihan on kuin minulle tehty, niin sopiva, niin rakas :heart:

Taitaa hormoonit myllätä kun ihan hempeäksi heittäydyin ;)

Tähän pitääkin sitten laittaa aiheeseen sopiva kuvakin;



Mukavaa päivänjatkoa :wave:

 
Kikkaralle paljon plussaonnea ja tervetuloa tähän mahtavaan pinoon :heart:

mimmimamma, onnea pikku pennuista :heart: Entinen koirarakkauteni oli samaa rotua, mutta on jo ollut muutaman vuoden tuolla koirien pilvitarhoissa. Ikävä vieläkin, oli niin ihana hauveli. Temperamenttia oli vaikka muille jakaa, mutta ei pahassa mielessä :)

Huomenna on np-ultra. Pikkuisen alkaa jännittään, onko kaikki ok, mutta luotan siihen, että mitään hirveätä uutista en kuule. Mies ei pääse mukaan, mutta saapa ainakin kuvan kotiin. Eihän se ole sama asia, mutta edes pikkuinen lohtu. Aika on jo kahdeksalta, joten tietää aikaista nousua. Eka kaks pienintä vaarilaan hoitoon ja sit ajella sieltä keskussairaalaan. Saadaan lähtee kotoo jo puol seittemältä, jotta ei tarvi kiirehtiä kamalasti. Pikkuneiti ei ole ennemmin ollut missään hoidossa, joten voipi olla itkuinen aamu tiedossa. Kotona on ollut hoitajan kans, mutta silloin on ollut isotsisarukset turvana. Kerta se on ensimmäinenkin.

Mukavasti alkaa olla tiiulla päiviä ja monta perässä tuijaa ihan perässä. Jännäilen taustalla miten käy ja välillä jätän puumerkkiä:)

Hurjasti plussatuulia jokaiselle :flower: Lumi-Marja ja Helmi-Onni 12+2
 
Heti alkuun pahoittelen, jos kirjoitan sekavasti. Väsy iski tänään töissä, ja kuumetta pukkaa. Viime viikosta lähtien olen yrittäny kartella niitä, jotka hilluu töissä pärskien ja köhien, mutta eihän se tietenkään onnistu, ja täs on nyt sitte tulos. Huomenna saikkua hakemaan.


kikkara - toivottelen minäkin sinut lämpimästi tervetulleeksi hienoon pinoon. Plussaonnea myös!

Vielä omanapaosastoa. Gynellä tuli sitte käytyä. Uutisista en tiedä mitä ajattelisin. Se on sitte niin, kuin olin epäillytkin, ainakin gynen arvion mukaan. Ultratessa gyne totesi kohtuni limakalvosta, että "on sen verran ohut, että tähän tuskin tarttuu (munasolu)". Ihmetteli asiaa, kun muuten olin niin kuin mikäkin limaetana oviksen takia. Hävetti melkeen.
Sanoi, että jos munis olisi "kunnollinen" niin limakalvo olisi paksumpi. En oikein ymmärtänyt, mikä logiikka tässä nyt oli. Munishan oli iso ja mehevä mollukka. Gyne epäili ensin, ettei munis välttämättä irtoa. Tänään ovismittariin paukahti kuitenkin paksu plussa, myöhemmin kuin tavallisesti. Laskee kyllä fiilistä, kun tarttumismahis arvioitiin heikoksi.


Kaiken huipuksi munasarjasta löytyi mitättömän pieni kysta. Mutta kysta kumminkin!

Sellaisia mulla ei olekaan koskaan ollut. Nyt saa kai sitten peljätä, että se kasvaa ja vaikeuttaa entisestään raskautumista! Miehelle en sano, kun en viitsi pelotella. Luulee pian joksikin syöväksi. Exänsä olikin pelotellut sen jo melkein hengiltä myoomallaan, mikä oli kai tarkoituskin.


Ihmetyttää, kun gyne määräsi Clomit munasolun irrottamiseksi. Olen jostain lukenut, että Clomit saattavat kasvattaa kystia. Tyhmyyksissäni en tullut kysyneeksi asiasta. Osaako kukaan sanoa tähän mitään? Määräsi myös Luget, koska se kohdun limakalvo niin ohut oli. Ensi kuuhun asti on aikaa miettiä, popsinko tämän cocktailin vai en.

