YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Voi Pikkumyy :hug: Ihan tuli kyyneleet silmiin, kun luin tuon viestisi. Mutta ei nyt luovuta vielä toivosta, kun lääkärikin vielä oli sitä mieltä, että toivoa on :heart: Kovasti jaksamista sinulle tähän pitkään ja piinaavaan viikkoon.

Ihanaa, että Äiti-Kengulla ultrassa kaikki hyvin :heart:

mimmimamma onnea työpaikan johdosta :flower: Ja eihän sitä tiedä mitä sitä vielä vauvarintamallakin tapahtuu, kun sitä vähiten odottaa. Usein kaikki isot muutokset tuntuvat tulevan samalla kertaa.

Itse tikuttelin eilen ovisplussan (kiva edes joku plussa saada). Joka toinen päivä -periaatteella ollaan nämä otolliset päivät menty ja tänään jos vielä saisi tuon miehen peittojen alle. Sitten ei voi taas kun odottaa ja toivoa parasta :ashamed:
 
Pikkumyy Taustailen, käyn silloin tällöin viestejä lukemassa, niin tuntuu juuri nyt paremmalta, kun hoitojen takia en oikein normikuumeilija ole, ja se on muutenkin aika rankkaa henkisesti. Nyt oli järkytys tulla tänne ja lukea kuulumisiasi. Täytyy olla aivan kauheaa olla ja elää epävarmuudessa. Ehkä työ kuitenkin pitää ajatuksia toisaalla. Olen kamalan pahoillani, tuo tuntuu jotenkin niin sairaan epäreilulta... :ashamed: Mutta kuitenkin, olen optimistinen ja toiveikas, ja mieleni pohjalla itää semmoinen ajatus, että kohdallanne kaikki menee vielä hyvin. Ajattelin vain, että sinulla on viikkoja vielä aika vähän. Syke ei välttämättä vielä tuossa vaiheessa näy. Viimeksi, kun plussasin, eivät edes päästäneet ultraan yksityiselle ennen kuin viikolla 9, koska syke ei kuulemma olisi näkynyt sitä ennen VARMUUDELLA. Eli nyt tarvitaan luottamusta ja viestejä yläkertaan, että näin olisi! Voimia... :hug:

mimmimamma Hienoja työpaikkakuulumisia sinulla :heart: Onnea! :flower: Kunpa olisi itselläkin vielä rohkeutta yrittää vaihtaa työpaikkaa! Ei se enää "tällä ikää" ole yksinkertaista, ja saattaisi vaatia mun tapauksessa paikkakunnan vaihdostakin. Mutkia on matkassa! Ten points sinulle rohkeudesta ja kunnianhimosta myös! :flower:

Omanapaa...Itsellä ensimmäinen ivf-hoito loppusuoralla, toivo pohjalukemissa. Tutut menkkakivut polttelevat jo. Jos näistä hoidoista saisi edes hitusen Kela-korvausta niin ei niin harmittaisi, nyt menee tuhansia euroja kankkulan kaivoon. Jonkinasteista luopumisen makua alkaa olla jo... Anteeksi, en toki halua muita tulla tänne masentamaan! :/

Onneksi on sentään joulukuu, voipi ripustella ympärilleen kaikkea kaunista ja poltella joulukynttilöitä. Yksi eilen illalla sytytetty pihatuikku tuikki vielä aamuhämärissäkin :) Kaikille energiasäteitä tähän harmaaseen päivään! :heart:
 
Rouva Pikkumyy :hug: Kyllä me jaksetaan toivoa vielä, että OnniEmmillä on kaikki hyvin :heart: :heart:

Siiri...voisit tehdä meille nyt kunnon plussatestin..jätä nuo arvoitusleikit vähemmälle ;)

Minun napani taitaa odotella tätiä kylään. Tutut PMS-oireet päällä jo. No en kyllä enää edes mitään muuta odota :ashamed: Sais vaan tädintulo mennä viikonlopulle, että seuraavaan kiertoon varattu tuubien aukiolotutkimus sattuisi sopiville päiville. Sitten tulee taas joulutauot yms...eli uutta aikaa ei välttämättä saa aikoihin.

Voi vietävä kun tuo pimeys vie ajatuksetkin niin matalalle. Käytän samoja lääkkeitä kuin Hibiscus eli kylvän tuikkuja ja kynttelikköjä ympärilleni..ja lääkitsen itseäni herkuilla tietysti
:p

Jaksuja kaikille kaamostaivallukseen...

Pinkkis
 
Hei!

Pikkumyy toivotaan kovasti että se syke sieltä löytyy ensi ultrassa! olin ihan kuin puulla päähän lyöty kun luin viestisi.. :eek:


mimmimamma onnea työpaikasta!

