YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Hei!

Oliko sinulla TeSuLah menkat jo myöhässä kun testasit? Minulla on kp 29 tänään.Kiitos paljon peukuttamisesta.. =) En ole mitannut lämpöjä.. Millainen periaate siinä on? Muistaakseni silloin ennen kun ainokaisen sain joskus mittasin.. Pelottaa niin vietävästi.. |O
 
Mulla on kierto 27 tai 28 pv, testasin kp 29 plussan. Lämmöt mulla loppukierrossa koholla eli n. 37 ja edelleen sen. Ei mulla ole mitään periaatetta, mittaan kuinka sattuu. Iltapäivästa usein tai illalla. Älä pelkää, ei ole pelättävää. :hug: Mittasin lämpöjä kun niin paleli jatkuvasti, ei se ole niin tärkeää. Jaksuja!
 
Kylläpä olikin melkoinen lumimyrsky tänä aamuna :) Mulla kesti työmatka reilusti yli tunnin, kun siihen normaalisti menee noin 50 minuuttia :kieh: Mutta näyttäis myrsky jo laantuvan, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla :)

Ebony, Lumi-Marja, Nevi, Rouva Aniliini, Hibiscus kiitos onnitteluista :heart:

Toivottavasti tuosta listasta ei jäänyt ketään pois :ashamed:

Touhis, onnittelut :wave: Hienoa että sait etätyön valmiiksi, sen takiahan dead-linet on olemassa, ettei tulisi liian aikaisin tehtyä hommia :LOL: Toivottavasti teillä ei nyt kuitenkaan ihan mahdottomia riitoja taas ole, kun on koko perhe kasassa :hug:

Ebony, :hug: Harmi, että se tädin pirulainen taas kerran löysi tiensä teille :(

Rouva Pikkumyylle onnittelut ovisplussasta, toivotaan että tärppää B)

Toivottavasti Lumi-Marja voit jo vähän paremmin, toivotaan että tauti siitä hellittää :hug:

Aurora72, minäkin olen parin viikon kuluttua lähdössä lappiin lomalle ja mietin että uskallanko mennä mäkeen ollenkaan :headwall: Mietin vaan koko ajan että entäs jos kaadun ja tulee keskenmeno sen takia :( Yleensä olen kyllä aika hyvä laskettelija, mutta just mun tuurilla nyt varmaan lennän persiilleni ja useampaan kertaan :LOL: No, täytyy kysäistä firman lääkärin mielipidettä asiaan.

Muuten Aurora72, minäkin huomasin jo ennen plussausta että rintojen verisuonet on pinnassa, saattaapi olla että sullekin tärppi on osunut :flower:

Nevi, jos sun normaalikierto on 26-27 päivää, niin kannattaa aloittaa jo viimeistään kp 10 tikuttelu. Mun kierto oli 29 päivää ja aloitin tikuttelun kp 13, oviksen bongasin sitten kp 17.

Syklaaminkukka, tervetuloa mukaan :wave:

Gitelle pikaista paranemista :hug:

Sinitär 1 :hug:

Hibiscus ja Aurora72: nyt vaan rohkeasti testailemaan, niin saadaan lisää plussia tähän pinoon :D

Pikkukakkosen Haaveilijalle pikaista paranemista :hug: Kylläpä tuota flunssaa nyt onkin liikkeellä. Toivotaan että mies löytäisi uuden työn tai pakkoloma päättyisi, toivotaan parasta :hug:

Taikakuu, älä vielä menetä toivoa :wave: Minä sain plussan sinä päivänä kun menkat piti alkaa, mutta mulla oli sellainen erittäin herkkä testi (10 mlU).

Minun täytyy kysellä meidän lääkäriltä, että mitä lääkkeitä saa syödä. Siitepölykausi alkaa olla jo kulman takana ja tutkailin mun nykyisiä antihistamiineja ja silmätippoja ja niissä sanottiin, että täytyy varmastaa lääkäriltä niiden käyttö, joten en ole vielä uskaltanut niiden napsimista aloittaa.

Eipä mulle vieläkään ole oikein mitään oireita :) Nenä on edelleen tukossa ja lämmöt on koholla. En uskaltanut eilen lähteä kuntosalillekkaan, kun lämpöä oli karvan verran yli 37. Mitä olette mieltä, voiko urheilla hyvällä omatunnolla vaikka lämmöt on koholla? Ja miten pitkään nuo lämmöt vielä on koholla?