Anteeksi itsekeskeisyys, mutta olotila on aika huono... Mimmimammalle toivotan jaksamisia koirapesueen kanssa, ja touhikselle kasapäin voimia ja sisua opintoihin, ja ebonylle ja muille töihin! Mullakin opinnoista on jo pitkä aika, mutta kyllä se luennoilla ravaaminen ja yöllinen tentteihin pänttäys mieleen on jäänyt.

sinittärelle myös sisua toivottelen! Siis entisen sisun päälle. :) Noista mainitsemistasi arvoista en minä typerys tajua yhtikäs mitään. Multa ei ole mitään arvoja otettu koskaan. Hedelmättömyyshoidoista gyne mullekin puhui siltä varaa, että jos ei tuolla cocktaililla onnistuta. Mutta muistutteli samalla, että se on kallista ja tosiaan voimia vaativaa. En oikein tiedä, olisko musta siihen. Siihen että roukitaan munasolua munasarjoista jollain systeemillä, joka voi olla kivulias. Sitä gyne ei edes kieltänyt! Multa kun lähtee taju jo piikin näkemisestä!


Pikkumyy Älä piittaa siitä tyypistä tiskin takana. Jos joku noin tympeä on, niin silloin voi olla melko varma, että ihmisellä on henk.koht. vaikea vaihe elämässään. Vaihdevuodetkin saattaa riittää. Aina näitä tällaisia himmeitä tyyppejä valitettavasti löytyy. Yhdelle 40-v. kaverilleni oli vanha mieslääkäri sanonut, että "kuinka sinä enää tuolla ikää lapsia teet, etkö yhtään tajua vaaroja". Kaveri oli ollut herkässä mielentilassa ja alkanut pillittää. Ehkä joiltakin se viimeinenkin empatia katoaa kun peräseinä lähenee.


No, en nyt ollut kauhean positiivinen.... Johtunee tästä kuumehorteisesta olotilasta. Makuuhuonepuuhia on silti täksi illaksi suunniteltu, kiinnittyi munis tai ei.


Nyt lopetan, huippaa melekeen... Kaikille terveyttä, ja viivoja testeihin, useampi kuin yksi!!!
 
Kyllä se imettäminen on raskasta varsinkin yösyötöt. Ja minun ei tarvitse kun katsoa että kaikki pennut pääsevät syömään, ja ettei ne syöpöt hotki niin, että ruoka menee värään kurkkuun. Kolmas valvottu yö koiran unta takana ja mietin että tästäkö minä haavelien yösyötöistä ja huonosti nukkutuista öistä....koirat vaativat ulkoilemista. Jatkan myöhemmin.
Emosta kuva nimimerkin takana.
Eli puhdasrotusia parsoneita siis täällä, mutta ei palkittujen+ näyttelyssä käydeiden koirien jälkeläisiä. Lumi-Marjallakin ollut samanlainen vilivilpertti kun meidän ex täystuhot.

Kiitos teille edelleen kannustuksesta. Mies tulee kotiin nyt perjantai aamuna, vointi jo parempi kun nyt kävi tänään siellä kaukana ostoksilla. Mies on sellainen shoppailija ja minä taas inhoan vaatekoppeja ja kauppoja.



Fsh testeistä sinitär kysyi vuosi sitten oli minulla 3.8 tuo arvo. Nyt ei ole otettu uudestaan, mutta niitä follikeleita ultran mukaan on vielä kiitettävä määrä kypsymässä, niin se tieto riittää minulle. FSH arvohan kertoo follikkeli resursseista, paljonko niitä on vielä jäljellä. (maalikon käsitys gynen selityksen perusteella).

Esimiehistä vielä pitää sanoa että tänään päätin, että minä toden teolla alan uuden työpaikan etsimistä. Laitoin jo yhden hakemuksen menemään, mutta taidan olla ylikoulutettu siihen tehtävään ja palkka varmaan tippuisi noin 1800 e (bruttona). Mutta idiottejen kanssa en aio päiväni tuhlata. Elämänlaatu ja sisältö on kaikkein arvokkainta terveyden kannalta. Työ merkittävä osa elämää (ajallisesti). Realistisesti ajateltuna minun pitäisi kärsiä ja kestää juhannukseen saakka, niin saisin kesäpalkkani josta olen jo oikeasti osan ansainnut....