Äiti-Kengu hienoa että hyviä uutisia ultrassa.

Itellä väsymystä painaa päälle... vauvalla kuumetta ollu jo sunnuntaista lähtien. Tänään käytin lääkärissä mutta mitään ihmeempää ei löytyny... seurataan vielä josko kuume jatkuu pitemmälti.
Pyykkikasa kasvaa vaan hurjaa vauhtia,ei kerkeä pesemään niin paljoa kuin niitä tulee, kun ei ole sitä tilaa missä kuivata. Pesishän sitä muuten vaikka sata koneellista päivässä :LOL:
Penskat levittää kaiken maholisen pitkin lattioita....aaaaarrgggh! Mutta, antaa olla!
Ukolle jo valitin kun vapaa ajat meinaa mehällä juosta että sillä on siivoukset tekemättä! Lupasihan tuo siivota perjantaina jotta itsenäisyyspäivänä olis siistiä.... näiköhän...
no sori valitus:ashamed:

Plussa tuulia kaikille+++++ :whistle:
 
Pinkki, en voi tehdä kunnon testiä, kun tuollaisia tulee iltapäivästä ja aamuisin puhdasta negaa :/
...miten niin rapistelijoiden rapistelija... mun täytyis varmaan siirtyä tonne 40+ sarjaan, kun ne on sellaista rapistelijoiden aatelia :heart: :heart: (tämä siis ihan rakkaudella sanottua, tiedän että ne käy täällä vaklaamassa).

 
Kiitos kaikille! :hug: :flower:

Hibiscus: Kiva oli kuulla sinustakin, toivotaan kuitenkin plussaa sinulle vaikka olisi pmsoireitakin, ei sitä koskaan voi tietää, plussa yllättää välillä nurkan takaa! :heart:

Sain HCG tulokset eilen otetut ja ne olivat 47000, eli istukka toimii normaalisti, muu selviää ensi viikolla maanantaina, siis toivotaan edelleen sellaista ihmettä. :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi :heart:

Kaikille plussailuOnnea koko pinoon :heart: :flower:
 
Oikein mukavaa päivää! Meillä neiti kasvaa vauhdilla. Eilen kävi neuvolatäti ja painoa pikkuneidille oli tullut hyvin. Paino nyt n. 2300 g, miinus 60 ml maitoa alle. Oikein pirteä ja virkeä vauveli, ottaa katsekontaktiakin jo hyvin ja seuraa sisarusten touhuja ja lelujaan ja hymyilee niille. :heart:

Lypsän maitoa ja saaliiksi tulee n. 100-120 ml kerta, syötöt 2-3 h:n välein ja rinnastakin alkanut ja saada hyvin. Vielä annetaan pullostakin, että saa varmasti tarpeeksi. Syö n. 60-100 ml kerralla, pumppu punaisena saan lypsää. :D Onneksi maitoa tulee hyvin.

Mun paino on pudonnut aika paljon, synnyttämään mennessäni painoin n. 69 kg ja tullessani salista 64 kg. Nyt painan nyt 62 kg. Koko ajan on nälkä ja jano. Lypsäminen ja imettäminen laihduttavat lisää.

Isommat sisarukset metelöivät ja kerjäävät välillä kovastikin huomiota, kun imetän. Osallistuvat kyllä vauvan hoitoon, varsinkin nuorempi. :heart:

Meillä oli eilen 13-v hääpäivä ja tässä se meni perheen parissa, ei juhlittu, mutta tuossa pikkuneidissähän onkin hää- ja joululahjaa kerrakseen. =) Poitsu täyttää tänään 5 vuotta. Sai aamulla lahjaksi Turtles-hahmon ja laulettiin hänelle. Oli onnellinen. :heart:

Juhlimme synttäreitä sitten la ja su. Samalla juhlistamme pikku-Netan syntymää.

Nyt täytyy mennä taas!

:heart: Neeanäiti ja Netta 14 vrk, illalla 15. :heart: :wave:
 
Täällä tänään alkoi armoton migreenikohtaus iltapvllä, onneksi mies haki kotiin nukkumaan...toivotaan, että aamuksi paranee. :ashamed:

Paljon Onnea edelleen kaikille raskauksiin ja hyvää vointia jokaiselle! :heart: :hug: :flower:

Mietin pitäisikö edelleen käydä yksityisellä, vai riittääkö se, että menen maanantaina varhaisultraan yksityiselle?