Tänä aamuna oli työmatkalla vähän pientä kuvotuksen tunnetta, mutta onneksi se meni nopsasti ohi :) Minä en ole huomannut mitään tihentynyttä tarvetta käydä vessassa, tosin minä juon muutenkin päivän aikaan niin paljon vettä ja teetä, että juoksen muutenkin jatkuvasti vessassa :LOL: Mutta yöllä ei siis vielä ole tarvinnut kertaakaan herätä vessaan. Mutta olen nyt jo useampana yönä herännyt keskellä yötä, uni ei ole heti tullut ja olen valvonut sellasen tunnin verran :kieh: Siis minä, joka yleensä nukkuuu kuin tukki vaikka pommi räjähtäis ulkona :LOL:

Minä ajattelin tilata sen neuvolan ens viikolla, kun alkaa 6. raskausviikko. Jotenkin pelkään ihan älyttömästi, että tulee keskenmeno :( Jostain täytyis vielä selvittää, että mihin neuvolaan mun kuuluu mennä. Olen yrittänyt tutkailla netistä kaupungin sivuilta ja googlannut, mutta mistään ei löydy aluejakoa :headwall:

Nyt alkaa lounasaika, vatsa jo vähän muriseekin siihen malliin, että on aika lähteä syömään :)
 
Minnihiiri68 Kyselin itsekin kierukan poiston yhteydessä allergialääkkeistä ja katsoin myös farmacasta tietoja. Päädyimme gynekologin kanssa siihen, että ainakin Livostin-silmätipat, Zyrtec, Seretide Diskus, Nasonex-nenäsumute ja Duact ovat turvallisia käyttää myös raskauden aikana, varsinkin kun allergiaoireisiin niitä käytetään suhteellisen lyhyt aika. Mutta myös astmaatikolla pienempi paha on jatkaa lääkitystä kuin lopettaa kesken.
 
Heippa,
|O Heräsin tänään jo puol kuus ja ei millään enää unta!! Käynköhän vähän ylikierroksilla tämän raskautumis asian suhteen. :whistle:
Minnihiiri68: En meinaa uskaltaa testata ja kun noi kuukautiset on vaihdellut 34-39 välissä niin pelkään testaavani liian aikaisin. Viimeksi kierto oli sen 39 päivää. :|
Eli 39 päivää tulee täyteen vasta 2.4. Jaksais odottaa.. :kieh:
Taikakuu: Testaa muutaman päivän päästä uudestaan ja aamupissasta. Voi meitä hätähousuja :D
Onko mitään uusia oireita ilmaantunu? mulla nuo verisuonet rinnoissa todella pinnassa..
valkovuotoa ei juuri ole. Sitähän pitäisi tulla ..jos on raskaana. :ashamed:
Olen miettinyt sitäkin..jos miehessä jotain vialla ja en sen takia raskaudu :/
Miehelläni ei ole omia lapsia. Noh..ei kai vielä tarvitse sitä murehtia..ollaan niin vähän aikaa
yritetty. B)

Paranemisia kaikille Flunssaa poteville :hug: Juokaa kuumaa ja pitäkää jalat lämpiminä :D
Sanois edesmennyt mummani.

Yks oire muuten on tullut viime päivinä; huimaus..voi kyllä johtua niskoistakin. :whistle:

Jatkan taas töitä.. :wave:
 
Täällä taas!

Aurora72 Minullakin on joskus ollut rinnoissa verisuonet pinnassa,minulla se ei ollut silloin merkki raskaudesta..Mutta olen kuullut että se olis yksi raskausoire/merkki.Toivotaan että sinulla olisi. Huomasin juuri että valkovuoto on lisääntynyt.. :D Eilen tuli yllättäin semmoinen repäisykipu.. :eek: En tiedä mitä se oli.. :|
 
a-alisa ilmoittautuu mukaan :wave:
Meillä toiveissa pikkuinen kuutonen, yhteisiä kolme ja minulla kaksi isompaa.
Nyt menossa 4/28. Noita ovulaatiotestejä en ole koskaan tehnyt, mutta nyt ajattelin niitä koittaa ;) Onko niissä jotain eroja??