Toinen vaihtoehto on vauhdittaa tuota tohtorinväitöskirjan tekemistä. Tutkimussuunitelma ja sisältö valmiina ja osa alkumateriaalista jo kerätty. Voinhan sitä tehdä siellä työmaalla tämän kevään, jos en heti saa uutta työtä. Sellainen kun on sallittua jopa suotavaa tehdä työajalla, kun oppitunnit loppuvat tuossa helmikuun alussa uuden systemin myötä. Hulluksi tulisi ,jos joutuisi istumaan työpaikalla tekemättä mitään.....

 
mimmimamma: Ihana, vähän väsyneeltä vaikuttava koiramamma! Voin hyvin kuvitella, mitä pentujen vahtiminen on. Huh sentään. Ei kyllä omat voimat millään riittäisi! Kuinka ihmees jaksat töissä. Voimia sulle vaan!


Muuten tuo kaveri jostain kerroin, oli siis "paksuna" oleva. Se, jota mieslääkäri haukkui.


 
.......No, joh se on sitten lääkehoidon ja lääkelaskennan tentit tehtynä. Vaan suht hyvinhän nuo menivät, mut tein takuu varmasti yhden typerän ajatus virheen, niis peevelin lääkelaskuis ja ne pitää olla 100% oikein ennenkuin läpi tentti menee. :kieh: :(
Onneks saamme jo perjantaina teitää menikö/eikö mennyt läpi. :headwall:

Niin sinitär ei ole mulle tehty minkään moisia testejä eikä tuolle ukollekaan ainakaan niin et tietäisin. Ja suuresti epäilen jotta jos hälle sperma-analyysiä ehdotan; ukko tuumaa vaan jotta onhan meil yks yhteinen ja sinulla nuo neljä jo entuudestaan. :whistle:
Minä n. vuosi sitten gynelle menin juuri tämän vaavi asian vuoksi, ni eikös se käynti ollut sitten niit "hyvää-päivää-näkemiin-n.80?-kiitos" käyntejä. Elikkä olo oli jokseenkin turhautunut ja typerä sen gyne-reissun jälkeen. :eek: Kun apuja saadakseni gynelle menin-totes vaan jotta hiukan värkit laskeutunut. :kieh: Ei siis tehnyt minkäänlaisia ultrauksia vak koneet olis ollut saatika lähetteitä labraan olis laittanut. Sen sijaan kyl päältä päin tutki niin et oli viel viikon päästä vatsan peitteil mustelmat ja käsi kopelol sisustan tutki. Vaik selkeästi kerroin jotta vauva toivottu/kauvattu asia perheeseen.
Gyne oli siis vanhempi setä joka taisi ajatella jotta mitähän tuokin viel lisää lapsia kaipaa-onhan sillä viisi jo ennestään. |O

Joten nyt olenkin yrittänyt kuulostella tältä suomen kolkalta hyvää ja aisantuntevaa gyneä, mut sekin hankalaa kun ei oiken tuttuja joilta kyselis. Meinaan kun tuol pk-seudul asues muutaman hyvän gynen tiesin, mut nyt sinne matkaa sen verran et euroja uppoo jokunen. Eikä noit euroja ole liikoja ylimääräisiä. :/

Juu ja on täällä viel sitten ukkolla käsivarren hermosärkyyn sitten määrättynä sellainen lääkitys, joka saattaa aiheuttaa haluttomuutta. :eek: Tuotakaan ei ukko mulle ole kertonut vaan itse sen luin sattumalta lääkehiodon tunnilla Parmaca Fennicasta (ei taida olla oikein kirjoitettu), niin ja on siin lääkkees sellaisiakin sivuvaikutuksia jotka jo ongelmia tuoneet. Joten nyt tuot lääkitystä vähennetään onneks muutenkin.

Vaan sikäli/mikäli eurot gyne-käyntiin löydän ja hyvän gynen niin noit lugeja olen ajatellut kysyä. Clomeista tuskin mulle hyötyä, kun oviksen jokaisel tikutuksel napannut olen ja kp myös melko säännöllinen, päivän parin heittoja voi olla. :headwall: :headwall: :headwall:



-touhis-

ps. Ukkokin muuten tänään kotoutui mut tais reissusta sen verran väsy olla jotta nyt tuol kammaris vällyjen alla "hirsi-taloa" rakentelee. Niin et ei vällyt taida tänään liehua. :/

Jaahas, nyt tais pyykkikone lopettaa joten ripustus hommiin ja sitten untenmaille.