Minulla niin pahat raskausoireet ja rinnat oikein särkee..jotenkin en usko keskenmenoon ja toisaalta uskon! :ashamed:

Rva Pikkumyyja OnniEmmin odotus :heart:
 
Voi Rouva Pikkumyy :hug: Vielä ei ole toivoa menetetty, kun arvot niin hyvät. Mä en ole voinut päätellä oireista juurikaan raskauden kulkua, kun ei ole oikein ollut pahoinvointia ja olo ollu usein alussa vain tavallistä väsyneempi. Ei raskaus tule oireista tai oireettomuudesta. Peukutan sulle että kaikki hyvin.




 
Lista päivitetty jo huomiselle. Toivoisin saavani päivittää jonkun näistä vaikka jo huomenna haamuilijoiden tai plussailijoiden puolelle:

Pinkki69..................................27/29-30
Hibiscus...................................?/?
Ebony.....................................32/30
Siiri S......................................32/27-34
Kuumetta 36v.........................33/n.21-25.....yk29

Oma ).(
Ei mitään fiilistä mihinkään suuntaan. Eilen olin kiukkuinen kuin apina, kunnon pms:t siis, mutta tänään ei taas mitään. Tämän päivän fiiliksiin kyllä vaikuttaa 12 h työpäiväkin ja ihana työkaveri, joka puhuu paskaa selän takana minkä kerkiää. Huomenna aion kyllä kysyä oonko syönyt sen eväät vai missä mättää!!
 
Neeanäiti aivan ihanan suloinen tuo teidän pikku-neiti, kävin äsken kuvaa kurkkaamassa. Ikäviä nuo teidän saamanne uutiset :hug: mutta eihän sen tarvitse mitään isompaa merkitä. Toivotaan ja uskotaan, ettei kyseessä ole mitään vakavaa. Ja tyttö on joka tapauksessa teidän oma rakas lapsenne :heart:

Jaksamista myös Pikkumyylle raskaaseen odotukseen :hug: Toivotaan että kaikki kuitenkin kääntyy parhain päin.

Tuokaahan joku nyt tänne niitä iloisiakin uutisia, niitä nyt todella tarvitaan. Joten kaikille kovasti ++++++++++ puhaltelen :whistle:
 
Omanapaista: kpl1. Pettymys, mutta jotenkin jo tähän niin tottunut... enemmän vaivaa tää juoruilu täällä töissä. Esimieskin jo piti puhuttelun siitä, miksi annan tällaisten vaikuttaa... mä nyt oon vaan mä. Ja tämän vauvakuumeilun myötä muuttunut vielä herkemmäksi sisältä (vaikken sitä kyllä yleensä ulospäin näytä, päinvastoin). Nytkin kyyneleet silmissä ja pitäis syömään lähteä. Kai se on pakko taas skarpata.
 
Voi hemmetti, hikipäässä kirjoittelin viestiä ja sitten naps, huitaisin jotain väärää nappulaa ja kaikki lensi johonkin...
Uus yritys...

Neeanäiti Vauvasi on ihana, suloinen pieni nyytti :heart: En ymmärrä mitään kromosomitutkimuksista ja siitä, kuinka pienistä "muutoksista" tutkimuksiin jo lähdetään, mutta jotenkin kuvailemasi perusteella tulee sellainen tunne, että mistään suuremmasta tuskin on kyse! Sitä me kaikki täällä toivomme! :hug: Niin kauan kuin vauva on aktiivinen ja liikkuu vilkkaasti kaikki on ihan varmasti hyvin. Lähipiirissäni on yksi vammainen lapsi, joka ei tosiaankaan vauvana ollut aktiivinen. Äitinsä alkoi epäillä, että jotain on pielessä, kun vauva oli veltto, eikä liikuskellut juuri lainkaan. Hänellä on harvinainen syndrooma, joka aiheuttaa motorista kömpelyyttä. Koulua käy ihan normisti, avustajaa tarvitaan. :heart:

Siiri Kylläpä sua nyt koetellaan. Nuo työpaikkaskismat on aina kamalan ikäviä, varsinkin jos työpaikka on naisvaltainen. Jostain syystä silloin tulee tuota juoruilua ja kissanhännänvetoa. Meillä naisia ja miehiä on fifti-fifti, ja kyllä sitä juoruilua on toki meilläkin, mutta enemmän rasittavaa kilpailuhenkisyyttä, kyynärpäätaktikointia ja mielistelyä.
Mutta usko tai älä, kyllä se fiilis siitä vielä nousee! Tietysti vauvakuumeilukin rassaa taka-alalla! :hug:

Voi Pikkumyy... Mulle tulee melkein paha olo, kun sinä omien huoliesi keskellä jaksat aina kannustaa ja tukea meitä muita! Ihan ihmeellisen valoisa persoona olet! En oikein vieläkään jaksa uskoa, että mistään vakavammasta olisi kyse. Ehkäpä tosiaankin se sinun taaksepäin kallistunut kohtu vain tuottaa tällaista ikävää harhaa. Toivon todella, että vain tästä olisi kysymys! Koeta jaksaa...! :hug: :heart:

kanella
Toivottavasti kyse ei ole mistään, mitä ei voi korjata! :hug:

Pinkkis Hyvä veto mennä niihin tuubien aukiolotutkimuksiin! Sehän voi olla just ihan noin pienestä kiinni. Multahan ei ole asiaa tutkittu, ja se on ajoittain vaivannut. Ivf:ssä sillä ei tosin oo väliä, mutta silti |O Toivottavasti tuubit on auki, se on kuitenkin takuulla helpotus saada tietää, että yksi este on poissa tieltä! Anteeksi että utelen, mutta oletteko ajatelleet hoitoja...? Mä en ole katunut että tähän lähdin, vaikka tuloksesta ei mitään tietoa vielä olekkaan. Mutta ei ne piikitykset sun muut loppujen lopuksi niin kauheita olleetkaan kuin kuvittelin. Pahempaa on tää piinistely. Se on paljon hermoja raastavampaa kuin luomukierroissa oli. Sitä suurinpiirtein kiipeilee seinille. Kp. 24 nyt, ja verikoe maanantaina. En enää koske tikkuihin, mieluummin otan tiedon kertalaakista vastaan, murskaa se tai ei! :headwall:

Mutta nyt ei muuta kuin kaikille hyvää loppuviikkoa vain! :wave:
 
Siiri...Tsemppiä sinne lohikäärmeiden sekaan! :hug: Itse olen miesvaltaisella työpaikalla ja täällä sitten omat ongelmansa...

Hibiscus, saa udella ;) On miehen kanssa juteltu, että hoitoasiaa harkitaan vasta jos tuubitutkimuksesta tulee huono löydös. Odotellaan siihen asti. Lääkärin mukaan minun ikäiseltäni ei enää yritetä leikkauksella tukoksia poistaa vaan ainoa vaihtoehdo on sitten keinohedelmöityshoidot. Tosin lääkäri totesi myös, että tuo tuubien tutkiminen ei ole varsinainen hoito, mutta toimii joskus niin...eli pieni paine huuuhtelee putkia...kaipa siellä minullakin voi jo vaikka minkälaiset hämähäkinseittikasvustot olla :LOL:

Oon miettinyt kyllä itsekseni tuota hoitoasiaa ja suhtaudun siihen kyllä positiivisemmin kuin mieheni. Hän ei ole kovin innostunut asiasta...en tiedä onko syynä rahanmeno (vs. todennäköisyys onnistumiselle) vai se, että siinä joutuu päästämään vieraita ihmisiä hyvin yksiityiselle alueelle elämässä. Vai eikö miehelleni tämä lapsiasia sitten vain ole samanlainen "pakkomielle" kun minulle. Mutta aika näyttää :/

Mukavaa päivää kaikille...täällä sataa vettä...taas..

Pinkkis
 
Annemaarit ja Hibiscus :hug: :heart:


Tyttö syö tosi hyvin rinnasta jo maitoa ja imee pitkään ja nauttien. Ei ole itkuinen, pikemminkin tyytyväinen, kuten edellisetkin. Seuraa isompien sisarten touhuja ja nukkuu hyvin metelistä huolimatta. Ei tykkää aina ollakaan yksin sängyssään, nukkuu hyvin sitterissä.

Ulkoilua ei vielä suositeltu, kun on niin pieni vielä. Meinaa jäädä isompien sisarustenkin ulkoilu vähiin, No, jospa pian pääsisimme vaunulenkille. Prinsessa on tosi suloinen. :heart:

Toivon teille kaikille plussia edelleen, aina ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Mulle tämä tulee olemaan viimeinen vauva. Onhan tässä nyt aika sutinaa, kun kolme alle kouluikäistä talossa.