Myskyistä päivänjatkoa
:heart:
 
Heippa...... :wave:

Mantana, päivitätkö minun tietoihin kp. 6 / 28-30

Täällä kanssa lunta tulee ja paljon :whistle: ...aamulla kävin aikaisin putsaan auton lumesta ja sitten kun olin lähdössä, niin jo oli auto taas aivan lumen peitossa ja sai raivaa uudestaan sen esiin =) . No ajattelin, että ihan hyöty liikunnasta sekin käy :LOL: -ja kalorit kuluu...

Juu, nopsaan nämä päivät menee...ajattelin että jos pitkästä aikaan kokeilisin minäkin tilata niitä ovis-testejä...kun ne aina "unohtuvat" hankkia ajoissa....Mikäs oli se "firma" mistä EI KANNATTANUT tilata,,,kun ovat jättäneet tilaukset postittamatta, vaikka olisi pankin kautta jo maksanut ?? -siis tuolla ketjuissa oli puhetta jostain nettikaupasta ???

Nyt täytyy lähteä ulos lumitöihin =) ja kuopuksen kanssa pulkkamäkeen, kun kerran saatiin lunta tänne eteläänkin :D

Peukkuja kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Minnihiiri68 nauti nyt vain alkuraskaudesta, älä turhaan mieti keskenmenoa, stressaaminen ei ole hyväksi. Oireista ei voi mitään päätellä, mulla ei juuri mitään oireita ja uskon että kaikki hyvin. Neuvolaa ei meillä saakaan ennenkuin 9-10 vkolle, en näe tarpeelliseksi mennäkään aiemmin, malttia vain nyt. ;) :hug: Mulla on vkolla 9 kuulunut yleensä sydänäänet jo ihan hyvin, ei ne paljon aiemmin kuulukaan. Oireet ovat niin yksilöllisiä, pahoinvoinnista ei mulla tietoakaan, eikä ole ollut aikaisemmissakaan, kuten ei äidillänikään. Nautin siitä, kun ei tartte oksentaa, ei kai siitä kukaan tykkää, vaikka kuuluu jotenkin alkuraskauteen toisilla. Verisuonet eivät ole juurikaan näkyvissa rinnoissa. Heräilyt kuuluu asiaan, koska ne valmistavat vauvan kanssa heräilyihin. Itsellä uni katkeaa öisin 3 aikaan, kun on kiire veskiin. En kylläkään juo illalla paljon. Mulla on aina ollut tuo veskirumba raskauden alkaessa. :D

Voit urheilla hyvillä mielin, tuntemuksiesi mukaan, ei varmaan mitään kovin rajua ja tempovaa kannata tehdä, liikunta on vaan hyväksi, netissä on tietoa asiasta, kun googletat aiheesta. Lämmöt voivat olla koholla jonkin aikaa, sekin kuuluu alkuraskauteen.

Liberon sivuilla on ainakin raskauskalenteri ja muillakin, niistä saa raskauden etenemisestä hyvää tietoa. Vauva-lehden sivuilla on raskauskiekko, joka päivittää itsensä ja voi seurata oman raskautensa kulkua hyvin. Laitat vain kysytyt tiedot ensin.

Taikakuu aamupissa on paras testaukseen, aina raskaushormonia ei kaikille heti keräänny ja voi tulla myöhemmin vasta plussa, jos googletat myöhäinen plussa, saat tietoa muilta. Odota kierron loppuun ja tee vaikka sitten uusi testi, odota vaikka mielellään tädin yksi myöhästymispäivä.

Aurora en huomannut valkovuodon mitenkään lisääntyvän, en ole ennenkään siitä mitään päätellyt, ehkä myöhemmin tai sitten pysyy normaalina. Kyllä se raskaus näkyy jossain vaiheessa jos on sitä. Joskus raskaus ei vaan heti lähde, kuten meidän esikoinen, raskauduin vasta 4,5 vuoden yrittämisellä, eikä kummastakaan löytynyt mitään syytä, aika tavallinen aika on puoli vuotta, meillä tärppäs nyt puolen vuoden yrittämisen jälkeen, mullahan alkoi menkat vasta 2 vuoden tauon jälkeen kun vihdoin palasivat pian imettämisen lopettamisen jälkeen. mulla molemmista pysynyt sen 2 vuotta pois, kun olen osaimettänyt pitkään. Kärsivällisyyttä tarvitaan eikä liikaa kannata miettiä asiaa, pupuilua vaan ahkerasti. :heart:

a-alisa tervetuloa mukaan kivaan joukkoon! :heart: Olen itse käyttänyt monenlaisia ovistestiä, ehkä hinnoissa eroa, mutta ovis näkynyt merkistä huolimatta.