Hyvää yötä ja plussia kaikille.
:wave:
 
Näköjään en ollut kertonut teille uuden esimiehen (1.1.2008 lähtien) ymmärtäväisyydestä tätä mies poissa,pienet pennut kotona, jotka vaativat 24 h seurantaa yhden vuorokauden ikäisinä. Pyysin esimieheltä(nainen) lupaa tehdä osan päivää kotoata käsin, niin että menisin 4-5 h töihin. Meillä työehtosopimuksessa oikeus tehdä 2 h/ päivä, mitä meitä huvittaa ja missä tahansa. Joten joustoa pyysin 1-2 h/päivä.

Olenhan syksyllä tehnnyt noita ylitöitä ilman korvausta, viikolla työpäivät venyivät siihen 15-17 h ja viikonloput vielä yötöitä ja jne... Hänen mahdottomia vaatimuksia täyttänyt ja hoitannut heidän organisaation tarpeita. Erittäin vaatimaton pyyntö siis minulta. Mutta ei käynnyt. Palkatonta virkavapautta ehdotti :LOL: :LOL: kuulema oikeudenmukaisuussääntö niin velvoittaa. Jolloin totesin että minä voin pitää työvapaata, johon minulla on oikeutta vuoden aikana 4 viikkoon.. Se oli sopiva ratkaisu hänen mielestä. Kuulema voisin tuoda pennut vaunuissa ensiviikolla töihin :LOL: :LOL: hänelläkin oli luovutusikänen pentu mukana risteilyllä. Mikä ero on 1 viikon vanhoilla pennuilla ja 8-9 viikkoisilla..... mihin emon olisin laittanut??? :headwall: :headwall:

Sain nähdä samassa tilaisuudessa uuden ehdotuksen työsopimukseksi. Siinä oli minun sopimukseen määritelty, etten voi käyttää tuottamaani tietoa ja kehittämääni tietotaitoa toisessa työpaikassa, joka toimii vastaavalla tai kilpailevalla alalla....kuka voisi allekirjoitta jotain sellaista? Eli olisin heidän orjansa ja omistuksessa loppuikäni. Ei ollut aikarajoitetta ilmoitettu sopimuksessa ja toisalta, jos siirtyy vanhana työntekijänä, niin voidaanko työsopimukseen lisätä uusia vaatimuksia?

Hassua en voisi toimia opettjana missään amk:issa tämän jälkeen saaatika tällä alalla missään koulutustehtävissä. Aika ihmeellistä, että opettajalle asetetaan tällainen rajoite, ymmärtäisin jos olisin johtavassa asemassa tai esim nokialla tuotesuunnitelijana ja saisin tuotettua tuotteen heille, niin heillä olisi tietenkin käyttöoikeus tähän tuotteeseen, enkä voisi myydä sitä oman tietotaidon turvin ericsonille. Siirtymäaika yleensä rajoitetaan esim. vuoteen. Mutta silloin ihmiselle maksetaan palkaa siltä ajalta, kun ei saa työskennellä toisten leivissä tai omassa yrityksessä samalla alalla. Joten en voi allekirjoittaa uutta työsopimusta, ennen kuin juristi on lukennut sen läpi. Eli....sen pituinen se ja töitä suutuspäissäni haen. Ja omasta mielestä oikeutetusti suuttunut.

=) mm :flower:

+++plussakimppuja kaikille :flower: :flower:
 
Eilisaamuna olin sitten varmuudeksi kuunteluttamassa vaavin sydänäänet, kun olen niin sairastellut itse paljon migreeniä.
Terveydenhoitaja oli oikein ystävällinen kehui hein dobbleriaan, hyväksi kun melkein uusi on! Mutta kuinka sitten kävikään: Makaamaan tutkimuspöydälle ja hoitaja alkoi dobblerilla painelemaan vatsan päältä:Ei mitään ääniä! Sattui oikein välillä kun etsi ja etsi, lisäsi geeliä, ihan järjestelmällisesti kävi koko aluetta läpi 13 minuuttia meni/ei sydänääniä...lisää geeliä ja yhtäkkiä kaukaa,kaukaa kuuluivat hiljaa kuuluvat ,mutta tasaiset ja nopeat sydänäänet, eli kaikki oli kuitenkin kunnossa! :D :heart:
Sanoin hoitajalle, että taisit jo luulla, ettei sydänääniä ollenkaan löydy, niin hän sanoi jo epäilleensä, mutta löytyihän ne ilo oli molemminpuoleinen! :D

Kaikki siis hyvin , olen slomalla tämän viikon katkaisemassa migreenikierrettä ja tuntuu jo helpottuneen tällä erää;=) :heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille ja onnea raskautumisessa ja hibiscukselle onnea coctailin käytössä, kyllä se saattaa johtaa hyvään tulokseen! :heart:

Heippa taas!