Ehkä tilanne vähän helpottaa, kun vauva siirtyy rintaruokintaan, eikä tartte enää lypsää niin usein. Rinnat tottuneet nyt lypsyyn ja täyttyvät aika nopeasti, mutta liikaa ei silti maitoa tule vauvan imiessä. :heart:
 
Heipsan! Tänään äitiyslomani 1. päivä!!!! =) :heart: Pientä haikeutta tässä myös, kun tyttö lopetti sitten hoitopaikassaan ja tietenkin oma ikävänsä sinne. :'( :headwall: Reipas kerholainen, kuitenkin väsähti ja nukkuu päikkäreitään. =) :heart: Kyllä se tästä iloksi muuttuu... sanoi, että ihana olla kotona, mutta ei haluaisi vauvalomalle. :ashamed:
Kaverit tärkeitä ja heitä nähdäänkin päivittäin tuossa lähistöllä ulkoillessa. =)

Huomenna neuvolaan ja ihana kuunnella vauvan sydänääniä yhdessä isonsiskon kanssa. :heart: =)

mantana ja pikkuinen "Toivo" rv.30+6 :heart:



Niin ja meillä sataa lumiräntää!!! :xmas:
 
Mukavaa kun löytyi uusi päivittäjä..Kiitoksia minunkin puolesta SiiriSisilisko!

Edelleen tsemppiä ja jaksamisia Rouva Pikkumyy! :hug:

Onnittelut uudesta työpaikasta mimmimamma!

Voi kun söpö pikku-vaavi teillä Neeanäiti.. :heart:

Siiri S olen niin pahoillani..! :hug:

Mukavaa äitiyslomaa mantana!

On ollut niin kiirettä,että ei ole kerennyt pahemmin täällä käymään..Uusi työ on kyllä vienyt niin "mehut" että ei ole jaksanut iltasin oikein mitään tehdä.. :ashamed: Tiistai ja keskiviikko olivat vapaapäiviä kun viikonloppu on töitä.Tuli sitten tiistaina ja keskiviikkona siivottua ym.sellaista..Huomenna on aamuvuoro (7-15) ja lauantaina (7-13.15) ja sunnuntaina (7-13.15)..Keittiövuoroja olen nyt tehnyt.. Tikuttelin oviksen perjantaina (kp14,klo10,00) Sitä hyödynnettiin sitten illalla/yöllä ja seuraavana yönä..Mitäs luulette oliko ajankohta oikea? ;) Oireita ei ihmeempiä ole ollut vielä..Vähän nippaillut..

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

 
Heissan , kiitoksia Hibiscus ja muutkin! :heart: :flower:

Neeanäidillä: Kivan näköinen , vauva kuin nukke, kun on niin soma ja pieni, minäkään en usko, että mistään vakavammasta on kyse! :heart: :flower:

Pahoittelut menkoistanne kiusaukseen saaneet!

Mantanalle: Ihanaa äitiyslomaa! :heart: :flower:

Onneksi jo huomenna perjantai ja sitten viikonloppu ja sitten jo maanantai :heart:
Parempi tietää, missä mennään,kuin jatkuva epätietoisuus! :ashamed:
Eilen jo juttelin omista lähtökohdista käsin tätä vauva asiaa miehelle..että jos tämäkin raskaus päättyy keskenmenoon..NIin haluaisin ehkä vielä yhden kerran yrittää, jos raskautuisin nopeasti, mutta mies oli ehdottoman ein kannalla, ei jaksa enää pettymyksiä/toivoa, mikä vedetään pois. On sekin totta , että se on rankkaa, saatikka jatkuva pahoinvointi 12vkoa-jopa enemmän..minulle, mutta myös miehelle vierestä seuraaminen ja jatkuva väsymys. :ashamed:
Joten jätin miehen hautomaan asiaa..ja enhän minäkään tiedä, jaksanko uutta rumbaa?

Tosin vielä eletään tätä aikaa ja OnniEmmin odotusta, jospa sellainen ihme olisi tapahtunut?? :heart: Minulla ei ole yhtään supistuksia , eikä kipuja kantaessa mitään, kaikki vaikuttaa itselle ok:lta,mutta ultra sen paljastaa. :heart:

Taikakuulle
: Myös onnea oviksen jälkeiseen aikaan!Kiitos tsempeistä!

Mukavaa iltaa ja plussaOnnea kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmin odotus :heart:
 
Hei kaikki!

Täällä kp 2. Hanat sitten aukesivat eilen ja nyt tulvii :headwall: Ottaa päähän, itkettää, raivostuttaa jne. Mutta se on jo NIIN tuttua...

Jäi ennätyslyhyeksi tuo mennyt kierto...vain 26 päivää. Todella outoa...ja kävihän siinä niin, että jouduin siirtämään tuubitutkimuksenikin muutamaa päivää aiemmaksi kun ois muuten menny liian pitkälle uudessa kierrossa. No onneksi onnistui, vaikka en saanut omaa lääkäriämme tutkimusta tekemään.

Rauhallista viikonloppua kaikille ja erityiset voimahalit Neeanäidille ja Rouva Pikkumyylle :hug: :hug:

Pinkkis
 

Yhteistyössä