Plussaisia sydämiä edelleen heittelen tai paiskon, kuten täällä sanomme! :)
 
Taikakuu testasin apteekin herkällä kasettitestillä aconilla sinä päivänä kun tädin piti tulla kylään ja plussasin, viiva voi olla hennompia tai vahvempi, ohjeessa sanottiin, ettei sillä ole merkitystä, raskaushormonia ei ole ellei ole raskaana, en ymmärrä haamuja tai viivanpaikkoja, kyllä testi näyttää, jos on raskaana. Tekee vain ohjeen mukaan testin. Tsemppiä ja plussaonnea!! :heart:
 
Heippaus!


Tervetuloa syklaaminkukka mukaan kuumeilemaan!


Ja nyt testaileville hirmusti Onnea! Millaisia oireita Hibiscus sinulla on kun on luget käytössä, huimaako myös?


Taikakuu Onnea vielä, että plussaa tulisi!


a-lisa tervetuloa mukaan myös!


auroralle Onnea testaukseen myös!


minnihiiri:Nauti rauhassa vaan raskaudesta!


Monilla taitaa olla flunssaa, heille kaikille paranemisia toivottelen!Paljon lepoa ja juotavia!


Nyt on leipomiset tehty, paljon tuli piirakoita riisipuurotäytteellä ja perunamuusi myöskin! Sekä samantien leivoimme sämpyliä!

Eilen kävimme verho ostoksilla, leipominen siirtyi täksi päiväksi!


oma napa lämmöt ovat nousseet oviksen jälkeen.


edelleen kudon pientä nuttua;=)


Ihanaa pvn jatkoa, ilmasta huolimatta, kauhea lumimyrsky!


sinitär, pahoittelut erostanne, ja toivon, että saatatte vielä löytää yhteisen sävelen kuitenkin!


Niin ja luotan babyplussan ovis ja raskaustesteihin!


Rva Pikkumyy
 
Unohdin mainita ikäni, olen 36v. Raskaana olen ollut seitsämän kertaa, joista yksi tuulimuna rv11 ja yksi km rv8 ja viisi ihanaa lasta. Nyt miehen kanssa sovittiin, että rauhassa katsellaan josko vielä tärppäisi.
:LOL:
Ihan rauhallisesti käyn huomenna ostamassa niitä ovistestejä ja varmaan raskaustestejäkin. :heart: Mulla on myös raskaustestit aina toimineet, mutta joskus olen ollut "hiukan" hätäinen etten jaksa odottaa, vaan teen testejä liian aikaisin.

:heart: Plussaonnea kaikille!! :heart:
 
Moikka!

A-ALISA:Tervetuloa mukaan mukavaan joukkoomme :wave:
Mä olen tikuttanut ovista clinic ovistestillä ja mulla se on näyttänyt plussaa parissa viime kierrossa,mitkä sitten menivät mieheni työssä olon takia harakoille,mutta ensi viikolla on odotukset korkealla,että päästään hyödyntämään ovis sitten pitkästä aikaa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Täällä sitä vaan kipeenä ollaan ja kuumaa mehua juodaan ja odotellaan,että täti lähtee kylästä pois.

Plussaonnea teille kaikille!
 
Kiitos TeSuLah! Kävin googlettaa sitä myöhäistä plussaa.. Kyllä sieltä jotain tietoa löytyi.. Kiitos kovasti! Mittasin lämmön huvikseni äskön kun niin palelee.. :( Oli 37,0. Mitäs se tarkoittaa? :| Rinnoissa on tuntemuksia aina välillä.. Ja väsyttää.. |O
 
Nyt ihan pikavisiitti vain tänne :). Muutamassa viestissä myrskystä puhutaan, ja nyt se näyttää tulevan tänne meillepäin. Kaamea tuuli ulkona. Puidenrungot huojuu villisti. :eek: Pitää pysytellä sisätiloissa...