Rva Pikkumyy ja


 
Huomenta!

Tuossa juuri patistelin jälkikasvua koulutielle ja nuorimmaista vanhimman tytön matkaan. Nuorempi tyttö syö aamupalaa ja lähtee tuokin pian matkaan.

On tää toisaalta outoa että kun noita lapsia jo on, niin silti vielä haluaa niitä lisää. Mun mielestä se ei vain tapahdu kenenkään kustannuksella. Ehkä silti jotenkin ymmärrän mieheni näkemyksen tähän asiaan. Sanotaan että lapsen tulo on aina pienen kriisin paikka. Entäs sitten kun tuntuu että yksi kuumeilee. Tai että otetaan tuo hoitorumba peliin mukaan. Kyllä monella on jossain vaiheessa menneet sukset eri osoitteisin. Että välillä pelottaa että miten tässä käy. Mutta normaaleja pelkotiloja ne kait puolin ja toisin on.

-touhiksella- vallan eriskummallinen gynesetä oli. Mulla oli ihan huipputyyppi joka tutki ensin ulkopuolelta, teki tuon sisätutkimuksen sekä ultrasi vielä kohdun ja kypsymässä oleva munasolun. Kaikkineen maksoi 75 ekeä. Tuota miehen siittiötilanetta en sille kertonut kun kovin sanoi että hommiin vain, että mussa ei ole mitään vikaa. Sen verran sanoin että ollaan lähdössä hoitoihin kun näin pitkässä ajassa ei vielä ole natsannut. Toppuutteli ja sanoi että taitaa olla hankala että yli 40-vuotiasta enää hoidettaisiin, mutta taisi tarkoittaa juuri noita julkisia puolia. Sekä sitä että jos ennestään on lapsia jne. Mutta -touhikselle- paljon tsemiä ja kun kiertosi tosiaan säännöllinen niin eihän se pahasta ole käyttää noita apulääkkeitä just siihen että alkio kiinnittyisi. Jos kuitenkin ovuloit ja muinasolu irtoaa. Olisi hyvä saada se gynekäynti ovisaikaan niin ultralla selventyisi montakin asiaa.

Kyllä tuli eilen taas peikko päähän että jos eivät löydä noita siimahäntiä silloin helmikuussa. Sähköpostilla kyselin klinikalta että mitkä ovat mahdollisuudet käyttää noita luovuttajan siittiöitä. Kovin kirjoitteli että siitä lähdetään että mieheltä niitä löytyy, ilmeisesti tuo luovutuslaki tekee asian hieman vaikeaksi. Ja en usko että vävymiestä ihan haluaisin vaivata vaikka siihen suuntaan on puhuttu että luovutus onnistuisi sitä kautta. Hurjaltahan se tuntuu että mites ne siimahännät sen sulatuksen kestää. Ja käytetäänkö yli 40v-vuotiaile enää noita luovutusiittiöitä. Parempi olis jos molemmat sekä miehen että luovuttajan simpat. Ja vielä ilmeisesti että icsiä käytetään tueksi tuohon Ivf-hoitoon. Eli kahdella menetelmällä niitä munasoluja koetetaan hedelmöittää. Ja sehän mun pahin pelko on, että jos mies häkeltyy siellä klinikalla eikä saakaan niitä "siimoja noukittua". Ja Helsinkiin asti ihan voi kotoota toimittaa purkkia :LOL:

-mimmimammalla- oli kovin hyväkin tuo fsh-arvo. Eilen luin että näyte pitäisi ottaa kierron 3-4 päivä kun multa se otettiin 5 päivä. Tosin tuolla klinikan ohjeissa oli että siihen viidenteen päivään asti voi ottaa. Aamullahan tuo näyte otettiin, ja mitään sääntöjä en saanut että pitääkö esim. olla ravinnotta tms.Mietin vain että paljonko tuohon tulokseen vaikuttaa edellisen kierron ovuloimattomuus. Tai jos limakalvot kovin ohuet. Mullahan oli vain yksi päivä sellaista niukkaa vuotoa, ja loput taas sellaista tuhrua. Voihan ola että vaativat vielä uuden verikokeen myöhemmin. -Mimmimamma- siellä nyt kovin on kiinni pikkuisissa pennuissa. Ajatus sai hymähtämään että kärräisit pennut mukaasi lastenvaunuissa, ja emo kiltisti köpöttäen vieressä.