Taikakuu Jostain syystä mullakin on nyt vähän pelonsekainen fiilis. Mietin miksi. Vaikuttaa siltä, että tässä pelottaa pettyminen. En tosiaan uskalla testailla, koska pelkään niin sitä pettymyksen tunnetta, jos taas testissä törröttää nega. Kuten sanottu, ennemmin kestän menkat. Joku kirjoitti myöhäisestä plussasta. Älä vielä menetä toivoa, sulla saattaa aivan hyvin sellainen olla! Ei kaikilla näy kovin aikaisin r-hormonien nousu. Kun itse viimeksi uskalsin testata (viime raskaudessa ), plussa näkyi vasta kun menkat oli jopa 3 PÄIVÄÄ myöhässä, ja silloinkin testissä näkyi vain hailu haamu! Millaisia tuntemuksia sinulla nyt on? Mulla ei mitään erityistä. Menkkaoloa on ollut pitkin viikkoa, ja tänään nipisteli hetken oikean munasarjan kohdasta, mutta ei sitten muuta. Ei kovin rohkaisevaa... :/

PikkuMyy Nyt täytyy tunnustaa, että olen oma-aloitteisesti lieventänyt Luge-annostelua. Viime kierrossa lääke aiheutti niin rajut väsymykset, että olen laittanut tässä kierrossa vain 1-2 nappia iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Siltikin kuljen päivät hurjassa väsymyshorteessa! Ihan kuin unipillereitä olisi ottanut. Yhden lievän äkillisen pyörrytyskohtauksen koin tänään, kuinka osasitkin kysyä! Aijemmin ei ole ollut vastaavaa.

Aurora72 Ovistesteistä... Kyllä ne pirulaiset näyttää LH-hormonipiikin siinäkin tapauksessa, että ovista ei tulekaan. Mutta kyllä sen oviksen huomaa sitten omista olotiloista, kun itseään kuuntelee. Limaa, nippailua munasarjasta... Luota vaan niihin omiin tuntemuksiin!

a-alisa Tervetuloa mukaan minunkin puolesta! Ovistesteistä en oikein osaa muuta sanoa, kuin etä itseä tuskastuttaa liuskatestit, jotka antaa niin paljon tulkinnanvaraa. Täällä olen mainostanut liikaakin, että tykkään digitaalisista, jotka näyttää "plussasarven" niin selvästi. Yleensä olen ostanut Verkkoapteekista, Halpatesti.fi:stä, tai Mammaksilta, vähän sen mukaan, onko ollut tarjouksia. Toimitushäikkää ei ole ollut millään näistä. Testit on tulleet aina viikon sisällä. :heart:

mantana Jostain olen joskus lukenut, että naisella voi olla kierrossa kaksikin ovista! Korjatkaa joku, jos oon väärässä! Mutta toivotaan, että plussa ovistestissä olisikin raskauden merkki :). Ovistestihän voi näyttää raskauden. :heart:

Nyt täytyy lopetella. Kaikille rauhallista iltaa vaan! Meillä myrsky ulvoo jo aika pelottavasti. Kun ei nyt vaan puita kaatuisi...

 
Heippa hetkeksi!
Minä silloin niitä lugeja laitoin ohjeeni mukaan vain yhden iltaisin. Voi, että sitä huimausta, väsymystäkin taisi olla, kun menin joskus nukkumaan jo 20:00 jälkeen! :D
Huomenna muuten alan illalla niitä taas laittamaan, mietin alanko vai en!? Oma gyneni sanoi väestöliitossa, että niistä ei ainakaan haittaa ole, kun kysyin, että aiheuttavatko ne , että "heikompikin alkio" kiinnittyy? vastauksena oli, että ei aiheuta sellaista, vaan menkat alkavat jos ovat alkaakseen ja toisessa tapauksessa eivät ala, ja silloin siis on "tärpännyt". Ohjeen mukaan minun pitää tehdä raskaustesti ja jos nega, lopettaa luget siihen pvään ja jos plussaa niin jatkaa varhaisultraan asti ja sitten gynen kanssa sopia tarvitaanko enää. Viimeksi siis lopetin varhaisultran aikaan. Minua kyllä jo nyt jännittää, vaikka ovis vasta ohitettu! :saint: :heart:

Mantana 2 ovistakin voi olla, mutta toisaalta myös raskautta saattaa merkata! :heart: Tai myös voipi olla myöhäinen ovis? Toivon, että olisi raskaus!

Minua kyllä jännittää teidän testaajienkin puolesta, paljon Onnea testauksiin! :flower: , :flower: ja Plussatuulia puhallan! :whistle: 000000000000000 :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pikkumyy Olin poistumassa koneelta jo, mutta huomasin tuon sun Luge-viestin. Kannattaa varmaankin laittaa jo Luge, koska siitä ei kerran haittaakaan ole! Mitä nyt stä pyörryttävää väsymystä :eek: Kumma juttu, mulle määrättiin Luge-annostukseksi 2 krt. aamuin illoin! Ne aamusatsit olen jättänyt pois. Tosin vahvuushan niissä voi vaihdella. Mulle lääkäri ei sanonut mitään siitä, koska Luget pitää lopettaa. Ohjeessa lukee muistaakseni, että kp. 26 vaikka olen kaikkialta lukenut, että niiden laittamista on tosiaan jatkettava, jos plussaa! Nyt tulee tietty mieleen, että pitäisi kai testata... Kai se on sitte huomenna testi ostettava, jos ei nyt sitten oo Ferrari pihassa ennen sitä :/.

Tuota minäkin olen miettinyt, että voiko Luge vaikuttaa siten, että heikompikin alkio kiinnittyy ja siitä ei sitten hyvää seuraa. Mutta hyvä, että sulle lääkäri sanoi noin! Rauhoittava tieto!

Mukavat illat vain kaikille ja plussia puhallan minäkin! +++++++++ :whistle: jokaiselle ja joka ilmansuuntaan!
 
Syklaaminkukka ja a-alisa tervetuloa minunkin puolestani.

Rouva Pikku myy ja Hibiscus: onko noilla Lugeilla tosiaan jotakin tehoa? Minä kun taannoin kyselin, että voisiko jollakin keinoin edesauttaa raskauksiani etenemään, niin gyne sanoi, ettei oikein voi. Hän ei kovin paljon painoa laittanut noihin hormoneihin. Tosin minulla tuo hedelmöittyminen ei liene ongelma ja alkio kiinnittyykin, mutta ne ongelmat tulevat vasta myöhemmin, ehkä hän tarkoitti, ettei tähän löydy apua. Jostakin muistan myös lukeneeni, että hormoneille voitaisiin tosiaan auttaa raskauksia alkuun, jotka muuten eivät olisi jatkuneet, mutta sitten saattavat mennä kesken. Toisaalta kyllä alkaa tuntua, että tämä on vähän lääkärikohtainen asia ja heillä on eri näkemyksiä asiasta.

Kaikille flunssan kourissa oleville paranemista! Muistakaa levätä!
Nenä tukkoisena ja kuumeen kourissa sitä aina muistaa kuinka ihanaa on olla kun on terve.

Itse olin tänään taas gynellä - käyn siellä jo useammin kuin kampaajalla ja sielläkin käyn kyllä todella usein. Kaikki arvot, hemoglobiini ja tulehdusarvot olivat ok ja raskaushormonikin negatiivinen, mutta silti kohdussa oli vielä jotakin. Ensi tuomio oli, että kaavintaan, mutta kysyin, onko muuta vaihtoehtoa ja sain sitten Primolut kuurin edesauttamaan menkkojen tuloa, jotta ne sitten putsaavat kohdun. Nyt alkoi mietityttämään, olisko täytynyt mennä vaan kaavintaan, mutta jotenkin ajattelin tuon luonnollisen poistumisen olevan hellempi kohdulle. Kymmenen päivän kuuri on nyt sitten ja sitten pitäis tullla kunnon menkat. Niitä jo odotellen, ja kaikille kauniita unia toivotellen, Mimuli
 
mantana
nyt vasta tajusin että sinäkin olet täältä 'Suomen Pääsiäiskaupungista' :wave:
Miten minä sain silloin viimeksi, kun asiasta oli juttua, sen käsityksen että olet tuosta naapurikaupungista :/
Oletko ihan alkuperäisasukas vaiko tulokas niinkuin minäkin?

Hurjasti toivotan sairastuneille paranemista, tikuttajille vahvoja ovisviivoja ja testaajille selviä plussia :heart:


Meilläkin tälläistä tänään;


Hieman tuo keli jännittää kun huomenna olisi ajokortin kakkosvaiheen arvioiva-ajo ja ajoharjoitteluradan liukkaankelin testaus.

Mukavaa iltaa kaikki :wave:

 

Yhteistyössä