-Hibiscus- eiköhän se flunssailuun ja kuumeiluun se peiton alla "lämmittely" ole parasta lääkettä. Eli aina kannattaa testata

:saint:

Mutta puhkun ja puhallan nyt plussatuuloset, ja lähden uhmaamaan tuota sääherraa. Kovin on taas keljun sään laittanut. Mutta kevättä kohden kuitenkin menossa. :wave:
 
heippa!
harvakseen enään kirjottelen mutta seuraan kyllä pláltaa oikein ahkerastikkin völillä, völillä en! Tuntuu että luovutan ikää jo on tuo 45v. tullu täyteen ja sitten silmiini osui tuo teksti että touhis on 45v. ei voi olla totta en oo huomannu että nyt hieman valoa putkenpäähän kuitenkin. tsemppiä sulle ja jaksamisia opinnoissa.
 
heippa!
harvakseen enään kirjottelen mutta seuraan kyllä pláltaa oikein ahkerastikkin völillä, völillä en! Tuntuu että luovutan ikää jo on tuo 45v. tullu täyteen ja sitten silmiini osui tuo teksti että touhis on 45v. ei voi olla totta en oo huomannu että nyt hieman valoa putkenpäähän kuitenkin. tsemppiä sulle ja jaksamisia opinnoissa.
 
........

sinitär Niin se vaan oli jotta se gyne oli tosiaan tuollainen mitä selostin. Ei siis ottanut ilmeisesti lainkaan tosissaan lähes sairaaksi tekevää vauvan kaipuutani. :( :kieh: Joten takuu varmaa on etten hälle toistamiseen mene.

Voi mimmimamma :hug: millaiset on sinulla olot työpaikallasi ja viel nyt nuo suloiset pikku pennut sinun huolenpitoasi kaipaavat. Joten kyl on siinä kestämisen paikkaa kerrakseen. :hug: :hug: :hug:
:LOL: Ja viel on pomo ehdottanut jotta ota pennut mukaasi töihin. |O NO, vaan mites olisikos sinun otettava vauvakin töihin mukaasi sitten kun luoja vauvan sinulle suo? :kieh: :LOL: (Siis uskon jotta jollain tavoin vauva huolehdittavaksesi/hellittäväksesi annetaan) :hug:

keijukka kiitos opntojen stemmauksesta-voimia ja sisua siihen tosiaan tarvitaan, kun tahti on niin tiukka, et jopa eräs opettaja (hän tekee koulun kaikki lukujärjestykset) eilen illalla sitä kauhisteli miten jaksamme. Niin se minulle tämä alkuvuosi aina lukuja lisää ikä-numeroihin. Mut sitä piti sanomani jotta älä vielä luovuta, kun ei ole luovuttanut mimmimammakaan ja hällä muistelen tuon ikä-numeron olevan vielä korkeampi kuin meillä. ;)
Joten ei luovuteta, eihän? Vaik ei enään teini-ikäisiä kuumeilijoita ollaakaan. :hug: :D

omaa (.)
Ohoh nyt kyl on jotenkin outoja oloja ollut havaittavissa kun täs koneella istun. |O
On meinaan tuol alavatsalla semmonen pienehkö kesto-pingoitus ja vasemmalla puolen tuntuu kuin jokin "tyntäisi" (olen samaa tunnetta havainnut jo aijemmin n. parin viikon ajan). :headwall: + lisänä hitusen etovaa oloa ollut jo pidemmän ajanjakson-niin et olen miettinyt vatsataudin kylä-reissua suunnittelevan meille. Vaan kuitenkaan ei yrjö-oloa ole havaittavissa ja ruoka + herkut maistuu. :headwall: :kieh: :eek:
Niin niin testiä en ole tehnyt-en raskaus enkä ovis joten kummankaan mahdollisuutta ei täysin voi pois sulkea. (tosi epäilyttävältä tuntus et raksaana olisin, kun täti on normaalisti kyläillyt.)
Vaan tänään oli kyl tarkoitus tuo r-testi tehdä aamusella, mut nukuin pommiin ja sen myötä olikin sitten aamu yhtä hulabaloota jota lisäs viel 15v teinin kuikku-kohtaus, kun koulusta oli myöhästymässä.
Niin et ei tullut testaamiset mieleen ennen kuin olin aamu-pisuni pönttöön lirauttanut. :LOL: :kieh:

Mut nyt ruuan metsästykseen tuolta kyökin kätköistä joten plussaa testeihin toivottelen.

:wave: -touhis- :heart:
 

Yhteistyössä